Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Honda CR-V 2024 / 2025 auto tests, atsauksmes un iespaidi

GadaAuto Reģ.: 20.09.2014

Honda CR-V auto tests, atsauksmes un iespaidi par jauno modeli no 2024 / 2025

 
AldisZelmenis Reģ.: 12.01.2017
6 0 Atbildēt

Honda CR-V ir krosoveru klasika ar milzīgu pieredzi, taustīt, pētīt un atbalstīt klientu vēlmes. Jāpatur prātā, ka CR-V ir globāls modelis, kam prioritāte allaž ir bijusi Ziemeļamerika vai Āzijas tirgi. Tomēr, jaunais CR-V šoreiz ir diezgan precīzi trāpījis arī eiropiešu prasībām. Digitalizēts, pirmklasīga Bose audiosistēma (iespējams, labākā starp plašpatēriņa krosoveriem !!!), lielsisks komforta un pasīvās drošības sistēmu atbalsts. Plašs salons, tostarp bagāžas nodalījums, neatkarīgi no tā vai būs pašuzlādes vai plug-in hibrīds. Patiesībā, CR-V vērtību sarakstā ir daudz vairāk labo īpašību, nekā vairums krosoveru lietotāju nojauš, tostarp arī tie kuri pārsvarā izvēlas, piemēram, VAG grupas VW Tiguan vai Škoda Kodiaq.

ViestursLeitholds Reģ.: 12.11.2024
0 0 Atbildēt

Pirmais, ar ko Honda pārliecināja, bija tas, cik viegli un intuitīvi to ir lietot, jo funkciju vadīšanai ir fiziski, saprotamās vietās novietoti slēdži. Arī informācijas un izklaides sistēma, lai arī askētiska un iespējams arī drusku vecmodīga, kopumā ir ērti lietojama. Kā saka, sēdies un brauc! 

Par braukšanu runājot, jaunais CR-V stūrējas konkrētāk, asāk, salīdzinot ar priekšgājēju, tomēr joprojām gaita ir orientēta uz komfortu, kā jau tas piedien lielam ģimenes auto. Labprāt ar šo auto dotos garākos ceļojumos - tas nenogurdina un piedāvā daudz vietas salonā 4-5 cilvēku ģimenei un bagāžai. 

No jaudas agregātiem ir pieejami pašuzlādes un lādējamie hibrīdi - abi ar 184 zirgspēku jaudu. Turklāt pašuzlādes hibrīds pieejams kā ar priekšpiedziņu tā pilnpiedziņu. Tiesa tie 184 Zs nav diez ko strauji, liekas, ka automobilim ir mazāk jaudas. Līdziga sajūta ar to pašu spēka agregātu arī mazākajā ZR-V modelī. Un strauju paātrināšanos pavada CVT pārnesumkārbai raksturīgā dzinēja rēkoņa augstākos apgriezienos. Bet auto nav arī pavisam nīkulis, ikdienas braukšanai jaudas pietiek. 

Honda modeļos joprojām sastopams markas klasiskais trūkums jeb pašvaka skaņas izolācija, kas pabojā citādi teicamo komfortu, ko sniedz CR-V. Vēl viens trūkums varētu būt diezgan augstā starta cena pret tiešajiem konkurentiem jeb 45 000 par pašuzlādes hibrīdu ar priekšpiedziņu bāzes versijā un 52 060 EUR par ekstrām bagātīgāko versiju ar pilnpiedziņu. Lādējamais hibrīds būs vēl par kādiem 5 tūkstošiem dārgāks. Taisnības labad gan jāsaka, ka CR-V jau bāzes komplektācijā būs pieklājīgi aprīkots un arī cenu politika ir godīga - ir divas aprīkojuma versijas, kas maksā noteiktu cenu un viss.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti