Kārtot: Augošā secībā
1 2 3
Volx 03.10.2019 16:11

Tak tās longlife eļļas izdomātas lai pievilinātu lohus

Katrs tak cenšas pārdot savu produktu un tas ir viens no argumentiem(lohiem), ka eļļu varēs mainīt 2X retāk. Kārbās vispār var nemainīt eļļu utml. Tā tā tehnika arī aiziet pa pieskari........................es bieži vien paskatos tajos tirgotajos autiņu bildes, ja ir apkopes gramatiņas foto......20tk. intervāls un var sludinājumu vērt ciet.

Volx 03.10.2019 15:21

Tas tev dati par 2018.gadu. Tieši šovasar(2019) tur notiek ekokatastrofa, viss slēdzās. Principa vesels Igaunjas rajons iekrīt depresijā.

Volx 03.10.2019 14:22

Viss ir slēgts. Degakmeņa ieguve nav izdevīga, ogļrači bezalgas atvaļinājumos, TEC strādā ar nepilnu jaudu.

Tur tagad īsta klimata krīze, jo saitītie uzņēmumi arī krīt, kā zīles no koka severnojepoberezhje.postimees.ee/6792574/novaya-zhertva-klimaticheskoy-politiki-ahtmeskiy-zavod-blokov-zakroetsya-rabotu-poteryayut-60-chelovek

Volx 03.10.2019 12:30

Ciet, slēgts.

Volx 03.10.2019 11:49

To raksta amerikāņi, lai neiedziļinātos šāļu gāzes ietekmē uz vidi. Amerika dabasgāzi iegust progresīvā veidā - spridzinot zem zemes tos iežus, kuros atrodas tā gāze. Tas savukārt rada lokālas minizemestrīces un piesārņo ūdeni. Viens video bija, ka vienās mājās(ASV) ūdeni no krāna var aizdedzināt

Tam gan ir maza sakara ar CO2

p.s. tak jebkura saimnieciska darbiba rada kkādu ietekmi uz vidi.

Volx 03.10.2019 11:27

Un naftas ieguves pirmsākumos metāns izdalījas no tiem urbumiem un viņu vienkārši sadedzināja. Tas ir naftas ieguves blakusprodukts, ko mūsdienās iemācījušies izmantot.

Volx 03.10.2019 11:25

Wala, atkal kkur aizrunajies. Dabasgāze ir par 1/3 ekoloģiskāks ka jebkurš degvielas veids. Kāpēc tad visus TEC un katlumājas rekonstruēja un pārveda uz dabasgāzi? Piemēram Imantas siltumcentrale PSRS laikos tika topita ar dīzeli. Lai Londonā novērstu smogu 50-60 gados visi namīpašnieki tika aicināti savus ogļu kamīnus pārbūvēt uz gāzi.

Dabasgāze ir ch4(metāns) , kam ir augstāks sadegšanas % un tāpēc arī nerodas tie putekļi, kas bende veselību.

science.howstuffworks.com/environmental/energy/emissions-natural-gas.htm

Volx 02.10.2019 22:07

Tāda lieta ir, pats satapos, Ja viņiem nav rakstīts, ka karteja apkope jadara tas un tas, tad viņi arī to nedarīs. Vai arī darīs par kosmisku ceņņiku. Es piemeram veršu uzmanību, ka Hyundai, KIA 4X4 bieža paradība ir šlicu rūsēšana, kā reultātā aprauj viņas un tu paliec bez 4X4(pakaļas piedziņas). Tas viņiem nekur nefigure un ir papildus apgrutinājums. Tikai tad, kad jau tev ir viss tur sarūsejis un aprauts vari griezties pēc garantijas remonta. A ta tak jamaksā extra naudiņa lai kko tur skatītos.

Dīleriem jau galvenais izvest tevi cauri garantijas laikam un tālak jau ta ir tava problēma.

Volx 02.10.2019 21:29

a kas konkrēti nav izdarīts?

Volx 01.10.2019 18:36

Tak viņš grib lai viņam kāds uztaisa kreiso pasi. Ukrainā, lkm, tā ir ierasta prakse.

Volx 01.10.2019 18:24

Ja dumaju vi ponimajte shto eto kriminalnie dejstvija?

Volx 01.10.2019 18:00

Tak pozvoni v CSDD www.csdd.lv/en/# tam govorjat po ruski

Volx 01.10.2019 17:55

OK, es jau cenšos pateikt, ka valstij jau nekāda ieguvuma nav cīņa pret gaisa piesārņotājiem. Tāpēc dižpilsetas nonāk ķīlnieku lomā un viņām ir jācīnās arī ar federālo varu. Protams, ka LV ierēdņiem nav nekāda labuma ka katrs var nopirkt elektro vai uzlikt kādam saules bateriju uz jumta. Tur jau cenšas sashemot lai dažiem būtu liels ieguvums uz sabiedrības rēķina. Tāpēc arī mēs nonākam pie tā, ka pilsētas ir no drive zonas. Saprātīgas federālās varas rīcības rezultātā tādām nebūtu jāparādās. Pilsētas nonāk ķīlnieku lomā, jo valsts tik turpina izsniegt nr. vācu graustiem, bet EK draud ar sodu pilsētām par slikto eko stāvoklī pilsētas.

Volx 01.10.2019 16:05

Kāds sakars valstu budžetiem ar transporta kustību dižpilsetas? Biju Bonnā, tur jau šādi aizliegumi pastāv kādus 10 gadus. Kāds tur ieguvums Vācijas budžetam? Tieši otrādi Merkel es valdība tak lobē visus vācu dizelniekus un valstiskā līmenī neko nedara.

Volx 01.10.2019 15:43

Tāpēc lai nerastos šādas interpretācijas aizliegumam jābūt uz visiem iekšdedzes dzinējiem. Nav hibrīds vai neesi pat parbūvējis uz gāzi - sēdi mājās.

Vācija jau ar šitiem pusmeriem jau sen nodarbojas, bet uzlabojumu nav.

Volx 01.10.2019 14:15
Volx 01.10.2019 7:25
Volx 28.09.2019 14:43

Man jau liekas, ka atkal kko fantazē

Kas elektromotora var pārkarst? Tieši otrādi tie tak ir ātrāki un izturīgāki!

Volx 27.09.2019 20:55

Turpinot militāristu tēmu. Tesla3 policijas rīcībā twitter.com/EvaFoxU/status/1177460360296534017?s=19

Volx 27.09.2019 20:43

Paskatījos oil kluba, tur tādas eļļas nav. Taka neko nevaru ieteikt

Volx 27.09.2019 20:42

Man jau liekas ka prieks dīzeļiem jāmeklē C3 eļļas, a3, b4 tas jau izskatās pēc benzīna

Volx 27.09.2019 14:00

Zf 8 hp kjipa nav īstā 2sajugu. Pagaidām redzu, ka tā ir stipri lielākā, garenvirziena....... Vācietis

Dsg salīdzinot ir mazina bumbina

Volx 27.09.2019 11:33

JAP, DQ250 laikam ir briesmīgākais, kas kārbu jomā ražots. Tāpēc jau es saku, ka cilvēki ir iebaidīti un uz visiem robotiem skatās ar baltu aci.

Protams, ja izpildījums ir kvalitatīvs, tad jau 2 sajūgu kārbas ir pats labākais. Vāciešiem, jeb kā tev patīk saukt - amerikāņiem, klibo kvalitāte. Tā jau viņas ir domātas efektīvai ātrumu pārslēgšana un neviens vairs ar mehānisko kārbu nevar panākt tādu efektivitāti.

Volx 27.09.2019 11:27
Volx 27.09.2019 10:36

Dsg, esi par tādu dzirdējis?

1 2 3

Lasītākie raksti

Jaunie raksti