Kā izbraukt cauri Polijai?

Konuss Reģ.: 10.02.2015

Sveiciens visiem!

Sen neesmu izmantojis Polijas ceļus, tālab meklēju pēc padoma. Decembrī plānots ar auto šķērsot Poliju - no Lietuvas līdz Gerlicai. No Varšavas maršruts daudz maz skaidrs - Varšava, Lodza, Vroclava, Gerlica. Bet kuru ceļu izvēlēties līdz Varšavai, ņemot vērā tur valdošo ceļu būves bumu? Vai tur jau sataisījuši, vai viss vēl notiek? Gribas tā, lai ātrāk un ērtāk.

a.) Augustova - Belastoka - Varšava

b.) Augustova - Lomža - Zambrova - Varšava

c.) Augustova - Lomža - Ostrova Mazovecka - Varšava

d.) Cits variants

Kāda tur šobrīd situācija?

 
1 2 3 4 5 6
ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
1 0 Atbildēt

GB12 rakstīja: Šodien izbraucu cauri teju visai Polijai, līdz Krakovai. Bāņa nav tikai īsi pirms un pēc Lomžas (kādi 20-30 km) un īsi pirms Krakovas (arī kādi 20 km). Pārējais pa bāni. Šobrīd Lietuvā daudz ceļa remontu. Waze pat veda cauri Marjampoles pilsētai. 

BTW, pirmo reizi uzrāvos uz alkohola reidu - kaut kādā miestā pirms Paņevēžas visus meta mierā un lika pūst. Nav tā tikai mūsu bāleliņu īpatnība. 

Un vēl - Latvijā sen nav redzēts tāds skats kā Varšavā. 'Policis ar kājām stāv zem tilta ar radaru... būtībā tie paši krūmi, kas pie mums deviņdesmitajos.

PL īpaši pilsētās uzmana ātruma pārkāpējus.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Jā, Lomžā vien redzēju 3 ekipāžas. Bet uz bāņa nebija nevienā vietā. Vispār vienīgā vieta, kur uz bāņa redzēju CP, bija pirms pāris stundām Čehija (brauciens bija līdz Budapeštai) - diezgan netālu no robežas ar PL bija vienu X5 nolikuši mieriņā...

Krokodils Reģ.: 29.06.2017
5 1 Atbildēt

GB12 rakstīja: Jā, Lomžā vien redzēju 3 ekipāžas. Bet uz bāņa nebija nevienā vietā. Vispār vienīgā vieta, kur uz bāņa redzēju CP, bija pirms pāris stundām Čehija (brauciens bija līdz Budapeštai) - diezgan netālu no robežas ar PL bija vienu X5 nolikuši mieriņā...

Vismaz LT, PL, DE cik braukts uz bāņa/šosejas kur ir ātruma limiti poliči ta īsti nerādas un ikdienā labrātīgi nepatrulē uz radariem. Kaut zin, ka tur ir ātrumpārkāpēju. 

 Tā ir tā teikt zolīduma līnija - labāk lai cilvēks uz drošas šosejas izskrien savu vēlmi vai dusmu, ne kā piepilsetā vai pilsētā taisa pigorus, kur sekas var būt daduz smagākas.

 Protams ja taisīsi pārak agresīvus sū... vai palidosi garam kādai 'kārenai' kura uzreiz zvanīs sūdzoties, ka novērtos ka x auto uz x ceļa agresīvi ātri brauc, tad policijai ir jāreaģē un tuvakā ekipāža uzbrauks uz bāņa/šosejas posma atradīs un pasauks tevi malā.... 😉

 Pie mums šosejas ir primārā valsts kases papildinašanas zelta bedre, kur ir FR, FR galā un vēl pa vidu poliči patrulē, naski rakstot protokolus.

 Pliki teorētiski sakot ka ja ir tāda vēlme tad jāskrien esot trasē, BET ne dubļu 'trases' - tādas lai autiņš pēctam būtu lietojams nevis uz servisu vedams, Latvijā jau arī ir tik pāris, kur tajās kādi publiski pieejamie pasakumi ir ļoti ļoti  ierobežoti. Jo šādos pasakumos ir daduz organizāciju darba, bet maz nauda... 

 Neviens parastais iedzīvotājs tev nebrauks 50km+ un neīrēs veselu trasi maksājot simtus lai vienkārši ikdienā izgāzētu jo parādījās tāda vēlme... 😉 Latvijā pat lielākās šosejas tiek konkrēti policistu nospiestas, tādējādi ikdienā sūū tiek taisīti ārpus tām, kur avāriju pirmkart ir daduz vienkaršāk uztaisīt jo ir vairāk nezināmo un ja tāda notiek tā ir ar daduz smagākām sekām.

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
1 1 Atbildēt

Ko tu raudi savas krokodila asaras, neļauj skriet? Nabadziņš...

Krokodils Reģ.: 29.06.2017
6 1 Atbildēt

wtf? Galvu visi saspiedušies vai kā? Kāds sakars ar skriešanu? Kura brīdī rakstīju ka 'man' menti neļauj skriet??? Iedzer korvalolu, atslābsti un izlasi VĒLREIZ ko rakstīju!

Piedalījos sarunā redzot to kāda agresivitāte notiek Latvijas pilsetās ielās, bet tikmēr policija dižojas un ievieto kārtējo 'NEZĒLĪGAKO' likumpārkāpēja video, kas esot noķerts jo fiksēts uz šosejas mēmakais ātrums= 130km/h!!!!!

 Tikmēr bezsmadzeņu gangzzteri tik ārdās un ja sūdi sanāk, tad policijas priekšā izdomā pasaciņas un poliči realitatē rausta plecus jo vainu neviens nav atdzinis, bet pietiekamu leģimatīvu pierādījumu neesot. Tīnuzu gadījums pierādiīja, ka mūsu valsts tiesiskā sistēma ir pilnīga dimbā jo uzņemtais video materiāls ar spidometru fonā, kurs skaidri un gaiši parāda ātrumu - neesot pietiekams iemesls visiem pantiem kurus vajadzētu saņemt!

p.s. pa eiropu bānī braucu kruīzā mierīgi uz 130-140km/h, ja vien kāds nav fiksi jaapdzen, jo ka jau minēja tas laika ieguvums, pret degvielas patēriņu un sevis koncentrēšanās, braucot piemeram uz 180 vai 200 ir nerentabls.

 Bet to jau saprot cilvēki, kas pa 'bāni' ir braukuši 1000km+ galamērķī, vairāk par to pirmo nevainības reizi, kad esi kā norāvies no ķēdes ka uzbrauc uz šī bezlimita ceļa pirmajā reizē. 😉 Tumsonība, kas piemīt parastajam LV stūrētājam, kas tālak par baltijas robežu nav braucis, to īsti neaptvert un nesaprast.

Biezi lietuvā kur 120 braucu uz to pašu 140.. poļos arī.. Nu i nevienu reizi neviens ne būū ne bēē, kā arī policijas auto reti sastopami uz bāņiemvai lielajām šosejām kur šāds ātrums ir ock.

feciic Reģ.: 09.05.2008
1 1 Atbildēt

Kāds kaifs sēdēt uz bāņa ar 140-160-180? OK ātrāk tiec galā, krāns pagarinās jo beidzot var "atvilkt", var auto iespējas izmēģināt, kas vēļ? 

Man tie braucamie nav nekādi prēmium un luxury hi end un kautkā tass saldais punkts 3+ stundu bāņa pievārēšanai tāpat nostājas 130-140 robežās jo neprasa baigo koncentrēšanos, degvielas patēriņš ir samērīgs pret iegūto laiku un nav arī mēmais troksnis salonā.

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Taisnība tai ziņā, ka normālai vidusmēra tačkai 130-140 ir komforta ātrums un ilgstoši nesties ar lielāku ātrumu bez īpašas vajadzības nav nekāda baigā kaifa. Bet Latvijā jau tos pašus 130 atvilkt ir noziegums un šausmas, pat ja to dari uz taisnas un tukšas šosejas. Nu vismaz Ķekavas apvedceļš tagad. Nez, tur netaisās kādu radaru uzlikt?

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
3 1 Atbildēt

Ko tajā apvedceļa gabaliņā izmainīs tas ātrais brauciens? ieekonomēsi 1-3min dzīvē. Kā Tu viņas izmantosi?

darklight Reģ.: 29.10.2013
3 0 Atbildēt

Galapunktā uzpīpēšu relaksēti un bez steigas 😄

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 1 Atbildēt

5h nobraukt ar 20 km/h mazāku ātrumu nozīmē precīzi to, ka atrodies 100km tālāk no galamērķa, tik vienkārši.

Atkarībā no auto komforta ātrumi ir pavisam dažādi - 160 ir normāls ātrums Vācijā, ar kuru turēties 2-3 joslā. Ar zemāku var sanāk, ka iepiež pie fūrēm, kur jānomet līdz 90. "Mēmais troksnis salonā" atbilstošam auto nav arī pie 200+

feciic Reģ.: 09.05.2008
2 0 Atbildēt

Vidējais ātrums ir tas kurš ātrāk aizved galā, viena lieka čurāšana vai kafijas pauze norauj podā to +20.

160 Vācijā nu nezinu, lielai vairums tāpat mizo Astrām un Golfiem kam ērtais ātrums tāpat ir ap tiem 130-140. Jā ir auto kas jau startā būvēti lielākiem ātrumiem tas pats 530d ērtais ātrums ir 160-180 bet ko ar tādu LV darīt visu pārējo laiku?

Un vispār stāsts ir par izskriešanos nevis ceļošanas/biznesa braucienu paradumiem.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 1 Atbildēt

Čuru pauzes ilgums nesamazinās, ja brauc lēnāk. Tieši otrādi - iespējamība, ka vajag vairāk čuru pauzes tikai pieaug. Tieši laiks, kas tiek pavadīts braucot ir tas, kam jārēķina ar kādu ātrumu tas tiek izdarīts. 

Vācijā tas "lielais vairums" nelimitētājos posmos brauc par 1-2 joslu, jo ar 130-140 trešajā reti kad var iebraukt. Tieši tādēļ saku, ka ir jātur ap 160, ja grib izvairīties no nepieciešamības tikt "iespiestam" pirmajā un bremzēt līdz fūru ātrumam. 

Izskriešanās? Tad jau bez trases vai LV šosejām neko - uz bāņa jau nav nekāda izkriešanās - vienkārši ilgstoša garlaicīga pārvietošanās ar lielu ātrumu.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

"mums šosejas ir primārā valsts kases papildinašanas zelta bedre, kur ir FR, FR galā un vēl pa vidu poliči patrulē, naski rakstot protokolus. " - neizrunājies - leiši pagājušogad salika dahuja fotostabu, mūsējie man liekas ka viņiem fotostabu skaita ziņā var tikai pienest ūdeni - sodu apmēra ziņā arī.

ak Reģ.: 13.01.2003
0 0 Atbildēt

Bija patīkami palasīt Krokodila komentārus! 👍😊

nomiks Reģ.: 30.10.2002
1 0 Atbildēt

Es, kad braucu uz Eiropu ar auto, arī parasti cenšos turēt ap 140 km/h, kas ir samērīgi gan no relaksētas braukšanas, gan degvielas patēriņa, gan ceļā pavadītā laika aspekta raugoties.

Esmu "spiedis" arī uz 200 km/h, bet sajūta nav komfortabla (vismaz man pašam). Pastiprināta koncentrēšanās nogurdina, kā arī ievērojami augstāks degvielas patēriņš  - tas viss ir arguments, lai neforsētu.

Bet, ja pa tēmu - ar katru nākamo reizi, kad braucu pa Polijas ceļiem, priecājos arvien vairāk. Jā, km tiek nobraukt vairāk, taču laika ieguvums un braukšanas komforts ir nesalīdzināmi lielāks pluss. Un katru reizi sapņoju, kad arī LV beidzot varētu uzbūvēt kaut mazliet ko līdzīgu kādā garākā maršrutā nevis tikai apkārt Ķekavai.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 1 Atbildēt

Nevajag jaukt Eiropu vispārīgi ar Vācijas bezlimita bāņiem. Jā, tur, kur ir 130 ierobežojumi, 140 pēc spidometra ir pavisam normāls ātrums, kas reāli arī ir apmēram atļautais. Tā arī plūsma brauc. Toties bezlimita posmos (kas pamatā ir 3 joslas) gan otrajā, gan trešajā plūsmas ātrums ir lielāks, attiecīgi tik lēni braucot, nākas dot ceļu arī otrajai joslai un nonākt starp fūrēm. Un tur jau nav vairs nekāda relaksēta braukšana, ja jāsabremzējas līdz 90 un pēc tam jāmēģina tikt atpakaļ joslā, kur lielākā daļa brauc ap 160.

200 un vairāk jau ir pavisam cits stāsts. Ir sanācis braukt arī ar tādiem auto, kas to komfortabli spēj un nekā īpaši nogurdinoša tur nav. Uz nobrauktajiem km noteikti nogurums mazāks tīri elementāri pie stūres pavadītā laika ziņā. Degvielas patēriņš arī patiesībā nav tik dramatisks, kā liekas - Multivan pie 150 tērē vairāk. Lielākā problēma un nepatika pret lielajiem ātrumiem rodas no "ķeksīša pēc" izmēģinātājiem, kas to ir darījuši ar nepiemērotiem auto.

Krokodils Reģ.: 29.06.2017
1 0 Atbildēt

Runājot par ātrumiem.

Uz gara bāņa, kur darīt nebija ko notestēts- konkrētajā ātrumā ielikts kruīzā un noresetots degvielas patēriņš.

 Tad nobraukti 30km vienā ātrumā un paņemts rādijums ko kompis rāda. Apvidus nebija kalnains, vējš vismaz ievērojamu ziņās nesolīja. 

 

6robu manualais 2.2L dīzelis

 100km/h (5robā) - 6L

 100km/h (6robā) - 5.7L

 110km/h - 6L

 120km/h - 6.1L

 130km/h - 5.9L

 140km/h - 6.2L

 150km/h - 6.8L

 160km/h - 7.2L

 180km/h - 9.6L

 200km/h- 11.5L

                        /uz 100km

😉 Protams atkarīgs no katra auto kārbas garuma, bet manā gadījumā acīmredzams ir bāņa ātruma kruīza ātrums/ekonomijas 'sweetspot' ar kuru vari braukt optimāli un degvielu vēl nerij.

Ar otru autiņu kam 2L dīzeļ tomāts, stāsts līdzīgs, vai 100 vai 140, ēd +/- vienādi.

feciic Reģ.: 09.05.2008
1 0 Atbildēt

Tas jau stingri no auto, Mk2 Megane ar 1,6 benzīnu pie 90 tērē 5, pie 100 6 un tā tālāk, katri +10kmh pieliek vienu litru patēriņā

Bet tā jā, nu jau tik garas karbas dīzeļiem ka pat parasts divlitru pepelacs pie LV 90-100 pēdējā pārnesumā griežas drusku virs tukšgaitas.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Kārbas garumam ir daudz mazāka nozīme, nekā aerodinamikai. Busi un SUVi daudz straujāk pieaudzē patēriņu pie lieliem ātrumiem. Arī tad, ja kārba atļauj braukt ātri ar normāliem apgriezieniem.

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

feciic rakstīja: Kāds kaifs sēdēt uz bāņa ar 140-160-180? OK ātrāk tiec galā, krāns pagarinās jo beidzot var "atvilkt", var auto iespējas izmēģināt, kas vēļ? 

Man tie braucamie nav nekādi prēmium un luxury hi end un kautkā tass saldais punkts 3+ stundu bāņa pievārēšanai tāpat nostājas 130-140 robežās jo neprasa baigo koncentrēšanos, degvielas patēriņš ir samērīgs pret iegūto laiku un nav arī mēmais troksnis salonā.

Tas tomēr no auto atkarīgs, man kruīza ātrums ir ap 180, biš pāri 2K apgriezieni, patēriņš arī normāls, virs 200 sāk ēst jūtami vairāk.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
2 0 Atbildēt

Es pārsvarā braucu pa ceļu no Varšavas uz šo pusi, kur atļautais ir 120, ar kādiem 140-150, aiz Varšavas, kur atļautais ir 140 - apmēram 150-160, vietām mazliet uzspiedu līdz 170-180. Priekš manis un mana auto - normāls, komfortabls ātrums. Mēģināju notestēt, cik tas D3 velk, bet bijām 4 cilvēki un virs 180 palika pavisam kūtrs, pie 190 atmetos. Tas D3 neko diži neiet, arī uz apdzīšanām ar 4 cilvēkiem un pilnu bagāžnieku tāds nīkulīgs tomēr. Par troksni - manam Volvo tāds nepatīkams parādās pie apmēram 180 km/h. Līdz tam auto pa lielam murrā. Ap 150-160 apgriezieni turas ap 2.5k. Patēriņš uz 120 braucot ir apmēram 5.5, uz 150 - ap 7... Nekā tāda, lai tā dēļ vilktos un mīlētu santīmus. Degvielā viss brauciens līdz Budapeštai (caur vienu spotu Slovākijā), nedaudz pa turieni un atpakaļ (caur Vīni) izmaksāja ap 270 euro... 

Ja par degviela cenām - Lietuvā tā bija vislētākā. Tuvāk LV robežai vēl ap 1.60, bet pie Polijas robežas dažos tankos dīzelis maksāja pat 1.46... Marjampoles Cirkle-K - 1.519... Lomžā vakar pildījos par 1.55... Ungārijā uz bāņa - 1.80, pašā Budapeštā - ap 1.60...

Par laiku jāpiekrīt Bradypus - šoreiz to diži nemērīju, bet pirms gadiem 5, kad ar BMW braucu no Varšavas, pa bāņiem vidēji ar 180-200 skrienot aiz kāda vietējā džigita, mājās biju apmēram stundu ātrāk, kā Waze prognozēja sākumā.

Kopumā Polijā arī skrējēju kopš viņu izbazūnētās uzsāktās cīņas (kā jau teicu, uz bāņa gan nevienu ekipāžu neredzēju ne turp, ne atpakaļ) ir palicis ievērojami mazāk. Pat nebija tā īsti, kam astē iesēsties. Vienā brīdī pasēdēju aiz viena M3 bembja, bet tas vienā brīdī aizlidoja... 

No netrafarētajām ekipāžām redzēju vienu zilu aktuālās paaudzes Octavia un divus melnus iepriekšējās paaudzes 3. sērijas BMW.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Bet overall - tagad pēc tam, kad visu Poliju var izbraukt pa bāņiem, vakar ceļš no robežas ar Čehiju līdz robežai ar Lietuvu aizņēma 7.5 stundas ar vienu čuru pauzi pie Varšavas un stundu ilgām pusdienām Lomžā... ar visu to, ka pie Varšavas bija neliels sastrēgums. Izbraucām 8:30 no rīta, Lietuvas robežu šķērsojām īsi pirms 16.00 pēc Polijas laika. Faktiski Polijai cauri var izbraukt apmēram 6.5 stundās. Atceroties 2007. gadu, kad braucu pirmo reizi un tas aizņēma apmēram 11 stundas...

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
0 0 Atbildēt

GB12 rakstīja: Bet overall - tagad pēc tam, kad visu Poliju var izbraukt pa bāņiem, vakar ceļš no robežas ar Čehiju līdz robežai ar Lietuvu aizņēma 7.5 stundas ar vienu čuru pauzi pie Varšavas un stundu ilgām pusdienām Lomžā... ar visu to, ka pie Varšavas bija neliels sastrēgums. Izbraucām 8:30 no rīta, Lietuvas robežu šķērsojām īsi pirms 16.00 pēc Polijas laika. Faktiski Polijai cauri var izbraukt apmēram 6.5 stundās. Atceroties 2007. gadu, kad braucu pirmo reizi un tas aizņēma apmēram 11 stundas...

Mana Polijas pirmā reize bija šķiet 1998. gadā. Oho, tas tik bija piedzīvojums. Galapunktā Prāgā bijām otrās dienas novakarē. Pusnakti nomaldījāmies pa Varšavu. Objazd te, objazd tur....

1974 Reģ.: 10.03.2020
0 0 Atbildēt

Piekrītu viedoklim, ka 130/140 ir optimālais ātrums pa PL ja spēj braukt konstanti un nestājas katru stundu. Uz 170 tad jau prasās 3 joslas, vai maza satiksme. Diezgan stresaini jo poļi mīl izlīst priekšā nelaikā.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Poļi?! Salīdzinājumā ar Austrijas un Vācijas spoguļu nelietotājiem, poļi ir lieliski braucēji!

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Tieši tā... tie, kas lien priekšā vai uz bāņiem vai velkas pa kreiso joslu, pārsvarā ir ar LV vai LT numurzīmēm. Poļi pa lielam ir iemācījušies savus lielceļus lietot... Kā izņēmumu varētu minēt fūres...

spainis Reģ.: 27.04.2006
1 0 Atbildēt

Fūrēm pie stūres nesēž poļi...

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 1 Atbildēt

Poļu fūrēm pārsvarā sēž gan...

Krokodils Reģ.: 29.06.2017
1 0 Atbildēt

Cik zināms pārsvarā ir emigrantu laimes meklētāji pie fūres stūrēm, tas ka vilcējs ir ar poļu nr. nenozīmē ka pie stūres ir polis...

Paziņai nīderlandē ir pārvadājumu bizness ar 4gab. savām fūrēm, bet meklē šoferus no Latvijā.. Kapēc?

 😉 Jo var krietni mazāku algas pozīciju piedavāt, ne ka vietējam šoferim tas būtu jāpiedavā. 😃 Bet tapat krietni virs LV šoferu standarta algas, tāpec atsaucība ir pietiekama. Pat ja ir liela kadru rotācija tā ir izdevīgāk.

 Kadri mainās jo visi pieraduši LV pabraukāt un būt mājā pie ģimenes... Tur jābūt prom no ģimenes un mājām pa 2-4nedeļām. Jābūt maksimāli punktuālam, viss vietējās valodās, viss jauns, nevis ierastās 'po russkī' takas u.t.t. daudzi nostradā šo vienu, divus reisus un atsakās.) Pameiģinot labāk brauks pa LV čīkstot pa algas pozīciju sēžot uz dīvana pie ģimenes.

opelis Reģ.: 03.10.2005
0 0 Atbildēt

GB12 rakstīja: Bet overall - tagad pēc tam, kad visu Poliju var izbraukt pa bāņiem, vakar ceļš no robežas ar Čehiju līdz robežai ar Lietuvu aizņēma 7.5 stundas ar vienu čuru pauzi pie Varšavas un stundu ilgām pusdienām Lomžā... ar visu to, ka pie Varšavas bija neliels sastrēgums. Izbraucām 8:30 no rīta, Lietuvas robežu šķērsojām īsi pirms 16.00 pēc Polijas laika. Faktiski Polijai cauri var izbraukt apmēram 6.5 stundās. Atceroties 2007. gadu, kad braucu pirmo reizi un tas aizņēma apmēram 11 stundas...

Mana pirmā reize bija 1997.gadā un tad tikai Waršawa bija gandrīz 5h.

1974 Reģ.: 10.03.2020
0 0 Atbildēt

Kāda stadijā ir ceļa būvdarbi pie Mariopoles LT? Lūdzu padalās kāds ar info kas tur notiek.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 0 Atbildēt

Marta sākumā remonti bija, bet kā apgrūtinājumu neizjutu. Waze arī nekur apkārt vest nemēģināja.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Par stadiju nepateikšu, bet remontē uz nebēdu. Gan prom, gan atpakaļ Waze veda cauri pilsētai. Remontē arī posmu starp Paņevēžu un Latvijas robežu, apmēram pusceļā... Tur trešdienas vakarā ap 21.00 bija pamatīgs sastrēgums, es sāku sekot dažiem vietējiem un apbraukt to caur kaut kādu miestu kreisajā pusē...

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
0 0 Atbildēt

GB12 rakstīja: Par stadiju nepateikšu, bet remontē uz nebēdu. Gan prom, gan atpakaļ Waze veda cauri pilsētai. Remontē arī posmu starp Paņevēžu un Latvijas robežu, apmēram pusceļā... Tur trešdienas vakarā ap 21.00 bija pamatīgs sastrēgums, es sāku sekot dažiem vietējiem un apbraukt to caur kaut kādu miestu kreisajā pusē...

Jābrauc Saulkalne - Birži , mierīgāka braukšana.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Ko nozīmē "mierīgāka"? Parasti jau tomēr cilvēkus tālajiem braucieniem interesē ātrākais maršruts.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

Šī laba tēma, vista vai ola😍 Iemīļots Ai topiks, maļ un maļ...

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

1974 rakstīja: Kāda stadijā ir ceļa būvdarbi pie Mariopoles LT? Lūdzu padalās kāds ar info kas tur notiek.

Būvē daudz un dikti. Braucu agri no rīta, sastrēgumstundās varētu būt sāpīgi, jo satiksmes plūsma tur ir pipec

Tāpat pie panevežas ir luksofori un 1 josla uz maiņām

Toties pabeigtais autobāņa gabals ir gluži baudāms.

Sportiskai braukšanai tagad varētu būt baudāms arī vecais robeža-suwalki ceļš-amerikāņu kalniņi bez fūrēm

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

GB12 rakstīja: Par stadiju nepateikšu, bet remontē uz nebēdu. Gan prom, gan atpakaļ Waze veda cauri pilsētai. Remontē arī posmu starp Paņevēžu un Latvijas robežu, apmēram pusceļā... Tur trešdienas vakarā ap 21.00 bija pamatīgs sastrēgums, es sāku sekot dažiem vietējiem un apbraukt to caur kaut kādu miestu kreisajā pusē...

Labojums - nevis remontē, bet būvē 2+2 autobāni blakus vecajam kauņas-suwalku ceļam. 50kmh, būvtehnikaun kravinieki, kas iebrauc/izbrauc no būvobjekta

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 1 Atbildēt

Polijai labāk izbraukt cauri, pa nakti. Tad apdzīvotās vietās kur nav papildus maksimālā ātruma ierobežojošā 323 zīme var droši braukt +20. Tas viņiem atrunāts.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
1 0 Atbildēt

Polijai vairs nevajag braukt cauri pa nakti -  līdz varšavai 1+1 josla ir tikai 10-15km ap Lomžu.

Pa nakti ir jābrauc cauri Lietuvai un Latvijai, kur var noķert 90o-2000o gadu polijas sajūtu . Polija ir jaunā vācija ar perfektu infrastruktūru, kamēr pati vācija laižas aizvietuvāk miskastes līmenim - viss vecs un netīrs

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

Vislabāk tā infrastruktūra velk uz Vācijas pakalpojumu cenām! Un ja nav ļoti jāsteidzas uzpīpēt vai datorā ko paskatīties, var tos bāņus apbraukt. Ekonomiski sanāk izdevīgāk. Bet ar lido mašīnu tas vēl izdevīgāk. No rīta pacelies, pusdienā paskaties Holandē puķu skaistumu, vakarā jau vari mājās pie TV zvilnēt. 

anoagask Reģ.: 18.06.2019
1 0 Atbildēt

Apbraukt polijas bāņus? Pasarg dievs - vidējais ātrums 2-3x mazāks, patēriņš tāds pats dēļ nepārtraukta 50-90-traktors-90-50, cik papildu nakšņošana, cigaretes un nervi

seller Reģ.: 24.08.2001
0 0 Atbildēt

anoagask rakstīja:

GB12 rakstīja: Par stadiju nepateikšu, bet remontē uz nebēdu. Gan prom, gan atpakaļ Waze veda cauri pilsētai. Remontē arī posmu starp Paņevēžu un Latvijas robežu, apmēram pusceļā... Tur trešdienas vakarā ap 21.00 bija pamatīgs sastrēgums, es sāku sekot dažiem vietējiem un apbraukt to caur kaut kādu miestu kreisajā pusē...

Labojums - nevis remontē, bet būvē 2+2 autobāni blakus vecajam kauņas-suwalku ceļam. 50kmh, būvtehnikaun kravinieki, kas iebrauc/izbrauc no būvobjekta

Jā, braucot janvārī, likās, ka tur jau kādi 15 km bāņa vienā virzienā ir gatavi, satiksme daļēji jau bija pa to. Būtu interesanti dzirdēt, cik daudz ir gatavs tagad? kaut kur lasīju, ka līdz šī gada beigām posmam no PL/LT robežas līdz gatavajam bānim pie Marijampoles jābūt gatavam. Arī šogad PL jāpabeidz Lomžas apvedceļš, līdz ar to braucienos uz EU, divu joslu ceļš sāksies, jau ar Kauņas Klaipēdas maģistrāli, no vietas, kur tai pievienojas Via Baltica.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
1 0 Atbildēt

Kādi 10-15km caur būvdarbiem jābrauc, būvē intensīvi. Nezinu par gabalu lietuvas pusē tieši pie robežas , atpakaļbraucot mēģināšu papētīt.

Vispār jau uz EU nav jābrauc, google saka, ka esam EU

Krotow Reģ.: 09.09.2008
0 0 Atbildēt

Eiropā mēs esam vismaz 800 gadus. Tas ka arī starp latviešiem ir papilnam krabju ar sovoku un pārsvītrotu krustu galvā, ir cits stāsts.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Mani Waze veda caur pilsētu... gan turp, gan atpakaļ.

1 2 3 4 5 6
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti