Šofera dienasgrāmata.

gunbox Reģ.: 23.12.2016

Uzmeikošu vēl vienu spama vietu, kur padalīties par šofera dienu. Būtu forši, ja šeit nediskutētu bet vienkārši iemetam stāstu, cik "patīkama" Latvijā ir braukšanas kultūra.

 
1.. 47 48 49 50 51 52
topinamburs Reģ.: 12.04.2019
0 0 Atbildēt

Bradypus rakstīja: Es maksāju gan nekustamā īpašuma, gan ienākuma nodokli Rīgā un par to saņemu liegumu piebraukt pie savas mājas, lai varētu nodrošināt ērtības viesstrādniekiem un tranzītam, kas nodokļus maksā citur. PN.

piebraukt gan jau tu vari, glabāt savu 4 riteņu verķi - to gan lūdzu citur.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 1 Atbildēt

Ar "piebraukt" bija domāts apstāties - kaut tik daudz, lai kaut ko pievestu. Un kādēļ citur? Kādēļ pie mājas nevarētu būt stāvvieta iedzīvotājiem, nevis tranzīta maģistrāle viesstrādnieku ērtībām?

Bet vispār jau runa bija par konceptu. Nav ko čīkstēt par situāciju, kurā maksājot nomas maksu par dzīvesvietai pieguļošu teritoriju, par šo nomas maksu ir atļauts tikai pārvietoties ar kājām. Piebraukšana ar auto un stāavieta ir atsevišķi maksas pakalpojumi - valsts varas līmenī leģitimizēta pieeja.

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
0 0 Atbildēt

Bradypus rakstīja: Ar "piebraukt" bija domāts apstāties - kaut tik daudz, lai kaut ko pievestu. Un kādēļ citur? Kādēļ pie mājas nevarētu būt stāvvieta iedzīvotājiem, nevis tranzīta maģistrāle viesstrādnieku ērtībām?

Bet vispār jau runa bija par konceptu. Nav ko čīkstēt par situāciju, kurā maksājot nomas maksu par dzīvesvietai pieguļošu teritoriju, par šo nomas maksu ir atļauts tikai pārvietoties ar kājām. Piebraukšana ar auto un stāavieta ir atsevišķi maksas pakalpojumi - valsts varas līmenī leģitimizēta pieeja.

Cik "tavā" mājā iedzīvotāju,un cik kvadrātmetru vajadzētu, lai katram būtu tā autostāvvieta?

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 1 Atbildēt

Nenovirzies no tēmas - ir vai nav OK iekasēt nomas maksu par teritoriju, kurā par šo maksu atļauj tikai staigāt, bet par auto stāvvietu (vai jebkuru citu pakalpojumu) jāmaksā atsevišķi, ja vien iznomātãjs to vispār atļauj? Diskusija jau sākas ar čīkstesanu, ka īrējot dzīvokli automātiski pienākas bezmaksas autostāvvieta un dažs labs vēl izteicās, ka ietu un lauztu zīmes, ja viņam liktu maksāt. 

Bet - atbildot uz jautājumu - normālai piebraukšanai pietiktu ar vienu joslu ar 1h ierobežojumu gar māju, kā tas bija agrāk - pirms "pilsētu cilvēkiem" optimizēja tranzita ērtibam. Lai gan, ja ielu pārkārtotu tikai iedzīvotājiem, varētu pietikt visiem pat stāvēšanai, viesus ieskaitot.

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
0 0 Atbildēt

Bradypus rakstīja: Nenovirzies no tēmas - ir vai nav OK iekasēt nomas maksu par teritoriju, kurā par šo maksu atļauj tikai staigāt, bet par auto stāvvietu (vai jebkuru citu pakalpojumu) jāmaksā atsevišķi, ja vien iznomātãjs to vispār atļauj? Diskusija jau sākas ar čīkstesanu, ka īrējot dzīvokli automātiski pienākas bezmaksas autostāvvieta un dažs labs vēl izteicās, ka ietu un lauztu zīmes, ja viņam liktu maksāt. 

Bet - atbildot uz jautājumu - normālai piebraukšanai pietiktu ar vienu joslu ar 1h ierobežojumu gar māju, kā tas bija agrāk - pirms "pilsētu cilvēkiem" optimizēja tranzita ērtibam. Lai gan, ja ielu pārkārtotu tikai iedzīvotājiem, varētu pietikt visiem pat stāvēšanai, viesus ieskaitot.

Pats nenovirzies. Par to, kādu nomas maksu iekasē vai neiekasē, nevaru spriest, jo no tā ieraksta tā arī nesapratu, ko un kam par ko un kur ..

Par tavu sāpi - nu nevar ielu padarīt tikai par autostāvvietu! Un pat ja padarītu, vietu nepietiek, jo cilvēkiem tūlīt gribētu vēl pa kādai mašīnai tur nolikt.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 1 Atbildēt

Palasi, padomā, varbūt sapratīsi.

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
0 0 Atbildēt

Atkal tev ir viedoklis par itin visu. Viens pareizais. 

Izlasīju "vairāk skaties sižetā"

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 1 Atbildēt

Un tev, kā vienmēr, skauž, ka pašam sava viedokļa nav un pat manējo nespēj saprast.

Ja nespēj argumentēt, tad nekas cits neatliek, kā mēdities par "vienīgo pareizo".

msh Reģ.: 16.04.2007
0 5 Atbildēt

Cik būtu labi, ja būtu "viens likums visiem", respektīvi, uz musariem attiektos tie paši CSN kas uz citiem, un tajā skaitā punkts par nepamatotu satiksmes kavēšanu. Tuvojos Nīcā šosejai lai brauktu uz Rucavu, skatos, aizbrauc Rucavas virzienā buss ar uzrakstu "POLICIJA", domāju, kas tad nu, dabūšu viņam astē vilkties? Nē, tas ņēmās onanēt uz 85 km/h - saprotami, jo algas tomēr saņem, nevis nopelna, nav kur steigties - attiecīgi man priekšā braucošā honda ar norvēģu numuriem šo varēja dažus kilometrus no Nīcas nokost, un es pēc tam viņus abus ar saviem, hvz, ~96 - bet pēc tam tālāk, kādus 5 kilometrus, kamēr taisnēs varēju redzēt to busu, tas vāca vilcienu - kad pēdējoreiz redzēju, piecas mašīnas vismaz bija savāktas - uz A11 uz dienvidiem ziemas sezonas dienas priekšpusdienā !!! 😡

GB12 Reģ.: 29.03.2011
2 0 Atbildēt

Kurā noteikumu punktā ir teikts, ka uz parasta ceļa nedrīkst "onanēt" ar 85? Reku mūsu VWfans (diez, kur pazudis?) arī tā brauc. Kaitinoši, jā, bet aizliegt viņam to neviens nevar, ja tā jūtas drošāk. Ja būtu 70 vai zemāk, tad varētu cepties. Bet šajā gadījumā vainīgi drīzāk ir tie 5 tirliņi, ka nejēdz apdzīt. Es esmu vairākas reizes poličus (pat uz 90 km/h braucošus) dzinis ar 110, ne reizi neviens par to nav piesējies.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

Pirms cik gadiem tas bija? Mans priekšnieks pirms pāris trīs mēnešiem, ne čiku ne grabu atrāvās uz šosejas bildi, domājams, no busa - te kaut kas komentāros padalījās ar tādu pašu pieredzi - var gadīties ka ar to tavu 110 neviens tev arī nepiekasīsies, tikai atsūtīs bildīti...

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Pēdējā reize pirms kāda pusgada. Nav man nevienas bildītes bijis. Bet es jau neizslēdzu, ka tā nenotiek vispār, tikai to, ka tā nav tendence. Bildi varbūt, jo bildes top, sākot no +10, tas ātrāk un vienkāršāk, bet lai kāds policis jātos tā dēļ protokolu rakstīt... kāds gan tūlīt teiks, ka mēneša beigās rausies gan, jo Plāns jāpilda...

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

Diez vai tur ir kas jāraksta, gan jau automātiski - bet ja arī būtu, kas tur ko nerakstīt, braucot īsinot laiku - man sarakstīja par to ka 100 metrus ar izslēgtiem lukturiem nobraucu...

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Interesantākais jau tas, ka vispār nekas nav rakstīts par savstarpējo cieņu. Var jau vienkārši vainot tos, kas nejēdz apdzīt... Bet tajās reizēs, kad man kaut kādu apsvērumu dēļ nākas braukt lēni, aiz manis nekad neveidojas vilcieniņš. Varbūt tomēr to lēnbraukšanu ir iespējams darīt dažādos veidos un lielākā atbildība par vilcieniņa veidošanu tomēr ir lokomotīvei?

Freijers Reģ.: 06.09.2018
0 0 Atbildēt

Bradypus rakstīja: Ar "piebraukt" bija domāts apstāties - kaut tik daudz, lai kaut ko pievestu. Un kādēļ citur? Kādēļ pie mājas nevarētu būt stāvvieta iedzīvotājiem, nevis tranzīta maģistrāle viesstrādnieku ērtībām?

Bet vispār jau runa bija par konceptu. Nav ko čīkstēt par situāciju, kurā maksājot nomas maksu par dzīvesvietai pieguļošu teritoriju, par šo nomas maksu ir atļauts tikai pārvietoties ar kājām. Piebraukšana ar auto un stāavieta ir atsevišķi maksas pakalpojumi - valsts varas līmenī leģitimizēta pieeja.

Skoliņa tagad rokā un arī citos pagalmos var gaidīt jevroparkus un visus citus šakāļus, veikalu rūpals laikam vairs nerullē (vismaz pazuduši no daudzām vietām "stāvvietu apsaimniekotāji") Ka tikai drīz dzīvoklis nekļūst par virtuālu NI, jo viss pārējais ir "kopīpašums", kur šiverēt var tie, kam to pieļauj......

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Tagad? Skola sen apgūta legalizēta un visi "jevroparki" ir laba un lēta izvēle salīdzinājumā ar RS, kas apsaimnieko manai dzīvesvietai pieguļošo teritoriju.

Freijers Reģ.: 06.09.2018
0 0 Atbildēt

RS ielīda treknumā - centra ielu malās, ko "apsaimniekot'', jevroparkam tādā ziņā paliek tikai veikali un kkādi plači pilsētas nomalēs (lai atceramies Rīgas būvvaldes "akcijas" pret stāvvietu plačiem pēc pēdējā RS cenu lēciena), un nu iespējams arī kādi māju pagalmi. Nav jau it kā lielas pretenzijas pret jevroparku (konkurenti ir lielāki kretīni manuprāt), bet gan pret maucību, ka zeme par ko tiek maksāts, nevar šādi izmantot....Tas ir līdzīgi kā - pamēģiniet pagalmos papildus stāvvietas ierīkot - zonējumi, skaņojumi, utt. - praktiski tas ir nelegāls un nerealizējams pataisīts, bet še uztaisīt maksas stāvvietu uz "koplietošanas" zemes - aber lūdzu.....

Ne pa tēmu, bet līdzīga juridiski nihilistika maucība ir par saules paneļiem un jumta logiem - pirmajiem nevajag nekādu tur nahui saskaņojumu, bleķo, slēdz līgumu un liec, otrajiem jau skaitās "fasādes daļa" un vajag skices, skaņojumus un vēl piejāties var pēc pilnas programmas

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

GB12 rakstīja: Kurā noteikumu punktā ir teikts, ka uz parasta ceļa nedrīkst "onanēt" ar 85? Reku mūsu VWfans (diez, kur pazudis?) arī tā brauc. Kaitinoši, jā, bet aizliegt viņam to neviens nevar, ja tā jūtas drošāk. Ja būtu 70 vai zemāk, tad varētu cepties. Bet šajā gadījumā vainīgi drīzāk ir tie 5 tirliņi, ka nejēdz apdzīt. Es esmu vairākas reizes poličus (pat uz 90 km/h braucošus) dzinis ar 110, ne reizi neviens par to nav piesējies.

Tas laikam no poliča lepnuma atkarīgs-vienreiz tādu pašu priekšā izlīdušu, uz 85 braucošu CP ekipāžu apdzinu un pēc īsa brīža tiku nolikts mierā ar "Kur tad tā steidzamies?" Nomērītais ātrums gan bija apaļi 100 par ko izpelnījos rakstisku brīdinājumu. 

"Steigties vajag lēnām"

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 1 Atbildēt

Es būtu kasījies. Jau rakstīju, ka mani reiz paņēma par šāda vilcieniņa, kura lokomotīve bija poliču Insignia, apdzīšanu, kas beidzās zīmes "70" zonā. Manu ātrumu toreiz nomērīja uz simtspadsmit ar kaut ko... toreiz pēc maniem iebildumiem, atteikšanos piekrist protokolam un debatēm par šo mani palaida vaļā ar "mutisku brīdinājumu"... bet, kā jau minēju, ar tiem 110 pie atļautā 90 esmu gājis garām daudzas reizes un neviens nekad nav piesējies.

MrSmith Reģ.: 24.05.2017
0 0 Atbildēt

Nākamreiz varbūt vienkārši saņemsi bildi kā es par 81 (70 atļauts) uz Dienvidu tilta visticamāk no braucoša busa.

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

GB12 rakstīja: Es būtu kasījies. Jau rakstīju, ka mani reiz paņēma par šāda vilcieniņa, kura lokomotīve bija poliču Insignia, apdzīšanu, kas beidzās zīmes "70" zonā. Manu ātrumu toreiz nomērīja uz simtspadsmit ar kaut ko... toreiz pēc maniem iebildumiem, atteikšanos piekrist protokolam un debatēm par šo mani palaida vaļā ar "mutisku brīdinājumu"... bet, kā jau minēju, ar tiem 110 pie atļautā 90 esmu gājis garām daudzas reizes un neviens nekad nav piesējies.

Kasīties par ko? Tehniski un faktiski pārkāpu-pieķēra-vainīgs. Kapēc Igaunijā RSQ8 un M5 uz nomaļa ceļa var pabraukt uz 100 un apdzīt uz 110 bet letiņi tā nevar?

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 3 Atbildēt

Es toreiz pamatoju, ka jā, formāli pārkāpu, bet no satiksmes drošības viedokļa, izvērtējot situāciju, prātīgāk bija pabeigt manevru un pēc iespējas ātrāk atgriezties savā joslā, nevis ģorgāties starp vilcieniņa vadītājiem vai, kā toreiz policis teica, vajadzēja atgriezties aizmugurē (kad jau bija apdzītas 3 mašīnas). Es gan toreiz vēl viņam uzrūcu par to, ka viņš apzināti kavēja satiksmi, braucot ar 55 atļauto 70 vietā...

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
2 2 Atbildēt

Interesanti. Es "kasos" vispār tikai tad, ja vienīgais pārkāpējs ir policists un par to tu mani uzskati par kašķīgu žultainu ībli. Tu kasies, kad pats atzīsti, ka esi apzināti pārkāpis. Kas esi tu?

GB12 Reģ.: 29.03.2011
4 9 Atbildēt

Berkmani, atpisies vienreiz no manis un beidz bāzties virsū.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
1 0 Atbildēt

Šon redzēju teslu, teslu, jopt, ar vasaras riepām)))

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
2 3 Atbildēt

msh rakstīja: Cik būtu labi, ja būtu "viens likums visiem", respektīvi, uz musariem attiektos tie paši CSN kas uz citiem, un tajā skaitā punkts par nepamatotu satiksmes kavēšanu. Tuvojos Nīcā šosejai lai brauktu uz Rucavu, skatos, aizbrauc Rucavas virzienā buss ar uzrakstu "POLICIJA", domāju, kas tad nu, dabūšu viņam astē vilkties? Nē, tas ņēmās onanēt uz 85 km/h - saprotami, jo algas tomēr saņem, nevis nopelna, nav kur steigties - attiecīgi man priekšā braucošā honda ar norvēģu numuriem šo varēja dažus kilometrus no Nīcas nokost, un es pēc tam viņus abus ar saviem, hvz, ~96 - bet pēc tam tālāk, kādus 5 kilometrus, kamēr taisnēs varēju redzēt to busu, tas vāca vilcienu - kad pēdējoreiz redzēju, piecas mašīnas vismaz bija savāktas - uz A11 uz dienvidiem ziemas sezonas dienas priekšpusdienā !!! 😡

Par MUSARIEM uzreiz dizlaiks,tā raksta tikai šmurguļi,tālāk nemaz nelasīju tavu tekstu.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
1 5 Atbildēt

Bradypus rakstīja: Interesanti. Es "kasos" vispār tikai tad, ja vienīgais pārkāpējs ir policists un par to tu mani uzskati par kašķīgu žultainu ībli. Tu kasies, kad pats atzīsti, ka esi apzināti pārkāpis. Kas esi tu?

Nu viņš ir iedomīgs sūdgabals kas sevi uzskata pārāku par citiem(par mums).Iespējams reālajā dzīvē viņš ir invalīds bet šeit...

GB12 Reģ.: 29.03.2011
4 3 Atbildēt

kāds atkal glāzītē ieskatījies, sajutās vientuļš un izdomāja kašķi pameklēt... "iedomīgo sūdagabalu" vismaz nebano no forumiem ārā lol...

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
4 4 Atbildēt

Bet sūds tu esi tas ir fakts.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
3 2 Atbildēt

Man tagad vajadzētu apvainoties vai pārdzīvot, ko kaut kāds alkoholiķis par mani domā?

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 3 Atbildēt

Tev tagad vajadzētu paklusēt,pārdomāt savu attieksmi pret citiem!Re,3 cilvēki man piekrita kad Tu esi sūds,viens ar sakostiem zobiem tam nepiekrita jeb uzskata mani par dzērāju,tas nav svarīgi jo šnabis man garšo,ar ledu un ābolu sulu.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Kā tu zini, ka ar "sakostiem zobiem"? Un vispār, "nepiekrita" 5 - vairāk nekā piekrita. Bet veseli "3 cilvēki" nu gan ir rādītājs, par ko būtu jāuztraucas un to trīs cilvēku viedoklis man ir ļoti svarīgs. Pats gan jau tos plusus sev esi salicis un pēc tam to pasniedz kā dikti svarīgu kritēriju, kurš nu būtu noteikti jāņem vērā... 

Un nesaki, ko man darīt, tad es neteikšu, kur tev iet.

Freijers Reģ.: 06.09.2018
0 1 Atbildēt

Sanāca no Krasta depo ar visu savu debīlo, pārbāzto stāvvietu, kas  jau tā ir pābruadījums, iepērties Maskačkas ceļu remontos - jei bogu tik stulbu organizāciju nav gadījies manīt, viss ķieģeļos (man uz centru vajadzēja), lai ka +/- Rīgas ielas atminos - to ķieģeli nevis autovadītājiem, bet pašiem būvniekiem un organizētājiem stiklā vajadzēja par to stulbumu, kas tur darās....

iciks Reģ.: 29.05.2013
1 0 Atbildēt

Jāatzīst, ir visai interesanti nezinātājam. Lai gan arī zinātājam nav diži košāk, jo situācija mainās laiku pa laikam un kas bija vakar, tas var nebūt šodien

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Šodien anekdotisks skats uz D-tilta. Leafs ielīmējies pakaļā fūrei 1-2 metru attālumā un tā arī čunčina uz atļautajiem70. Viņš patiešām apzināti tā brauca, jo šo dīvaino pārīti pamanīju jau pa labu gabalu. Diez, Leafam ir adaptīvais kruīzs? Jo braukt tik tuvu fūres pakaļai, neredzot vispār ne kripatiņas ceļa - īstenībā tur iekšām jābūt, es nemaz tā nevarētu, nervi par vājiem 😎

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Tā a/m marka (modelis) vienkārši pievelk dīvainus personāžus.Varbūt ka tas bija tas, kurš jau kādus pāris gadus tuvējajā z-kalnā pie vairākdzīvokļu mājas lādējās ar garu vadu caur 1.stāva logu.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

Nedēļas nogalē sanāca aizbraukt uz dižo pilsētu. Dažas ainiņas...

Pa ceļam uz Rīgu, naktī no ceturtdienas uz piektdienu [bišķi pēc pusnakts, ja precīzi], izbraucot no Saldus apļa, priekšā rodas tukšs baļķvedējs - kā beidzas ātruma ierobežojums, iemetu trešajā un rauju garām - kā esmu blakus viņa piekabei, šis piepeši ieslēdz virzienrādītāju un vienlaicīgi griež pa kreisi... 😱 Es norāvu uz nomali un bremzēju, šis puspagriezienā nometa pa nažiem - lai arī spriežot pēc tā ka šis man aiz muguras kādu mirkli vēl stāvēja uz vietas, vai tik tas nebija kāds automātiskās bremzēšanas asistents kas to izdarīja... Mācība man - šādās situācijās pagriezienu rādīt ilgāk...

Sestdien gandrīz sanāca kaut kas pretējs. Sanāca izbraukt vienu līkumu ar vienu A3 diagnostikas nolūkos - braucam pa Dārzciema ielu Slāvu apļa virzienā, bišķi pa priekšu viens ambālis ar Teslu mērkaķojās, EXofaščists - 4350, ja nemaldos, viduvēji dzīvā satiksmē mētājās pa joslām, tā it kā tas kaut ko dotu, un ik pa brīdim uz sekundi iemina pedāli grīdā; laikam gribēja lai kāds pasažieris apvemjas. Aizbraucam līdz aplim, es no labās joslas iebraucu apļa vidējā joslā ātrāk nekā Tesla no kreisās joslas apļa kreisajā joslā, pabraucu garām Piedrujas ielai, taisos pārkārtoties uz labo joslu lai brauktu augšā uz estakādes - labi ka mans pasažieris bija acīgs un viņa izsauciens "reku Tesla nāk!" man lika aizkavēties - ambālis Teslā savu nāves mašīnu pārrāvis pa labi pār divām joslām un ieminis grīdā man panesās garām uz vismaz sotaku, būtu es braucis kā parasti, droši vien būtu sāns nonests, jo kaut kā nav rasts ka dzīvā satiksmē kāds pēkšņi lido kaut kur pa labo pusi garām 😡 Mazs atgādinājums ka esošā likumdošana priekš tosteriem nav adekvāta - vajadzētu transportlīdzekļa nodokļus par svaru un par motora jaudu, nu teiksim lai 100 zs būtu kā 1 darba tilpuma litrs; ja par kaut kādu Teslu vajadzētu maksāt kā par 2 tonnu mašīnu ar 5 vai 7 litru motoru,

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

"testēja" teslu, jeb izrādījās. Tas fenomens nav atkarīgs no motora vai degvielas tipa. Agrāk tādi sitās nost ar R golfiem, STieņiem, uc krāna pagarinātājiem.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Jā, tas ir atkarīgs no motora tipa. Lai to pašu izdarītu ar mašīnu, kurai ir motors, 1) vajag netipiski jaudīgu mašīnu 2) vajadzes lietot starta kontroli. Kamēr Teslā iešaujas prātā doma izdarīt kādu huiņu, pedalis grīdā un Tesla pah, jau šaujas kaut kur.

Te vēl speciāli jāuzsver Tesla, jo tas ir vislētākais un visvieglāk piekļūstamais braucamais ar tādu veiktspēju. Ja gribēsi nopirkt ko citu kas tā iet, vienalga, elektrisku vai ar motoru, nāksies nolocīt vismaz 100 pakas. Kaut kas cits arī nebūs pieejams kopāplēšanas platformās. Bet ja tu būvēsi kaut ko jaudīgu, tad tev diez vai gribēsies to kaut ko pēc tam vienkārši iznīcināt...

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

tas veicinātu smadzeņu darbību - un pie viena vajadzētu atsevišķu vadītāja kategoriju tosteriem virs, teiksim, 300 zs, kuras saņemšanai vajadzētu iziet līdzīgu komisiju kā ieroča nēsāšanas atļaujai...

Sen Rīgā nebijis, ievēroju likumsakarību - ja gadās redzēt kādu nopisteni ar sišanas bojājumiem, visdrīzāk japāni, pie stūres būs kāds indietis vai pakistānietis...

Un vēl viens mazs novērojums uz šosejas - janvārī/februārī braukājot pa A11, kaut kā ievērīju ka baigi daudz saradies automātisko gaismu atkritumu kas žilbina ar morga gaismām. Braucot pa tumsu pa A9, attiecība ir stipri savādāka un daudz patīkamāka; nospiedošais vairākums pretībraucēju ir cilvēki kas ir spējīgi pārslēgt lukturus ar roku, tātad arī aiz līkuma vai aiz kalniņa Laikam jau manā galā tie dārzeņi ar tām jaunajām kastēm būs leiši...

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Golfā taču var h4 Led-us ievietot, vietas gan jau pietiekoši ;p Tiem lohiem tak pamācībā ir rakstīts- reljefainos apvidos un/vai dzīvā satiksmē automātiskās gaismas darbojas nekorekti.Bet viņi taču to nelasa,tāpat kā nejēdz izlasīt savā borta datorā trīs dažādos iestatījumus- agri/normāli/vēlu.

Protams, ka elektrofīliem būtu jānosaka padziļināto med komisiju un refleksoterapeita izziņu vismaz reizi/sezonā.Tas nav tikai viens atsevišķs novērojums, tā ir jau skaidri sasskatāma tendence.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Golfā ne tikai var iebāzt H4 LED atkritumus, bet pat drīkst - CSDD birokrāti, ja viņus pabaro ar naudu, atļauj otrajā golfā ielikt tādas spuldzes. Es vienkārši neesmu dzimumloceklis [vismaz cenšos tāds nebūt], un tāpēc ar tādu huiņu nodarboties netaisos - ja akurāt halogēnspuldzes kļūs par vāju, tad varu arī ielikt lukturus ar zenonu vai diodēm - mani lukturi tomēr ir tikpat lieli kā Jeep Wrangler, tā ka aftermarketa risinājumi ir pieejami

Freijers Reģ.: 06.09.2018
0 0 Atbildēt

Nesen No Madonas Rīgas virzienā braucu, tas ceļa posms no Madonas līdz Ozolsalas aplim (kas tā padebīli šauri pārbūvēts...bet tā jau laikam laikmeta iezīme..) arī pārbagāts ar nepārslēdzējiem, automātiskajiem jeb aizmāršīgajiem tā ar nevar saprast, bet ja ieslēdz tālos bixenonus tad jau arī sanāk sarunāt sapratni, ka spīdināt acīs nav OK .

Par tiem Zs - tagad jau arī litrīgajām sulas pakām ir ap 130-140 ZēeS noņemti - tas ir apmēram tik cik gadsmintu mijas S80 ar 2.4 piecpodu atmozfēras benzīna degustātoru. Drīzāk jau debīlisms un jebkādā satiksmes izjūtas trūkums (kas daudziem nu jau piemīt, diemžēl) šeit būs pie vainas. Tas, kas tādai teslai vai jebkuram citam elektro nāk klāt ir lielā massa, kas potenciāli jebkuru ČP padara ne pārāk patīkamu.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Manam golfam ir četras tālo gaismu spuldzes, kas ir ļoti spēcīgs arguments - šajā gadījumā stāsts ir par to, ka es savlaicīgi pārslēdzos, jo man nav parasts citus žilbināt, bet pretī dabonu kaut kādas diodes acīs - attiecīgi pret automātiskajiem atkritumiem cīnīties var tikai bliežot visiem acīs tālos, vai arī nosakot ar likumu ka tādām mašīnām jābūt uz jumta izgaismotai atšķirības zīmei

Protams ka debīlisms ir pie vainas - abet priekš kam elektromobīlim, kurš esot lai 'glābtu pasauli", vajag spēt sasniegt simtu četrās sekundēs vai vēl mazāk? Tā lielā jauda kārdina - jo vairāk tāpēc, ka to visu kontrolē dators, un tās kastes ir izslavētas kā ahūna drošas, iekšā sēdošajiem, protams. Dot kādam nejaušam braucējam ar tādu Teslu braukt [jebkas cits ar lielu jaudu ir dārgs vai nepieejams] ir tas pats, kas dzērājam  nolikt šmigas pudeli pie deguna, salūzīs vai nē.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

darklight rakstīja: Šodien anekdotisks skats uz D-tilta. Leafs ielīmējies pakaļā fūrei 1-2 metru attālumā un tā arī čunčina uz atļautajiem70. Viņš patiešām apzināti tā brauca, jo šo dīvaino pārīti pamanīju jau pa labu gabalu. Diez, Leafam ir adaptīvais kruīzs? Jo braukt tik tuvu fūres pakaļai, neredzot vispār ne kripatiņas ceļa - īstenībā tur iekšām jābūt, es nemaz tā nevarētu, nervi par vājiem 😎

Adaptīvais/inteliģentais vienalga kāds nosaukums, turēs drošu attālumu. Pat ja ir min attāluma iestatījums tad īpašie dambretisti cer/grib vēl tur iesprauzties. Leafists varbūt ekonomēja/testēja aizvēju.

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Tas, ka leafists ekonomēja, tā kā skaidrs. Mani pārsteidz tā draivera pacietība un drosme ilgāku laiku tik tuvu pie fūres pakaļas turēties.

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

Kas ir drosme - zināt, ka tevi sitīs, bet saņemt šo sitienu.

Kas ir stulbums- hm... vai iepriekšminētā definīcija neder tikpat labi?

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
0 0 Atbildēt

visādi mēdz būt. Esmu tā darījis ar mazu, jau tā ekonomisku dīzeli - jo laika bija pārpārēm, smagais brauca ļoooti pārdomāti, un gribējās redzēt, cik mazu patēriņu var dabūt, braucot no Rīgas līdz Liepājai.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Nedēļas nogalē sanāca aizbraukt uz dižo pilsētu. Dažas ainiņas...

Pa ceļam uz Rīgu, naktī no ceturtdienas uz piektdienu [bišķi pēc pusnakts, ja precīzi], izbraucot no Saldus apļa, priekšā rodas tukšs baļķvedējs - kā beidzas ātruma ierobežojums, iemetu trešajā un rauju garām - kā esmu blakus viņa piekabei, šis piepeši ieslēdz virzienrādītāju un vienlaicīgi griež pa kreisi... 😱 Es norāvu uz nomali un bremzēju, šis puspagriezienā nometa pa nažiem - lai arī spriežot pēc tā ka šis man aiz muguras kādu mirkli vēl stāvēja uz vietas, vai tik tas nebija kāds automātiskās bremzēšanas asistents kas to izdarīja... Mācība man - šādās situācijās pagriezienu rādīt ilgāk...

Sestdien gandrīz sanāca kaut kas pretējs. Sanāca izbraukt vienu līkumu ar vienu A3 diagnostikas nolūkos - braucam pa Dārzciema ielu Slāvu apļa virzienā, bišķi pa priekšu viens ambālis ar Teslu mērkaķojās, EXofaščists - 4350, ja nemaldos, viduvēji dzīvā satiksmē mētājās pa joslām, tā it kā tas kaut ko dotu, un ik pa brīdim uz sekundi iemina pedāli grīdā; laikam gribēja lai kāds pasažieris apvemjas. Aizbraucam līdz aplim, es no labās joslas iebraucu apļa vidējā joslā ātrāk nekā Tesla no kreisās joslas apļa kreisajā joslā, pabraucu garām Piedrujas ielai, taisos pārkārtoties uz labo joslu lai brauktu augšā uz estakādes - labi ka mans pasažieris bija acīgs un viņa izsauciens "reku Tesla nāk!" man lika aizkavēties - ambālis Teslā savu nāves mašīnu pārrāvis pa labi pār divām joslām un ieminis grīdā man panesās garām uz vismaz sotaku, būtu es braucis kā parasti, droši vien būtu sāns nonests, jo kaut kā nav rasts ka dzīvā satiksmē kāds pēkšņi lido kaut kur pa labo pusi garām 😡 Mazs atgādinājums ka esošā likumdošana priekš tosteriem nav adekvāta - vajadzētu transportlīdzekļa nodokļus par svaru un par motora jaudu, nu teiksim lai 100 zs būtu kā 1 darba tilpuma litrs; ja par kaut kādu Teslu vajadzētu maksāt kā par 2 tonnu mašīnu ar 5 vai 7 litru motoru,

Auto, nekāds nav vainīgs. Tikai vadītājs, varbūt nomas utt citi iemesli. Visiem iesaku, jebkuru manevru veikt laicīgi un saprotami nesteidzīgi. Paliks brītiņš kļūdu labojumam, arī svešu.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Pastāstīsi iemeslu kāpēc garlaicīgai ielas mašīnai vajag tādu jaudu? Kur to var pielietot, ja neskaita ālēšanos? Un pie tā, ka tā jauda nāk tik ātri, cik ātri var spēt nospiest pedāli, princips ir tas pats, kas ar šmigu - tu un es deguna galā stāvošu šmigas pudeli varbūt neizdzers, bet kāds tādos apstākļos nenocietīsies. Es, ja kas, diezgan ticu ka tādā mašīnā arī būtu ar noslieci nodarboties ar tādu huiņu - es ar golfu braucot sevi šad un tad lamāju par vēlmi iziet uz kaut kādiem zīmuļu gājieniem - bet nu tur vismaz ir laiks apdomāties, jo starp vēlmi un paātrinājuma sākumu ir vismaz kādas piecas sekundes...

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
0 0 Atbildēt

to pašu var pateikt par pilnīgi visām mašīnām, neatkarīgi no degvielas veida - kāda iksa pēc vajag vairāk par 50 zs?

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Kam vajag un kam ne, pilns auto ar 50Zs nevar normāli iekļauties plūsmā uz jebkā kur ātrums drīkst būt 90+ km/h

tāpat arī piekabes ne velna nepavilksi ...

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

WALA rakstīja: Kam vajag un kam ne, pilns auto ar 50Zs nevar normāli iekļauties plūsmā uz jebkā kur ātrums drīkst būt 90+ km/h

tāpat arī piekabes ne velna nepavilksi ...

750kg līdz 80km/h mierīgi 😄 🙈

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

Nē nu protams ir jau ar 412 Moskviču siens vadāts un vēl visādi brīnumi ar Zubrjonok piekabi. Tam gan drusku vairāk Zs, bet pa lielam - paldies, man tādus lūdzu nedot, ir braukts, atkārtot negribu ...

Freijers Reģ.: 06.09.2018
0 0 Atbildēt

tieši tā, tiw 50Zs ir līdz ar nagiem, līdz ar ko motors pastāvīgi strādā max slodzē, piebērt (jā arī drošības reizēm vajag to darīt...) nav iespējams un noteikti arī patēriņš, piemēram sūda 1.3 žigulis patērē apmēram tikpat cik kāds VAG 2.0 vai agrīno Volvo japāņu 2.4 benzīna motori, par ilgmūžību nerunājot - joki par pulksteņa X apgriezieniem...nebija pamata, ja vien tur nebija t.s. kapitalka taisīta - lietas ar ko neviens praktiski vairs mūsdienās nečakarējās.

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Man viens paziņa reizēm braukā ar 2102 ar 1,3 motoru. Viņš ēd krietni vairāk nekā mans 2,7 amerikānis 😁

MrSmith Reģ.: 24.05.2017
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Nedēļas nogalē sanāca aizbraukt uz dižo pilsētu. Dažas ainiņas...

Pa ceļam uz Rīgu, naktī no ceturtdienas uz piektdienu [bišķi pēc pusnakts, ja precīzi], izbraucot no Saldus apļa, priekšā rodas tukšs baļķvedējs - kā beidzas ātruma ierobežojums, iemetu trešajā un rauju garām - kā esmu blakus viņa piekabei, šis piepeši ieslēdz virzienrādītāju un vienlaicīgi griež pa kreisi... 😱 Es norāvu uz nomali un bremzēju, šis puspagriezienā nometa pa nažiem - lai arī spriežot pēc tā ka šis man aiz muguras kādu mirkli vēl stāvēja uz vietas, vai tik tas nebija kāds automātiskās bremzēšanas asistents kas to izdarīja... Mācība man - šādās situācijās pagriezienu rādīt ilgāk...

Sestdien gandrīz sanāca kaut kas pretējs. Sanāca izbraukt vienu līkumu ar vienu A3 diagnostikas nolūkos - braucam pa Dārzciema ielu Slāvu apļa virzienā, bišķi pa priekšu viens ambālis ar Teslu mērkaķojās, EXofaščists - 4350, ja nemaldos, viduvēji dzīvā satiksmē mētājās pa joslām, tā it kā tas kaut ko dotu, un ik pa brīdim uz sekundi iemina pedāli grīdā; laikam gribēja lai kāds pasažieris apvemjas. Aizbraucam līdz aplim, es no labās joslas iebraucu apļa vidējā joslā ātrāk nekā Tesla no kreisās joslas apļa kreisajā joslā, pabraucu garām Piedrujas ielai, taisos pārkārtoties uz labo joslu lai brauktu augšā uz estakādes - labi ka mans pasažieris bija acīgs un viņa izsauciens "reku Tesla nāk!" man lika aizkavēties - ambālis Teslā savu nāves mašīnu pārrāvis pa labi pār divām joslām un ieminis grīdā man panesās garām uz vismaz sotaku, būtu es braucis kā parasti, droši vien būtu sāns nonests, jo kaut kā nav rasts ka dzīvā satiksmē kāds pēkšņi lido kaut kur pa labo pusi garām 😡 Mazs atgādinājums ka esošā likumdošana priekš tosteriem nav adekvāta - vajadzētu transportlīdzekļa nodokļus par svaru un par motora jaudu, nu teiksim lai 100 zs būtu kā 1 darba tilpuma litrs; ja par kaut kādu Teslu vajadzētu maksāt kā par 2 tonnu mašīnu ar 5 vai 7 litru motoru,

Lai gan parasti pārkārtojos uz otro joslu - no Dārziema ielas uz estakādi to NEKAD nedaru no pirmās izbraucot.

Te situācija bija aptuveni šāda - kāds no labās joslas aizstumj kreiso uz apļa trešo joslu un pēc tam brīnas, ka viņam priekšā netaisa manevru no 3. uz 1., bet to pašu izdara pa aizmuguri un vēl neseko līdzi satiksmei, lai to pamanītu.

1.. 47 48 49 50 51 52
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti