Parunāsimies par LIETOTIEM auto. Jūsu pieredze - kuri auto ir visuzticamākie, kuriem labākā cena - Forums - iAuto

Parunāsimies par LIETOTIEM auto. Jūsu pieredze - kuri auto ir visuzticamākie, kuriem labākā cena

Conqueror Reģ.: 15.10.2002

nu re, var arī par LIETOTIEM parunāt, jo lietotie auto ir daudz vairāk par jauniem, kā zināms, ja ar jaunu auto izbrauc ārā no veikala, tas kļūst par lietotu un cena krītas par 30%...

 
darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Ieraudzīju šādu skaistuli par nieka 750 Eur www.ss.com/msg/lv/transport/cars/lancia/lybra/mmlod.html

Vot tagad sēžu un domāju: vajag man vēl vienu sarūsējušu miskasti vai tomēr nē? 😂 Laikam jau nē, jo liekas naudas tā īsti nav un prasītos Kraislera virsbūvē kaut ko ieguldīt, bet vot nemiers sāka dīdīt. Galvenais jau, ka sieva toč nesaprastu 😄

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Es atkal šodien pie Spices ieraudzīju Honda Element ar LV numuriem un arī tieši šadi padomāju. Tjipa šitāds autiņs gan man noderētu, bet vai sieva saprastu?

Katrā ziņa viņu nevar nopirkt tik viegli, SS lv tādi navf

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Interesanta paskata klucis. Kas tieši slēpjas zem "man noderētu", kas nav citos auto? Jo īpaši, ņemot vērā, ka Honda pārtrauca tā ražošanu dēļ neadekvāta degvielas patēriņa.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Tik smalki es nezinu

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Es sapratu, ka tas degvielas patēriņš skaitījās nesamērīgs pēc pašas Hondas nevis pēc amerikāņu standartiem. Bet zem 12-13 laikam ar viņu nekur un nekā nevar palīst.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Arī pēc amerikāņu - ar tādu patēriņu jau normāls pikaps mūsdienās iztiek - paziņam ir no aizdīķa atvilkts visai svaigs RAM, kas tā apmēram tērē un arī pēc izmešu nodokļu likmēm maksā apbrīnojami mazu ceļa nodokli.

12-13 man normālā braukšanas ciklā tērēja pagājušā gadsimta Grand Cherokee atmosfēriskais benzīnnieks.

Uggga Reģ.: 04.01.2006
0 0 Atbildēt

Volx rakstīja: Es atkal šodien pie Spices ieraudzīju Honda Element ar LV numuriem un arī tieši šadi padomāju. Tjipa šitāds autiņs gan man noderētu, bet vai sieva saprastu?

Katrā ziņa viņu nevar nopirkt tik viegli, SS lv tādi navf

Pirms vairākiem gadiem kaimiņam tāds bija. Viņš stāstīja, ka Latvijā tādi esot 10, viens no tiem viņam un viens viņa brālim. Pa retam redzēju arī abus blakus.

Es gan viņā nekādu skaistumu nesaskatu. Ja vēl būtu kādas bezceļu spējas…

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 1 Atbildēt

Nu tas ka kuram. Vienkarši varētu būt praktisks kkādas kastes pārvadāt. Nu tas ja tu negribi pirkt parastu Renault/Citroen kabluku, tad šis varētu būt labs variants.katra ziņa satiksme uzreiz izceļas, es tieši aiz viņa braucu un mēģinaju salasīt kas tas par modeli.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Kā sačakarēt mazliet kaprīzu, bet labu un jaudīgu LandRover (jams arī Ford un PSA grupā izmantots) dīzeļmotoru pie zobsisksnas maiņas:

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

Labāk padzert kopā kafiju, kamēr EV lādējās 😜

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Ne visiem ir labāk, dažiem ir neitrāli, un dažiem nepavisam nav labi ar "lādmobiļiem". Zinot to kā Korejiešiem un Ķīniešiem ir ar elektronistalācijas nomaiņu ( jau tīri sagaidīt kamēr jauna atnāk no rūpnīcas) , ja tai kaut kas saiet dēlī, tad būsi pavisam ne-priecīgs, un zinot aptuveni kā izskatas Ķīnas plašpatēriņa kastes - paldies, tad pat nojāts dīzeļ-eiropietis būs labāks, ja vien motora ērzeļi nav pilnīg visi pārcēlušies "uz debesīm" ...

kontradmiral Reģ.: 07.12.2004
1 0 Atbildēt

www.tvnet.lv/8095407/video-seniori-iegadajas-glaunu-jaguar-kas-peksni-sak-kupet-remonts-izmaksa-loti-dargi izlasīju šo penšu bēdu, neanalizējot penšu problēmas mērogu un aktualitāti, karoč man pamatīgi nostiprinās sajūta, ka jaguars ir baisi neuzticams un inchape vēl jo vairāk. Kolēģei bija F pace, 2litrīgs dīzelis, pirka jaunu incheipā. Garantijas laikā viss cool, uzreiz pēc garantijas nākamajā apkopē uztaisīja tāmi uz 7K. (nobraukums krietni zem 100K). Šie uztaisīja skandālu, inchapes piekāpās ieslēdza goodwilu un lielāko daļu nosedza. Vasarā izbeidzās stūres pastiprinātājs. Tāme 6K. Apskatē secināja, ka vēl reduktors ieplaisājis vēl 6K. Bija doma kaut ko no apdrošinātājiem prasīt, inchape saka, ka tā zināma problēma šiem auto tā kā krājiet naudu + pateica, ka detaļas jāgaida 2-3 mēneši. Nu šie emocijās piekrita, lai inchape atpērk auto, bet nu tiešām par mazām naudām, jo negribās tādu piķi likt iekšā auto un tik ilgi gaidīt detaļas. Pēc 3 dienām, kad šie atpirka mašīnu, skatās, ka atpirkuma cena ir pareizināta gandrīz ar 3 un mašīna tiek tirgota kā ideālā stāvoklī esoša. Nevar saprast vai šie meloja par reduktora bojājumu vai detaļu pieejamību, bet nu šīs ož pēc krāpniecības

mefisto Reģ.: 22.05.2017
0 0 Atbildēt

Pensionāri baisas naudas par auto remontu iegrūduši, pie tam visticamāk tur tās izmaksas nebeigsies. 

Pats pirms aptuveni 5 gadiem nopirku no Inchcape auto (Skanstes ielā) (kāds bija atstājis kā pirmo iemaksu). Cenu bija nolaiduši no 11k uz 7k un tirgoja kā ideālā stāvoklī (ar savu to 50+ punktu pārbaudi). Kā nopirku, tā pirmajā dienā izmeta Check engine. Kā vēlāk izrādījās, auto bija ar bojātu DPF filtru...  Būtu bijis vairāk saprašanas un enerģijas toreiz, būtu no viņiem pieprasījis kompensēt izmaksas...

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Nu, ja viņi nedeva garantiju, prasīt tu varētu dajebko. Turklāt - ko nozīmē "bojāts DPF filtrs"? Korpuss bojāts vai kas?

Par konkrēto keisu runājot - dīlerim pa lielam ir taisnība. Ar šodienas dīzeļiem ir jābrauc, nevis jāsēņo vai jāmīcās pilsētas korķos. Es teiktu - vismaz reize nedēļā 100 km vienā piegājienā ar apgriezieniem virs 2k. Tur bez EGR, DPF ir vēl AdBlue, kam arī nepatīk mazas distances. Cits jautājums ir par to, vai pārdevējs penšiem to izstāstīja pirms mašīnas pirkšanas. Visticamāk ka nē, jo penši to auto bija sev jau ieprogrammējuši un F-Pace benzīnnieki kopumā ir retums - diez vai viņiem stokā bija, attiecīgi bija jāpārdod tas, kas ir uz vietas. 

Dīlera nevēlēšanos kameras priekšā runāt var saprast, ņemot vērā to, cik tendenciozi Bez Tabu taisa savus sižetus. Un visai smieklīga ir tā vadītāja lūpas mešana par to, ka ar viņiem, redzies, negribot runāt.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Man viens pazīstamais atbrauca pēc jāņiem un sāka stāstīt par Land Rover nedienām, bet vēl garantijas laikā. Esot remontējoši motoru baigi ilgi.

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
0 0 Atbildēt

Jaguārs ir ford glaunāka versija ko angļi pilnībā sačakarējuši, nezinu ,kas problemātiskāks viņu rovers jeb jaguārs, katrā ziņā problēmauto augšgalā

Chalenger Reģ.: 31.12.2020
4 0 Atbildēt

gerkens arī savulaik izcēlās - braucis pirkt rolsroisu un bijis pirmais cilvēks vispār, kas nošokējis angļus, jo paprasījis "vai jums nav rolsroiss ar dīzeļdzinēju? " 

muahaha

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Rollroisisti jau varēja atbildēt, lai uzliek gāzi.

mefisto Reģ.: 22.05.2017
0 0 Atbildēt

GB12 rakstīja: Nu, ja viņi nedeva garantiju, prasīt tu varētu dajebko. Turklāt - ko nozīmē "bojāts DPF filtrs"? Korpuss bojāts vai kas?

Par konkrēto keisu runājot - dīlerim pa lielam ir taisnība. Ar šodienas dīzeļiem ir jābrauc, nevis jāsēņo vai jāmīcās pilsētas korķos. Es teiktu - vismaz reize nedēļā 100 km vienā piegājienā ar apgriezieniem virs 2k. Tur bez EGR, DPF ir vēl AdBlue, kam arī nepatīk mazas distances. Cits jautājums ir par to, vai pārdevējs penšiem to izstāstīja pirms mašīnas pirkšanas. Visticamāk ka nē, jo penši to auto bija sev jau ieprogrammējuši un F-Pace benzīnnieki kopumā ir retums - diez vai viņiem stokā bija, attiecīgi bija jāpārdod tas, kas ir uz vietas. 

Dīlera nevēlēšanos kameras priekšā runāt var saprast, ņemot vērā to, cik tendenciozi Bez Tabu taisa savus sižetus. Un visai smieklīga ir tā vadītāja lūpas mešana par to, ka ar viņiem, redzies, negribot runāt.

Pie pirkšanas garantiju nedeva, jo tjipa esot baigā atlaide. 

DPF bija plaisa, līdz ar to neremontējams.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Pircējs varēja paprasīt mazāku atlaidi un garantiju. Tiesa, tās lietoto auto garantijas, salīdzinot ar jauno mašīnu, ir tādas, nu, diezgan apgraizītas. Nezinu, kā pirms 5 gadiem, bet tagad pārsvarā dīleri lietotajiem auto garantiju pērk autsōrsā caur apdrošinātāju, un tur ir vesela čupa ar izņēmumiem, un ekoloģija dīzelim bija viens no tiem, ja vien pats nepiepērc augstāko garantijas līmeni.

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Šis ir 1:1 kā fonā klausīties par 1km/h un 750eur, bet aizkadrā kolektīvi labprātīgi reāli padrirst dažus miļjardus.

200kkm godīgi nojājušu Audi nodrirst līdz ar zemi un skaļi klaigājot neuzzināt, ka vispār tepat pāri ielai ir vēl 16x lielāki suudi ar 4x mazākiem nobraukumiem un pa 2x dārgāku "cenu" (un ne tikai šie te aktuāli minētie).

650punkt pārbaude- ta dsā viņiem vajadzētu iebāzt šhito lažu, kad te skaļi bleedami sludina dd nāvessprierdumus un vienlaikus pa tā paša diilera aizmugurējo izeju lohiem tirgo atklātā textā lietotu kriminālu.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

650 rakstīja: Šis ir 1:1 kā fonā klausīties par 1km/h un 750eur, bet aizkadrā kolektīvi labprātīgi reāli padrirst dažus miļjardus.

200kkm godīgi nojājušu Audi nodrirst līdz ar zemi un skaļi klaigājot neuzzināt, ka vispār tepat pāri ielai ir vēl 16x lielāki suudi ar 4x mazākiem nobraukumiem un pa 2x dārgāku "cenu" (un ne tikai šie te aktuāli minētie).

650punkt pārbaude- ta dsā viņiem vajadzētu iebāzt šhito lažu, kad te skaļi bleedami sludina dd nāvessprierdumus un vienlaikus pa tā paša diilera aizmugurējo izeju lohiem tirgo atklātā textā lietotu kriminālu.

Ne laimīgu ceļu

aigi Reģ.: 01.08.2005
4 0 Atbildēt

Nedaudz atsvaidzināsim šo topiku ar Audi etron 50 quattro, 2020.g., 313zs, 133tkm.

Jau labu laiku zinājām, ka nākošais auto būs EV. Sanāca ielēkt pēdējā EKII vilciena vagonā (nezinot, ka tas tiks papildināts ar papildus 11mEUR). 

Nosacīti mazais ar vienu uzlādi nobraukums (250-300km) mūs nebiedēja, jo neesam lieli ceļotāji, Baltija, faktiski, ir mūsu maksimālās robežas.

Aprīkots ar visu nepieciešamo, ko meklējām - gaišs ādas salons, plaš lūka, LED, el.priekšējie krēsli, vadītājam ar atmiņu, adaptīvā kruīza kontrole u.c. aprīkojums. 

Auto nav viegls - pašmasa 2445kg, pneimo piekare tieši laikā, jo gaitas komforta līmenis ir augsts. Par uzrāvienu un gaitas jaudu vispār nav daudz ko teikt tas ir vairāk kā pietiekošs pat Comfort režīmā. 

Apdare kā jau Audi nav kam piesieties, viss kvalitatīvs un perfekti salikts, skaņa no standarta sistēmas man kā absolūti nemelomānam ir vairāk kā patīkama (bagāžniekā ir arī subs).

Pēc ~300km noripināšanas, vislabākie iespaidi. 0-80% uzlādējas ap 20-25min. esam 2x izmēģinājuši Jelgavas Eleport jaudīgo uzlādi (150kW), abas uzlādes etron lādējās ap 105kWh ātrumu un izmaksāja ap 18EUR. Bet drīz šie izdevumi izpaliks, jo no mājas uzlādes par velti lādēšu, iespējams, cauru gadu. 

 

https://content20-foto.inbox.lv/albums/s/shveicars/04-05-2025/IMG-46561.sized.jpg

 

 https://content20-foto.inbox.lv/albums/s/shveicars/04-05-2025/IMG-4730.sized.jpg

aigi Reģ.: 01.08.2005
5 0 Atbildēt

Ar nobraukumu baidīja visi, ka 50tais ir nebraucams. Ar 80% uzlādi borta dators rāda 210km, matemātiski ar 100% būtu ap 260-270km, bet braucot tas tiek piekoriģēts, kas saprātīgi braucot (nav viegli, jauda izaicina) var iedot papildus km.    

 

Ar patēriņu baidīja #2, ēdelīgs. Jā zem 20kW/h/100km neesmu iebraucis, bet 21,5 ir pavisam reāli sasniedzami un pat pilsētu nevajag. Ziemā plānoju, ka būs kādi 25-26. Nekas traks, pie 2t+ svara, Quattro un 313zs patēriņš ir pat ļoti labs. Ja ņemam patēriņu pret svaru, tad etron'am tas būtu 0,0088 (21,5/2445), piem.,  Konai pie 15kWh/100km tas būtu 0,0089 (15,0/1685). Sanāk, ka etron pat ir ekonomiskāks  rēķinot uz kg kā Kona.

 

KASKO man pa draugam 550EUR gadā, bez drauga būtu ap 750EUR. Mums mūsu etrons maksāja 24k, ar 7k EKII atbalstu līzings 17kEUR. Mēneša maksājums ir nedaudz virs esoša degvielas izdevumiem par 2006.g. V70 2,0, faktiski tāds arī bija mērķis - samainīt izdevumu veidus līzingu pret degvielu.

 

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
1 0 Atbildēt

Ieliku Tev 👍 un lai labi ripo un auto priecē. Bet tas aprēķins ir maigi sakot interesants. Skaidra bilde, ja patīk meita nevis mātes kleita, viss bumbās. Tomēr minētais cipars 15kW/100km ir atskaites punkts. Un Korejas izstrādājumiem ir vēl tex nianses, kas ir pat patreiz joprojām vitāli aktuālas. Lēni garu arī iAuto biedri no negatīvā pārsēžas uz pozitīvo 🤣

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
0 0 Atbildēt

Salīdzinot 5-gadīgu etron nobrauku, pārsvarā nav vairāk par 150tūkst. analoga vecuma audi ar iekšdedzes dzinējiem nobraukumi divreiz lielāki, sanāk,ka tomēr,ja vajag daudz braukt tad tomēr izvēle par labu iekšdedzes dzinējiem

aigi Reģ.: 01.08.2005
0 0 Atbildēt

Piekrītu, etron ar 200+tkm faktiski neatrast.

Katram pašam jādomā der EV vai neder. 

Lielie nobraukumu EV vispār sastopami pārsvara Teslām. 

 

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
0 0 Atbildēt

Uggga rakstīja:

Volx rakstīja: Es atkal šodien pie Spices ieraudzīju Honda Element ar LV numuriem un arī tieši šadi padomāju. Tjipa šitāds autiņs gan man noderētu, bet vai sieva saprastu?

Katrā ziņa viņu nevar nopirkt tik viegli, SS lv tādi navf

Pirms vairākiem gadiem kaimiņam tāds bija. Viņš stāstīja, ka Latvijā tādi esot 10, viens no tiem viņam un viens viņa brālim. Pa retam redzēju arī abus blakus.

Es gan viņā nekādu skaistumu nesaskatu. Ja vēl būtu kādas bezceļu spējas…

939eur transporta sekspluatācijas nodoklis RAMam tāds nieks vien ir , 12.7l/100km mierīgā šosejas satiksmē .

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

aigi kaut kā tā tas 22kW/100km…

core Reģ.: 03.01.2017
0 0 Atbildēt

Fantastiski! Izmaksas, kā liellitrāžas benzīniekam, tikai pazaudēts ļoooti daudz laika.

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
0 0 Atbildēt

Fantastisks auns tur ir tikai tas cilvēks, kas nopietni nopircis nevis elektro auto, bet gan zīmolu. 

aigi Reģ.: 01.08.2005
0 0 Atbildēt

ZZZZ rakstīja:

aigi kaut kā tā tas 22kW/100km…

Cik bieži jābrauc uz Varšavu? Es tak minēju, ka tālāk par Tallinu un Druskininkiem diez vai brauksim. Absolūti neinteresē Eiropas ceļošana ar auto ne ar dīzeli, ne ar EV. 

 

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Tāpat - tas reindžs ir pārāk mazs. Manuprāt, elektroauto ur vērts pirkt tad, ja uz Tallinu var aizbraukt vienā piegājienā. Hyundai Kona un brālis KIA Niro ar 64 kwh to var, Ioniq5/6, attiecīgi KIA analogs (kā viņu tur sauca - EV kaut kāds tur) un Teslas Long Range arī… 

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

Ar EV, manuprāt, ir tā, ka katrs izvērtē savas braukšanas vajadzības. Nē nu ir arī, kas pavelkas līdzi trendam par. Bet tā pat kā piem aigi vai Jurčiks no autospeci kas izvēloties EV tačku kā nosacījumu nr1. skatās uz sēdekļa pagarinātāju…vai ko līdzīgi specifisku kā pneimopiekari, lai aizbrauktu 1x nedēļā 4,5 km uz Sāgu pēc desas ar sieru…Tur tak kājām veselīgāk aiziet! 

Vienk to aigi, sasmidināji, ka rēķinot mistiskus tonn/km atradi sev attaisnojumu kā ekonomisko raudi izvēli pieminot Kona. Te salīdzināšanai derētu tikai vienīgais arguments, ja tavs ķermenis nevar satilpt piem Kona vadītāja vietā…

aigi Reģ.: 01.08.2005
0 0 Atbildēt

Precīzāk nevar ietilp 5 cilvēki. Būtu es viens vai divi, diez vai etron tiktu apsvērts. 

 

aigi Reģ.: 01.08.2005
0 0 Atbildēt

GB12 rakstīja:

Tāpat - tas reindžs ir pārāk mazs. Manuprāt, elektroauto ur vērts pirkt tad, ja uz Tallinu var aizbraukt vienā piegājienā. Hyundai Kona un brālis KIA Niro ar 64 kwh to var, Ioniq5/6, attiecīgi KIA analogs (kā viņu tur sauca - EV kaut kāds tur) un Teslas Long Range arī… 

Jā tas būtu ideālI, bet 4h nobraukt viena piegājienā mums ir pagrūti tāpat jāņem pauze.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
4 0 Atbildēt

Katrai precei savs pircējs, katram pircējam savi paradumi un vajadzības.

Arguments, ka range jābūt vismaz tādam, lai līdz tiktu līdz Tallinai, ir absolūti nevietā, ja ar šo auto nav plānots braukt uz Tallinu. Manam EV arī nobraucamais attālums ir max 260 km (ja brauc pa šoseju), bet es uz Tallinu braucu ar citu savu auto (ICE/hybrid). EV ir domāts ikdienas braucieniem, lādēju gandrīz tikai mājās (ar retām uzlādēm ārpus). Aigi pieeja degvielas izmaksu samazinājumam, kas līdzvērtīgs līzinga maksājumam, ir ļoti pat ok. Un visbeidzot, ja nu tiešām rodas vajadzība aizbraukt uz Tallinu, 20 min pauzīte pa ceļam nav nekas traģisks. Ir jau arī opcija braukt uz Tallinu ar īrētu auto (priekš kam?).

Apsveicu ar pirkumu, aigi! Lai labi ripo!

0pis Reģ.: 16.02.2023
2 0 Atbildēt

Visi tie maksimālie attālumi no vienas bākas vai uzlādes ir tikai cipars. Izlasīsim rakstu par Salacgrīvas tiltu un iztēlosimies, ka negaidīti (bez iepr. brīdinājuma) maršrutā ir ierīkots Obligāts Apkārtceļš, kas visu ceļu pagarina par 80km, kas visus Plānus un Pieņēmumus par nobraucamo attālumu padara par Sapņiem un Fantāzijām. Ko nu? Nebraukt nekur, kur nevar aizbraukt ar vienu bāku vai uzlādi? 

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
2 1 Atbildēt

Esam piedzīvojuši to brīdi ka līdzīga izmēra, jaudas un aprīkojuma EV un ICE maksā vienādi. Tā kā draugam un man abiem ir škodas, man elektriskais Enyaq, bet viņam - Kodiaq, kuri šobrīd jauni maksā līdzīgi, varam salīdzināt, kādas varētu būt automašīnu ekspluatācijas izmaksas uz 10 gadiem (200 000 km). Tā kā mēs abi esam nobraukuši nedaudz virs 100 000 km, ir jau kautkāds priekštats par veiktajiem un plānotajiem apkopes un remonta darbiem. Abiem auto garantijas ir beigušās (virs 100 000 km. Abi auto ir 2021 gada)

Te būs tabula, kura ir izveodota balstoties uz pieredzi auto servisā apkopjot un remontējot šādus ICE auto, un paredzot kādas izmaksas gaida ICE motora apkope līdz 200 000 km. 

ICE KODIAQ:

apkopes ik pēc 20 000 km (eļļas, filtri, utt)

Bremžu uzliku un disku maiņa

Ātrumkārbas (DSG) remonts uz 120 000 km - 1200 eur

Un citi, ar iekšdedzes dzinēju saistītie remonti.

Piekares remonti (stabilizatora atsaites, bukses utt)

EV ENYAQ:

Apkopes ik pēc 50 000 km. Katra ap 300 eur. 

Bremzes nebūs jāmaina līdz pat 200 000 km, jo uzliku nodilums uz 110 000 km ir 20%. 

Divu stabilizātoru bukšu nomaiņa. 

Protams - var notikt visādi kāzusi gan EV, gan ICE ārpus garantijas laika, kas maksās 5 vai 10 tūkstošus eiro. Bet šādus ekstrēmus gadījumus te neapskatīsim.

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
1 0 Atbildēt

Pirmkārt auto nav līdzīga izmēra, Tev maziņš, viņam kompakts, katrs savas klases auto attiecigi ar drusku savadakaam ekspluatacijas izmaksaam. Viņiem kopīga tikai škodas bļemba,Patēriņa izmaksas arī nav korektas, starpība apmēram uz pusi sanāk elektrības izmaksas lētāk protams tās jarēķina lādējot publiskās uzlādēs, jo ice taču arī tanko tankā, nevis kaut kur pa lēto no kannas pa 1eiro litrā. Vai arī ,kā zemnieki ar savu bezakcīzes  traktor degvielu.

 Man par desmit gadiem nobraukts 260tūkst.  Apkopes izmaksas apm 3.5 tūkst, tajā ieklauta arī siksnas un bremžu maina. Par remontu izmaksām nekas īpaši nav bijis jaremontē izspiedējgultnis, dzesešanas dačiks, varbūt vē kāds sīkums bet pa lielam tas arii viss, aptuveni viens tūkst aizgajis ir remontos. Kaut kā esi baigi pievilcis uz EV pusi, man nesanāk nekādīgi tik astronomiskas ice izmaksas, lai gan man ir vidējās klases mašīna, kurai izmaksām vajadzētu būt lielākām

nomiks Reģ.: 30.10.2002
0 0 Atbildēt

Es gan domāju, ka Enyaq un Kodiaq ir savstarpēji salīdzināmi. Maziņš vai kompakts nav ne viens, ne otrs. Un izmaksu salīdzinājums ir daudzmaz objektīvs, jo ir salīdzināmi izejas dati.

Attiecībā par elektroenerģijas izmaksām - atškirībā no elektrības, degvielu nevar tankot mājās (nu vismaz likumīgi). Ja mājā ir uzstādīta solārā sistēma un mājas patēriņš ir mazāks kā saražotais, tad ir pilnīgi pamatoti izmaksās ņemt vērā izmaksu 0 vai tikai sadales tarifu (apmēram 4 centi par 1 kWh).

MAn gan liekas drusku pārmērīgi rēķināt, ka nobrauks 200 tūkst.km. Vai tiešām ir daudzi, kas ar vienu auto spēj tik ilgi nobraukt (taxi neskaitās)?

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
0 0 Atbildēt

no škodas ,kurā ir daudz maz konfortabla braukšana un vietas arī aizmugurē sēdošiem, un kur ir kat cik normāla izmēra bagāžnieks ir vienīgi superbam, tas ir vidējs auto kas nav pārmerīgi liels un arī mazs diezgan optimāls ģimenes auto ar mazām ekspluatācijas izmaksām, konkurētspējīgu paša auto cenu  un salīdzinoši normālu konforta līmeni, Aprīkojkums atkarīgs kādu vari un vēlies atļautoiies. Enyaq der max diviem aizmugurē vietas vienīgi bērniem, bagāžnieka izmērs ļoti mazs. Diezgan iss un augsts tapēc braukšanas konforts diezgan švaks, lai gan tas tomēr krossovers kasvairāk paredzēts lauku ceļiem un tur konforts otrā pllānā, pa lielam paugstināts fabija. Protams tādu nopērkot vissticamāk ,ka ilgi ar tādu dranduļetu negribēsi brraukt, bet nopērkot puslīdz kvalitatīvu auto neredzu iemeslu lai viņu mainītu, kamēr viņš labi un bez problēmām kalpo, vidēji tas ir 300tūkst. Īpaši arī ja  nav ko labāku ko ņemt vietā, jo tagad izskatās,ka galvenais ir bezjēdzīgais ekrāns ar ko padižoties.

Ja domā lādēt mājās, kas arī ja ir tādas iespējas ir ļoti ieteicams, vienīgi tad pie izdevumiem, jarēķina klāt arī lādētāja un saules paneļu izmaksas.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

GTD2 un līdzīgi domājošs personāžs. Bet kā taD iAuto tā?

darklight Reģ.: 29.10.2013
1 0 Atbildēt

Jurka nav nekāds piemērs. Viņam naudas pietiek, un mājās ir vesels autoparks. Ja viena mašīna ir īpaši paredzēta braukšanai uz Sāgu pēc cīsiņiem, tad neapšaubāmi šī mašīna var būt elektroauto ar 100 km nobraucamo distanci.

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
0 0 Atbildēt

Neuzminēji

nomiks Reģ.: 30.10.2002
1 0 Atbildēt

  1. Saules paneļu izmaksas nav jāņem vērā, ja paneļi ir likti primāri mājas vajadzībam nevis autouzlādei .
  2. Tev ir ļoti nelokāma izpratne par to, kāds ir vienīgais labākais auto. Mēs esam dažādi, mūsu katra paradumi un dzīves apstākļi ir atšķirīgi. Ne visiem jāvadā ikdienā 3 bērni. Man ir bijuši daudz un dažādi auto, sākot no Opel Corsa līdz Multivan Long. Arī Corsā esam braukuši četratā. Un mierīgi. Pat piecatā ik pa laikam braucam ar manu Mokka e. Jā, uz Varšavu nebūtu komfortabli, bet stundas braucienā mierīgi. Un abās minētajās Škodās vietas ir daudz vairāk. Abi ir lieliski auto.
  3. koMforts nevis KoNforts.
  4. Turpini braukt nākamos 300 tūkst.km ar savu esošo dranduļetu. Mēs turpināsim taupīt, braukt ar jauniem un uzticamiem auto, un sildīt ekonomiku.

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
0 0 Atbildēt

Protams mēs vissi esam dažādi, neesam roboti. Protams,katram auto savs pircējs, neesmu maksķērnieks, mednieks nē un arī māja nav man ārpus pilsētas, tapēc krossovers navnepieciešams, ka tagad vairāk modes lieta. protams var braukt dažādi savulaik ar golfu esam astoņi braukuši un ar nekas aizbraukt var ja vajag. 

Nākamos 300 tūkst droši vien nebraukšu ar šo auto bet,kādus 50 tūkst plāns ir braukt. Kāds būs nākamais nezinu. Pēc aptuveni trīs gadiem ,kas zin ,kas būs ar tiem auto , varbūt arī ev , varbūt būs palikuši lētāki un būs lielāka izvēle. Ar ielas auto šajā segmentā ļoti švaki, pārsvarā tikai Tesla, dīzeļi arī vissticamāk būs norakti. Gribētos 35.tukst. budžetā iekļauties lai nav jaņem kredīts, bet ,kas zin kā būs pagaidām par to īpaši neiespringstu. Pašreizējais dranduļets kalpo praktiski berz remontiem, apskates iet bez aizradījumiem, tapec arī nav iemesla to mainīt. 

Sildot ekonomiku ,ražojot daudz auto izstrādājumus mēs nodarām pāri dabai

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
1 0 Atbildēt

Šeit pat netiek ņemtas vērā citas EV priekšrocības. Tie km ir subjektīvi, kādas nu kuram ir vajadzības. 

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

nomiks rakstīja:

Katrai precei savs pircējs, katram pircējam savi paradumi un vajadzības.

Arguments, ka range jābūt vismaz tādam, lai līdz tiktu līdz Tallinai, ir absolūti nevietā, ja ar šo auto nav plānots braukt uz Tallinu. Manam EV arī nobraucamais attālums ir max 260 km (ja brauc pa šoseju), bet es uz Tallinu braucu ar citu savu auto (ICE/hybrid). EV ir domāts ikdienas braucieniem, lādēju gandrīz tikai mājās (ar retām uzlādēm ārpus). Aigi pieeja degvielas izmaksu samazinājumam, kas līdzvērtīgs līzinga maksājumam, ir ļoti pat ok. Un visbeidzot, ja nu tiešām rodas vajadzība aizbraukt uz Tallinu, 20 min pauzīte pa ceļam nav nekas traģisks. Ir jau arī opcija braukt uz Tallinu ar īrētu auto (priekš kam?).

Apsveicu ar pirkumu, aigi! Lai labi ripo!

Nu un cik ziemā uz šosejas tam Opelim range? 

150? 

Man liekas, ka šāds rādītājs to auto padara par ne-da-auto. Ja aiz loga rāda -20C, tad jāiet meklēt īres auto, lai aizbrauktu līdz Ventspilij.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
1 0 Atbildēt

Opelis nav vienīgais transportlīdzeklis manā garāžā. Attālumus, ko nevaru nobraukt bez uzlādes pa ceļam braucu ar ICE/Hybrid.

Un par -20 ai, kā kļūdies. Silts salons ir burtiski uzreiz, logi attiecīgi arī atkūst momentāli. Nav nekādu bažu, vai varēs iedarbināt vai nē.

 

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

ZZZZ rakstīja:

GTD2 un līdzīgi domājošs personāžs. Bet kā taD iAuto tā?

Tas Macuda ir vislētākais elektroauto tirgū (atskaitot to Nissanu). Jo galīgi nav range. Un nav long range versijas, tikai lādējamais hibrīds, kas maksā jau diezgan pieklājīgi. 

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti