Bradypus rakstīja: Tiešām? Gribētāju riskēt ar ģimenes ietaupījumu kremēšanas izdevumien būs tikpat daudz, kā visu citu remontētāju pa kaktiem? Un pat ja gribēs, vai tavuprāt tā "šūnu pieskaņošana" ir analogas kvalifikācijas darbs?
Tu laikam neesi redzējis realitāti, kā parastās 220V rozetes nomaiņa iedzen bailes vareniem vīriem. Savas salīdzināmās izmaksas varēsi uzspraust uz nagliņas - to darbu vienkārši nebūs kas dara. Vecie nepārkvalificēsies un jaunie tik grūtus darbus darīt netaisās - elektroauto īstenie fani māk nevis tos remontēt, bet tikai sēdēt ceļa vidū ar plakātiem.
aiaiai, mr vissirslikti bradīpusis ir iradies ar Viedokli!
Zārks jau tukšā nevar palikt - būs pieprasījums, būs arī piedāvājums. Protams, katrā pagalmā katrs vasja arī nelodēs baterijas un neprogrammēs tās, bet arī katrā pagalmā kvalitatīvu motora vai automātiskās kārbas kapremontu neveic - tos agregātus ņemam nost, vedam / sūtam uz kaimiņpagastu - kāpēc ar baterijām lai nebūtu tāpat?
Bradypus rakstīja: Vari jau turpināt ar kārtējiem personiskajiem epitetiem, bet tas būtību nemaina. Kvalitatīvu motora vai kārbas kapremontu vajag pavisam retos gadījumos - lielākajai daļai auto tie nodzīvo diezgan garu mūžu. Bet tās baterijas degradējas 100% VISIEM auto. Un problēma, ko es minu ir globāla, nevis vietējo speciālistiņu trūkums. Pat vēl otrādi - bijušajā PSRS vēl būs meistari, kas to mācēs, bet tos "izpirks" ārzemnieki, kas savas baterijas ņems nost un sūtīs pie viņiem - tieši tā, kā tu to iedomājies. Rietumvalstīs kvalificēti elektriķi jau tagad ir daudz lielāka problēma, kā mums.
cik ir vidējais nobraukusm eiropā automobilim, pirms to utilizē?
pateikšu priekšā - mazāks par nobruakumu, kas bez problēmām iespējams elektroauto baterijai.