Ne jau par to ir stāsts, cik fufeļiem kaut kas tiek izpļekarēts. Tu te dzeltenpreses virsrakstu iepļūti, pie transporta un ekoloģijas, sak, ko mēs te cepjamies, recik kaut kas cits sataisa dūmus.
Bet nepadomā, ka tā ir NIECĪGA DAĻIŅA no kopējiem siltumnīcefekta gāzu izmešiem.
Pie kam - kāda alternatīva? Nu sēž cilvis, uzdod stulbus jautājumus tam AI - bet varētu darīt kaut ko citu - bet jebkāda cilvēka darbība rada izmešus, vai tā būtu ēšana, vai diršana, nerunājot nemaz par pliku pabraukāšanos apkārt.
Bradypus rakstīja: Kur jūs tie EV "provocē"? Ielās nez kādēļ neredz tos "izprovocētos". Tikai tādus, ko nākas apbraukt ar gausā dīzeļa pusapgriezieniem.
Normāliem dīzeļiem ir autonomā apsilde, nekas nav jāgaida.
Ar ko elektrības importēšana stratēģiski ir labāka par naftas importēšanu? Vai elektrības ražošanai izmantojamās gāzes importēšanu?
Man laikam ir bijuši tie nenormājie dīzeļi. Viens - autonomie dīzeļsildekļi nav darbināmi garāžā. Otrs - tu pamēģini tos saremontēt, kad samaitājas. Varbūt slikts piemērs, bet manam kraisleram bija - 700 eiro rēķins. Trešs - lielākā daļa to ir kā papildus sildekļi motoram darbojoties, un neuzsāk darbību, kamēr autoss nav ierūcināts. Un tad tur nekāds siltums pēc minūtes nav.
Elektro vs dīzeļa imports - elektrību uz 100 km vajag mazāk. Un dažēji to var saražot pats. Dīzeli var?