Man liekas iepriekšējais modelis vairāk bija piemērots sievietēm savukārt šis vīriešiem. Tas tīri vizuāli. Ar hibrīdu viss labi, iesākumā klusums un pie lielāka ātruma dzinējs dod par sevi manīt, taču uz šosejas pamanīju ka vēja trokšņu izolācija tomēr atpaliek no VW grupas. Kā tad tā? Par displeju centrālajā konsolē nemaz nerunājot, jo sajūta tāda, ka pogas, kuras jāspiež lai displejā kas mainītos bija tieši tādas pašas vienam no maniem pirmajiem magnetafoniem gadus 25 atpakaļ. Kā tā sanāk, ka pietiekoši simpātisks auto ar labām gaitas īpašībām tomēr līdz galam ne tik moderns cik par konkrēto naudas summu vajadzētu būt? Iespējams ka dizaineri, tehnologi tik cītīgi darbojas pie hibrīda tehnikas izstrādes, ka nav pamanījuši straujo viedo tehnoloģiju progresu citos auto. Lai vai kā sēdēt ir ērti, braukt patīkami, stūre ir atsaucīga, noteikti var būt kā ģimenes auto ar kuru droši varēs braukt jebkuros apstākļos
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Mazdai ne vainas. Par 31'590€ ar pilnpiedziņu, automāts un 180 ZS nav slikti. Braukšanas ziņā viss labi, pogu nav pārāk daudz un displejs vienkāršs un saprotams. Braucot pa sliktāku asfaltu šur tur nedaudz bija dzirdama salona plastikāta detaļu kustība kas likās dīvaini jaunam auto. Pirkt vai nepirkt tas ir katra paša lēmums. Sarkanā krāsa protams Mazdai ir iespaidīga . Jautājums kas būs ar atpakaļpirkuma vērtību pēc 5 gadiem, taču citādi es teiktu ir vērts padomāt.