Kārtot: Augošā secībā
IntarsVizbulis 21.07.2019 20:40

Liels un komfortabls, taču dzinējs prasās jaudīgāks par 2.0TDI. Noteikti nebūs domāts tiem, kuri gribēs sajust tirpas iespiežot gāzi grīdā. Salons kā jau MB, elegants, kvalitatīvs , katra detaļa pārdomāta. Divi lieli ekrāni ar lielu informācijas bāzi, nezinu, vai tas palīdz ātrāk un ērtāk pārvietoties, manuprāt, tas dod papildus satraukumu, kad kaut ko nevar atrast, bet, jāpiebilst, neiedziļinoties detaļās ekrāni izskatās tīri smuki.

Te nu vietā ir teiciens DAS AUTO un, kam maciņš atļauj un X5 par ašu vai pārāk uzbāzīgs, tad droši uz Domeniku, vilšanās nebūs.

IntarsVizbulis 21.07.2019 16:28

Proceed dizains spējis pārsteigt ne vienu vien tostarp mani! Salonā vadītāja sēdvieta ērta, elektriski vadāma, vienīgi galvas atbalsts varēja būt nedaudz koriģējams ne tikai uz augšu un leju. Lielajā info displejā pa vidu panelim neatradu auto rādītāju kopskatu kā vidējais patēriņš utt. spēju šo info atrast tikai spidometra sadaļā. Aizmugurē nedaudz pazemi griesti un bagāžnieks pasekls, bet ikdienas lietošanai pietiek, ja neplāno vest kā piemēram veļas mašīnu. Salons lieliski dizainēts, smuki izšūti sēdekļi un saskaņots durvju apšuvums. Gluds asfalts tas ir konkrētā auto trumpis. Grubuļains asfalts- var braukt taču īpaši patīkami nav. Grants ceļš-nav skaidrs cik auto ir zems, sajūta ka tūlīt kaut kur aizķersies. Ziemā varētu nepatīkami pārsteigt kādā kupenā. Kopvērtējumā lielisks,sportisks tautas klases auto par pieejamu cenu un izteiksmīgu diazinu.

IntarsVizbulis 21.07.2019 13:31

Runājot par krāsu paleti tā noteikti izcelsies starp populāriem baltiem un melniem auto. Panelis moderns kā jau VW. Plastikāta piegarša gan jūtama visapkārt, durvju apšuvums, priekšējais panelis un visur kur citur. Audums dažādiem izšuvumiem piešķirts tikai sēdekļiem. Bagāžas nodalījums nav īpaši liels, taču zem grīdas ir paslēptas vēl 3-4 nodalījuma kastītes, kur var šo to salikt lai neripinās pa bagāžas nodalījumu. Sēdēšana aiz sevis ir iespējama un pat galvai un ceļiem pietiek vietas. Mazais 1.0 ar 115zs. diezgan labi tiktu galā pilsētas režīmā, taču uz šosejas gribētos ko jaudīgāku.

IntarsVizbulis 21.07.2019 13:12

Cupra. Wow! Auto, kurš Tevi neieliek nekādos rāmjos. Cupra zīme uz radiatora restes var radīt apjukumu daudziem, kuri nespēs saprast kas tā par marku. Sajūtu līmenī kā kartings tikai augsts un liels. Ja grib kādu noķert, tad noteikti ar šo. Braucot mierīgā gaitā motors klusi dūc, taču piespiežot pedāli var panākt pat būkšķi, kas rada rallija auto piesitienu . Salons moderns, taču tanī pat laikā priekšējais panelis vienkāršs, pat salīdzinot ar Seat liekas pārāk vienkāršs, varēja kādu odziņu piemest. Labs 4x4 krosovers ar 300Zs. par 40-50tk€.

IntarsVizbulis 21.07.2019 13:01

Porsche Macan vadītāja sēdeklis saturīgs, ērts, perfekts jebkura garuma pārbraucienam. Aizmugurē sēžot galva nedaudz bakstīja griestus (braucējs virs 185cm) visticamāk dēļ lielās panorāmas jumta lūkas kas sportisko salonu padara gaišāku. Spiežot pedāli sporta režīmā + pievienojot papildus turbopūtes pogas spiedienu rāviens ir pamatīgs un ātrs. Skaņa liek justies kā īstā sporta autiņā. Asfaltam nav nozīmes galvenais, lai nav bedres, kur riteņus nolauzt, savākāk Porsche smuki apēd visus ceļa negludumus un saglabā savu stabilo gaidu pie jebkura ātruma.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti