Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Volkswagen T-Cross 2019 tests, atsauksmes un iespaidi 2020

iAuto Reģ.: 17.07.2001

Jaunais Volkswagen T-Cross 2019 / 2020, kāda pieredze?

 
1 2
VWfans Reģ.: 21.02.2004
29 4 Atbildēt

Labi, ja Volkswagen T-Cross par 17 K nepatīk, tad var pirkt lielisko KIA-Proceed par 23,6 K, un tur būs 140 zirgspēku benzīna turbomotors, automātiskā kārba, milzīgs bagāžnieks un žilbinoši skaists izskats.

650 Reģ.: 25.01.2017
26 1 Atbildēt

Tur arī jau mēģini ieFluanoties? Labāk uzreiz paej pusotru zemesgabalu tālāk, tur moš vismaz ar kaadu gibrīd-suši pārpalikumu pabaros utt.Pie viena paprasi tam kia-m, kad viņš to lielisko zālē stāvošo stingeru vedīs uz tolmettu, citādi zb jau.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
24 1 Atbildēt

Stingeru es nepirktu - pārāk jaudīgs un dārgs! Bet Proceed 1,4 Turbo par 23,6 K būtu tieši laikā!

VWfans Reģ.: 21.02.2004
22 0 Atbildēt

VWfans Reģ.: 21.02.2004
21 1 Atbildēt

Damn Reģ.: 07.12.2003
20 0 Atbildēt

VWfans rakstīja:

Damn rakstīja: Acceleration 0 - 100 km/h 10.2 sec

Jaudas tur ir stipri par maz.

Padomju laikā žigulis līdz 100 km/h ieskrējās 16-20 sekundēs, un cilvēki bija apmierināti.

Varētu atbildēt rupji, bet vēl apvainosies

VWfans Reģ.: 21.02.2004
16 1 Atbildēt

Ceļu infrastruktūra ,,pa lielam,, ir tāda pati kā padomju laikā. Jaunais Volkswagen T-Cross piedāvā par 30-40% ātrāku ieskrējienu nekā Žigulis. Vai ar to nepietiek?

iciks Reģ.: 29.05.2013
20 1 Atbildēt

Kādas nu kuram tās prasības.

1 ZS bērītis līdz simtam nekad neieskriesies vispār un paātrinājums arī nebūs nekāds dižais, bet principā tak uz priekšu kust, ne?

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
18 1 Atbildēt

Acīmredzot neesi pamanījis, ka satiksmes intensitāte gan ir mainījusies. Atšķirībā no padomju laika, ir radusies nepieciešamība iekļauties satiksmes plūsmā, lai to netraucētu, nevis bez steigas uzņemt ātrumu. Diemžēl tu un tev līdzīgie to neievēro un ar lielāko prieku pārkāpj prasību dot ceļu.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
15 2 Atbildēt

Jā, vajag ieskrieties žiperīgi, piekrītu. Un to var paveikt arī ar 95 zirgspēku benzīna T-Cross, jo ieskrējiens līdz 100 km/h notiek 11,5 sekundēs. Nav obligāti vajadzīgs, lai tas būtu 7-10 sekundes ātrs!

JanJan Reģ.: 07.02.2018
13 0 Atbildēt

11,5 sekundēs uz papīra? Praksē jau vairāk, jo pa ielām jau retais brauc, kā sacīkšu trasē, cits nav tik veikls pārslēgt ātrumus, nedzen jau līdz sarkanajai atzīmei utt. Nu padsmit sekundes ir daudz jebkurā gadījumā.

Forši ir tad, kad uz šosejas vari apdzīt bez lielas gatavošanās un nometot uz leju pārnesumu. Forši ir tad, kad vari izbraukt krustojumā vieglāk, jo zini, ka Tev nevajag lielu spraugu, lai iekļautos satiksmē. Uz ielas man liekas vispār ir forši, kad nav jābrauc ar mašīnu, kā ar motorolleri - liels troksnsis no apgriezieniem, bet ar to duku ir kā ir.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
18 1 Atbildēt

VWfans rakstīja: Vienīgais, kam nepiekrītu - tam, ka 95 zirgspēku benzīna motors ir par švaku. Manuprāt, tas ir pietiekami jaudīgs.

Tā ir man grūti izprotama nianse, tiešām. Arī testēju pat vairākus "mazos" dzinējus, ar smieklīgi maz zs jaudas, varu apliecināt - speras uz priekšu tie pat pārāk labi

Pretēji ar smagajiem - iespējams EU normu dēļ. Zs daudz, bet reālās jaudas - maz. Mūsdienu 500 zs auto kalnos gurst, kad "vecās paaudzes" 420zs aiziet garām teju kā stāvošam (piemērs par Volvo FH sēriju)

Laaciz Reģ.: 01.04.2016
15 0 Atbildēt

Varētu teikt tā, kāda jēga no daudz kW, ja Nm ir maz un otrādāk, ja ir daudz Nm, bet maz kW. Bez balansa starp abiem īsti nekas prātīgs nenotiek.

msh Reģ.: 16.04.2007
17 0 Atbildēt

Ņūtoni ir tie, kas kustina mašīnu uz priekšu un to izkārtojuma līkne parāda motora elpošanas spējas - zirguspēki tie kas patērē degvielu, bet to proporcija attiecībā pret ņūtoniem parāda motora elastību.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
17 1 Atbildēt

Šorīt pie Jelgavas stacijas stāv jauns Volkswagen T-Cross ar jaunās ME sērijas numurzīmēm. Svaigumiņš! Sajūsmina mani!

Damn Reģ.: 07.12.2003
17 0 Atbildēt

Lieliski, ka tik maz vajag priekam un sajūsmai.

Shiirs Reģ.: 13.07.2006
13 1 Atbildēt

Fapfapfap

Janis_Mezulis Reģ.: 23.04.2014
17 0 Atbildēt

Dienas vilšanās..... VW T-Cross

Pagājušā gada auto testos priecājos par svaigo Seat Arona.

Tā 115zs dinējs bija pietiekami sparīgs pat četriem cilvēkiem un priecēja rūpīgā apdare. Domāju, kā jau VAG grupas bierds. Tas bija pirms gada.

Nu tad šogad pats VW saka savu vārdu un kaujā sūta savu argumentu T-Cross. Tikai ar šo teikumu beidzās manas pozitīvās atsauksmes. Kas tā par lētas un cietas plastmasas pasauli? Kāpēc pelēkajiem grumbuļainajiem paneļiem jāspīd kā svaigi nospeķotiem. Kāpēc centrālā paneļa daļa čirkst un ļurkājas, kad tai piespiež kāju. Kāpēc gaisa ieplūdes restes grab kopā ar visu paneli? Vai tas testa auto ir jau pārskrūvēts? Arī piecērtot durvis atmiņā nāk moskviča laiki. Braucot pie simtiņa ir skaidri jāpaceļ balss tonis, lai blakussēdētājs varētu sadzirdēt teikto. Un, tā viegli sakiedzoties, secināju, ka inženieriem bijis dots skaidrs uzdevums -taupīt, taupīt un vēlreiz taupīt, kur tik tas vien iespējams. Un rezultātā vēl zemene. Ko var iegādāties mūsdienās par 28 tūkstošiem? Vai tam jābūt lētas apdares grabošam mini parketniekam????? Šim papildaprīkojums vien izmaksāja gandrīz 7tk.

Arī Škodas Kamiq bija labāk nostrādāts un detaļas izskatījās ņemtas no augstāka plaukta. Brr. Domāju, ka mūsu dīleriem jāsūta VW marketologiem skaidrs signāls, ka šim modelim vajadzētu pārskatīt vai nu cenas vai arī apdares kvalitāti.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
14 3 Atbildēt

Brīnos par šādu iznīcinošu vērtējumu. Mani gan Volkswagen T-Cross sajūsmināja. Laikam esmu ar zemām prasībām.

650 Reģ.: 25.01.2017
16 0 Atbildēt

T-eicami.Izcils balanss starp sarkasmu un izsmieklu.Žūrijas autoritāte ir manās acīs pacēlusies,vismaz/kādam ir saglabājusies sirdsapziņa pret lasītājiem.Turpmāk būšu @Janis_Mezulis fans.

Ps,- ko šī pussuuda vietā var nopirkt par saviem 28k- to pajautājiet "īstajam" Fanam. Visdrīzāk ka Divus suudus pa 14 katru.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
16 3 Atbildēt

Tomēr redzu, ka Volkswagen T-Cross savus pircējus atrod. Vakar, braucot pa Valmieras šoseju, pretī brauca divi šādi auto, bet pa Tallinas šoseju pretī brauca viens tāds skaistulis.

Volx Reģ.: 22.11.2018
10 2 Atbildēt

Mans dzedajs maksaja 30 un tam ir 177 zs, pilns topciks. Paterins un ieskrejiens ap 8

VWfans Reģ.: 21.02.2004
9 217 Atbildēt

T-Crossam nemaz nav par 115 zirgspēkiem jaudīgāka motora. Tāpēc nevajag tērēt 28 K par bagātāk aprīkoto versiju, bet par 17 K jāpērk bāzīti ar tikai dažām ekstrām!

AGRISSTANEVICS Reģ.: 28.05.2018
11 0 Atbildēt

Droši vien VW(arī Latvijā) jādod skaidrojums, kāds "

funktieris" bija radīt šo modeli. Pagājušo gadu testējot T-Roc, it kā viss skaidrs, bet šis ar 1,0 l 115 Zs motoriņu un salīdzinoši īso riteņu bāzi un diezgan uzkrītoši lēto interjera apdari un jau atkal …. R18 riteņi nu galīgi neprasās šim mazulim. Un tas par 28t Eur.

IntarsVizbulis Reģ.: 20.07.2019
11 0 Atbildēt

Runājot par krāsu paleti tā noteikti izcelsies starp populāriem baltiem un melniem auto. Panelis moderns kā jau VW. Plastikāta piegarša gan jūtama visapkārt, durvju apšuvums, priekšējais panelis un visur kur citur. Audums dažādiem izšuvumiem piešķirts tikai sēdekļiem. Bagāžas nodalījums nav īpaši liels, taču zem grīdas ir paslēptas vēl 3-4 nodalījuma kastītes, kur var šo to salikt lai neripinās pa bagāžas nodalījumu. Sēdēšana aiz sevis ir iespējama un pat galvai un ceļiem pietiek vietas. Mazais 1.0 ar 115zs. diezgan labi tiktu galā pilsētas režīmā, taču uz šosejas gribētos ko jaudīgāku.

Konuss Reģ.: 10.02.2015
10 1 Atbildēt

VW šajā modelī ir radījuši ļoti lielu disonansi. Daudz lētas plastmasas, kompromisi, taču tas viss aprīkots ar tehnoloģijām no augstāka plaukta. No tiem plauktiem ir arī cena - 28 tūkstoši jeb tāds naudas daudzums, par kuru var nopirkt daudz un dažādas lielākas un mazākas alternatīvas. Gribu piebilst - arī labākas alternatīvas. Kaut vai daudz izskatīgāku, jautrāku, labāk nostrādātu un lētāku automobili, ko iepazinām pagājušajā gadā - Seat Arona.

Laaciz Reģ.: 01.04.2016
10 0 Atbildēt

Par šo pārlieki daudz nav ko teikt... VW...? Ko jūs lietojāt, kad šo radījāt? Bezgala plastmasīgs un lēts. Labi tehnolģija tur ir, bet viss pārējais? Un par to beigās prasīt tādu naudu? Lai man piedod Fans, bet par 17k EUR tur nekā nav. Ja gribas krosoveru par 17k es skatītos Duster virzienā. Varbūt nav brenda prestižs, bet tā teikt "auto daudzums" par to cenu būtu lielāks. Vai nedaudz pieliekot tagad tiek par labu cenu tirgots Mazda CX-3.

Kas attiecas uz braukšanu. Tur īsti nekas nepārsteidza. Kliedz dzinējs baisi, kad uzdod grīdā, bet ieskrienas ok. T-Cross ir tīrs pilsētas braucamais un atvērtas trases varētu to biedēt. Ja man jāizvēlas VW līdz 20k, šis noteikti būtu saraksta pašās beigās.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
9 1 Atbildēt

Lasu un neticu savām acīm. Tiešām VW uztaisījuši tādu fail, ja Passat B8 ir tik radikāli kvalitatīvāks?

VWfans Reģ.: 21.02.2004
7 57 Atbildēt

Man šķiet, ka nekāda feila nav, bet vairākumam liekas, ka ir...

JanJan Reģ.: 07.02.2018
12 0 Atbildēt

Jau toreiz, kad tika izplatīta informācija par topošajiem modeļiem, bija skaidrs, ka t-cross un t-roc ir vnk naudas grābšanas pasākums. Jo kāpēc neuztaisīt mazliet augstākas sēdpozīcijas polo un golf ar 2-3mm augstāku klīrensu un pielikt par to 2-5k eur cenai, ja cilvēki tik dikti panesušies uz crossoveriem? Ir aitas, ir cirpēju.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
8 1 Atbildēt

Bet jūs tak saprotat kad VW dīzeļa skandālā pazaudēja daudz piķi,kaut kā tos līdzekļus tak jāatgūst.

eidis Reģ.: 07.11.2001
5 0 Atbildēt

Un pakāstais piķis ir ļoti ļoti ļoti liels. 40 gadu investīciju budžets pa kāju.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
4 1 Atbildēt

VW T-Crosu tomēr pērk. Pirms stundas uz Lāčplēša ielas tādu redzēju tumši zilā, skaistā krāsā.

eidis Reģ.: 07.11.2001
3 0 Atbildēt

IMO pamatproblēma ir tajā, ka tas cilvis nenopirka t-roku (vai kā nu viņu sauc). Tā ir modeļu kanibalizācija.

TomsTimosko Reģ.: 09.04.2005
8 0 Atbildēt

Jaunais T-Cross ir mazākais Volkswagen krosovers, taču tā virsbūves dimensijas un salona izmērs ir pilnīgi pietiekams, lai atbilstu jauno ģimeņu vai labi situētu jauniešu vēlmēm.

Līdzīgi kā Polo hečbekā, arī šeit trīscilindru 1,0 TSI motors ir atsaucīgs un ekonomisks, savukārt DSG transmisija atvieglo ikdienas braucienu.

Pateicoties “kantainās” formas virsbūvei, aizmugurē braucējiem ir pietiekami daudz vietas. Atšķirībā no klasiskajiem hečbekiem vai daļai krosoveru (kaut to pašu Seat Arona), aizmugures sēdekli var pabīdīt 14 cm amplitūdā. Tā ir maza nianse, kas spēj transformēt aizmugures ietilpību atkarībā no vajadzībām un vēlmēm. Patīkami!

Manā skatījumā šim auto ir divi nozīmīgi trūkumi. Pirmais ir salona apdare, kurā tikai uz roku balsta atrodama mīksta virsma. Ņemot vērā to, ka tieši auto salonā pavadām ilgāko laiku, interjera apdare ir ļoti būtisks aspekts. Pat, ja neesat dizaina un kvalitātes estēts, tad cietajām plastmasas virsmām ar laiku būs lielāks potenciāls sākt grabēt. Mūsu ceļu realitāte.

Otrs trūkums – cena. T-Cross ir lētākais no Volkswagen krosoveriem, taču par izteiktu budžeta izvēli to nevar nosaukt. Mūsu izmēģinātais auto maksā 28 tūkstošus eiro. Tas ir gandrīz divkārt vairāk nekā auto sākumcena, savukārt bāzes versijā T-Cross varētu šķist pievilcīgs vien uzņēmumu autoparkam. Cenas un piedāvājuma proporcija šoreiz izdevusies ne pārāk veiksmīga.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
3 0 Atbildēt

Mans viedoklis: T-Cross ir būtiski lielāks par Polo. Ar T-Crosu būtu ērti braukt ceļojumā uz Horvātiju četratā, papildus auto nokomplektējot ar jumta kasti.

eidis Reģ.: 07.11.2001
2 0 Atbildēt

Ar tādiem nosacījumiem arī Fiat Panda ir OK. Tikai cena 2x mazāka. Un degvielas patēriņš zemāks.

Principā ar jumta kasti 4 cilv NAV vajadzīgs lielāks auto ceļošanai.

JanJan Reģ.: 07.02.2018
2 0 Atbildēt

Labi, ka T-cross nav 1.5 TSI motora. Būtu diezgan pamatīgs feileris, ja LV cilvēki neaizdomātos un pieteiktu defektīvu modeli gada auto.

www.autoexpress.co.uk/car-news/107558/juddering-vw-group-cars-no-end-in-sight-for-owners

msh Reģ.: 16.04.2007
2 1 Atbildēt

Vakardien pastaigājoties pa klaipēdas akropoli, tur gaitenī ieraudzīju stāvam Tu Krusts. Piegāju, palūrēju - panelis man patika labāk nekā, piemēram, citā akropoles stūrī stāvošajam A6, jo viduskonsole sakarīgāk izveidota, un panelī arī bija normāls spidometrs, nevis bomžu prēmiums - lētais ekrāns - tas gan tur bija nevis tāpēc ka ražotājs gribētu Tu Krusts pasniegt kā kaut ko sakarīgāku, bet gan tāpēc ka tas eksemplārs bija pliks, par ko liecināja trīs kloķīši viduskonsolē - noteikti pieklājīgākā komplektācijā bomžu prēmiums spidometra vietā ir ielikts. Man palika interesanti skatoties uz vietu salonā - man radās iespaids ka priekšā sēdošajiem varētu būt līdzīgs daudzums vietas kā manā golfā un tās vietas tur ir vairāk nekā, teiksim, iekš škodas Kodi? A Ko? , kam skatoties pa logiem, salons likās šausmīgi šaurs un neērts. Žēl ka nevarēja iekāpt pārbaudīt manas aizdomas

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
3 3 Atbildēt

"bomžu prēmiums" - te viela pārdomām par msh prāta spējām, ja reiz izsakies par aktīvo displeju tik pārliecinoši nicinoši

msh Reģ.: 16.04.2007
3 0 Atbildēt

Nē, tā ir viela pārdomām par to prāta spējām, kam normāla spidometra ar bultām lēts aizvietotājs liekas kruta un mūsdienīga ekstra, lai arī viņus autoražotāji skaidri redzami appiš, iesmērējot lētu mēslu kā krutu ekstru. Digitālie spidometri ir ierīces, kuras nodrošina papildus funkcionalitāti, nevis izliekas par parastiem spidometriem. Reku tev daži piemēri, kā izskatās īsti digitālie spidometri, nevis parasto spidometru digitāli pakaļdarinājumi:

Tie bija šodien nopērkami aftermarketa digitālie spidometri, no kuriem vismaz pāris ir arī lietojami uz ielas, un kuri maksā stipri dārgāk nekā jaunam fofāgenam ķeksītis ""normālā spidometra pakaļdarinājums". Te daži digitālie spidometri iz vēstures, kādus mēdza ražotāji likt ielas mašīnām

Cik redzi spidometrus kurā ir kāda apaļa bulta? Vienu. Cik tādus, kas mēģina izlikties par parastu spidometru? Nulli.

650 Reģ.: 25.01.2017
3 1 Atbildēt

Ā, spidometrs ar troses pievadu ir sarežģītāks un precīzāks,ja?

Protams, spēja parādīt lcd ekrānā kustīgu bultiņu neliecina itin nu ne par kādu tehnikas progresu.Gluži kā pirms 20g to "neliecināja" lcd televizori par kosmosa cenu un pirmās mobilās ierīces ar to. Meesli, tāteikt..

Ja tam hlamam ir digitāli kustoša bultiņa- tas ir tikai lojalitāte pret tiem , kuri "nespēj" saprast plikus ciparus.Tur taču praktiski katram tam digitālajam lcd ir iespēja bultas un skalu vietā parādīt plikus ciparus- ja tas lietotājs tā vēlas.Tāpēc jau visi gar to fotoradaru brauc uz -15, ka nespēj noorientēties "sliktajā" pasaulē.

Tad jau t-raka vietā jāpērk t-ojata, jo tur "īstie" kapeiksipēji arī vēl šodien lieto tos pretīgos segmentāros ciparus kā 70to gadu Vef ražojuma elektroniskajos pulksteņos un te tajos augstākredzamajos tehnikas brīnumos.

msh Reģ.: 16.04.2007
2 1 Atbildēt

Kādus ciparus tas spidometrs spēj parādīt - blakus ātrumam, apgriezieniem, dzeses temperatūrai un degvielas daudzumam tie vismaz vēl eļļas temperatūŗu un borta spriegumu [lielumus, ko tie spidometri toč redz] parādīt spēj? Nē? Nu tad kāda jēga no šī tehnikas sasnieguma? Visu ko tas spidometrs spēj parādīt, spēja parādīt arī deviņdesmito gadu beigu audī spidometri, tik bez 33-šās nokijas līmeņa "personalizācijas" iespējām, kas arī nav vajadzīgs. Bez šaubām, tie spidometri bija tehnikas sasniegums, tāpēc sākot ar 10 gadu vecumu tiem varēja mainīt ekrānus - diez cik maksās jauns ekrāns šodienas digitālajam spidometram?

650 Reģ.: 25.01.2017
2 1 Atbildēt

Personalizācija vienmēr ir noderīga,jo gaumes un vēlmes taču var nesakrist.Te drīzāk stāv tas, ka tie izpildījumi ir stipri dažādi un kvalitātē atšķirīgi.Ekrāns, protams, ka drošivien pat tas prastākais kosmossu maksās, labāk to nezināt.Audi instrumentu panelis un pārējais noformējums vienmēr ir bijis augstvērtīgā vizuālajā līmenī.Pat tas tur vēsturiskais audi ciparnieks izskatās "dārgāk", nekā viens otrs pagājušā vai pat šī gada austrumnieku ražojuma suuds. Nedomāju ka tur būtu iebildumi pret grafikas kvalitāti un rādāmo parametru apjomu arī tajā jaunajā c8 televizorā.Iespējams,kādam nāktos pierast pie info pārpilnības utt.

msh Reģ.: 16.04.2007
2 0 Atbildēt

Infas pārpilnība? Stipri šaubos. Atceries ka pat tu savā, ne-2019-tā gada mašīnā jau tiec manipulēts kā lumpenis, kuram visu informāciju rādīt nedrīkst - tahometrs tev rāda kaut ko, kam ir saistība ar motora apgriezieniem, bet ne apgriezienus [vadības blokam ir diezgan apjomīgs kods lai filtrētu apgriezienu signālu], dzeses temperatūras rādītājs, ja dzeses temperatūra ir starp 80 un 95, smuki stāv uz 90-to iedaļu, nevis parāda faktisko temperatūras svārstīšanos - labi, tas ka degvielas līmenis ir ar aizturi, nav slikti - eļļas temperatūras un sprieguma pulksteņus izņēma kad piekto paaudzi nomainīja sestā - kādu vēl informāciju tu sagaidi iekš tā C8 ekrāna? Es šaubos ka labi aprīkota C5f spidometrā nerāda kaut ko tādu, ko rāda C8 ekrānā, varbūt izņemot kādu nakts redzamību - vienīgi nav tik smuks noformējums.

650 Reģ.: 25.01.2017
2 1 Atbildēt

Nez vai man būtu jēga zināt, ka 86,88c un 13,89V.Pietiek ar aķa uzlādes statusa redzamību un apziņu ka neuzsilušu motoru navaig mocīt.Tāpat no tā eļļas temp rādītāja dižas jēgas nebija.Tas c8 panelis no c7 atšķiras ar fizisko bultiņu neesamību un pašu milzu lcd bildes izmēru- kas reāli izmantojams tikai navigācijai un nakts redzamības attēlošanai.Kura maksā kosmossu un ne visiem ir...Vel viņam ir nvidia videokarte;) Kā arī sveiciens tev no R.Boša- tas kāreiz strādā pie 3D paneļa, rudenī fraknfurtes motoršovā to demostrēs,vari 4x minēt kurš autoražotājs 2020g būs 1mais "kandidāts" uz tā pielietojumu. ;P

Par info parpilnību- reālai braukšanai svarīgāks ir hud displejs stiklā- kas ļoti labi atradina no liekas paneļa vērošanas,kā arī tahometrs un pārnesuma roba un kārbas režīma vizuālā redzamība.

msh Reģ.: 16.04.2007
2 1 Atbildēt

No eļļas temperatūras rādījuma jēga ir divās situācijās - vācu bānis vai trase - pie mums tiešām tas cipars ir vairāk ziņkārības apmierināsanai. Bet nu stāsts jau ir par to ka tas digitālais spidometrs netiek izmantots tam, kam to varētu izmantot [parādot uz tā daudz informācijas - tu tik iedomājies kas būtu ja uz tā ekrāna varētu izmest visu motora OBD informāciju], bet tikai kā bling bling, ko mēģināt iesmērēt par baigo fīču - bet reāli vienīgais "uzlabojums" - smukas multenes, domātas tam lai vadītājs MAZĀK skatītos uz ceļa

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
2 1 Atbildēt

Kurā vietā te kaut kas nav tā? Nav klasiskās bultiņas? Ir. Nav klasiskā tahometra? Ir. Cik var tirst bez sajēgas?

www.youtube.com/watch?v=AxH3DBzm9A8

650 Reģ.: 25.01.2017
1 0 Atbildēt

Tas diemžēl ir 2015g modelis.Te ir runa par 2019 T-c un par digitālo paneli.Jāsaka gan, ka "šajā" izpildījumā tas izskatās tā diezgan lēti (skat.ap 1:00):

VWfans Reģ.: 21.02.2004
2 3 Atbildēt

Vakar sastapu Volkswagen T-Cross dziļi Vidzemē - Gaujienā. Ar ME sērijas numurzīmi - svaigumiņš...

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
4 0 Atbildēt

Gadījās apskatīt T-Cross Moller auto salonā. Speciāli meklēju nianses, kas te aprakstītas kā auto nomelnojošas. Ok, jāpiekrīt, ka panelis izskatās lētāk nekā, piem., Tiguan vai Passat. Es teiktu, uz mata kā VW Polo (blakus stāvēja, varēja viegli salīdzināt). Citādi baigi jau nu līdzīgs visai VW saimei. Vienīgi man šķita pamazs auto

seller Reģ.: 24.08.2001
2 0 Atbildēt

msh rakstīja: No eļļas temperatūras rādījuma jēga ir divās situācijās - vācu bānis vai trase - pie mums tiešām tas cipars ir vairāk ziņkārības apmierināsanai. Bet nu stāsts jau ir par to ka tas digitālais spidometrs netiek izmantots tam, kam to varētu izmantot [parādot uz tā daudz informācijas - tu tik iedomājies kas būtu ja uz tā ekrāna varētu izmest visu motora OBD informāciju], bet tikai kā bling bling, ko mēģināt iesmērēt par baigo fīču - bet reāli vienīgais "uzlabojums" - smukas multenes, domātas tam lai vadītājs MAZĀK skatītos uz ceļa

Gluži nevar piekrist, pie mums tas ir labs rādītājs tieši aukstā laikā, kad dzeses šķidrums silst daudz ilgāk, bet redzot, ka eļļa jau sāk iesilt var jau sākt braukt kārtīgi. Un tas ir daudz ātrāk nekā sekojot dzeses šķidruma temperatūrai (runa ir par VAG dīzeļa (B4 1Z) iesildīšanu gaitā, jo bez slodzes tas silst ļoti ilgi).

feciic Reģ.: 09.05.2008
3 0 Atbildēt

Man novērojums gluži pretējs, auto rāda eļļas temperatūru un vienmēr dzeses škidruma skala sakustas pirmā, eļļas temperatūras minimālā vērtība (50C) tiek rādīta kad dzeses šķidruma skala ir pāri 80 vai pat jau 90 grādi.

saf Reģ.: 20.07.2006
1 0 Atbildēt

Kā tas fizikāli iespējams, ja eļļa ir tuvāk siltuma avoram un pēc tilpuma uz pusi mazāk kā dzeses šķidrums? Alfai zinu ka eļļas temp devēja skala sākas ar 70.

feciic Reģ.: 09.05.2008
2 0 Atbildēt

Kur tad galu galā ir karstākā vieta dzinējā? Galva un cilindru bloks, kurš viss ir ieskauts ar dzesēšanas sistēmu, eļļa tiešā veidā dzesē tikai virzuļu apakšas, kam ir nesalīdzināmi mazāks virsmas laukums.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
2 1 Atbildēt

Publicētas Škoda-Kamiq cenas, kas ir stipri līdzīgas Volkswagen T-Cross cenām. Es izvēlētos T-Cross, jo Kamiq dizaina ziņā ir tāds nekāds, ne šis, ne tas.... Bet T-Cross ir skaists...

JanJan Reģ.: 07.02.2018
1 0 Atbildēt

Līdzīgas komplektācijas t-cross būs krietni dārgāks, kādi 4k eur mierīgi. Nu, ja skatās bagātīgāku komplektāciju, nevis 2010.gada aprīkojumu. Tomēr diezgan starpība. Kā arī Kamiq ir lielāks un jau praktiski golfa izmēros.

VWfans Reģ.: 21.02.2004
2 0 Atbildēt

Izteikšu ķecerīgu, daudziem nepieņemamu domu: kāpēc pirkt 2012.gada Volvo-XC60, ja ilgtermiņā ar tādām pašām izmaksām iespējams lietot jaunu Volkswagen T-Cross ???

1 2
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti