Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
dubis 14.10.2020 23:59

Man nav grūti, es uzlieku masku. Aicinu arī jūs to darīt. Īpaši tik mazā valstiņā, domāju, ka ar šito vilni līdz Ziemassvētkiem tiksim galā, ja vien sabiedrība būs atbildīga. Pēc tam jau līdz septembrim ierastajā ritmā.

dubis 13.10.2020 20:39

1) Ko domā par atļautā ātruma palielināšanu uz Jūrmalas, Siguldas šosejām, bez atbilstošu drošības elementu uzstādīšanas(dzīvn.žogi, vienlīmeņa pieslēgumu izskaušanas, apgriešanās vietu esamības bez ieskriešanās joslām u.c.)

2)Ko domā par A1 pārveidi par pilsētas ielu, tā vietā, piemēram, paredzot 3 joslu ceļu ar maiņvirziena satiksmi pa vidējo. Piemēram rītos 2 joslas no Gaujas tilta līdz A1/A2 mezglam, vakaros 3 joslas atpakaļ no Rīgas, bez iespējas uz kreisajiem pagr. vispār.

3) Vai Rīga, LVC ar katra satiksmes drošības pasākuma izveidi tomēr nesabojā ceļu funkciju? Piemēram tas pats A1, GP Rīgā.

4) Vai P.T. ir iesniedzis kādu priekšlikumu standartu, CSN izmaiņām, ja jā kā veicies un kāds priekšlikums, ja nē, tad kāpēc.

5) Vai ir gatavs jau rīt pilnībā pārsēsties uz elektrokāru, vai tomēr fosilais patīk labāk, kāpēc.

6) Kad Latvijā parādīsies pirmie ierobežojumi kaut kur iebraukt ar pavecu benzīnu/dīzeli.

7) Vai taisa apmaksātus sižetus(tos kas pa retam ir pozitīvi) par labu CSDD, LVC, RDSD, citām pašvaldībām.

8) Vai tiešām pie mums ir tik slikti kā praktiski katru reizi tiek atkārtots?

9) Prasītos pēc katra negatīvā sižeta, lai tomēr pajautā atbildīgo personu, personu, kam par to visu ir neitrāls viedoklis domas, atbildes, savādāk bieži tie sižeti ļoti vienpusēji, kas nav īsti smuki no žurnālista ētikas puses. Kāpēc to ne vienmēr jautā.

10) Uz Jelgavas šosejas arī būs 110? Kas par šo dzirdēts.

dubis 11.10.2020 21:12

Ātrumus štepselēt iemāca, stūrī grozīt iemāca, pedāļus spaidīt iemāca. Man iemācīja, ka pirms līkuma jau jāsabremzē un jāieliek pareizajā robā. Ok, sabremzēt iemācīja, pirmos gadus tāpat ar izspiestu sajūgu līkumos braucu, vēlāk kkad atnāca tā apziņa, ka tā tiešām vajag. Bet kopumā, kas vēl vairāk kā pamats vajadzīgs.

dubis 11.10.2020 19:54

Lielos vilcienos autoskolās iemāca pamatus. Tālāk jau dzīvē pašiem vajadzīgās prasmes jāapgūst. Nu nemācīs visiem kā vilkt, kā uzvesties vēlamajā, turklāt vēl vasarā, sliktas redzamības apstākļos un ziemā, pie nosacījuma, ja ziema vispār iestājās. Ja kādam ir īpaša vēlme to taču visur kur poligonos ar čomiem var apgūt. Tāpat nez vai šāda prasme visām blondīnēm vajadzīga, labāk lai nemaz nevelk ne ar tomātu, ne bez, ne velkamo ar tomātu, ne bez utt. Kam vajadzēs tas/-ā iemācīsies. Bet par to nihilismu, ka nomet kur pagadās un atrunājās ka saplīsis...joprojām žēl, ka policistu tik maz uz ceļiem. Vispirms iedotu mizā, tā ka uz visu dzīvi atcerētos ko un kā darīt, pēc tam arī izpalīdzētu gan jau.

dubis 05.10.2020 15:42

Pie normāla policijas kadru daudzuma es arī šo atbalstu, bet ja kadru nav, tad katra sekunde vērtīga, šoreiz jau policijai.

dubis 05.10.2020 11:04

Poličiem to protokola sagatavošanas laiku vajag stipri saīsināt, savādāk jāties pusstundu ar katru pagrieziena lampiņas nelietotāju vai izdegušo pakaļ lampiņu nozīmē neatrasties satiksmē un ar savu klātbūtni nenodrošināt satiksmes drošības uzlabošanos vai nenoķert vēl kādu. Ja tā padarīšana tiktu saisināta līdz kādām 5min no apstādināšanu brīža, tad arī ar esošo resursu būtu lielāks labums, bet tā jā, arī esmu par policistu atgriešanos uz ceļiem.

dubis 27.09.2020 20:41

Sviests kaut kāds. Es tik brīnos, ka amīši vai krievi nav vienam vai otram iedevuši to elektro magnētisko bumbu EMP kur reāli visa konvencionālā tehnika kaput. Nē, ļauj killerot vienam otru. Lai gan jā priekš kam viņiem tās mazās valstis sargāt.

dubis 27.09.2020 20:37

anoagask rakstīja: Ja barjeru amortizējošo elementu nav, tad ceļš ir neatbilstošs projektam, un jāsamazina atļautais ātrums

Drīzāk neatbilstošs standartam par stingu šķēršļu attālumu līdz brauktuves malai, tiesa pie 50km/h faktiski neko vairs nevajag, jo standarts pie tāda atļautā ātruma neliek par obligātu kko uzstādīt. Tātad var samazināt ātrumu, bet mazāk par 50km/h nedabūsi.

dubis 27.09.2020 20:31

Uzlikt ātruma samazinājuma zīmi nevietā un nelaikā ir pats idiotiskākais, veselībai bīstamākais lēmums kādu var pieņemt. Pirmkārt, ja kaut kur konkrēti vajag samazināt ātrumu, to nedara ar zīmi, to dara ar infrastruktūru. Iedomājieties paši - nakts, tukšas ielas, kāda jēga un motivācija tur to ātrumu nomazināt. Jā, pagalmi, biezi apdzīvotas ielas, bērnudārzi, citi īpaši objekti, tur jāskatās ko papildus sataisīts infrastruktūrā, lai tur braucot nav vēlmes braukt ātrāk par atļauto un lai tur vispār nav vēlmes braukt cauri. Īsumā gājēji domās, kā auto brauks uz 30, a šie reāli uz tiem pašiem 50-60, un parasti, ja kāds pārrēķinās, beigās sanāk CSNg. Domāt jau var, bet tad katra konkrētā vieta jāizsver, un vēl jāpamēģina nodrošināt normālu apbraukšana, nevis kā tagad daudz kur vienkārši sastrēgumu laikā Waze ved caur pagalmiem. Nebūs kaut kādā sastrēguma uz maģistrālās ielas, nebūs blakus pagalmos bīstamu situāciju no tranzītniekiem, būs tik ar savējiem svimpjiem jātiek galā, kas savā pagalmā nespēj to ātrumu ievērot.

dubis 26.09.2020 14:18

spainis rakstīja: Kaut kad te iauto sacepās par tiltu nobrauktuvju atdalošajām drošības barjerām, ka tās netiekot remontētas utt un saukšot atbildīgos pie bikts. Bija pat fotosērija uztaisīta. Kā pasākums beidzās? Kur atbildīgie?

Katru dienu braucu pa Dienvidnieku un tie drošības elementi tur jau mēnešiem ir sastumti čupā un vēlreiz čupā. Neviens neliekas traucēts. Virzienā uz centru bija salikti kaut kādi pagaidu atstarojošie elementi, tie ar sastumti turpat kaudzē.

Man gan nav īsti skaidrs, kāpēc tie elementi netiek remontēti. Pēc manas saprašanas tie visi ir OCTA gadījumi un tur tak naudu regresā no apdrošinātāja var dabūt nu nebūtu jābūt satraukumam par naudas trūkumu. Jeb es kaut ko nesaprotu? Šādu bojājumu, kā tur ir pašlaik, nevar radīt bez sekām transportlīdzeklim. Tur tak jābūt policijai utt.

Tie barjeru elementi neesot tādi ko var aiziet depiņā nopirkt. Katrai vietai atsevišķi jāsūta. Vienīgi varēja jau RDSD ar rezervīti paņemt. Tas ka octas gadījumi, itkā jā, bet ja avārijas iemesls nav viennozīmīgs, vairāki vainīgie, kāds pārsūdz, varbūt vispār octas nav un zaudējumi jāattiesā, tad jau ar tām izmaksām ir kā ir. Plus vidēji tie slāpētāji pie 10k nāk, un kur tik liela nauda, jābūt uzmanīgam ar ieguldījumiem no savas kabatas.

dubis 23.09.2020 11:06

Līdzigi, man viens bankas darbinieks teica, ka īsti neuzticās banku pakalpojumiem un par labu atzīst tikai skaidru naudu. Tie kas zin oderi, gan jau zin vairāk par citiem..

dubis 23.09.2020 11:04

Jā. Turklāt pie mums vēl ir daudzas vietas kur labā josla pēkšņi pārtop tajā joslā, kas nogriežas. Netiek izveidota speciāla labā nogriešanās josla. Piemērs D-tilts, braucot no Pārdaugavas. Labā josla aiziet uz Daugavpili, pēc tam uz Piedrujas un tātad autovadītājam visu laiku jāvācās nost uz kreiso, ja grib wnk taisni braukt.

dubis 22.09.2020 22:27

Tur, pie Spices vispirms būs nejēdzīgs 4 zaru krustojums, kas to vietu vēl vairāk palēninās un padarīs vēl nervozākus autovadītājus. Kad tur būs divlīmenis, ja jau tagad RD, Spice, Depo nespēj samesties, domāju, kā pagaidām tālos sapņos.

Par to pirmo joslu, man savukārt liekas, ka autovadītājs iebraucot otrajā cer ka varēs pāris kilometrus braukt ne uz ko neskatoties, nemainot joslas un un neapsteidzot, piemēram, fūres, kādu lēno, tiesa paši tā kļūstot par lēnajiem un apsteidzamajiem pa nepareizo pusi. Jo es taču braucu ar atļauto, ejiet ratā, nebraukšu pirmajā joslā, nepalaidīšu, sipiet garām paši pa pirmo. Kkā tāds novērojums.

dubis 20.09.2020 23:17

Asus Zenfone 4

dubis 15.09.2020 20:24

Šodien, pirmo reizi paveicās, jo visu izdarīju kā nākas. Pirms uzbraukšanas uz A7 pie Dimzukalna, laicīgi savadīju Waze galapunktu, nevis pa ceļam kā citkārt gadās un palaidu daudz vairāk auto pa galveno kā parasti. Turpinājumā kkas sāka ost pēc degušas eļļas, lampiņas panelī neiedegās(pirms tam pa meža ceļiem biju pagāzis), priekšā vairākas fūres, ai, nogriezu Dzērumu pieturā palūrēt vai kas netek, vai viss ok, pēc pāris sekundēm priekšā braucošajai fūrei izšāva vienu ratu. Nopriecājos, ka apstājos uzmest aci auto, parasti tā baigi ceļa malā nestājos, ja vien baigi negrab vai lampas nesāk degt. Morāle, arī šis ir iemesls kāpēc tomēr nesēdēt vilcieniņos aiz fūrēm, bet pēc iespējas ātrāk dzīt, lielai daļai diezgan nobrauktas riepas, un plaisā stiklā var būt arī mazākais kam gadīties.

dubis 14.09.2020 13:51

Uz A1 man nu jau pāris dienu laikā otrais kreisā signāla rādītājs gadījās. Ja iepriekšējā reizē nedzinu un nogaidīju, tad šoreiz šis vēl pa bremzēm uzspieda reizē ar signālu, tas taisnē pirms Duntes cirkuļa braucot no Rīgas, bet tur plata nomale un es šim pa labo pusi garām, pēc tam spoguļos skatījos un šis tā arī nenogriezās... Ņemot vērā, ka tai brīdī pretī nāca dūre, man mans manevrs sanāca vēl drošāks nekā ja šis pabīdītos pa labi, nez vai arī tad dzītu vispār. Īsti labs gājiens no manas puses tas nebija, bet faktiski tiku maldināts ne?

dubis 13.09.2020 19:30

Es domāju, ka tikai atbildēt. Tiesa pie šādas opcijas Rumbula sludinājumus liks nelabprāt, kas sākumā nav pārāk labi, vēlāk kad iegūta kkāda atpazīstamība, tad var.

dubis 13.09.2020 19:28

Man pēdējā skatē abus pakaļējos gabarītus neieraudzīju, tiesa citi divnieki nelika baigi skaidroti es kas un kāpēc. Tik atpakaļceļā pie mājas izdomāju paskatīties, vai tu re kā, abi deg kā mīļie, bet nu tādi pablāvi. Mošķi vakara saule skates laikā nejēdzīgi iespīdēja, tā kā nevarēja redzēt. Bet nu jā neizskatījās ka speciāli censtos kko iešķiebt.

dubis 12.09.2020 12:20

Visur uzlabo nevis satiksmi, bet drošību, un pie esošās situācijas tas vienmēr sanāk apgriezti proporcionāli ātrumam, ērtumam, komfortam, tā nu diemžēl ir..

dubis 11.09.2020 20:30

Reklāma vajadzīga, skatos, ka brc jau pie jums liek, vajag pievilkt vairāk tieši lielos plačus, kam liels auto piedāvājums, arī tos plačus, kas visas mašīnas neliek, jo dārgi. Kaut vai ņemt un apzvanīt visu Rumbulu utt. Un domāju, ka pirmo gadu toč tieši juridiskajām personām jābūt tuvu bezmaksas, lai kompensētu sludinājumu dublēšanu un sludinājumu/pirkumu/skatījumu rate.

Plus nu ielieciet tepat mājaslapā palielu saiti, lai ienākot sākumlapā tā uzreiz iekrīt acīs. Iespējams elektronisko ikonu vajag pamainīt, paspilgtināja, nu te kādu dizaineri vai taml. vajag pieaicināt.

No mobile.de patīk opcija accident free.

Ja runā tieši par auto, man patīk atsevišķi sortēt pēc tām pašām pazīmēm kas ss.lv ir pieejamas tikai atverot konkrēto sludinājumu. Mobilie.de var atsevišķi ķeksēt - klimats, kruīzs, āķis, reliņi, āda utt. Bet šis būs aktuāli tikai kad būs normāls sludinājumu apjoms.

dubis 11.09.2020 0:15

Esmu saslīdējis uz tīnuzenes/a6 apļa, bet šķiet, kā bija vienkārši slapjš, un pakaļējās riepas tuvu vasaras normai. Ātrums tāds, kā priekša neizslīd un roceni nevajag.

dubis 11.09.2020 0:12

Šodien izbraucu pusLatviju, Limbaži-Bauska-Liepāja un atpakaļ. Pārsteidzoši daudz vietās remontē ceļus, praktiski visur zīmes 70, vai pa retam arī mazāk. Pats nemīlu tos 70iekus, bet saprotu kamdēļ tie nepieciešami, laikam nebija neviena objekta, izņemot Saulkrastu apvedceļu, kur izskatījās līdz galam pabeigts, tā kā vienīgi par to vietu radās jautājumi, vai tiešām tur vēl slidens, gana jau braukts pa to virskārtu. Bet šis būtu jautājums ko iauto varētu uzdot LVC, kāds tur ir tas saķeres koeficients un kādam ir jābūt precīzos skaitļos, lai atļautu 90.

Pats tādiem objektiem, ar noteikumu, ja nav tehnikas vai strādnieku uz ceļa, arī velku cauri ātrāk kā zīmē rakstīts, labi vai slikti, to katrs pats pie sevis lemiet, bet pagaidām poliču dievi stāv tā tālāk no manis.

Un pa visu ceļu tikai viens antiņš sagadījās, par laimi, kad sāku paātrināties, lai ietu uz apdzīšanu, priekšā esošais BMW 525 laikam, gadu nepateikšu, ieslēdza kreiso pagriezienu uz vienu tikšķi, sabremzējos, jo nodomāju, ka labais cilvēks signalizē, ka drīz taisīs kreiso pagriezienu. Nā ni, piekāsa, uz brīdi iedeva grīdā, bet pēc kāda kilometrā vai diviem atkal uz 100-105 sāka kruizēt. Īsti vēlmes noskaidrot iemeslu pagrieziena rādīšanai man gan nebija, un šis pēc ~10km arī nogriezās un pa kreisi. Visu to posmu ieturēju zināmu attālumu, ja nu šim vēl kko gribās parādīt. Žēl, kā šitā darās, laikam ļoti negribēja tapt apdzīts, tik nākamreiz iespējams tādiem neticēšu. Mana kļūda, ka neslēdzu pagrieziena rādītājus 50m līdz apdzinējam, būtu ieslēdzis, tad varētu vēl strīdēties kurām te taisnība bija un kurš maldināja.

dubis 10.09.2020 23:55
dubis 10.09.2020 23:53

Nu pag, protams, kā RDSD būtu jānovac peļķes, jābrīdina, ka segums slidens, risains un bedrains. Bet ja viņi to nedara sev zināmu apstākļu dēļ, arī visiem citiem jāpārtrauc brīdināt? Dafiga ir bīstamu līkumu, pirms kuriem ir attiecīgas brīdinošas zīmes, ja viena pazudusi un tu veiksmīgi izbrauci to līkumu nenositoties, arī pārējās tādas zīmes tavuprāt jālikvidē?

Tavuprāt par to ezeru iekšmalā nebūtu jābrīdina jau laicīgi, lai kāds kas pirmo reizi tur brauc, nenositās? Tas ka kāds pastāvīgi laiž luni, nenozīmē ka arī citiem tas jādara, manuprāt.

dubis 10.09.2020 14:47

Ņemot vērā esošo OCTA un KASKO sistēmu, pēc būtības tas mēraparāts un tam sekojošie ātruma ierobežojumi būvobjektos ir pamats, lai valstij LVC personā nebūtu jāmaksā regresa naudas par avārijām kuras notikušas uz seguma kas nav atbilstošs atļautajam ātrumam.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Lasītākie raksti

Jaunie raksti