Ja kādam Lexus markas piekritējam mājsaimniecībā bija nepieciešams vēl kāds mazāks auto, tad līdz šim nācās lūkoties citu ražotāju virzienā, jo Lexus nekā tāda baigi mazā nebija. Tagad ir - LBX. Lai gan būvēts uz vienas platformas un dala tehnoloģijas ar Toyota Yaris Cross, LBX tomēr atstāj kārtīga Lexus iespaidu - no Toyota ne miņas. Augstvērtīgi apdares materiāli, gaumīgs dizains un arī komfortabls. No šāda izmēra auto gan negaidiet milzu plašumus salonā, taču priekšā ir ērti. Neskatoties uz pieticīgajiem 136 zirgspēkiem kombinācijā ar eCVT pārnesumkārbu, auto paātrinās diezgan sprigani - tas droši vien ir arī elektromotoru nopelns.
Interesanti, ka daļa no pogām uz stūres nav specifiski marķētas. Pogu nozīme redzama ekrāna projekcijā uz vējstikla, vien tām pieskaroties, bet nepiespiežot. Turklāt pogu funkcija mainās atkarībā no konkrētās izvēlnes, kas arī atspoguļojas animācijā uz vējstikla. Sākotnēji pie šāda risinājuma nākas pierast, bet tas ir intuitīvs un neprasa novērst skatienu no ceļa.
Vēl interesanti, ka Japānas tirgū tiek piedāvāta Lexus LBX Morizo RR versija, kur no 1.6 litru trīscilindru dzinēja panākta 304 Zs jauda. Tam ir pilnpiedziņa, savukārt pānesumkārba pēc izvēles - sešpakāpju manuālā vai astoņu pakāpju automātiskā.
Kodiaq jaunajā paaudzē ir piedzīvojis evolūciju dizainā, kļūstot modernāks un mūsdienu tendencēm atbilstošāks, taču gan ārienē, gan salonā ir saglabātas iepriekšējam modelim raksturīgās aprises un akcenti. Līdz ar to, līdzšinējā Kodiaq lietotāji jaunajā modelī jutīsies kā mājās.
To pašu var attiecināt arī uz Kodiaq gaitas īpašībām - līdzvērtīgas priekšgājējam, balstiekārta pielāgota komforta virzienā, lai gan vadāmība, kā jau VAG grupai raksturīgi, precīza. Kodiaq turpina priecēt arī ar praktisku salona telpu. Apmēram vienāda riteņu bāze, bet garāka virsbūve nozīmē to, ka pasažieru ērtības ir saglabātas līdzšinējās, bet bagāžas telpa gan kļuvusi lielāka - iespaidīgi 910 litri vai 2105 litri ar nolocītām atzveltnēm.
Elektrifikācijas laikmetā Kodiaq joprojām piedāvā arī klasisku dzinēju paleti ar benzīna un dīzeļa dzinējiem, kā arī ir versijas ar mild jeb vieglo hibrīdu un arī lādējamo hibrīdu.
Kodiaq nav gluži lēts automobilis. Cena no 36 680 EUR bāzes komplektācijā un no 40 650 EUR bagātīgākā Sportline komplektācijā. Taču tāpat par dažada veida papildaprīkojumu nāksies piemaksāt vēl, līdz ar to tāds kārtīgi aprīkots Kodiaq var maksāt jau 50 un vairāk tūkstošus. Toties Goda ģimenes var pretendēt uz diezgan ievērojamu atbalstu Kodiaq lādējamā hibrīda iegādei.