"Volkswagen Tayron" Latvijā ir kļuvis par visnotaļ populāru automobili. No vienas puses, tas skaidrojams ar agresīvo cenu politiku - sākotnēji "Plug-in" hibrīda versiju ar valsts atbalstu varēja iegādāties par 36 600 EUR, bet bāzes versija ar 1.5 litru 150 ZS dzinēju maksāja 35 200. Šobrīd gan "Tayron" sākuma cena ir 41.6 tūkstoši eiro, bet lādējamais hibrīds dabūjams no 43 620 EUR.
No otras puses, arī pašam auto ir iekārojamas īpašības jeb tas, ko pircēji novērtēja "Škoda Kodiaq" modelī, nu ir pieejams arī "Volkswagen" ietvarā. "Tayron" ir plašs un ērts, moderni aprīkots auto. Garākas riteņu bāzes dēļ, tas ir komfortablāks par "Tiguan" un pārsteidzoši veikli vadāms arī pilsētas apstākļos. Ja auto aprīkots ar “DCC Pro” adaptīvo balstiekārtu, var atklāt vairākas "Tayron" šķautnes. Pārslēdzot režīmu uz dinamisku braukšanu, gaita kļūst no maigi komfortablas uz sportiski stingru, un arī stūre reaģē precīzāk. Pilnpiedziņas versijām pieejami papildu režīmi braukšanai bezceļos vai sniegā.
Plaša pieejamo dzinēju palete mūsdienu auto tirgū kļūst par arvien lielāku retumu, taču "VAG" grupā tāda joprojām ir - "Tayron" tiek piedāvāts benzīna dzinēju versijās (ar un bez vieglā hibrīda), vairākās "Plug-in" versijās un arī ar dīzeļdzinējiem. Pieejamā jauda ir no 150 līdz 272 zirgspēkiem. Lai arī 1.5 litru TSI benzīna dzinējs ar 150 ZS jaudu sevi ir labi pierādījis citos "VAG" grupas modeļos, kā atsaucīgs un ekonomisks dzinējs, tomēr "Tayron" būs piemērotāks 204 zirgspēku benzīna dzinējs vai plug-in hibrīds.
Auto ir dabūjams ar piecām vai septiņām sēdvietām, taču trešā sēdekļu rinda ies secen, ja izvēlēsieties lādējamo hibrīdu, jo sēdekļu vieta automobiļa grīdā būs atvēlēta bagāžniekam. Arī jāatzīst, ka tās divas ekstra vietas ir diezgan simboliskas un tajās ērti jutīsies vien bērni līdz noteiktam augumam.




















ViestursLeitholds rakstīja:
"Volkswagen Tayron" Latvijā ir kļuvis par visnotaļ populāru automobili. No vienas puses, tas skaidrojams ar agresīvo cenu politiku - sākotnēji "Plug-in" hibrīda versiju ar valsts atbalstu varēja iegādāties par 36 600 EUR, bet bāzes versija ar 1.5 litru 150 ZS dzinēju maksāja 35 200. Šobrīd gan "Tayron" sākuma cena ir 41.6 tūkstoši eiro, bet lādējamais hibrīds dabūjams no 43 620 EUR.
No otras puses, arī pašam auto ir iekārojamas īpašības jeb tas, ko pircēji novērtēja "Škoda Kodiaq" modelī, nu ir pieejams arī "Volkswagen" ietvarā. "Tayron" ir plašs un ērts, moderni aprīkots auto. Garākas riteņu bāzes dēļ, tas ir komfortablāks par "Tiguan" un pārsteidzoši veikli vadāms arī pilsētas apstākļos. Ja auto aprīkots ar “DCC Pro” adaptīvo balstiekārtu, var atklāt vairākas "Tayron" šķautnes. Pārslēdzot režīmu uz dinamisku braukšanu, gaita kļūst no maigi komfortablas uz sportiski stingru, un arī stūre reaģē precīzāk. Pilnpiedziņas versijām pieejami papildu režīmi braukšanai bezceļos vai sniegā.
Plaša pieejamo dzinēju palete mūsdienu auto tirgū kļūst par arvien lielāku retumu, taču "VAG" grupā tāda joprojām ir - "Tayron" tiek piedāvāts benzīna dzinēju versijās (ar un bez vieglā hibrīda), vairākās "Plug-in" versijās un arī ar dīzeļdzinējiem. Pieejamā jauda ir no 150 līdz 272 zirgspēkiem. Lai arī 1.5 litru TSI benzīna dzinējs ar 150 ZS jaudu sevi ir labi pierādījis citos "VAG" grupas modeļos, kā atsaucīgs un ekonomisks dzinējs, tomēr "Tayron" būs piemērotāks 204 zirgspēku benzīna dzinējs vai plug-in hibrīds.
Auto ir dabūjams ar piecām vai septiņām sēdvietām, taču trešā sēdekļu rinda ies secen, ja izvēlēsieties lādējamo hibrīdu, jo sēdekļu vieta automobiļa grīdā būs atvēlēta bagāžniekam. Arī jāatzīst, ka tās divas ekstra vietas ir diezgan simboliskas un tajās ērti jutīsies vien bērni līdz noteiktam augumam.
Auto ir dabūjams ar piecām vai septiņām sēdvietām, taču trešā sēdekļu rinda ies secen, ja izvēlēsieties lādējamo hibrīdu, jo sēdekļu vieta automobiļa grīdā būs atvēlēta bagāžniekam. -> precizējot, nevis bagāžniekam, bet baterijai ✌️