msh rakstīja:
Interesanti. Tu neredzi lai arī esi braucis, es redzu, lai arī es esmu vienīgi braucis ar A80, kuram stūre pareizajā pusē, no muguras džipveidīgajam [nevis kaštelei] ar stūri nepareizajā pusē Vienreiz pirms kāda gada vai agrāk kā reiz kļuvu par aculiecinieku šādam skatam - šoseja, priekšā patrolis, lendkrūzeris vai kaut kas tāds [bet tāds īss] ar baranku nepareizajā pusē un vēl tam priekšā fūre. Izskatījās nedaudz komiski, kad tā vecene, kas tur bija pie ruļļiem, lai paskatītos garām fūrei, pa pusei ielīda pretējajā braukšanas joslā un pati pārliecās cik tālu vien viņas augums atļāva Un tā viņa vismaz pusduci reižu darīja [a kaut kas tik nāca pretī], vairs neatceros, vai es viņai pagāju garām pirms fūres vai pēc
Varu arī sīkāk "izvirst". Ar tādu auto ļoti labi var redzēt kas notiek priekšā gar auto labo malu nevis pa ceļa vidu !!! Tas ir viens. Otrs - es arī ar pareizo stūri reti kad lienu kādam "pakaļā" pirms apdzenu - līdz ar to man pārāk netraucē kravinieki utml.
Un treškārt tas auto ar ko es pa LV pabraukāju bija mazliet "traks" auto - ar jamo normāli braukt vispār bija grūti - saskrūvēta jauda., tā kā ja iesāk dzīt - tad nevar vien nobremzēt.
P.S. te gan arī jāņem vērā fakc ka neesmu psihs un ja neredzu - tad nedzenu !!! Tādēļ tikai sākums Rīgā bija dīvains kad vajadzēja apbraukt 1 joslā stāvušu auto. Pēctam jau apradu ar domu ka nefig līst līdz vusdlīnijai, ka nefig raustīt durvju rokturi pie atrumpārslēgšanas, ka logu tīrītāju slēdzis un pagriezienu ir samainīti pusēm (JDM) nu un tamlīdzīgas īpatnības.




















azors rakstīja:
Nu luuk, te arii ir ta probleema - braukt Latvijaa ar UK autinju, vai braukt UK ar Latvijas autinju. Ir diezgan nesaliidzinaamas lietas. Taapat ir jaazin UK kuraa joslaa tu driiksti iebraukt pirms aplja, jo krustojumi anglijaa gandriiz kaa taadi neeksistee.
Da labi nu nav tik traki, tikai protams ka ir vieglāķ ja ir katrā valstī atbilstošās puses ruļļi !!!