Vigants rakstīja:Nu nedēļu ir iehavots viens tāds. LV tādu nav daudz, bet man domāt, ka nepamatoti nenovērtēts auto.
Paceļ rokas, kas bija par šo dzirdējuši agrāk?
Nepareizi noformulēts jautājums. Pareizi bij jautāt: Es esmu aplauzies vai neesmu ?
Atbilde: esi un smagi.
Jautājums un atbilde vienlaicīgi: bet man taču ir garantija!!!
Atbilde: Spredzis Tev iemācīs saprast kas ir GARANTIJA !!
Utt.........
edzulis rakstīja:Un pavisam konkrēti:
kas var notikt mazlietotam auto vairāk nekā jaunam pēc neilgas lietošanas???
Turbodīzeļiem visticamāk sūkņi vai turbīnas var beigties. Tādēļ jāpērk bendzīnieki, nevis traktori - dīzeļi, lai cik viņi arī maz ēstu.
Virsbūve? Nu var pateikt, vai ir likta no divām, bliezta vai kā savādāk bojāta. Normāls specs uzreiz pateiks, ja runa būs par lego vai labi bielztu un slikti sataisītu auto.
Hadene? Grūti pārbaudīt?
Kas ir tāds, kas jūsuprāt var izbeigties ātrāk mazlietotajam auto, nekā jaunam budžetniekam?
Bāc, vai tiešām cilvēki ir tik neaptēsti, ka viņiem grūti atrast labu mazlietotu auto, piedrāžot to garantiju??? Protams, ne vienmēr atblastu jauna auto iegādi. JA ir nauda tad jāpērk jauns + labs, bet šitos visus mazauto tikai sievasmātēm vai uzņēmumiem, nevis cilvēkiem.
Nu cilvēkam 100% taisnība.
6 lietotu un 3 jaunu bijušais(viens vēl patlaban lietojas) auto īpašnieks. Tie seši un trīs ir domāti pēc kārtas, nepadomājiet ka havoju 9 auto..