1. Redzot uz ceļa "nosprāgušu tūrista autiņu" i nedomājam stāties un palīdzēt, nafig uz sodiem uzrauties vienīgie, kas no tā var uzvārīties - evakuatoru firmas.
Atbrauc kolēģis no leišiem un palūdz autiņu aidzīt līdz tuvākajam servisam (da kaut vai riepu sačiņīt) kamēr šis darba lietas kantorī kārto - prasam uzreiz maksu par pakalpojumu sodanaudas apmērā
varbūt "cīnoties" ar ļaunajiem nodokļu nemaksatājiem pie viena mēģinam babalstīt kāda biznesu šais grūtajos laikos?))
Ja es tā visa rezultātā dabūšu redzēt ceļmalā CPistu skrūvējam meganei riteņus nost, lai izlasītu spuldžu marķējumu, kamēr meganes šoferis maliņā pīpē un skatās - tad es "par" šo pasākumu lietderību.
p.s.
tam CPistam obligāti tie riteņi pēc tam godīgi arī atpakaļ jāsaskrūvē
2. CP konstatē, ka ar lampiņu pārbaudi vien nepietiek, jo halogenkas orģinālās dažiem meklē vārnas kokos, kādēļ ir nepieciešams veikt regulējuma pārbaudi.
3. šleseram ideja tam pievienot vēl kādas pārbaudes, kā rezultātā tiek plānots iepirkt par xvz cik ļimoniem pāris treilerus-mobilās TA stacijas, lai varētu uz ceļa apstādināto mašīnu pārbaudīt uz kratekļa, bremžu stenda utt
piedāvātā alternatīva - obligātā TA reizi mēnesī (ar visiem maksājumiem protams) i kārtība uz ceļa, i budžeta robi pildās
windy rakstīja: Ar to BM vispār sanāk galīgs piekāsiens.. Ja nopērk mašīnu oktobrī - BM mainās pēc 22 mēnešiem, ja nopērk mašīnu augustā - BM mainās pēc 12 mēnešiem. Kapēc vienam pēc gada jau samazināts maksājums bet otram gandrīz divi gadi jābrauc ar 6 klasi?
Sievas auto tika pirkts pirms gada oktobrī. Tas viņiem netraucēja noraut 2 punktus nost šajā septembrī.
ok, nestrīdēšos, iespējams, ka apdrošinātājs to pusmēnesi-mēnesi ir iedevis bonusā
Kolēģim mašīna reģistrēta novembrī, gads jau garām, bet BM mainīsies tikai 15. septembrī
Man tāds pats variants, tikai man ir nožuļīts pus gads - reģistrācija martā. Par cik liela daļa pērk octu uzreiz uz gadu - abos variantos divas polises par 6 klases cenu
Ar to BM vispār sanāk galīgs piekāsiens.. Ja nopērk mašīnu oktobrī - BM mainās pēc 22 mēnešiem, ja nopērk mašīnu augustā - BM mainās pēc 12 mēnešiem. Kapēc vienam pēc gada jau samazināts maksājums bet otram gandrīz divi gadi jābrauc ar 6 klasi?
Ta jau redzēs, ja Arvim (bloga fiatuklubs.wordpress.com/... saimniekam un kārtējās idejas autoram) nesanāks līdz jaunam gadam vismaz 10-15 cilvēkus savākt - tad sākšu okupēt Alfistu teritoriju
Latvijas publika ir neprognozējama... Fiati ir daudz Rīgā, turklāt ir arī samērā labi Vienā stāvvietā ar manējo vien stāv jaunais 500 un Punto, vasarā bija arī Barchetta...
Dāmas fiatā visbiežāk var redzēt pie stūres jaunajam FIAT 500
Par to skaļi pateikto mērķi ir tā, ka ne par visu ir jābļaustās skaļi Man visvairāk no kluba interesē tusiņi, citu FIAT modeļu lietotāju objektīvs sava auto novērtējums ar plusiem un mīnusiem, servisu un veikalu vērtējums, diskusijas par tēmu "vai ir vērts manam autiņam likt ....... , vai būs adekvāts rezultāts" un tamlīdzīgi.
Es zinu, ko es gribu no kluba. Tomēr klubu neveido 1 cilvēks, tikai sanākot kopā vairākiem varēs redzēt kurš moments interesēs vairākumu un kurš būs interesants tikai 2 no visiem
Nekad jau tā nebūs, ka TIPO īpašniekam būs tādas pat intereses kā BARCHETTA saimniekam, tomēr šis tas kopīgs būs gan
Par FIATistiem ir tā, ka kluba veidošanas iniciatīvas neveiksmīgas ir bijušas vismaz 2. Tomēr, skatoties uz "braļukām" kuriem ir pat 2 FIAT klubi, un laiku pa laikam, meklējot kādu infu, apmeklējot alfistus (itāļi vien ir) arvien biežāk jūtās nepieciešamība pēc sava stūrīša. Kaut vai eiro auto servisa fanu līmenī. Arī tāds ir vajadzīgs
Ar citu klubu novērošanu ir tā, ka pats regulāri apmeklēju Alfistus un BMWLife (brālis pa laifu ņemas). Man var būt savas domas par to, kā jāizskatās autoklubam, kadam citam tās var būt pavisam savādākas. Tātad tas, kā izskatīsies gala rezultātā klubs, būs atkarīgs no cilvēkiem, kuri savāksies. Pats neorganizēju to pasākumu, pagaidām esmu tikai atbalstītājs Sākumā mans atbalsts ir foruma uzlikšana projektam ( www.fiatistiem.balticorder.eu ) varbūt vēlāk, ja redzēšu potenciālu, iesaistīšos dziļāk
Varbūt cilvēkam auto ir pārvietošanās līdzeklis nevis krāniņa kompensātors?)))
Jebkurā gadījumā ir apsveicami, ka ir cilvēki, kas uzņemas šādu autoklubu veidošanu, vienalga, lai tas būtu franču, itāļu vai vāciešu autobūves brīnumiem veltīts. Turklāt vēl apsveicamāk ir veidot _pirmo_ Fiat klubu nevis _n-to_ bmw vai audi apvienību
Teiksim tā, ka es pietiekami daudz nopelnu, lai atļautos saremontēt autiņu servisā un nelīstu tur kur man nav pietiekamā daudzumā zināšanu
Turklāt - parādi, kur iet runa par megaklubu?))
Ok, ja zēni to klubu uztaisīs, ieteikšu, lai pasauc tevi uz viesizrādēm. Varēsi palielīties ar savu megaizglītību visās jomās Tik žēl, ka reizēm pēc tādu "spečuku" remontiem kārtīgam meistaram ir ilgi jamīlējas, lai izlabotu "uzlabojumus"
Šoreiz piekritīšu Piebaldzēnam - lai regulētu mašīnas kompi, taisītu diagnostikas un remontus ir jābrauc uz attiecīgu servisu. Bāzt līkus pirkstiņus kur pagadās ir nelaba doma, jebkurā normalā servisā par vainas likvidēšanu pēc ziņkarīgas ķimerēšanās "a vosj pats sačiņīšu" paņem maksu 2x lielāku nekā paņemtu uzreiz atdzītam.
Reizēm rodās jautājumi par tehniskām niansēm- kā tikt klāt, kā nomainīt, kur pasūtīt. Reizēm ir interese par citiem modeļiem - kādas atšķirības, kādi plusi un mīnusi. Vienkārši padalīties ar informācuju un iespaidiem. Man pašam tāds klubs interesē tikai no šādiem aspektiem, var jau būt ka kads vēlas arī ko citu.
Tomēr doma, ka kādas auto markas vai grupas klubs ir domāts, lai Jānītis Pēterītim iemacītu uzčipot savu drapaku piemājas šķūnītī - ir nedaudz dīvaina. Tādām lietām ir domāti attiecīgi servisi, kuriem tad arī ir visas nepieciešamās programmatūras un pieredze. Starp citu - šādu servisu kluba arī kāds kādam var ieteikt...
Nav daudz informācijas pagaidām, bet, man liekas, ka fiat klubs vairāk ir domats informācijas apmaiņai par tehniskiem risinajumiem, jauniem un veciem modeļiem, tusiņiem un tamlīdzīgi, nevis kā nežēlīgais šķūņinga cienītāju klubs
mūsējie tā labi nodokli uzbliezuši...
€ per liter Euro-super 95
Average amount in euro per one liter of Euro-super 95. Incl.taxes & duties. In brackets: price excl. taxes & duties.
Romania 0.70 (0.30)
Cyprus 0.75 (0.34)
Estonia 0.76 (0.29)
Latvia 0.77 (0.34)
Bulgaria 0.78 (0.30)
Poland 0.78 (0.26)
Hungary 0.83 (0.31)
Greece 0.85 (0.35)
Czech Rep. 0.86 (0.30)
Spain 0.88 (0.35)
Slovenia 0.91 (0.30)
Lithuania 0.92 (0.34)
A barrel of crude oil is traded at $41.36 (USD), or 32.51 euro, at 09:13, Feb. 2, 2009 CET.