Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
1 2
windy 15.03.2010 13:31

Palaidniex rakstīja:

HIPPY rakstīja: Tad jau RD arī samaksās čehiem vēl papildus treileru iegādi Savādāk jau ar vienu treileri viņi tos 20 tramvajus 3 gadus vedīs

Laikam jau tamdēļ tie tramvaji tik dārgi – ka nāk kompletā ar spciālu treileri un atsevišķi speciālo prāmi jārezervē kurš vēl nav uzbūvēts

Kam mums tāds neizdevīgs projekts par ko vēl papildus jāmaksā??

Khm - tu, kad pirki savu mašīnu, tev cenā bija ierīkota arī treļa cena, kas to piegādāja līdz pārdošanas vietai?

pērkot jaunu autiņu gan jau ka tas būs ierēķināts cenā

windy 03.03.2010 14:05

riebeklis rakstīja: Pirms cheko apdroshinaataaju ineta kalkulatorus, ir veerts apmekleet csdd elektronisko pakalpojumu - tas tomeer droshaaks, uzticamaaks informaacijas avots...

Muļķības. Mēnesi pirms iepriekšējās polises beigām (re kāds es apzinīgs ) nopirku jaunu polisi. Nākamajā dienā iegāju CSDD e-pakalpojumos un ieraudzīju, ka manam autiņam polise uzrādās, bet tikai jaunā. Respektīvi pēc datubāzes parādās, ka es mēnesi braukāšu bez polises un tikai tad būšu apdrošināts Vienīgā vieta netā kur parādijās mana vēl esošā polise bija LTAB datubāze, bet arī tur viņa bija tikai meklējot pēc polises nummura...

windy 13.11.2009 10:19

Ja nemaldos tad atkarībā no vecuma un veselības stāvokļa varēja būt dažādi medicīniskas izziņas derīguma termiņi.

Plus vēl arī tas, ka tika mainītas tiesības no LV uz EU paraugu ar vēl derīgu medicīnisko, tiesības jaunās uz 10 gadi a medicīniskā ta mainīta/pagarināta netika

windy 12.11.2009 11:47

RLaguna rakstīja: Ar balderjāņiem jāapšpricē kaimiņa autiņš un pie tava vāģa kaķi nenāks.

šitas variants varētu būt iedarbīgs, tik tas kaimiņš dikti rūpīgi jāizvēlas

windy 03.11.2009 16:04

Nu re, šo pat nav jadzēs laukā par tēmu tik pirmie divi posti

windy 30.10.2009 13:05

Seene rakstīja:

windy rakstīja:

Ir preces, kuras mēs šeit neražojam. Nevajag jaukt siltu ar mīkstu.

Un kādēļ? Tieši šo preču ražošanai tad arī jāsniedz iespējami lielu atbalstu, nevis to importētājiem.

Piedāvā laikā, kad ekonomiski daudz spēcīgākās valstīs autoražotāji cīnās par izdzīvošanu, atvērt Latvijā savu autoražotni? Nu, ja tev ir idejas, kā latvijā sākt ražot dacijas konkurentus - uz priekšu, raksti projektu un ver vaļā rūpnīcu

windy 30.10.2009 12:49

modena rakstīja:

windy rakstīja:

modena rakstīja:

windy rakstīja: ....bet spēcīgs sitiens būs pa tā jau knapi dzīvajiem jauno auto pārdevējiem.

vai tad mums vajag tik daudz to auto pārdēvēju?

Vai mums vajag tieši šobrīd iedzīt bankrotā tos, kas vēl kautkā ķepurojas? Ekonomikas sildīšana latviešu gaumē?

pēc manam domām tu akurāt gribi atbalstīt tos, kuri mūs dzen lielākos parādos... jo ražotāji viņi točno nav...

Ir preces, kuras mēs šeit neražojam. Nevajag jaukt siltu ar mīkstu.

windy 30.10.2009 12:36

modena rakstīja:

windy rakstīja: ....bet spēcīgs sitiens būs pa tā jau knapi dzīvajiem jauno auto pārdevējiem.

vai tad mums vajag tik daudz to auto pārdēvēju?

Vai mums vajag tieši šobrīd iedzīt bankrotā tos, kas vēl kautkā ķepurojas? Ekonomikas sildīšana latviešu gaumē?

windy 30.10.2009 11:57

Liela daļa jauno auto tiek pārdota tieši firmām. Ja šis variants tiek pieņemts - firmai ir izdevīgāk kompensēt privātā auto izmantošanu un apmaksāt degvielu. Dzīšanai darba vajadzībām tiks izmantoti nedārgi lietoti autiņi. Kā rezultāts - valsts netiks pie savas kārotās nodokļu naudiņas, bet spēcīgs sitiens būs pa tā jau knapi dzīvajiem jauno auto pārdevējiem.

windy 30.10.2009 11:31

Njā... Ja valsts iestādes darbinieks izmantoja dienesta auto privātajām vajadzībām, tad iestāde viņam sponsorēja amortizāciju un degvielu. Jaunajā redakcijā iestādes darbinieks turpina izmantot dienesta auto, iestāde sponsorē amortizāciju un degvielu un piemaksā valstij vēl 1000 naudiņas gadā. Darbiniekam no tā ne silts, ne auksts, iestādei iespēja palielināt budžetu (jo izdevumi tak lielāki) un nodokļu naudiņas tiek tērētas vēl vairāk. Plus, lai to visu administrētu gan jau ka atkal tiks tērēti vieni pārsimts kilo latu gadā...

Kā vienmēr - zaudētāji būs privātie uzņēmumi, it sevišķi mazie...

windy 29.10.2009 7:52

"snaiperis uz saules akmens" būtu labs un efektīvs risinājums ar audzinošu raksturu pārējiem

windy 26.10.2009 20:03

msh rakstīja: windy kļūdies, dažus gadus ātrāk, neba par velti tam pirmajam veidojumam, aizmirsu kā sauca, pamatā ir otrais nevis trešais golfs.

Nu re, kļūdijos gan pa dažiem gadiem Seats pats stāsta ka:

Volkswagen acquires up to 99.99% of SEAT shares in 1990, and the name Sociedad Española de Automóviles de Turismo, S.A. is changed to SEAT, S.A.

windy 26.10.2009 19:39

VWBraucejs rakstīja:

Kādam ir info vai SEAT arī vecāka gada tika taisīti no VW detaļām?

Nepateikšu 100%, bet pēc man zināmā - Seat pārgāja vw īpašumā no 1996 gada. Līdz 1981 gadam tur saimniekoja Fiat, no 1981 līdz 1996 spāņi paši kaut ko mēģināja darīt.

windy 20.10.2009 14:26

Tā ir hondas reklāma tipa tik laba mašīna, ja jau zagļi tā iekāro

Bet, ja nopietni, tad autorizētais serviss drīzāk ir vieta pie kura tiek novērota un noskatīta konkrētās markas mašīna. A pašai aizdzīšanai prof zagļu ekipējums ir stipri labāks nekā daudzi domā... visādi skaneri un citas palīgierīces...

windy 20.10.2009 10:02

Nu ja, ja filmu skatās tad par biļeti jamaksā

windy 20.10.2009 8:31

Kas ta šiem? Super mega precīzie radari, kuri nekļūdās ne par vienu km/h?

windy 21.09.2009 9:08

modena rakstīja: tas tikai nozīme, ka viņi tur pa lēto kaut ko sadarīja...

Nu ņefigase pa lēto...

firmas SIA "Tursons" izstrādātā projekta izmaksas bijušas 190 000 latu un to realizēja SIA "SZMA Rīga".

par diviem jauniem luksaforiem...

windy 21.09.2009 8:54

modena rakstīja: tā kā domāšana ir pa seklu... tad tev nespīd saprast ka luksofora signāli tiek piemēroti konkrētai ielai... un kā pirms kaut ko vispār uzstāda, tad veic transporta plūsmas izpēti... un neliks tev neviens īsus luksofora signālus pie mega noslodzes...

citāts no Tvneta par luksaforiem Tēriņu un Bramberģes krustā:

[i]"Tomēr, kā TVNET atklāja tā pārstāvis Mareks Ivans, automašīnu pārvietošanās intensitātes uzskaite nav veikta: "Izstrādājot šā krustojuma rekonstrukcijas tehnisko projektu, netika dots uzdevums veikt satiksmes intensitātes mērījumus.""[/i]

kā tad īsti ir, mēra to satiksmi pirms uzstādīšanas vai nē?

windy 14.09.2009 16:49

Ir ok, ja pērk JAUNU autiņu ik pēc 2 gadi Bet, ja pērk lietotu, ir risks ieberzties uz tikpat vai vairāk nojātu autiņu kuram pēc nedēļas noklāsies kaut kas padārgāks un bez nekādiem simptomiem pirkšanas brīdī Tad jau tiešām labāk braukt ar vienu autiņu, kuram tu zini kas un kad darīts...

windy 27.08.2009 15:39

Ideots rakstīja: loģiski, autostāvvietas līgumu apskatījies ?

Tādus arī kaut kur vēl dod?) Sen jau vairs stāvvietās nav ne līgumu ne čeku

windy 09.07.2009 13:40

Teorētiski, apbraucot tādu ekipāžu pārbraucot drošības saliņu/nepārtraukto līniju, ir risks, ka pašu noliks malā un izvālēs par šo pārkāpumu. Sanāk, ka CP provocē pārkāpt noteikumus...

windy 19.06.2009 9:59

Kaksis rakstīja:

Manas prasības pret auto ir minimālas - lai pārvieto ******* pēc iespējas lētāk. Un lai pacēlāju redz tikai ejot TA. Tas attiecas uz ikdienā braucamajiem auto.

Bet Darksaida loģika ir dzelžaina - tā kā sāps neatbilst nevienai tevis nosauktajai prasībai tad tavs ikdienas auto ir kaka

windy 19.06.2009 9:27

Kaksi - apdrošinot x2, izmaksājot /2

windy 19.06.2009 9:17

Apdrošinātāji ir tādi ierāvēji ka nelabi metas, to pašu summu noliekot kontā var apmaksāt gan stāvvietu gan remontu

Kad mašīna ir jāapdrošina - apdrošinātājs vērtību nosaka pēc mistiskiem katalogiem. Kad jāmaksā par skādi - apdrošinatājs pēkšņi atceras par auto tirgus vērtību un to, ka apskādētās daļas tak nav jaunas un var ieturēt nolietojumu

windy 18.06.2009 14:43

Dark_Side rakstīja:

kā es par šito norēcos - tikai gribu zinaat kas visiem stajanku ;ietotaajiem segs zaudeejumus ja nu p[iepeshi kaads iemetiis nozhogojumaa 3litreni ar bendžu un aizsvilinaas vareesiet skraapeet izdedzhus!

Pēc pāris mēnešiem būs jāsāk uzmanīties visādi Darksaidi staigās gar stajankām un tā meģinās piespiest cilvēkus pirkt polises

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti