Taa kaa pirms pirkshanas vareeju atrast tikai 1 jeedziigu pieredzes aprakstu par sho auto, moraalais pienaakums liek dot pasham savu atsauksmi:
Loti gribeejaas iegaadaties ar 2,0 CRDI vai 2,4i, bet apskatot LV pieejamos exemplaarus ar shaadiem dzineejiem, shausmaas noveersos, nokauti hlamaa visi kaa viens. Alfa auto tika atrasts uz vietas pirkts un kopies exemplaars, kuru arii paneemu.
Santa Fe, 2,7i V6,16'' lietie diski, fulltime 4x4, kruiizs, aada, klimats, automaats, ABS, TCS, dzimtais stereo ar 6 skaļruņiem, visi elektriskie logi ruupniicas toneejums logiem... aizmugure 90%, saani 35%, prieksha 30%.
+ par 13,5 k e var nopirkt 2003 gada paaugstinaatu universaali ar nobraukumu 73k km,
+ motora jauda 173 zs un 250 Nm lauj normaali paatrinaaties un apdziit,
+seedi augstu , redzi taalu;
+Klimas jauda pietiekosha, arii motors sasniedz darba t peec 2 km nobraukuma;
+ var nesaspringstot piebraukt pie upes vai ezera un mieriigi izbraukaat ne tos laabaakos mezja celjus.
+ balstiekaartas reguleejums un iespeejas ir normaalas, nav ne par cietu, ne par miikstu.
+ viegli paarvarami lieli atstatumi
+ automaats ar tiptronic
- skanjas izolaacija, auto ir paskaljsh, iipashi tiem , kas seezj virs pakaleejaas ass, bet troksnis nesasniedz diskomforta robezju;
- 4 pakaapju automaats : ( pirmais robs liidz 60 izcelj labi, 2- paatrinaajuma zinjaa ir tukshh liidz par 90 km/h. Nospiezjot pedaali liidz galam pie 90 km/h(apdzenot) peec 2 sekunzju aizkeres no 4 paarlec uz 2 aatrumu, atskan V6 reeciens, un seedeklis iesit pa muguru, 5-6 s auto katapulteejaas liidz 125 km/h. Taa vietaa braucot pa trasi ir labaak izmantot tiptronic un paarsleegties uz 3 aatrumu. 4 aatrums ir ok...130 km/h 3000 rpm... nav slikti
- prieksheejie seedeeklji ir bez normaalaaam saanu malaam un atzveltnes... taisnee ok, bet braukaajot pa pilseetu .... sux.... jaatbalstaas liikumos.
+/- degvielas pateerinsh baaka 65l, no lampas liidz lampai 50% Riiga, 50% shoseja 12l jeb 500km ar 60l, paarbaudiits 20x; shoseja ap 11l/100km... baakas pietiek 540-570 km. Dotie cipari ir speekaa ar iesleegtu klimu un ir normaali shaadam auto ar shaadu motoru.
+/- piekare: + elementaa uzbuuve, detaljas pamatiigas, tikai teerauds, savas vienkaarshaas uzbuuves deelj liidz salonam tiek arii siiku neliidzenumu izraisiitie trokshnji un nelielas vibraacijas, bet atkal.... nekad netiek sasniegta diskomforta robezja.
+/- salona apdare: - shur tur kaut kas grab, viss peleeks, arii aada, leeta plastmasa, instrumentu panelis ir askeetiskuma kalngals, seedeklju deformaacijas iespeejas ierobezjotas. + viss ir normaali funkcionaals un viegli apguustams, un atrodaas tieshi tur kur tam ir jaabuut. Pietiek arii glaazju tureetaaju, kabatu un kastiishu. Aizmugureejaa seedeklii pietiek vietas 2 fullsize beernu seedeekliishiem, un pats varu pa vidu ieliist un pat 150 km noseedeet bez moraalaam traumaam( augums 191 cm).
Nobraucis peec mashiinas pirkshanas esmu 20k km 3 meeneshos, 1x nomainiita ella, paardurtas 2 riepas. V6 vismaz pagaidaam ellu nerij ne grama.
Priekshaa ir apkope uz 90k km, kuraa ir jaamaina visi skidrumi, arii reduktoros, sveces(jaanem nost iepluudes kolektors), visas siksnas.... iisi sakot diileris pazinoja, ka pasaaciens maksaas 700-800 ls. Taa kaa garantijas nav, man ir kontrolcipars citu servisu izmaksaam, kas provizoriski sastaadiis ap 400-500 ls. Peec shiis apkopes 90 k km buus relatiivs miers.
Tuuliit peec lielaas apkopes tiks uzstaadiits gaazes inzektors... izmaksas ap 800 ls, jo mashiinu ir paredzeets patureet gadus 4, un nobraukt ap 150 k km.
Rezumee: mashiina ir uzbuuveeta maksimaali vienkaarshi, bet nezaudeejot komfortu un vadiishanas prieku par pienemamu cenu. Ja brends nav paaraak svariigs, loti ieteicama mashiina piepilseetu cilveekiem ar 1 vai 2 beerniem. Ja vajadzeetu pirkt veelreiz to pashu.... pirktu.
Tagad siekala saak teceet jaunaas Santa Fe virzienaa ar 2,2 CRDI un 5 AT: )
Peace
mincis
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Labs apraxts! ;o)
Lielaa apkope tika uztaisiita......
Gemorojs konkreets...piemeeram....generatora siksna ir uz vietas...rullishi jaapasuuta no amerikas...un shitaa pa pilnu programmu.
Sausais atlikums: materiāli 205 Ls(autopluss)+darbs(140Ls)+dempfera skriemelis 120Ls(skandi auto)
Ieguutaa maaciiba.....auto 73k km noskreejiens ir apshaubaams, jo AT jau ir bijusi skruuveeta valjaa, bet pirmo reizi to vajadzeetu dariit tikai uz 90k km. To pashu apliecina pilniigi no gumijas atrautais dempfera skriemelis. Taatad Alfa Motors maak un krutii odometrus kaa visur citur.
Peec apkopes mashiinai uzliku gaazes inzektoru (680 ls)(tik leeti jo dariiju to Madonaa). Videejais gaazes pateerinjsh 12l/100km....taapat kaa bija ar benziinu. Ir neliels jaudas zudums, vairs tik labi negriezjas taho sarkanajaa zonaa, toties reaali leetaaka paarvietoshanaas.