Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Lasītāju pieredze par saviem auto

Audi 200 Quattro 1988 Novērtējums: 9
Nu vispār jau esmu ļoti, ļoti apmieināts ar šo mašînîti ar 2,3 turbo motorîti, kurai pašlaik jau ira ~270 000 noskrējiens un jau 3 gadus ir aprîkots ar gāzes iekārtu. Braukāju jau otro gadu un kā pozitîvās îpašîbas varu minēt plašo salonu, komfortu, ekstras, auto gaitu un vadîbu. Auto ir arî diezgan nasks. Vismaz 210km/h ir tîrais nieks. Degvielas vidējais patēriņš ir 12l/100km. ļoti vērtîga ir Q piedziņa gan ziemā, gan meþu ceļā. Kā negatîvo varu minēt, ka auto tehniski ir kaprîzs. Kad iet, tad iet, kad neiet tad grûti atrast vainu(bija problēmas ar tukšgaitas stabilizatoru). Motors (kods MC) ir ļoti labs un 165 zirgi strādā lieliski, it sevišíi, kad pie 3000 ieslēdzas turbînîte. Remonta izmaksas arî nav ļoti dārgas un ir ciešamas. Ja veic regulāru apkopi, tad nemaz tā jau neplîst viņš. 2 gados esmu mainîjis kolodkas, bremþu šlûtenes, eļās šļutenes, pečkas ventilatoru, tukšgaitas stabilizatoru, stûres stieņa pirkstu, bukses priekšā, virpojis bremþu diskus. Filtrus, siksnas un eļļas neskaitu, bet minēšu, ka filtri šim modelim ir padārgi. Vēl vajadzētu pārlasît aizmugures suporti un kaut kad drîzumā bûs vairāk manāma viena tipiska kaite, kā kolektora blîves maiņa. Gāzes iekārta nav sagādājusi nekādas problēmas un ir ļoti ieekonomē naudiņas. Ja mainîšu braucamo, tad tikai uz Audi 200 20v, jo jûtu, ka pašreizējam vai nu masa ir par lielu vai zirgi par maz. Auto tiek lielākoties braukts pa Rîgu un nedēļas nogalēs Latvijas ārēs.
Eiger @ 14.novembris 2002 0:00
Visi komentāri
 
S1 21.novembris 2002 23:12
0 0 Atbildēt

saprou ka naudinja ir svariiga, tad turbo quattro apriikot ar gaazi, nu tas nav forshi

Mauceejs 29.novembris 2002 19:41
0 0 Atbildēt

Interesējos par gāzi likt savam aparātam, veči man teica kad būšot problēmas ar turbīnu, raustīšoties!!! Nekomentēju - nezinu, vai raustās vai nē!!!

Eiger 5.decembris 2002 10:50
0 0 Atbildēt

Nu turbīna man slēdzs iekšā pie 3000 un uz gāzi nekad nav raustījusies. gāzes iekārta ir Itāļu Lavato un 3 gados ir norulēts ar to 100 000. ar pašu gāzes iekārtu nav bijušas problēmas. vismaz 1x gadā veicu tai tehnisko apskati un regulāciju.

Villi 14.februāris 2003 11:39
0 0 Atbildēt

Priecaajies laimiigais, ka veel nav probleemu ar dzineeju. Esmu savaa dziivee daudz redzeejis auto, kuri ir neglaabjami sabojaati, un turpmaak straadaa un straadaas tikai uz gaazi. Turbomotoram likt gaazi ir pilniigs nepraats!!!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti