Alfa Romeo 33
1987
Novērtējums: 10
Motors 1.3S 86 ZS, benziina pateerinsh 5-6l uz shosejas 7-8l pilseetas rezhiimaa. Ljoti ekonomisks. Jaudas druscin pietruukst braucot piecataa. Vadamiiba ideaala gan pilseetaa, gan uz liikumainiem lauku celiem - prieks braukt. Nopirkot alfu bija probleema ar motoru - viena truukuma deelj (sadaliitaaj vaarpstu piedzinja ar siksnaam, kuraam paartruukstot tiek saliekti vaarsti vai ljaunaak, jaaseko nobraukumam un savlaiciigi jaamaina
Ein'ars/alf
@ 5.februāris 2003 0:00
Kuram auto tad nav jāseko sadales vārpstas piedziņas pārvadam (siksnai vai ķēdei)?
kā ar rūsu pēc pieredzes 88 gada alfai vajadzētu jau tuvoties sabrukumam
Jociigs apraksts... Raxtiitaajs laikam nav computer-friendly! :)
Ja tā Alfa ekspluatēta kādā Eiropas valstī kur ziema ir dabas katastrofa, tad nav brīnuims, ka auto vēl nav rūsējis. Bet nav ko "bēdāt", gan jau pēc pirmās ziemas izpūs, lai cik tas nebūt bēdīgi.
blin daudz zirgeli tam mazajam motorelim :E
kāds motors - ir iešprici vai karburatoru
tuu arba:
karburators.
es neesmu tik drosmīgs, apskaužu ...
2 OPIT
nesaprotu par kādu drosmi ir runa
2 ARBA
nu protams iet runa par izveeli
2 OPIT
Tā nav drosme tā ir mīlestība
2 arba
tā tu spidu noķersi
dzīvojam tak vienreiz
2 arba
man žēl, ka tā arī citas markas nepamēģināsi.
kā jau rakstīju man pašam bijuši kopā 9 autiņi un tikai 3 alfa, tā kā ir pāmēģināti arī citi
arba
un kas par auto bija tie citi?
tad jau jāšāk ar seniem laikiem Vaz 21011, Vaz 21011, Vaz 2108, AR sprint, AR sprint, Audi 200 Q, MAzda 626, Audi 90 Q, AR 156
ģimenē vēl ir bijuši un ir izmēģināti AR 33, Volvo 480, BMW 525, MB ciparu neatceros, Suzuki Vitara kautkas noteikti ir aimirsies
nepatīk pārāk bieži mainīt autiņus ar visiem ir nobraukts vismas 2 gadi, izņemot 626 mazdu, ļoti nepatika
arba
ja Alfa tev iesēdusies. es ar kādus gadus 7 atpakaļ pamēģināju 33 4x4 versijā un atmiņā palicis dinamiskais boksermotors. tomēr atceros, ka ātrumi slēdzās pretīgi un vēlāk servisā veči lamājās par neparocīgo remontēšanu un biežajiem atteikumiem. vēl atceros to avāriju jūrmalā, kad 33 tika sarauta divās daļās. motors ar purnu bija kādus 80 m aizsviests tālāk. tas atstāja iespaidu, ka bundžiņa ir vāja.
pats esmu braucis lielāku vai mazāku laiku ar dažādu ražotāju ~ 110 modeļiem. secinājumi nav oriģināli - lielāko baudu no braukšanas ir sagādājuši tie paši brendi, kas visiem zināmi - MB, BMW, Audi
1 opit
vecajām alfām (33 ) ātrumkārbā ir gredzenveida sinfronizatori kuri dabīgi dilst, un jau pie 120 000 kļūst s....,
salūžus gabalos autiņus var atrast katrā markā, viss atkarīgs no ātruma, sarūšēšanas pakāpes u.t.t, un līdz kādam 94 gada viņas rūsēja šausmīgi
alfas visi veči lamā, tā tāda Latvijas servisu īpatnība bet ir jau ar, lai nomainītu siksnas 33 jāņem gandrīz vai ārā motors, lai noņemtu vārstu vākus - noteikti jāņem ārā motors, bet pamatā tā ir mūsu veču īpatnība, kas neko negrib mācīties un labprāt remontētu tikai 1 golfus, jā man alfas ir aizķērušās, un droši vien nākoša atkal būs
Nu par motora aaraa celshanu ir nedaudz paarspiileets.Man te bijaiislaiciigi 92g. exemplaars ar 1,4i (Buutiibaa tas pats 1,3)Ar taadiem motoriem shameejaa naaca tikai nepilnu gadu. Nu un atvedot sho no Vaaczemes jau pirmajaa lielaakajaa paarbraucienaa sevi pieteica galvas bliive. Jaa , pagruuti bija tikt klaat taam galvas skruuveem, bet neko aaraa neceelu. Sava specifika tur ir, bet 10 gadus skruuveejot visukautko savas zinaamas iemanjas ir radushaas...:) Taa nu luuk samainiiju galvas bliiivi, termostatu, dabiigi arii abas zobsiksnas un pat neteikshu, ka bija baigais chakaris. katraa zinjaa reguleet vaarstus Citroen BX 1,4 ir daudz s******k. Nu bet Alfa peec tam bija labinieks. Noskreejiens jau ar tikai 60000 bija. Laba fiidzja bija taa, ka var mehaaniski piecelt spiedienu uz smidzinaataajiem.Peec taadas proceduuras motoriitis griezaas uz nebeedu. Pateerinjsh pie 140km/h kaadi 6-6,5l Kuram auto veel taads ir? Un arii 200km/h shis auto sasniedza bez gruutiibaam. Prieksh lauku celjiem man vinja likaas biki par nestabilu, nu bet pa asfaltu- mazinjsh ielas "ferrari"..:) Vieniigais miinuss manaa skatiijumaa- leets salons, kas pie kam arii grabeeja piejebkaadas mazaakaas trepes. Nu bet par paareejo- tikai labi vaardi!. Nu jaa.... kaarba. Sinhronizatori patieshaam nav no izcilaakajiem, bet, skiet, taa ir kopeeja visas Itaalju autobuuves probleema..:)
Manam radagabals jau 5 gadus lieto ARomeo 33 88.g. Teikshu taa- pa shiem gadiem bikinj tika taisiita kaarba un nomainiits starteris, paareejais viss ok un tikai taga(5-tajaa gadaa) pirmoreiz izmeta apskatee!!! Domaaju, ka labs raadiitaajs, ieguldot shajaa laikaa zem 100Ls remontos. Motorelis ir 1.7 boxeriic un jaasaka, ka jauda ir grandioza prieksh mazaa auto- taakaa mazs Ferrari! :))