Plusi:
Ļoti ērts, laba pārredzamība, lieliski vadās. Degvielas patēriņš man pašam bija liels pārsteigums, kombinētajā variantā 50% pilsēta/50% šoseja jamējais patērē 11.5 uz 100 km : )). Nav nekāda raķete, bet jaudas pietiek - 150 ZS. Tīri labi patīk manuālās kārbas darbība.
Mīnusi:
Rezerves daļu cenas paaugstas, taču arī ne visas. Dažas detaļas ir jāpasūta, jo uz vietas nav sastopamas. Buss būtu paaugsts, taču pakaļējais tilts iegāž visu - tas ir zems. Tā kā man nav Grand versija, tad pēdējās 2 rindās garkājainajiem nav visai ērti.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Beidzot ir arī zināms tīrais patēriņš uz šosejas - 9 l/100. Domājams, ka priekš U.S. autobusa tas ir tīri sakarīgs.
Mēnesi atpakaļ nopirku šādu auto (1997.g. izlaidums), bet ar motoru - 2,0 l 16 V. Precīzi nezinu motora jaudu, varētu būt ap 130 zirgiem, bet gribetos zināt precīzi. Pilnībā piekritu, ka auto ir ļoti ērts salons, arī devielas patēriņš ir pieņēmams, daudz ekstru. Šobrīd uzskatu, ka priekš manis tas ir ideāls ģimenes auto. Gribetos vairāk uzzināt par ekspluatacījas izdevumiem.
2.0 16V dzinējam ir 136 ZS.
Lietoju to joprojām, taču detaļas ir visdažādākajās cenu robežās. Piemēram, tikko nomainīju visu pusasi - Chrysler prasa 280, Auto Plus - 170, es dabūju no Vācijas pa 95. Gultņi šim mainās ar visu rumbu, līdz ar to Ls 120. Zobsiksna bija kādi Ls 37. Taču pats dīvainākais, kas ir šiem auto, starp citu to arī raksta US lietotāji, ka rodas sajūta, ka elektrosistēma dažreiz dzīvo savu dzīvi, neatkarīgu no auto - pati no sevis ieslēdzas pakaļējā šķotka, dažreiz noraustās tuvās gaismas, ne vienmēr aizkrīt centrālā atslēga sākot braukt utt.
Un tomēr man šis aparāc patīk vizuāli, ērtuma un ietilpības, kā arī degvielas patēriņa ziņā.
Vēl gribas zināt cik litru eļļas jālej motorā ( 2l) un vai ātrum karbai jāmaina eļļa, cik bieži, t.i. - pēc kāda nobraukuma?
Nezinu kā 2.0 motoram, bet 2.4 sagāja gandrīz 5 litri eļļas. Kārbai parasti eļļu mainu vienu reizi - kaut kad pēc nopirkšanas, jo vairāk par 3 gadiem necenšos turēt vienu autiņu.
Vislabāk ar šiem jautājumiem ir griezties Atlas Motors Vagonu ielā 38 (laikam), t.i., gandrīz zem Deglava tilta. Viņi orientējas uz amīšu autiņiem, noteikti neiesaku Amerikas Auto vai TC Motors (ofic. dīleris).
nu kāpēc dīleriem un citiem pārstāvjiem ir sliktākās cenas un sūdīgākie servisi, kĀPĒC? Toties likumsakarība dzelžaina
To OPIT:
Tas tāpēc, ka viena liela daļa ofic. dīleru neko nerubī un visticamāk arī negrib rubīt no remonta, jo čakars liels un nauda maza. Turpretī pārdot jaunus autiņus - tā tik ir lieta. Pārdod par smuku naudu un pāris gadus dzīvo bez raizēm, maini tik eļļas. Kaut kad jau tam vajadzētu beigties, bet maz ticams, ka tas būs šajā gadu tūkstotī :))
Mjā, es arī esmu visumā apmierināta ar savu Grand - kad braucu - visu redzu, arī automātiskā kārba ērta, starp priekšējiem sēdekļiem var viskautko salikt... Vienīgi nepatīk, ka nevar šo mašīnu noparkot tur, kur jāuzbraus šķērsām uz apmales - braucot lejā atmuguriski, var zaudēt samaņu aiz trakā tarkšķa, kas atskan no mašīnas priekšas apakšas.. Un vēl jāsaka par tām daudzajām lampām, kas iedgas 'mašīnas salonā, atverot durvis - šitā vienreiz vienā pasākumā zaļumos no rīta akumulators bija tukšs.
Piebilstu, ka remontus veicu ATLAS MOTORS Vagonu ielā, ļoti sakarīgi.
Autiņš tiešām labs tiem, kuriem patīk vairāk gaisa salonā un lielāka ietilpība. Uz ceļa turas stabili, arī lielos ātrumos uz autobāņiem. Man par pārsteigumu, braucot no Latvijas uz Vāciju, vidējais patēriņš ekonomiskā braukšanas ritmā bija 6litri dīzeļdegvielas/100km (jāsaka, gan, ka auto bija tukšs). Uz autobāņiem - 8-10 l/100km.
Remonts, detaļas padārgas, bet ir.
Man nav Grand, bet enivej, noparkoties pik stundās centrā, pie Vecrīgas, ja ir kāda vieta - nav problēmu, pat, ar visu to, ka priekšējo riteņu apgriešanās amplitūda ir minimāla.
Par akumulatoru piekrītu Zeldai - jāsaudzē. Pēc šādas mācības (man nav oriģinālais, bet mazas mašīnas aķis), kad esmu zaļumos - izslēdzu salona apgaismi. Braucot atmuguriski, nekādu atšķirīgu tarkšķi nedzirdu:)
Autiņš jau trešo gadu, jāmaina, meklēšu kaut ko līdzīgu.
Nav plusi bez minusiem, bet fakts, ka voyager ir viens no labakajiem sava klase eksiste...
Lidz sim neesmu saticis cilveku, kurs teiktu, ka auto nav eerts, tacu perkot lietotu aparatu ir liela laimes spele, var palaimeties un ne tik loti...
kaut visi vinji ap saviem 20000 km japielabo, itipasi tas atiecas uz automatiso karbu eksemplariem pec 95 gada..
Pats tagad braukajos ar 3,3 99 gada, nav ne vainas...
Visiem interesentiem varu ieteikt www.voyagerclub.lv