Jau pusgadu braucu ar šo mašīnīti, esmu vienkārši sajūsmā. Lai arī tā nav no tām populārākajām mašīnām, tomēr tagad saprotu, kāpēc Krievijā un esmu dzirdējusi ka arī Latvijā esot Citroen XM klubiņš.
Vienīgais mīnuss, ko varētu pateikt, ka lielajā aukstumā, kas bija pagājušā gada nogalē visa elektronika sāka "gļukot" - t. i. uz displeja rādījās Dieva zīmes. Toties mana mašīnīte bija vienīgā, kas pieleca lielajā 30 grādu aukstumā!
Tādēļ vēlētos apjautāties, vai kāds zina Citroen kluba koordinātes Latvijā.
Jau iepriekš pateicos!
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
ineresanta piekare esot shitam aparaatam. Varbuut kaads kauko tuvaak var pastaastiit?
piekare pneimatiskaa, ljoti laba liidz kameer paraadaas mikrosuuces. Saakumaa aparaac pats tiek galaa, bet veelaak liidz tikai amputaacija, respektiivi, nomainja. Chakars liels. Gunci - tavs auto nebija vieniigais. Mans sajaatais eskorts XRi pieleeca no pusapgrieziena.. Bet pats siekalojos par taadu autinju, buushu izaudzis no "psihajiem" gonschikiem. Gribas stabilu LIELU autinju
Vieniigaa! :))) muhahaa... :)))
Būtu jau baigi forši, ja -30 grādu salā pielektu tikai viena mašīna, it sevišķi Rīgā būtu tukšas ielas! Vai tev pašam tāds apgalvojums neliekas stulbs, ko?
To: raivo Nu ne jau vispār Rīgā vienīgais autiņš, bet manā ģimenē no piecām mašīnām tikai viņš vienīgais!
To: shearer Šim autiņam piekare darbojas tikai uz hidrauliku. Taisnība- juH, jo gadi liek maniit savu. Leenaam tas nolietojas. Un čakars tiešām ir. Bet tomēr, ar šo autiņu IR kādreiz jāpabrauc, lai izjustu atšķirību. Esmu braukusi gan ar Mercedes, gan ar BMW, bet... Kaut kāda rozīnīte viņā tomēr ir. Pie tam, ja tam ir motors 3,0! Diemžēl jāapbēdina, bet diezin cik stabila mašīnīte tomēr nav :( (vismaz ziemā) Ar to ir no sākuma jāiemācās braukt, jāpierod. Pat profesionāls šoferis ar 25 gadu stāžu to pirmajā reizē nemācēja savaldīt.
4 gadus vizinos ar BX16 citronu. Hidraulikai nav ne vainas, parastiem autiņiem atsperes lūst biežāk, tikai uzreiz vajag nomainīt visas šaubīgās gumijas trubiņas , membrānas un caurulītes. Čakars ar hidrauliku nav nekāds, ja zin kā tā strādā un māk sataisīt. Servisos parasti parausta plecus un pasaka, ka aviācijas tehniku neremontē :), viss jādara pašam. Probēmas ir bijušas tikai ar saplaisājušām gumijām (cenas 2-3ls).. Piekare ļoti izturīga - ir pa tramplīniem lēkāts un ne vainas.. amīši necaursitami. Ziemā stabils līdz nelabumam, lai līkumā dabūtu šķērsām ir stipri jāpacenšas, pa sniegu iet kā tanks - klīrenss 23cm!
Un vispār - pirmo reizi iekāpjot citronā neviens ar to nemāk braukt, bet pēc tam!!!!!!! Nedomāju ka XM ir īpaši savādāks
Mjā. Bet kāds ir patēriņš utt. Es tā arī neko jaunu no sī texta neesmu uzinājis. :(
Sveikiņi nu jau 2 mēnšus braukāju ar BX 19D masīnite mani baigi apmierina super puper nekadu ipasu ekstru nau bet nau vajadzīgs. Prieks dizela vinai ir baigi labs celiens no ritiem es milu pa lokomotives ielu rikot skriesanas sacensibas paterins normals cik nezinu jo nestrada spidometrs bet uz aciti kadi 6 litri pa pilsetu.Hadene ari apmierina .
+ daļeji plastmasas kuzovs
(haube, sanu daļas)
caurgājamība
nau īpaši prasīgs pret degvielas izcelsmi
HIDRAULIKA
- Jābut baigi uzmanīgam braucot
ipasi nejut ātrumu
HIDRAULIKA
un visādi sīki knifi
=bet masīnu varu ieteikt jo tas ir kautkas dīvains TU esi savādāks un izcelies no pelēkās masas.TU esi personība
JA citroens ir personība, tad ko teikt Romas pāvestam
Pāvests ir vecs marazmatiķis ar alchaimera slimibu slims.
Visiem Peugeot un Citroen īpāšniekiem no savas rūgtās pieredzes silti iesaku nelabot mašīnu pie Jurija Ujutova servisā Slokas ielā 69. Varu padalīties pieredzē alldis@inbox.lv
Tiešām jauks autiņš, es sev arī tādu gribētu ... bet gribētos uzzināt ko vairāk ;-) Kāds ir degvielas patēriņš? Kā uzvedas slavenā Citroen piekare? Kā ar remontu izmaksām?
Carlito ko tu vairāk gribi uzināt XM vai BX ja XM tad viņš ir liels itsevišķi vagons tur tagad pavasarī bagāžniekā varēsi atrast rudenī pazudušo sievas māti ar viņas runci.
Esi laipns un uzraksti kas tevi vairāk intresē tad arī atbildēsim. Es naivi ceru ka man šeit daudzi palīdzēs.
Man ir tik daudz jautājumu ka pašam bail. Informācijas i-netā ir tik maz un tā ir tik pretrunīga, ka nezini kam ticēt. Bet pašam ir iekārojies šo autiņu, tāpēc es šeit visus moku ar saviem jautājumiem ;-) Teiksim: kāda ir degvielas patēriņa starpība starp XM 3.0 24v un 2.0 16v dzinējiem? Kāds resurss ir šiem dzinējiem, vai nav dārgs un problemātisks remonts? Vai 2.0 16v ir pietiekošs lai XM Break puslīdz dinamiski varētu braukt, lai nebūtu problēmu ar apdzīšanu uz šosejas? Cik gara ir XM hetchbeka bagāžas telpa ar nolocītu aizmugurējo sēdekli, vai tajā var normāli pāris naktis pārnakšņot pāris cilvēki (185 cm garākais), tā lai nebūtu jāguļ pa diognāli, salokoties deviņos līkumos? Un cik droši ir virsbūves stāvokļa devēji? Kur viņi stāv, vai viņus neapdraud mūsu sāļās ziemas? Palīdziet ar padomu? Vai ir vērts pirkt šo brīnumu, ja dzīvo laukos, vai arī labāk būtu turpināt braukt ar vācu autiņiem, tos vismaz remontē uz katra stūra un arī gabali pa šrotiem vieglāk atrodami?
Paardodu sevis tik ljoti miiljoto Citroen XM TD 92.gada universaalis. Lieliska mashiina taadam, kas ir gatavs taadai mashiinai! Pirms 2iem meeneshiem motoram tika veikts kapitaalais un hodraulikai pilns remonts. 2,1 Turbodiizelis celj tiiri labi. Visaadi labumi komplektaa: klimatkontrole, abs, signalizacija un "sekretka",piekabes aakjis, komforc un lieli plashumi salonaa. Pati to auto esmu atvedusi no Vaacijas un pati ar to braukusi 2 gadus.