Lasītāju pieredze par saviem auto

Mercedes 240d 1982 Novērtējums: 8
Vēlos jums pastāstīt par savu, pēc kārtas, otro mercedes benz auto. Par pirmo varat palasīt šajā pat sadaļā.
Var teikt, ka šo auto saliku ar rokām pats. Kopumā no trim. Iegādājos kaut kad februārī ar 2,8 litru benzīna dvēselīti ar 6 cilindriem rindā un automātu. Motors bija gaužām sliktā stāvoklī, bet vēl griezās. TA nebija ieta divus gadus. Acīm redzot, vēl ilgāk netika mainīta eļļa un tosola vietā liets ūdens. Vēl aprīkojumā bija automātiskā ātrumkārba un elektriska lūka. Viss.
Tajā laikā man vēl bija iepriekšējais auto- W123 240d.
Nolēmu, ka vajag benzīna vietā ielikt dīzeli. Tas arī tika darīts. Īrēju garāžau ar bedri un elektrību. Peč darba gāju un skrūvēju. Nekādas dižās pieredzes man nebija, tikai aptuveni teorētiski priekšstati par to, kā kam ir jādarbojas. Likās, ka nemaz tik grūti nebūs, jo visi caurumi virsbūvē ir paredzēti utt.
Izrādijās viss daudz savādāk. Nācās nomainīt pilnīgi visu elektroinstalāciju, kardānu un ātrumkārbas kronšteinu, kā arī sviru un ātrumkārbu un kloķi. Izlēmu atstāt automātu. Tas bija tāds neliels sapnis : )
Pagāja aptuveni pus gads, un rezultāts ir sekojošs:
2,4 dīzeļdzinējs, visi elketriski logi, elektriska lūka, MB TEX salons, elkoņbalsts, lukturu korekcija no salona un citi bāzes versijā ietilpstoši nieciņi.
Nedaudz par + un -
+ dzinējs- konstruēts, ja nemaldos, 1974. gadā. Šis konkrētais ir 1982. gada, tātad ar 72 zs. Godīgi sakot- esmu sajūsmā, ka tik veca konstrukcija var būt tik izturīga. Pagājušajā vasarā tika veikts remonts. Tātad- dznējam vēl 5 gadi stabili klāt pie dzīves.
+ salons- nenormāli ērts. Kaut arī gaišs, netīrumus neuzsūc, jo ir apšūts ar MB TEX materiālu. Tas ir ādas aizvietotājs (nejaukt ar dermantīnu, tās ir divas dažādas lietas). Ārkārtīgi viegli tīrās. Šis salons bija novārtijies pa garāžām un nosmērēts ar eļļām. Nu netīrs pēc velna. Ar CIF visu dabūju tīru. Ideāli!
+ gaita- kā jau mercedes. Līgana un pārliecinoša. pilnībā neatkarīga piekare gan priekšā, gan aizmugurē. Komplektā ar gāzes amortizātoriem, nav nekādas bēdas.

- rūsa- tā ir visur un nekur vienlaicīgi. Tur kur viņa ir- tur arī būs nākamgad. Tur kur viņas nav- nākamgad būs! Tā viņš ir un tā tam būs būt : (
- respekts uz ceļa. Nu neciena. TA skatās šķibāma cīm, policija arī, kaut gan šad tad atbrīvo no sodiem : )

Kopumā esmu ļoti apmierināts ar auto. Nekļūdijos izvēlē pirmo reizi un arī tagad nenožēloju pus gadu pavadītu garāžā.
P. S. auto netiek pārdots.
 
Richy @ 27.augusts 2006 0:00
Visi komentāri
 
Ir 28.augusts 2006 11:39
0 0 Atbildēt

Ja nenorūsēs ies vel vismaz 10 gadus

seatbelt 28.augusts 2006 20:55
0 0 Atbildēt

mjā.. mersis kā jau mersis izturīgs un nenobraucams, ja uzturēts, tad kalpo paauzdēs, forši, ka ir vēl entuziasti, kas tādiem autiņiem nežēlo.. tā kā man pašam vecs bembis 524 ;D, teikšu, ka šitie mehāniskie vāģi bez elektriskajām huiņām vēl pārdzīvos šitos jaunos, kam pēc max 10gadiem netagriezeniski bruks elektrība.. tā ka vecie gurķi un haizivis rullē, lai Tev labi ripo šitais!

Richy 28.augusts 2006 22:11
0 0 Atbildēt

Paldies :)
Ar tādu aprēķinu arī braukājos. Nākamo mersi gribētu w126, bet ja širmis aizkritīs,tad w116. Katrā ziņā, šie merši komforta ziņā neatpaliek no jaunajiem,tādēļ nav iemesla pirkt jaunu mersi,ja par to pašu naudu var pacelt smuku veco,kurš ir izturīgs kā klints

Raivo 28.augusts 2006 23:55
0 0 Atbildēt

Mjaa.....W116 tochno buutu stiliigi pacelt. Dikti jau smuks vinjsh ira.

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti