Lasītāju pieredze par saviem auto

Chevrolet AVEO 2006 Novērtējums: 8
Iegādājos šo auto maijā, tā kā pārāk daudz nobraukts vēl nav (5t), toties apgūts jau ir. Visos Chevrolet saitos šis skaitās kā 2007. gada modelis un zināmā mērā atšķiras no iepriekšējā Daevo Kalos, kaut vai ar to, ka visos izmēros ir lielāks par 5cm- garumā, augstumā un platumā.
Sākšu ar to, kā šo izvēlējos. Nospraudu summu līzingam 10000EUR ar 1 iemaksu un lai sanāk ne vairāk kā 120ls mēnesī un tad gāju meklēt. No mazlietotajiem neko prātīgu atrast nevarēju, summa liekas diezgan, bet reāli- mēsli vien ir. Ķēros pie jaunajiem, jo starpība ir niecīga. Hundai Getz - atbira jau pirmajā mirklī jo- mazs, lēts pēc izskata(arī salonā bet cena.... ! Nav nekāda mazā! Mitsubisi Colt - daudz plastmasas bet auto labs, nav tikai bagažnieka, bet, cena attiecas uz pilnīgi pliku auto, kādu nemaz nevar dabūt - pat paklājiņus pierēķiunāja +50ls utt.. Nākamais bija NORDE - labi pārdevēji, ļoti pretīmnākoši. Note - ideāls auto, super- salona lielums kā Skorpim, bet, ja gribas navarotus, tad budžetā neiekļaujas. Almera - laba mašīna arī cena laba, bet, kaut arī skaitās Golfa klase, tomēr aizmugurē apsēsties pagrūti un, kā mīnuss - jau vecs modelis.
"Kas vēl skaitās lēts?": nodomāju- "Opelis"- nebūt nē - nekā lēta! Taisījos tīties prom, kad pārdevējs piedāja paskatīties Chevrolet. Lētākais 5- d tas ir tas pats vecais Kalos - nekad nav paticis. 3- d jaunais ar lietajiem disliem smuks, bet 2- as durvis. Atkal nekā - iešu ārā, bet izdomāju pajautāt, cik maksā tas sedans jo nodomāju, ka baigi dārgs, izrādās - 12500EUR. Atlaides - labi- vēl štuka nost! Tagad braucu!
Šis man ir jau 14 auto, visi ļoti dažādi, tā kā ir ar ko salīdzināt.
1.4litri 16 vārstu Opel motoriņš ar 93 ZS uzdzen līdz 100km/h 11sek., kaut gan auto sver 1100kg. Patēriņš- Rīgas sastrēgumos ar kondišku pie +30 ap 9l , bet uz šosejas 6,5l . Ieskrieties, lai apdzītu, gan labāk 3 robā, toties pa pilsētu ar 50 - 60km/h var braukt arī 5- tajā.
Patīkamākais ātrums 90 līdz 110 - tad jau pieaug patēriņš, troksnis un sānu vēju ietekme, jo kuzovs ir diezgan augsts. Vispār, ja neesi BMW fans un baigi neskrien, tad braukt ar šo ir bauda. Varētu teikt , ka AVEO ir sievišķīgs - viss tik viegli strādā , pedāļi ar ir jūtīgi( arī sajūgs), stūre kā nazis un ļoti nazs apgriešanās radius, liekas ka Mazdai ar 4ws bija nedaudz lielāks. Liels pluss ka auto ir augsts un zem bufera nekarājas radiators. Buferi ir elastīgi, tā kā kaut kur iebraucot ar 5km/h nekas nebūs.
Labs salons, kas izskatās dārgāks nekā ir, arī uz tausti patīkams - ādas stūre un ātrumpārslēgs. Iebūvēts radio ar MP3 un CD atskaņotāju, klimatkontrole, 6- skaļruņi, 6- gaisa spilveni, salona gaisa filtrs, utt. Žēl ka nav kruīzkontroles, tā bieži pietrūkst. Amerikāņiem gan piedāvā ar 1.6 16v gan kruīzs, gan lietie diski, bet mums šito nav. Nav arī motora aizsarga (vispār). Ir toties milzīgs bagažnieks , kā 100 auģikam, kur zem grīdas var ielikt pilno zapasku, kaut gan tur stāv plānā ar pamatīgu putuplasta gabalu virsū, kur iemontēts dankrats, atslēga un var samest vēl kaudzi ar dažādiem sīkumiem, kā aptieciņu, ugunsdzēšamo, avārijas zīmi un vēl vieta paliek pāri, tā ka bagažsa nodalījums vienmēr paliek tukš. Aizmugūrējie sēdekļi ir dalāmi, var ielikt kasti 100*160*40cm pat neizkustinot priekšējos sēdekļus.
Aizmugurē arī vietas ir diezgaz, pateicoties augstajiem sēdekļiem - kaut auto skaitās mazlitrāžas, salons ir tik pat liels kā Mazda 626, Nissan Primera, lielāks nekā Škoda Octavija vai WW Bora.
Tad par trūkumiem: auto nederēs lauciniekiem, jo uz grants ceļa auto paliek skaļš, grīda slikti pasargāta (nav vispār) no akmeņiem un akmeņi atsit krāsu aiz pakaļējām durvīm arkas apakšējā stūrī. Tāpēc silti iesaku grīdu noklāt ar gumijoto slāni(jeb kādu) un uzlikt priekšā dubļusargus.
Var jau būt, ka, kā mūža auto šis nebūs īstais, kaut tehniski uzticams, vienkārš un bagāts ar lētām Opel detaļām , nevar zināt , kā būs pēc 10 gadiem ar rūsu, bet kā auto līdz 6 gadiem ar ko aizbraukt uz darbu vai ar ģimeni nelielā izbraukumā - ideāls auto. Pie tam nākamajam Chevrolet, Opel, Saab vai citiem GM izstrādājumiem ražotājs dod 15% atlaidi, bet, garantijas laikā, jebkurā Eiropas valstī bezmaksas palīdzība. Bet tie jau ir mārketinga triki, bet tomēr....... patīkami.
Visiem skeptiķiem un tīņiem pateikšu - nav neviena ideāla auto , vajag paskatīties, pamēģināt un tikai tad d....
nazis @ 6.oktobris 2006 0:00
Visi komentāri
 
shiirs 6.oktobris 2006 17:38
0 0 Atbildēt

Baigais suuds :D

VWfans 6.oktobris 2006 18:15
0 0 Atbildēt

Jā, baudāms auto - man sievas draudzene arī tādu nopirka. Pārsēžoties no 88.gada Jettas jaunajā Aveo, viņa ir sajūsmā.

Pirmais 6.oktobris 2006 23:48
0 0 Atbildēt

15%atlaide skan smuki ;)
tikai vei pēc 6 gadiem tas, kam piederēs GM par to vēl gribēs atcerēties :D:D:D

Volmaars 7.oktobris 2006 0:44
0 0 Atbildēt

Nesaprotu tikai vienu... kāda jēga pirkt auto ar 1.4 dzineeju 1100 pasmasas auto. Tas ir manāmi par maz. Nav normāli ja uz šosejas lai ātri apdzītu jemet 3.robaa.
Un pateerinsh 6.5 l/100 km ir loti daudz. Tik pat vai pat mazaak teere daudz lielaaki motori, uriem nav jaamet 3 robaa lai apdziitu.
Piem es metu no 5 uz 4 tikai tad kad jaapdzen aatri un mashiina ir paarkrauta(iekshaa4 viirishki un piekrauts bagazhnieks), citos gadiijumos uz sosejam klokis nemaz no 5 robbaa netiek nemts araa ne uz sosejas ne apdzenot ne apdz.vietaas( ar 5 normaali iet jau uz 50km/h)-beigaas pateerinsh ir 5.5l/100km
Un arguments ka mashiina tiek pirkta pilsetai arii diez vai ir veeraa nemams, jo
var 2 nedelas braukaat pa pilseetu, tad nedeelas nogalee izbraukt pa Latviju- un shii viena izbraukuma laikaa tiks nobraukts vairaak km nekaa 2 nedeelas pa pilsetu- rezultāataa visa pilseetaa ieekonomeetaa degviela tiek paartereta tajaas 2 dienaas uz shosejas......
Think abaut it...

seatbelt 7.oktobris 2006 11:03
0 0 Atbildēt

tas ir gan normāli, lai apdzītu, piem., uz 80 braucošu ielikt 3.pārnesumā, iespiest grīdā un tā tikai var apdzīt ar motoru līdz kādiem 3 vai vairāk litru tilpumu vai kādu no jaunajiem turbo dizeļiem! Parādi man savu auto, kā Tev tas tik labi sanāk neņemt no 5 un ātri apdzīt un runa nav par kādu vazni, kas velkas uz 30 bet Tu no 1km uz 90 pabrauc garām..

Volmaars 7.oktobris 2006 14:44
0 0 Atbildēt

Nu tā apdzīšana ir ļoti vienkārša: redzot ka tūlīt varēs sākt veikt apdzīšsanas menavru( pēc tam kad pretimbraucošais pabrauc garām)- jau laikus iesāku uzņemt ātrumu un jau ar paātrinājumu pārkārtojos pretējā joslā un pāris sekunžu laikā esmu apdzinamajam objektam garām bez jabkādām mešanām zemākā robā.
P.S. Bija gadījies dažas reizes pabraukāt kā pasažierim ar parasto otro 1,6 dīzeļgofu.Lai ari jaudas un paātrinājuma tam auto nebija nekādas(salonā bija parasti 3-4 cilvēki), vadītājs bija iemanījies tā braukt, ka uz 90 km ejošas fūres apdzīšana nekādas īpašas problēmas nesagādāja. Pat visādi saab 2,3t un bmw 525 vilkās aiz fūrēm tomēr nespēdami tās apdzīt.

MasterD 7.oktobris 2006 19:06
0 0 Atbildēt

Ja ar Saab 2.3T sāc paātrināties, kad vēl esi aiz fūres, tad, pēc sekundes tu esi fūrei pakaļā :D:D:D

ZZXX 7.oktobris 2006 21:21
0 1 Atbildēt

Lasot komentus rodas sajūta,ka te neviens nav braucis ar moskviču vai žiguli. Arī 90.gadu sākumā vajadzēja apdzīt un arī ar moskvicu to izdarīt nebija grūti(šķiet tagad dažiem tas iet grūtāk). Vnk nedaudz ir jāpieprot braukt un problēmu nebūs-vai tas Aveo vai Vypers.

Volmaars 7.oktobris 2006 21:33
0 0 Atbildēt

Piekrītu tev. Tieš' par to es savos komentos arī runāju.

ZZXX 7.oktobris 2006 22:22
0 0 Atbildēt

to Volmaars... Tev arī pilnīga taisnība.Vnk ir jāmāk braukt.Es arī diendiena braucu ar busu (2,5 bez turbo) un nežēlojos-vnk ir vairāk jāpiedomā pie apgoniem,bet problēmu nav nekādu.

VWfans 8.oktobris 2006 21:19
0 0 Atbildēt

Arī ar Opel-Meriva 1,3 CDTI var rezultatīvi apdzīt - un vidējais dīzeļdegvielas patēriņš ir tikai 5,1 litrs uz 100 km.

p 10.oktobris 2006 17:18
0 0 Atbildēt

Pabraukāju ar darba Aveo 1.4 automātu 5 durvīm. Uzrāviens ir pietiekošs. Labs auto pilsētai. Spoguļi varēja būt lielāki. Salons pietiekami plašs šādam auto. Ar vadāmību ir tā, ka stūre ir asa, bet lielās sānsveres neļauj izmantot šo stūres īpašību pilnā mērā.

mincis 11.oktobris 2006 0:07
0 0 Atbildēt

Ak tu mans dievs.... VWfans ir laimiigs cilveeks....nopircis opel meriva 1,3 CDTI......cilveeks staro....katraa topikaa tiek piemineets pateerinsh un vaagens slaveets....lai labi ripo, veciit...tikai...visi Jau ZINA...kaada tev tachka un cik vinja eed... DAAAAAA

e-nazis 13.oktobris 2006 17:45
0 0 Atbildēt

Šodien uz Daugavpils šosejas vienu šitādu Aveo, burkānu krāsā, redzēju uz jumta. Smagais pagriezienā aizķēris, kā rezultātā pāris kūleņu pļaviņā. Reklāmā bija teikts, ka tam ir kvalitatīvs tērauda karkas un taisnība ir - ne jumts iespiedies, ne logi izbiruši. Pat izbrīnījos!

rihtig 15.oktobris 2006 19:01
0 0 Atbildēt

par apdzīsanām piekrītu Volmaars jāskatās ir uz priekšu, jāievēro distance un jasāk darbība laicīgi, tad arī ar mazajiem motoriem nav lieki jāštepselējas pa robiem. kaut gan ir visādas situācijas un arī dažādas kārbas - citam ar trešo var vilkt diezgan ilgi.

nazis 16.oktobris 2006 9:22
0 0 Atbildēt

Par ko Jūs veči strīdaties. Protams, ka panesties kādam garām var pat nepiebremzējot, bet tā ir vienkārši - apbraukšana. Šeit es par iemešanu 3-šajā biju donājis to, ka lai kādu apdzītu.... tas parasti ir kāds kas velkas uz 70-80 radot sastrēgumu. Vai tad Jūs arī ---5- tajā...? Šim auto ir vistipiskākā Opel ātrumkārba un starpība starp 4 un 5 robu ir minimāla, bet kad ieliek 3- sajā, tad 16v motoriņš ir kā raķetei. Un šis motors, kā jau visi 16v motori mīl apgriezienus, te(iauto) kāds(kāda) par "iemešanu 3-šajā" rakstīja jau agrāk par Hondu.
Un nav ko baidīties no mazajiem motoriem, vajag tikai uzgriezt, lai ti lielie un dīzeļi - lēnām bubina!

nazis 10.janvāris 2007 16:12
0 0 Atbildēt

Tagad nobraukti ir 8000km - problēmu nav! Viss strādā ideāli. Pašā sākumā auto likās paciets un paskaļš, jo trokšņi no riteņiem caur buksēm nāca uz kuzavu, bet tagad, bukses ir iestrādājušās un auto kļuvis "mīkstāks''.
Ļoti patīk lukturi - tie atrodas augstu un braukt naktī pa vientuļu šoseju, pat ar tuvajiem, ir baigā bauda, bet ja ieslēdz migliniekus, nu tad vispār...! Varētu salīdzināt ar ksenona lampām, bet te stāv parastās H-7.

nazis 10.janvāris 2007 16:31
0 0 Atbildēt

A, jā! Aizmirsu piebilst par patēriņu. Pa pilsētu nezinu, jo braucu pāris reizes dienā pa īsam posmam un diezgan šerpi, bet kaut kur ap tiem pašiem 9l sanāk! Toties šodien norullēju pagaru gabalu pa Lietuvas labajiem ceļiem ar 90-110km/h, bet ar spēcīgu sāna, brīžiem brāzmainu pretvēju un diviem pieaugušiem pasažieriem, rezultātā 6,25l uz 100km.

Burundux 20.septembris 2007 11:49
0 0 Atbildēt

Braucu ar Kalos (vecais Aveo niks) hečbeku jau trešo gadu. Visādi ir bijis, bet vienu varu teikt droši - ideāls auto sēņotājiem. Fantastiska caurgājamība - svars/klīrenss/pārnesumi/dinamika ir tieši mežu ceļiem. Regulāri braukājot pa mežiem ne reizi vēl neesmu dabūjis ne stumt ne vilkt.

VW fans 11.marts 2008 0:01
0 0 Atbildēt

AVEO NAV CHEVROLET!!!
BAC!!!

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti