Lasītāju pieredze par saviem auto

Nissan Primera 1,6 GX 1997 Novērtējums: 5
Taatad. 1997. gada izlaiduma. Sedans, sudraba metaalika. GX ir otraa leetaakaa komplektaacija, ti.... stuures pastiprinaataajs, 1,6 16V DOHC motors ar daudzpunktu iesprici, elektriskie logi preikshaa, lukturu korektors, vertikalais stures lifts un viss.
Izskats...0. Visneieveerojamaakais un bezpersoniskaakais sedans ever. Absoluuta nulle.
Tehniskie dotumi:7. Bremzes ar barabaaniem no 100km/h pa meemajiem uz slapja asfalta..... riteni noblokeejas tikai peedeejos 2 metros. ABS nav. Motors 99bhp pie 6k rpm, 136 Nm/4000. liidz 100 12s. Motors atdziivoojaas tikai paari 4k rpm, paraadaas laba skanja.... un benziina tilpuma raadiitaajs kriitaas aciimredzami. Kaarbaa visi robi iisi....2600 rpm pie 100 km/h(visu laiku prasaas 6 aatrums). Piekare... par briinumu advanceeta, mashiina ir loooti paredzama, vadaas preciizi, lieliski slaapee neliidzenumus, videeji miiksta, labi tur lielus aatrumus, izdevusies.
Salons...... identisks vw passat, nepar lielu ne par mazu, diezgan eerts, vadiitaaja vieta man(191cm) neerta, nevar pietiekoshi kreeslu atbiidiit..
Iipatniibas vadiishanaa.
1. Motors shizofreenisks.... pirmaas 2 nedeeljas negadiijaas uzgriezt augstaak par 3,5 k, likaas pilniigi bezpersonisks... benziinu rij ap 7l, uz priekshu iet. Tad gadiijaas ar pirmo liidz 6.5k uzgriezt un ielikt otrajaa gaazi neatlaizot, aizgaaju ar kuupuushiem ritenjiem. Teshajjaa var atgriezt liidz 145...... stulbi izklausaas, bet sajuuta ir laba. Bremzes. Kad pirmoreizi vajadzeeja piebremzeet, paarbijos, pedaalis nomiits liidz pusei, nekaa. Minu veel vienu ceturtdalu, driizaak dzirdu nekaa juutu, ka kaut kas straadaa, panikaa ieminu atlikusho ceturtdalu, un mashiina no 60kmh sastinga gandriiz uz vietas. Bremzes ideaalas, bet vajag pieshauties.

Rezumee. Mashiina ar ko braukt iepirkties un uz darbu. Pilniigs personiibas truukums. Japaanju inzenieru saltais perfektums leetu lietu salikshaa par nesliktu un kvalitatiivu galaproduktu.

mincis @ 13.decembris 2006 0:00
Visi komentāri
 
seatbelt 14.decembris 2006 7:41
0 0 Atbildēt

kā var būt labas bremzes, ja no 100km/h šļūc tikai pēdējos 2 metrus.. man pirmajam autinjam kadetam bija taapat, bremzes no zapara laikam:p, bremžu pastūža ar nebija..

shmurger 14.decembris 2006 21:39
0 0 Atbildēt

njaa, taadai personiiibai kaa TEV vajag veco volgu...

mincis 14.decembris 2006 22:45
0 0 Atbildēt

Labas bremzes ar to arii atskiras no sliktaam, ka riteni neblokeejas uzreiz un auto nesluuc nekontroleejami.
Un kas vainas manai personiibai?

nissan 15.decembris 2006 17:36
0 0 Atbildēt

Ja patīk dizains, jāņem 2.0V16 - pilnīgs pretstats tiko lasītajam. Šoseja - 5,5-6l, bet pilsētā gan 11-12l. Superīgs motors un bez kaut kādām zobsiksnām!
Ritošā arī labā - par paraugu ņemts sacīkšu auto. Paciets, bet cauri nesit, diskomforta nav. Daudz sviru, bet KEMI ir un par lētām naudiņām - stūres pirksti 7Ls, stabilizatoru atsaites - 12Ls, bukses ap 3Ls . Uz visiem riteņiem disku bremzes- kalotkas 9-12Ls.
Vienreiz bija tāds gadījums: uz Jūrmalas šosejas izbraucot, ripinos pa ieskriešanās joslu līdz pārtrauktajai līnijai meklējot plūsmā brīvu caurumu, bet, tikko to ieraudzīju, no aizmugures izlec viens Z3 kabriolets un nekaunīgi šķērso nepārtraukto līniju. Nodomāju pie sevis: "Nekā nebija, draudziņ!" un maucu grīdā. Tālāk apgriezos Rīgas virzienā, un mierīgi ar atļauto braucu tālāk. Z3 mani panāca pēc kādiem 3km - džekam ģīmī bija reizē gan dusmas, gan izbrīns! Liekas ka bija ļoti vīlies savā BMW!

Polarlacis 16.decembris 2006 11:49
0 0 Atbildēt

Es butu apskatijies uz tavu seju,ja tas Z3 nebutu parasts 1.9,bet M serijas ar M3 motoru( ar 321 lopu)!!!!!!:):)

nissan 19.decembris 2006 15:34
0 0 Atbildēt

Nu ta ka Nissanam nebūtu jaudīgāku auto! 

Polarlacis 19.decembris 2006 18:00
0 0 Atbildēt

Te iet runa nissan par Primeru un Z3 bembi! $is nav kautkada GT-R,vai Skylines,kautvai 300 Twin Turbo apraksts.............

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti