Lasītāju pieredze par saviem auto

Opel Meriva 1,3 CDTI 2006 Novērtējums: 6
Sveiki!
Tā kā ir pagājis jau vairāk kā gads, kopš 2006. gada 7. martā saņēmu savu jauno Opel- Meriva 1,3 CDTI, nolēmu pastāstīt ''Iauto'' lasītājiem par savu pieredzi.

Iegādes pamatojums

Kāpēc izvēlējos šo auto? Tāpēc, ka biju drusku iekrājis naudiņu un varēju atļauties jaunu auto cenā ap 10 tūkstošiem latu, nedaudz talkā ņemot arī līzingu. Par minēto summu gribējās tādu auto, kurš būtu maksimāli ietilpīgs, ar gaisa kondicionieri un vienlaikus ekonomisks, bet prestiža apsvērumiem nebija nozīmes.
Kādus auto vēl apskatīju, bet nenopirku. Mazā klase (piemēram, Mitsubishi- Colt, Hyundai- Getz, Volkswagen- Polo), būdama nedaudz lētāka, bija dabūjama par 8-9 tūkstošiem latu, tomēr mūsu ģimenei ar diviem bērniem ir par mazu. Kompaktklases hečbeki (piemēram, Opel- Astra, Ford- Focus, Renault- Megane) par Merivai līdzīgu cenu piedāvā mazāk vietas salonā. Kompaktklases universāli piedāvā lielākus bagāžniekus nekā Merivai, mazākus salonus, taču ir dārgāki.
Sakarā ar to es aplūkoju nedaudzos tirgū pieejamos mikrovenus. Renault- Modus man neiepatikās tamdēļ, ka spidometrs un citi rādītāji ir salona centrā un bagāžnieks ir mazs. Hyundai- Matrix subjektīvi likās neglīts, un nepatika arī spidometra centrālais novietojums. Fiat- Idea, manuprāt, ir nedaudz mazāk kvalitatīvs par Merivu. Lieliskie Nissan- Note un Škoda- Roomster tolaik vēl nebija pārdošanā.

Motora izvēle

Savu Merivu pasūtīju no rūpnīcas sev vēlamajā komplektācijā un gaidīju to trīsarpus mēnešus. Izvēlējos mazāko dīzeļmotoru, kuram ir četri mazi cilindrīši, darba tilpums 1248 kubikcentimetri, bet maksimālā jauda - 75 zirgspēki pie 4000 apgriezieniem minūtē. Toties maksimālais griezes moments ir 170 ņūtonmetri apgriezienu diapazonā no 1750 līdz 2500 apgriezieniem minūtē, kas ir vairāk nekā 1,4 litru 90 zirgspēku, 1,6 litru 105 zirgspēku un 1,8 litru 125 zirgspēku benzīna motoriem.
Daudzi apgalvo, ka 1,3 CDTI esot nīkulis, un teic, ka, ja pirku dīzeli, tad vajadzēja ņemt 1,7 CDTI ar 100 zirgspēkiem. Jā, dinamiskie rādītāji 1,3 CDTI ir pieticīgi - maksimālais ātrums 156 km/h, ieskrējiens līdz 100 km/h - 17,8 sekundes. Tomēr tie aptuveni ir mana bērnības sapņa - 80. gadu Žiguļa - līmenī un mani, mierīgas dabas braucēju, pilnīgi apmierina. Kāpēc maksāt vairāk par 1,7 CDTI, ja šāds motors nav vajadzīgs?

Tehniskās vainas

Pašlaik ir nobraukti 17,1 tūkstoši kilometru. Dažas tehniskas problēmas ir bijušas, tomēr uz ceļa palicis neesmu. Vasarā dažkārt novēroju, ka stāvošam auto patvaļīgi slēdzās iekšā signalizācija. Tamdēļ augustā pie 9,2 tūkstošu km nobraukuma garantijas ietvaros tika signalizācija pārprogrammēta, tai samazinot jūtīgumu. Pēc tam vaina vairs nav likusi par sevi manīt.
Vēl pirmā gada laikā (vidēji reizi mēnesī vai divos mēnešos, bet ziemā biežāk) bija novērojama nepatīkama lieta - iesilušam dzinējam tukšgaitā turējās paaugstināti apgriezieni un no motora telpas puses nāca deguma smaka. Ja normāli apgriezieni iesilušam dzinējam ir ap 750, tad tajās nelabajās reizēs tie cēlās līdz 950-1000. Mainījās arī dzinēja skaņa - ja parasti tā bija tāda tīra, tad tajās nelabajās reizēs parādījās papildus kaut kāda pieskaņa, džinkstēšana, tā, it kā kaut kāda ķēde kaut kur berztos gar kādiem zobratiem. Šīs lietas parādīšanās bija nejauša un es nevarēju saskatīt kaut kādu sakarību, ka tā nelabā lieta rastos kaut kādos konkrētos apstākļos - šie simptomi parādījās gan braucot pa pilsētu, gan pa šoseju. Apstāšanās gadījumā pēc dzinēja noslāpēšanas, nākamo reizi iedarbinot motoru, vaina vairs neatjaunojās. Turklāt bieži bremzējot pie maziem ātrumiem brīžos, kad ātrums samazinājās līdz 5-20 km/h, dzinējs tiecās noslāpt - apgriezieni kritās tuvu noslāpšanas robežai (ap 600), tomēr motors nekad nenoslāpa un tad apgriezieni atkal īslaicīgi kāpa pie 1000 un tad atpakaļ normālā līmenī. Vārdu sakot - bija novērojami svārstīgi apgriezieni bremzēšanas nobeiguma fāzē. Februāra sākumā ar šīm sūdzībām vērsos ,, Adam Auto,, servisā. Uz remontu bija jāgaida ilgi (26 kalendārās dienas), bet izskatās, ka marta sākumā auto garantijas ietvaros tika salabots kvalitatīvi. Mašīnai pārprogrammēja motora vadības bloku un/vai EGR vārstu. Tagad viss ir labi - apgriezieni tukšgaitā turas stabili gan kustībā, gan bremzējot, gan stāvot uz vietas.
Lampiņa līdz šim ir izdegusi tikai viena - tā bija aizmugurējā kreisās puses gabarītu uguņu lampiņa, kuru nomainīju pats jūlijā pie 7,4 tūkstošu km nobraukuma. Izmaksas - tikai 20 santīmi.
Vēl maijā piektajā kilometru tūkstotī pats novērsu bagāžnieka vāka grabēšanu, pie slēdzenes atsevišķas vietas notinot ar skoču. Pēc tam bagāžnieka vāks vairs nav grabējis.
Zem blakussēdētāja sēdekļa manam auto ir bīdāma atvilktne. To pirmajos auto lietošanas mēnešos aktīvi lietoju, kamēr tā sāka sliktāk bīdīties, brīžiem aizķerdamās. Septītajā kilometru tūkstotī šo atvilktni izvilku laukā un neesmu turpmāk ne salabojis, ne lietojis.
Citu tehnisku problēmu manai Merivai nav bijis.

Salons, bagāžnieks

Opel- Merivai lielais pluss ir priekš attiecīgajiem ārējiem gabarītiem (garums - 405 cm, platums - 169 cm) milzīgi plašais salons. Manai Merivai stūre ir regulējama uz augšu un leju, vadītāja sēdeklis uz augšu un leju, tamdēļ pie stūres es, būdams 181 cm garš, varu iekārtoties ideāli. Vienīgi sēdeklim varēja būt izteiktāki sānu atbalsti, bet tas vairāk vajadzīgs pie strauja braukšanas stila, kāds man nepiemīt. Priekšējais stikls, kurš aizsniedzas tālu uz priekšu, kā arī augstie griesti rada patīkamu plašuma sajūtu. Mīnuss ir sliktā pārredzamība, veicot kreisos pagriezienus, jo abi jumta balsti ir resni un stiklotais trijstūris starp tiem - šaurs. Dažkārt nākas drusku paliekties uz priekšu vai zemāk, lai pārskatītu pagriezienu. Blakussēdētājs savā vietā jūtas ideāli, jo izbauda plašo skatu uz priekšu un lielo brīvo telpu virs galvas.
Aizmugurē var ērti sasēsties trīs liela auguma cilvēki, ar ceļiem neskarot priekšējo sēdekļu atzveltnes un ar galvām neskarot griestus. Ja malā noliek bērnu sēdekli, tad ar apmierinošu komfortu iespējams aizmugurē sēdēt vēl diviem pieaugušajiem. Aizmugures sēdekļu atzveltnēm var regulēt slīpumu. Bez tam iespējams aizmugures sēdekļa vidusdaļu nolocīt lejā un abas malas sabīdīt uz vidu un uz aizmuguri, iegūstot papildus 5-6 centimetrus pasažieru kājām un tikpat daudz zaudējot no bagāžnieka garuma. Tādā gadījumā aizmugurē var sēdēt divi pasažieri. Protams, ka ir iespējams pilnībā nolocīt aizmugurējos sēdekļus, iegūstot līdzenu grīdu un 1,41 kubikmetru tilpuma lielai bagāžai.
Bagāžnieks parastā stāvoklī ir vidēji liels - 360 litri, tāpat kā vidusmēra kompaktklases hečbekiem. Toties tam ir plašas ,, pagrīdes,, nišas un divas kabatas sānos, kur var salikt aptieciņu, avārijas trijstūri, ugunsdzēšamo aparātu, velkamo auklu un citus sīkumus. Bagāžniekā ir bagāžas nostiprināšanas tīkls. Zem bagāžnieka ir pilnizmēra rezerves ritenis. Ja līdz pārsegam bagāžnieka telpas nepietiek, tad ir iespējams kraut mantas līdz jumtam - ir tikai jāpiedomā, kā krauj, nevajag likt smagus priekšmetus virsū trausliem vai citādi ievainojamiem priekšmetiem.
Piemēram, septembrī braucām no laukiem Alūksnes rajonā trīs pieaugušie un divi bērni sēdeklīšos. Vēl atvedām četras jaunas ziemas riepas, divus maisus kartupeļu (katru ap 45 kg, vienu no tiem priekšā vecākajam dēlam zem kājām), divus maisus ābolu (ap 10-15 kg), nedaudz kabačus, burkānus, gaļu, sēnes, kā arī vairākus lielos iepirkumu maisus ar drēbēm un citām pašiem un bērniem nepieciešamajām ikdienas lietām.

Vadāmība, gaita

Opel- Meriva gaitā ir patīkama, jo labi turas uz ceļa, ir pastingra un savākta. Ja ceļš ir vājas kvalitātes, tad uz bedrēm nedaudz pakrata, tomēr tas ir ar mēru. Skaņas izolācija salonā ir samērā laba. Dīzelītis patīkami velk pie nelieliem apgriezieniem un augšup pauguros. Ja brauc straujāk un priekšlaicīgi pārslēdzas, tad var sajust turbobedri - tas tā drusku nepatīkami.

Izmaksas

Opel- Merivai 1,3 CDTI stiprā puse ir degvielas ekonomija. Neskatoties uz 1393 kg lielo pašmasu, ražotāja dotais dīzeļdegvielas patēriņš ir 4,3 litri uz 100 km pa šoseju un 6,4 litri uz 100 km pa pilsētu, vidējais ir norādīts 5,0 litru apmērā uz 100 km. Mans secinājums pēc gada braukšanas - šajos ciparos var viegli iekļauties. Faktori, kas palielina degvielas patēriņu:
- kondicioniera lietošana siltajā sezonā - plus 0,3-0,4 litri uz 100 km;
- braukšana temperatūrās zem mīnus 5 grādiem - plus apmēram puslitrs uz 100 km;
- braukšana sastrēgumos - palielinājums atkarībā no sastrēgumu ,, smaguma,, .
Man līdz šim vidējais patēriņš, divas trešdaļas braucot pa šosejām un vienu trešdaļu pa pilsētu, ir 5,10 litri uz 100 km. Uzpildīti pavisam ir 907,21 litrs dīzeļdegvielas par Ls 538,80. Degvielas izmaksas uz 100 km līdz šim sanāk Ls 3,15 - tas nav daudz.
KASKO pirmajam gadam maksāja Ls 410, otrajam gadam - Ls 404.
Pirmā obligātā apkope, ko veicu decembrī pie 14,7 tūkstošiem km nobraukuma, maksāja Ls 53,11 (eļļa - Ls 20,65, filtrs - Ls 7,92, darbs - Ls 24,54).
Transporta nodeva Merivai ar dīzeļmotoru sanāk 45 lati gadā, jo auto pilnā masa pārsniedz 1,8 tonnas.
Ziemas riepu Kleber- Krisalp HP komplektu (izmērs 185-60/R15) rudenī pirku par 160 latiem.
Rudenī aprīkoju mašīnu ar kartera aizsargu, kā arī priekšējiem un pakaļējiem dubļusargiem. Par šīm lietām par materiāliem kopā samaksāju Ls 90,28 , bet par darbu - Ls 60,42.

Nobeigumā nevaru nepieminēt vienu trūkumu - Merivai ir maza tilpuma (apmēram 2 litrus liels) stiklu apskalošanas šķidruma trauciņš, kurš dzinēja telpas kompaktuma dēļ ir apslēpts zem priekšējā labā spārna. Šķidruma līmenim nav nekādas indikācijas. Tādējādi nevar pateikt, cik daudz šķidruma ir palicis trauciņā, un cik daudz ir jāpielej. Ziemas šķīdonī tamdēļ visu laiku jāvadā bagāžniekā līdzi stiklu mazgāšanas šķidrumu, lai nepieciešamības gadījumā to pielietu.

Par vērtējumu. Likšu ''6'', jo divi garantijas remonti gada laikā pie samērā pieticīga nobraukuma ir daudz. Tomēr ceru, ka turpmākajos gados būtiskas tehniskas kļūmes vairāk nebūs, un tad, piemēram, pēc 5-6 gadiem, iespējams, novērtējumu varētu paaugstināt.
VWfans @ 15.marts 2007 0:00
Visi komentāri
 
JR 15.marts 2007 18:17
0 0 Atbildēt

hmmm, cik ietaupaas degvielas uz 17.1 tkm gadā un cik līzinga maksājums pieaug + apkopes dīzelim ar tak ir dārgākas??? Cik vispār jūsuprāt ir jānobrauc km gadā, lai būtu sajūta, ka diizelis ļauj ieekonomeet, saliidzinot ar liidzigas jaudas bendziinieku??

Paldies

VWfans 15.marts 2007 18:45
0 0 Atbildēt

JR

Tas, cik ātri dīzelis atmaksāsies, galvenokārt ir atkarīgs no benzīna un dīzeļdegvielas cenu attiecības, kā arī no tā, cik daudz auto ar dīzeļmotoru ir dārgāks par benzīnnieku. Man vienā Excel tabulā ir aprēķins, cik būtu degvielas izmaksas, ja būtu ņēmis Merivu ar 1,4 litru benzīnnieku, un cik ir izmaksas tagad. Šobrīd sanāk, ka par dīzeļdegvielu esmu izdevis 539 latus, bet, ja būtu 1,4 litru benzīnnieks, kurš patērē degvielu par 28% vairāk, tad būtu izdevis 695 latus. Ietaupījums pagaidām ir 156 lati, un ar katru degvielas uzpildes reizi tas palielinās. Tā kā auto ar dīzeļmotoru bija par 840 latiem dārgāks, tad dīzelis pie tagadējās benzīna un dīzeļdegvielas cenu attiecības atmaksāsies apmēram pie 100 tūkstošiem kilometru nobraukuma kādos 5-6 gados. Parasti uzskata, ka, lai dīzelis atmaksātos, vajag braukt vairāk - vismaz 25-30 tūkstošus km gadā.
Turklāt tagad cenu starpība starp Merivām ar benzīnmotoriem un dīzeļmotoriem ir pieaugusi - lētākais dīzelis ir par 1140 latiem dārgāks nekā benzīnnieks. Tādējādi, ja pērk tagad, tad dīzelis atmaksāsies ilgākā laika periodā.
Par apkopju izmaksām dažādiem motoriem es neesmu interesējies, bet domāju, ka mazam 1,3 litru dīzelim tās daudz lielākas nebūs.
Ar to līzingu tā ir - kamēr tas jāmaksā, tikmēr sanāk vairāk samaksāt līzinga maksājumā, vienlaikus mazāk par degvielu. Īstā ekonomija sāksies, kad līzings būs samaksāts.

Kaneelis 15.marts 2007 18:46
0 0 Atbildēt

Patīkami, ka kāds savu pieredzi apraksta tādā veidā, ka to infu tiktiešām var izmantot izvēloties auto.

P.S. Tiesa gan, man vislabāk patika par kabačiem un sēnēm :))

Master_D 15.marts 2007 19:01
0 0 Atbildēt

Es arī ierēcu par tiem kabačiem un sēnēm :D:D:D

Bet tā apraksts ļoti labs - man patika! Vienīgi - sev diez vai šādu auto izvēlētos. Lai gan - nekad jau neko nevar zināt :D:D:D

Janis 15.marts 2007 21:00
0 0 Atbildēt

vareeji nopirkt Merivu ar 1.4l benziinu un uzlikt gaazi vot tad vareetu kapeiku pis.t sanaak ap 2 LVL uz 100KM pa šoseju. 6*0.33 LVL

Janis 15.marts 2007 21:11
0 0 Atbildēt

Vispaar no fianasiaalaa viedokla totaali neizdeviigs pirkums zaudeeti ~1000LVL jau tajaa dienaa kad norofotmeeji lizingu un izbaruci no salona. Izdeviigaak buutu panemt mazlietotu zem tirgus cenas pamekleet bet atrast.
Es piemeeram nopirku Saab 9-5 arii uz liizinga ideaalaa kaartiibaa no beļģijas pa 4900 EUR un es zinu ka j sobriid man vajadzeetu paardot vinu tad es veel nopelniitu ap 500EUR neskatoties ka visa noformeesana (liizings + nodokli maksaaja ~600EUR)
Veel pie izmaksaas piereekinaaji veertiibas kritumu?
Tad tagad 2005. gada Meriva ar 1.7 diizeli maksaa ~6000-6500LVL zaudeejumi 2 gados 4000 LVL jeb 2 K LS gadaa.
Es zinu ka savu Saabu peec pienemsim 2 gadi paardosu nu maksimums ar 500 EUR zaudeejumiem. Nu Ok gan jau kaut kas bus jaaparemontee bet cik esu runaajis ar 9-5 iipasniekiem tad ja masiina ir labaa kartiibaa tad jaaremontee nekas tur iipasi nav ja speciaali nelauz un taapat remontu izmakas nekad nepaarsniegs jaunas masiinas veertiibas kritumu.
Te vieniigi jautaajums tiiri principiaals sanaak Gribam braukt ar svaigu masiinu no salonu un gribam apzinu ka mans ir mans jau no taa briiza kad massiina naakusi no ruupniicas tad jau OK

nazis 15.marts 2007 21:35
0 0 Atbildēt

Dīvaini, bet šis auto esot atzīts par retāk lūztošo, vismaz - vāczemē! Varbūt tās šaizītes ar motoru tomēr saistītas ar mazo motora tilpumu? Tomēr, lielāks tilpums ar mazāku jaudu, runā resursa labā! It sevišķi, ja auto esi pircis privātai lietošanai, liekas, tas nav mazsvarīgi!

Egils 15.marts 2007 21:46
0 0 Atbildēt

Gribēju iebilst Jānim - nepārdosi viss...! Zaudēsi vismaz 1500EUR! Pie vainas ir jauno auto tirgus, ja vien Kalvītis galīgi nesamaitās dzīvi vidusmēra latviešiem!

VWfans 15.marts 2007 21:47
0 0 Atbildēt

Janis

Tā jau ir - vērtības kritums ir liels. Tomēr, rēķinot vidēji gadā, tas būs mazāks, ja braukšu ar auto ilgi.

Man gan nav tādas tirgošanās iemaņas, lai lietotu auto nopirktu un pēc kāda laika lietošanas pārdotu ar maziem zaudējumiem.

Ar iepriekšējiem auto bija tā. 1988.gada otro Golfu 1996.gada februārī nopirku par 4200 USD, 2002.gada aprīlī pārdevu par 700 USD. 1992.gada Volkswagen-Vento 1,8 2002.gada februārī nopirku par 3850 USD, bet pārdevu 2003.gada oktobrī par 2350 USD. 1993.gada Volkswagen-Vento-VR6 2003.gada augustā nopirku par 3300 EUR, bet pārdevu 2006.gada janvārī par 1350 EUR.

nazis

Par tiem mazajiem 1,3 CDTI motoriem. Tos plaši lieto Opel-Corsās un Opel-Combo bulkuvāģos. Tad jau laikam tik slikts tas motors nav... Vienkārši man gadījās viens ne pārāk apgrūtinošs defekts...

Eksperts 15.marts 2007 23:18
0 0 Atbildēt

Jāni, tu kļūdies.
Saderam ka tava saaba pirkuma cena 4900E+benzīns uz 100tk km + apkope + remonti ( neuztraucies, tie tev būs:) ) mīnus pārdošanas cipars kopsummā sanāks dārgāk kā meriva cena+apkopes+dīzelis uz 100tk km mīnus auto pārdošanas vērtība.
Vācieši jau sen šito atklājuši, tapēc labāk nopēk jaunu ekonomisku mzalitrāžas auto nevis mazlietotu vai lietotu luksus klases auto.
Protams par zīmēšanos ir jāmaksā, ja kādam tas ir vajadzīgs tad uz prieksu, bet kā teica VWfans-auto statuss viņam galīgi nav svarīgs.

Eksperts 15.marts 2007 23:21
0 0 Atbildēt

Bet vispār ir briesmīgi ka uz 17tk km ir bijuši 2 dzinēja defekti, kas laikam saistīti ar elektroniku.
Diemžēl pēdējo gadu visām vācu auto markām tas ir rakstuirīgi, arī Audi,MB un BMW.
Laikam tāpēc mans nākamais auto būs jāpērk japāņu ražojuma, jo nav dzirdēts ka kādam japāņu auto garantijas laikā būtu dzinēja problēmas

Janis 15.marts 2007 23:56
0 0 Atbildēt

Jaa piekriitu ka ja saakssim reekinaat ieksaa degvielas izmaksas tad Saabs zaudees bet diez vai ir korekti saliidzinaat 2.3 turbo 170 ZS ar 1.3 CDTI ņerkstuli kurs ieeskrienas liidz sotokam 18 sekundees.
Manaa prataa tas neliimeejas kopaa kaa var pabraukt ar tik leenu auto. It iipasi pilseetaa runa nav jau par manevreesanu bet ir situaacijas kad tas saak palikt biistami. Pasam ir bijiss BMW 725 TDS un pat tas man likaas par leenuu nebija ceeliena no 0.
Bet nu benziiniekam veel ir alternatiiva gaaze un tad jau vismaz pa šoseju sanaak izmakas taadas pasas ka ar to pasu SUPER duper puper ekonomisko Merivu.
Tagad jau saaku apsveert iespeeju likt gaazi virsuu peec 30 pilnas baaakas uzpildes reizeem tas pasaakums buuss atpelniijies jeb ~ 30K KM kas ir gada nobarukumsss nevis kaa Fans reekinaaja ka vinam tas pasaakums ar diizeli atmaksaasies peec 8 gadiem :-D
Protams ka lietots ir lietots un var gadiities neparedzeeti remonti. Bet nu man pazinu lokaa ir 3 cilveeki kas lieto 9-5 un visiem peedeejaa gada laikaa nekas nav dariits tik liets benziinss un mainiita eļļa. Jo visi massiinas ir pirkusi no Eiropas un tikai perfektaa staavoklii. Un redz lietota masiina bet pa gadu nekas nav dariits pretstataa jaunai kur jau bijusi cik tur jau tie remonti. Un tas veel ir OK cik neesmu lasiijis tajaa passaa autobild un tepat iauto (peedeejais laikam bija par Mazda 6 kur daudz tika iegruusts iekšā) par jauniem autiniem kur 100000 KM testaa ir dziivojusies pa servisiem vien.
Mans Tēvs braukaa ar Toyota Carina 92. gada pirms 2 gadi pirkaam Vaacijaa ar noskrejienu 162 K KM masiina tiek triekta pa lauku celim peeec gada lietosanas tika ieta TA bezmaz ar domu nu tad jau tur sarkastiis velns zin ko un tad jau buu servisaa jaatstaaj bet nekaa izgaaja pa Nulleem. Tas pac Sogad pecc veel viena gada lietosanas. atkal TA pa nulleem. Pa 2 gadi ir taisiits starteris, un iztiiriti laikma bremzu Suporti (karsa nezinu vai tiesi suporti bet kaut kas bij ar bremzeem) NU vot kopumaa remontos pa 2 gadi laikam ap 50LS.
Taa ka viss ir loti dazaadi. Ja tiek nopirkts kaads srots kurs nemitiigi prasa ieguldijumus tad arii saak rasties viedoklis ka nu tik jaapeerk jauns un nu tik buus viss super puper. Droši vien ka videeji nemot visbiezaak taa arii ir bet ne vienmeer.

VWfans 16.marts 2007 7:42
0 0 Atbildēt

Eksperts

Manuprāt, dzinēja defekts ir bijis viens. Signalizācijas vaina (otrais garantijas remonts) nav uzskatāma par dzinēja defektu.

Janis

Ar to mazo jaudu nav tik traki. Ja grib kaut cik jestri ieskrieties, tad tikai enerģiski jādod virsū gāzīti un pie 3000-4000 apgriezieniem aši jāpārslēdzas nākamajā pārnesumā. Galu galā ,,bulku vāģiem,, - komercauto (Citroen-Berlingo, Peugeot-Partner, Renault-Kangoo, Opel-Combo, VW-Caddy) dzinēji arī ir relatīvi vāji. Bet nekas -šoferi ar tiem aprod un normāli iekļaujas satiksmē.

arba 16.marts 2007 19:48
0 0 Atbildēt

Šeit ir runa par Opel Meriva nevis par saab, Toyota, Mazda.
Ja ir ko teikt par šo auto tad sakat, ja nav tad meklē kur par saab parunāt

ibio 19.marts 2007 12:33
0 0 Atbildēt

Vēl maijā piektajā kilometru tūkstotī pats novērsu bagāžnieka vāka grabēšanu, pie slēdzenes atsevišķas vietas notinot ar skoču. Pēc tam bagāžnieka vāks vairs nav grabējis.

:Dšitas teksts vienkārši ieper:D
kā var jaunam auto pēc 5k km sāk grabēt grabažnieka vāks un auto saimniekam ir jāliek lietā salavenākais auto būves remkomplekts - sudrabotā lente

es 19.marts 2007 13:19
0 0 Atbildēt

Pats nekad taadu autinu sev nepirktu,bet par apraxtu 10p. Saadus apraxtus var likt zurnaalos

Pontiak 20.marts 2007 15:21
0 0 Atbildēt

Esmu braukājis ar dažādiem jauniem autiņīem ap 5000 km ar katru Citoen C4 Reno S...( neatceros) Fiat punto, Audi a4 Nissan note opel merivia 1.3 cdi Opelis atstāja viss sliktāko iespaidu. Jauda un izmeeri pilnīgi nesavietojami. Apdares kvalitāte zema. Ļoti nestabils. Pamēģiniet 170km/h uz vējaina bāņa. ātrāk negāja šis autiņš. Vidējais degvielas patēriņs ap 9 litri REĀLI.

VWfans 21.marts 2007 9:22
0 0 Atbildēt

Pontiak

Meriva ar dīzeļmotoru īsti nav domāta tam, lai brauktu ar 170 km/h. Šādai braukšanai pa bāni labāk izvēlēties BMW-530d, Mercedes-E270 CDI vai Audi-A6 3,2 FSI.

Priekš Merivas ir labi, ka tā normāli uzvedas uz ceļa pie 90, pie 100 vai 110 km/h.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti