Lasītāju pieredze par saviem auto

Nissan Patrol 2000 Novērtējums: 7
Tātad Nissan Patrol 2000. gada 3.0D tika iegādāts septembrī, lai brauktu ar to uz laukiem (~50km pa draņķīgu balto ceļu). Mašīna ir iegādāta kā trešā mašīna, kas paredzēta tikai šāda veida izbraucieniem. Braukšana ar šādu izstrādājumu ir samērā interesanta, jo nav pierasts pie tik lielas un augstas mašīnas. Nevar pierast pie zvārošanās līkumos, dažreiz, nenovērtējot ātrumu līkumos, nedaudz izslīd priekšējie rati. Manuālī minēts, ka virs 130km/h nedrīkst braukt. Patiesībā jau pie 120 sajūta ir dīvaina. Turbīna ierubās tikai pie 2800 rpm, kas arī ir aptuveni 120 km/h.

Plusi:
* biezi bleķi, samērā kvalitatīvs krāsojums
* gara riteņu bāze nodrošina stabilu braukšanu pa zemes ceļiem pat bez 4x4
* visi dod ceļu : )
* izcili labi sānu skata spoguļi
* labas gaismas, diemžēl gan nav miglinieki

Mīnusi:
* dīzelis ir tikai ar 4 cilindriem, samērā traktorīgs
* salons prasts kā zirga deķis, pat stūre no plastmasas
* aizmugurējās durvis, uz kurā stāv rezerves ritenis ir drusku nosēdušās (dēļ riteņa svara) un būs jāpiergulē
* ziemā pārsvarā jābrauc ar RWD, jo 4x4 drīkst slēgt tikai uz zemes ceļa vai sniegā/dubļos

Kas izdarīts pēc iegādes:
* pārkrāsots kapots, jo bija iesists ar akmentiņiem
* ielikta papildus signalizācija
* jaunas m+s riepas
* gumijas tepiķīši oriģinālie
* par iepriekšējā saimnieka kasko uzlikts jauns priekšējais stikls

Ko vēl gribās izdarīt:
* uzčipot uz 180+ hp
* ielikt migliniekus
 
kliks @ 12.novembris 2007 0:00
Visi komentāri
 
nazis 12.novembris 2007 14:02
0 0 Atbildēt

Vispār Latvijā nav kur ātrāk par 110 braukt!
Bet, ja nopietni - ar šiem pašiem daudzi min arī ātrāk!
Patiesībā, neviens bezceļnieks nav paredzēts ātrai braukšanai (arī Mersedes), bet tie kas laiž uz 160 - 180 ir bērnībā, ziemas laikā izvizināti kabrioletā!
Prasts dīzelītis, bet tas tak ir labi - mazāk elektronikas un ilgāk kalpos. Esmu ar tādu braucis - īsts bezceļnieks - vienkāršs un drošs. 100% atbilst savam nosaukumam!
Āfrikā un Emirātos populārākais auto!

Uggga 12.novembris 2007 14:24
0 0 Atbildēt

Par to turbīnu - tā arī paredzēta, ka tik vēlu ieslēdzās?

Vienam paziņam ir tāds. Kamēr bij vēl svaigāks, liekas, ka turbīna ātrāk slēdzās. Kad iedeva vienam gurķim palietot, tas nočakarēja turbīnu un tā vispār vairāk neslēdzās. Tad gan apdzīšana bija ekstrēms pasākums.

kliks 12.novembris 2007 15:44
0 0 Atbildēt

Turbīna tā arī paredzēta uz kādiem 2700-2800. Un es, godīgi sakot, šaubos, ka ar šo motoru var daudz ātrāk par 130 izspiest. Jau pie 120 prasās 6. ātrums...

Polarlacis 12.novembris 2007 19:33
0 0 Atbildēt

Neviens bezceljnieks nav paredzets atrai brauk4anai????? Ka tad tikai sanak kad Porsche Cayenne Turbo ir atraks kaut uz asfalta sacik4u trases par pirmspedejas paaudzes M3(2000-2005) bembi(kurs ka zinams skaitas viens no labakajiem klasiskas piedzinjas auto sportiskas brauk4anas cienitajiem),kur nu vel ja aizdomajas par ta Por4a,280km/h maksimalo atrumu??? Neaizmirsti tas ari ir bezceljnieks,kur4 tiek lietots visados pasaules nosturos,visbiezak par bezceljiem ja runa,tad kada Arabija protams,kur bagatie naftas mulahi un to delinji dzena tos bariem pa tuksnesi.....Protams sis ir vairak traktors un fokusets uz dubljiem-cita liga....-dazi autorazotaji jau sen pieradiju4i kad augsts gravitacijas punkts un kautvai izmeri nav skerslis lai sasniegtu cienigus sporta auto rezultatus gan uz celja,gan kautvai uz runkulju vagam,kurus dazkart deve par Latvijas celjiem......

nazis 12.novembris 2007 22:49
0 0 Atbildēt

Nu, Cayanne točna nav bezceļnieks - riskanti no asfalta nobraukt! BMW vēl - kaut cik.

Kaspars 12.novembris 2007 23:32
0 0 Atbildēt

Polarlaci, ej uz savu polāro loku! Kopš kura laika BMW X5 ir džips? Par Caynee vispār nerunājot! Tie ir SUV- Sport Utility Vehicle! A vot Patrol, Pajero, Land Cruiser 120, vēl daži korejiešu lētie "bobiki", vot tie ir džipi! X5 pat na vpašbloķējošā diferenciāļa, ko tāds darīs mitrām sūnām noklātā nogāzītē? :)) nevajag jaukt dažādu klašu auto! Domā, ka Dakarā brauc X5, tad tas ir tas pats X5, kas vietējam Pesikam? :))

marko 13.novembris 2007 0:09
0 0 Atbildēt

Ha,ar X5 var uz tirgu peec kartupeliem aizbraukt un tas arii viss.vispaar eiropaa neviens dzipus nerazjo,tikai kkaadus parketniekus-pilseetas autinus.hvz kapeec taa.

Polarlacis 13.novembris 2007 1:02
0 0 Atbildēt

Apskati kungs kur es komenta piemineju X5 un palasi nedaudz gudras gramatas,lai saprastu vardu dzips!:):) Man arguments ir tads ka es nepiekritu komentam par to kad "bobiki" nav spejigi atri parvietoties,ari tadi kuri pa dubljiem mak braukt,ne tikai pa Vecrigas brugi............,tie laiki ir garam,kad tika liktas traktoru atrumkarbas sados ermus un tik "gudri" blokji, utt..,ja atver vairak par 130km/h liksies kad jau jaiet karties........Ka tad kautvai ar jaunajiem Land Rover Discovery un Range Rover,tie tak ari tad sanak parketnieki,bet nezkapec labi uzvedas ka uz celja ta uz bezcelja tie4a varda nozime????????? Protams sis Nissan ir vairak darba rukju stila 4x4,vienkar4s ka Zeme un razots priek4 Sibirija tocku ipa4niekiem vairak,jo uz asfalta ar vinju maz ko darit tapat,ja nu vienigi jusmot par leto plastmasu,bezizmera gabaritiem,gigantisko soljankas paterinju un blokja gaudo4anu pie atruma kads bija Krievu Nivam........:):)

kliks 13.novembris 2007 8:22
0 0 Atbildēt

Nez vai var mest vienā katlā Patrol un X5, par Cayenne neko nezinu - neesmu tādā sēdējis. X5 taču ir totāla asfalta mašīna, tur no bezceļa tik vien kā augstā bundža ir, vēl aprīkojam X5 ar ļoti zemām un ļoti platām riepām un dodamies... nē, ne jau mežā. Dodamies izrullēt kaķi tik pat lielu kā lāčāda! Protams, ka ar X5 un tam līdzīgie var pabraukt krietni ātrāk, bet tā "džipu lieta" tiek noskaidrota tieši šajās pirmajās slidenajās dienās, kad agrāk tik bravurīgos BMW pedāļu mīdītājus apsteidz omītes ar Clio un Fiesta.

Vēl gribēju drusku aizstāvēt Patrol par degvielas patēriņu. Piekrītu, nav tas 1.9tdi Golfs ar 5l/100km, bet aptuveni 8l kombinētajā variantā bez stresa var dabūt.

marko 13.novembris 2007 9:23
0 0 Atbildēt

paklau,iekaap patrolaa vai lancruiseraa un pameegini pabraukt uz 180 vai biku aatraak.nez kur taa stabilitaate ir pazudusi......

seatbelt 13.novembris 2007 19:29
0 0 Atbildēt

mjaa, a cik shitaads ēd, kas par motoru viņiem sākumā bija 125zs., neatceros gan vai 3 vai 2.8 litri, cik ir šitam?

ZZXX 13.novembris 2007 19:50
0 0 Atbildēt

4x4 vari slēgt droši kaut uz sausa asfalta,viss ir ok,nekas tur nejūk,tikai ar pilnu piedziņu ātrāk par 110 gan nav īpaši labi priekš viņiem. Apetīte,protams,šiem ir laba,man 03 gada ar automātu un klimu reti nokāpa zem 14.

kliks 14.novembris 2007 8:00
0 0 Atbildēt

Šitam ir 158zs

io 5.janvāris 2008 16:39
0 0 Atbildēt

Ir arī ļoti ātri patroļi: http://www.youtube.com/watch?v=IOWo8X84fSM :)

kliks 26.novembris 2008 10:40
0 0 Atbildēt

Tātad pagājis jau kāds labs laiciņš kopā ar šo braucamrīku un beigu galā pasākums ir izvērties samērā naudietilpīgs.

Pirmais pēc ~10 000 km nobraukšanas pa jaukajiem LV baltajiem ceļiem noklājās spararats. Ieberziens uz 1000Ls.

Pēc tam problēmas ar sprauslām. Sekojoša nomaiņa 4x400Ls ir togo 1600Ls pa pakaļu.

Tagad jauns hīts - interkūleris sulo. Braši 1500Ls droši vien kaut kad būs jāatstāj.

Pēdējā apkope Nissanā pie LMT mājas pavilkās uz 270Ls. Nav tik traki, tikai šie, cūkas, pa 5Ls ielēja ziemas logu šķidrumu. Kāds prasīja???

Iestājoties ziemai, M+S vairs nekačā. Uzsākt var tikai ar 4x4. Laikam nākamās riepas jāņem rupjākas.

Aizmugures durvīm nokrita atdurīte durvju aizvēršanās/salona apgaismojuma dačikam. Vairākas dienas autoss netika kustināts un salona apgaismojums nosēdināja aķi. Smalki.

Vienvārdsakot lielā ķerra normāli laupa ģimenes budžetu. Bet ziemā kļūst jūtami jaudīgāka un arī pietiekami ātri uzsilst. Ja nebūtu lielie ieberzieni, tad vienīgais trūkums ir grūti noslaukāmais jumts.

kliks 5.februāris 2010 8:30
0 0 Atbildēt

Nu ko - kārtējais apdeits! Prieki nebeidz sākties!

Ģimenes locekļa vainas dēļ tika atstātas ieslēgtas salona lampiņas. Dēļ tumšajiem stikliem nefiga nevarēja konstatēt, līdz pēc ~ nedēļas nekustināšanas, kad bija -15 un mazāk grādi autiņs vispār kluss kā kaps, pat signalizācijas lampiņa nemirgo. Protams, tukšais aķis bija paspējis saķert aukstumslimību un vairs nebija reanimējams. Aķim bija nepilni 3 gadi. Nācās ziedot kārtējo sotaku.

Tas nebija vienīgais ieberziens aukstajā janvārī. Kad nomainīts aķis, tad tāpat tikai zāģējot ~20-30sek autiņš ļoti slinki pielec. Ārā ap -20'C, truba galīga. Paldies kaimiņam, pielecināja ar starta šķidrumu pie gaisa filtra. Bet nu arī tā ar dievu uz pusēm... Aizdzina uz servisu, jo normāli tas nav. Protams, 3 no 4 svecēm pat neiekvēlojas. Tās nomainīja, tagad lec bez problēmām.

Bonuss - autiņš silst cilvēcīgi pat šādos laika apstākļos. Par to vismaz sūdzību nav.

Mīnuss - konstatēju, ka auto savas dzīves 10. gadā tomēr sācis šur tur uzmest rūsas burbuli. Viensantīma izmēra "brūnais draugs" uzpūties priekšējam spārnam tūlīt virs arku plastmasas. Gan jau pavasarī tiks konstatēts vēl šis tas. Baidos par aizmugures durvīm, tām visvairāk tiek sāļie ziemas labumi+ smagais rats uz durvīm tās ļurkā un zem blīvgumijām pastiprināti dilst. Nāksies pārkrāsot.

Sākuši pazust viduskonsoles lampiņu kontakti. Uzsitot atkal parādās. Bet tā kā tur jau tāpat dažas lampiņas nebija ierindā, tad spiežu mierīgi.

Interkūleris kaut kā pārāk nesulo, tā sačiņīšana atstāta uz vēlāku laiku.

kliks 5.februāris 2010 8:34
0 0 Atbildēt

Ak, jā. Šobrīd autiņam liktu 8+ atzīmi. Līdz 9 nedavelk; nu moška 9 ar -. Visu ko kopā esam pārdzīvojuši. Traktors uz goda!

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti