Lasītāju pieredze par saviem auto

Audi 80 1.9e mot.kods SD 1987 Novērtējums: 7
Sveiciens visiem.

Sodien pastastishu par savu AUDI 80 1.9 SD 87. gada razojums, benzins+addons- gaaze : D . Nu bet tas nu taa.
Auto tika iegadaats taalajaa 94 gadaa. Un ar to zigaaja opaps. Man tikai 6 gadi bija. BIju lielaa sajusma par sho auto. Un sapnoju, kad bushu liels man ar taads buus. Opis pabrauca tikai 3 meneshus un atvilka pedaaljus. Talak auto nonaaca maates rokaas. (pats brauc tikai 3 gadus, ) Auto vinja mociija (es arii protams) 14 gadus, tas bija murgs. Detljas mainiija kad bija nojaatas liidz pedejam, vai arii tad, kad auto nekusteejas uz priekshu ne atpakalj. Vienreiz braucot uz V- Pili, Tukuma sajuka cilindra stoks noluuza, braucu bez sajuuga : P
Apmeeram 3 gadus atpakalj tika ielikta gaaze. Ta vispaar ir AAARRRRPAAACCCCC! 1,5 gadu viss bija kartiiba. Bet tad sakas pekstinji. Saaka smirdeet, un kaa vel, nobraucot kaadus 50km galva sapeeja, reibonji u. t. t. Dazreiz gazes koncentracija salona bija tik liela ka bail pipeet ir. Gaaze protams saka shautiities, un sashava degvielas dozatora pulksteni ~ restaurets 360Ls, jauns no zviedrijas 750Ls : ) Bet nu... Tagad vispar uz bendzzu neiet. Spez griidaa, lejas ciet, nekust - un drausmiigi smird. Bet uz gaazi iists kaplis. auto izturiigs, pat ljoti - njemot veraa ka spiidzinaats muteres valdishanas laikaa. 1 riezi kartigi prieksha sista, viens merglis muterei celju nedeva. 2 pats bik sasitu - ziema uz solinja uzvilku(bik bamperi apskrapeju) - comaks atpakalj gaitaa sauli taisiija un aizmugurejo lukturi izsita, sparnu bik ielociija. Nu kopumaa cepuri nost.
Sajos 3 gados cik atceros nekas tragisks nav noticis.
Mainiiti:
Ella, filtri, zobsiksna, sarniri, pirksti, kluci, aizmugurejie bremzu diski, galvas bliive, varstu vaka bliive, akumulators, izputeja bundulis, prieksejais labais lukturis.
Sameraa leeti viss izmaksaajis. Tagad vieniigi kluci jamaina.

Plusi:
+samera ekonomisks
+Letas apkopes
+Kluss
+Ziemaa var pirti uztaisiit salonaa
+Dinamisks

Minusi:
- Gaazes iekaarta
- Kkads neizskaidrojams gljuks (motora laminja pie 2400 iesleedzas un deg, dazreiz nodziest)
- Nav stures pastiprinataja
 
ha4s @ 9.maijs 2008 0:00
Visi komentāri
 
Valdis 9.maijs 2008 15:43
0 0 Atbildēt

Cik km šo 3 gadu laikā nobraukts. Vai gāze ir atmaksājusies?

ha4s 9.maijs 2008 16:02
0 0 Atbildēt

Saja laika ir nobraukti aptuveni 40Tkst Km. gaze ir atmaksajusies. Ja kads grib likt gaazi, tad tikai gaazes inzektoru

Bert 10.maijs 2008 14:39
0 0 Atbildēt

Sveicināts ha4s :)

Man te būs daži komentāri par gāzi... redzi, ja kāds blīvslēgs ir bojāts, tad tas jāmaina! Un tekt ka smird un braukt tālāk ir pāšnāvnieciski!!! Jebkura tehnika ir jāapkalpo korekti - ja šauj - tad nomaini svečvadus un sveces - tur ir savs joks... svečvadi jau beigti bija no sveces ilgi nebija maintas - liela sprauga starp kontaktiem Tev bija - pārak lielu spriegumu deva spole un vadi neizturēja - bet starp vadiem dzirkstele sita uz cilindru kur bija ieplūdes fāze - ieplūda gāze ar gaisu (Tev tacu nebija inžektors) un sprāga...

Vienvārdsakot - jebkura tehnika ir jāapkalpo, un teikt ka gāzes iekārta ir sūds tāpēc ka smird... vienkārši nev korekti - tā netika apkalpota!

Es pats braucu ilgus gadus ar dažādām gāzes iekārtām un ļti dažāda tipa mašīnām - visa gudrība ir ļoti vienkārša - apkalpo pareizi un laicīgi automobili un pašu iekārtu - un Tu vispār neatcerēsies ka Tev ir modificēta degvielas padeves iekārta - tikai ja nu katoties uz degvielas rēķiniem :)

Te gan būtu jāpiemin tas, ka ne katrai mašīnai atmaksāsies šīs prieks - ja Jums ir liels Dodge Durango un jūs nobrauciet 50 tūkstošu gadā... tad nav ko domāt... bet ja ir mazs perdelītis un ar to nobrauc 10-15k gadā.. un vēl vēlās to nomainīt pēc pāris gadiem... nav ekonomiskās jēgas!

Bet... lai no labi ripo :)

msh 16.maijs 2008 22:39
0 0 Atbildēt

1) Nevienam mucas motoriņam nevar uzlikt gāzes šprici. Ā nē, tomēr meloju - 20v varētu. Lai varētu uzlikt gāzes šprici, jābūt elektroniskajai špricei - tev tur ir KE-Jetronic - mehāniskā šprice. Šī iemesla dēļ es motoru mainot izmetu gāzi ārā - man bija 1.8 SF karburatornieks, tagad ir 2.0E 3A. Gāzes iekārtu met ārā un nomaini degvielas dozatoru, ja jau reiz tas ir beigts - ja tu tiešām domā degvielas dozatoru, nevis gaisa mērītāja potenciometru - dozators šrotā 40 ls. Par to ka check engine iedegas, tak nav jābrīnās - kompis tak tiek appists par to, kas notiek ;) Interesanti, kādas kļūdas varētu nolasīt - nezinu gan, vai tas KE-Jets tādu fīču atbalsta. Motoriņš tiešām ir labs, un, ja kaut kas špricei atkožas, tad lētāks nekā mans 3A.
P.S. Stūres pastiprinātāja iztrūkumu liec pie plusiem, nevis mīnusiem - nav reikas, kas 20 gadu laikā varētu sākt sulot un nav sūknis, kuram būtu bijis pietiekami daudz iespējas atkosties ;) Manam arī nav - un par to tikai priecājos. Agrāk bija momo spoorta baranka, sākumā bija grūti pastūrēt, tad pieradu un uztrenējos, tagad ir oriģinālā spoorta baranka baisā paskatā [nākotnē tiks labots]

ha4s 17.maijs 2008 12:21
0 0 Atbildēt

Ir jau doma jaunu degvielas dozatoru uzmest virsuu ...

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti