Lasītāju pieredze par saviem auto

Mazda 6 2003 Novērtējums: 7
Savu pirmo autiņu nopirku pirms gada. Cena tobrīd bija visai sakarīga, ar kaulēšanos – ap 10 eirām.

Tātad:
2.0 benzīns , automāts, sedans , 98k km nobraukums (tagad ap 120k), kruīzs, multistūre , salons parastais (nepatīk āda), lietie diski 17’ , ksenons.

Lielā apkope autiņam nebija veikta, tapēc pārdošanas cena tika nolaista par apmēram 500ls.

Gribēju nomainīt tikai motora eļļu, visus filtrus, un laimīgs mizot pa Rīgas ielām, bet servisā dzeki teica (Grosā) , ka esot jāmaina visi bremzu diski un kluči – nobrīnījos, bet nu labi – ja jāmaina, tad mainam :

Eļļa un filtri : (Castrol sintētika) kopā ar maiņu Grosā : 90ls
Priekšejie bremzu diski – 90ls, kluči – 25ls (‘Gross auto’ – kopā ar darbu : 150ls)
Pakaļējie bremzu diski – 60ls, kluči – 20ls (‘Euromotors’ – 100ls)

Nu 340ls iztērēju, likās, ka tagad gan varēšu kādu laiku braukt. Nekā – Pārsitu riepu, protams nomainīju, bet mašīna sāka tā kā drusku grabēt, rezultāts – pakaļējā tilta sailentbukses jāmaina (vēl 40ls).

Akumulators vienu rītu vienkārši beidza pastāvēt (ārā vasara, +20 grādi) – nopirku jaunu Deta Senator 80ls

CSDD tehniskajā izbrāķēja rokasbremzi – bija jāmaina suports (jauns ap 300ls maksā), sameklēju šrotā pa 80 ls + maiņa 20ls.

Nepilna gada laikā izdevumi – 620ls
Nepatīkami , ka ir izsitusies rūsa uz visām arkām

Par pozitīvajām lietām – nu patīkama braukšana, sakarīgs uzrāviens priekš automāta, laba amortizācija braucot pa mūsu līdzenajiem ceļiem, stereo sistēma arī tīri tā neko, bet kopumā bez dizaina - nekas pārdabisks.

Mūsu ziemām tā īsti neder – ne katru rītu varēju uzreiz piešķilt (un ziema nebija tā aukstākā), pāris errorus arī elektronika parādīja, kaut gan ārā knapi -5.

Biju gaidījis mierīgāku dzīvi pērkot 2003 gada autiņu ar nobraukumu zem 100k
Millers @ 20.augusts 2008 0:00
Visi komentāri
 
slāvs 20.augusts 2008 13:46
0 0 Atbildēt

visi tā slavē tās mazdas, nekad neesmu sapratis par ko, re kā- godīgs cilvēks atzīstas, ka rūsē un lūzt, bet liekuļu tik daudz, kuri tikai slavē! dizains jau simpātisks teim japāņiem, bet paši auto mani nesaista, tieši rūsas dēļ izvēlos eiropas ražojumus, varbūt neizturīgāka piekare, bet toties komforts, rūsas noturība, markas prestižss! autoram novēlu veiksmīgāku tālāko dzīvi ar mazdu, moš turpmāk vairs tā neplīsīs :)

slāvs 20.augusts 2008 13:48
0 0 Atbildēt

P.S.
Ražošanas gads nav īsti rādītājs, tāpēc ir naivi cerēt, ka nebūs problēmu, jo pat pilnīgi jauniem ir! ;)

Gasjs 21.augusts 2008 8:23
0 0 Atbildēt

Ļoti normāli - iepriekšējais saimnieks (ja var ticēt noskrējienam) nobraucis līdz garantijas beigām un sitis vāgenu gaisā bez papildus investīcijām. Es tā neizdarīju un kļūdījos. Bremžu diski, kluči, bukses, akumulators ir normālas lietas, kuras ik pa laiciņam jāmaina gan Mazdai, gan Mercedes.
Par rūsu - jā man Mazda tirgoņi atzinās, ka pirmajām Mazda6 (līdz feisliftam) esot problēmas ar krāsojuma kvalitāti. Manējai vēl par garantiju piekrāsoja arkas.
Par ziemām - man Mazda mierīgi šķīlās pie -30. Problēmas bija ar durvju aiztaisīšanu (japāņi nepareizu smērvielu bija slēdzenēs iesmērējuši. Nomainīja smērvielu un problēma pazuda).

Guzis 21.augusts 2008 12:02
0 0 Atbildēt

Nu gan brīnumi - automātam bremžu diski un kluči nodiluši :) Tak ir normāli jebkuram auto. Par ziemu nav taisnība - ja viss kārtībā arī pie -25 nav bijušas problēmas. Pats 4us gadus nobraukāju ar līdzīgu Mazdu, vienīgā problēma - 3ajā gadā palaikam izmeta Airbag kļūdu par kādu no pakaļējajiem spilveniem. Pa garantiju tika atrisināts ciešāk saspraužot štekeri :) Gross uz diskiem un eļlu ir riktīgi uzvārījies.

MillersM 22.augusts 2008 10:21
0 0 Atbildēt

Piekrītu, ka tās lietas ko esmu nomainījis nav nekas mistisks, bet gan normālas lietas, kas ar laiku nolietojas - savukārt manā gadījumā rezultāts ir tāds, ka es vidēji 50ls mēnesī iegrūžu mašīnā, lai tikai tā ripotu - vai tā ir visiem?

GG 22.augusts 2008 12:01
0 0 Atbildēt

Man ir 2 auto, visādiem sīkumiem aiziet arī vairāk par 50Ls uz katru mēnesī. Tiesa - autiņi nav pirmā svaiguma tāpēc nākas mainīt iepriekšējo saimnieku nolietotās detaļas. Ja paskatās salīdzinoši ar izmaksām benzīnam un visādiem apd1rsinātāju kantoriem - normāli.

Gasjs 22.augusts 2008 13:54
0 0 Atbildēt

Es par normālu uzskatu, ka reizi 20kkm (šogad gandrīz gadu braucu tos 20kkm) es ieguldu ~Ls400 (tie paši Ls35 mēnesī) par apkopi un atkal braucu bez bēdu nākošos 20kkm. Un, ja tam visam pieskaita 2 komplektus labu R17 riepu vismaz ik pa 3 sezonām, tad tur pat ar reifendirekt cenām kopā uz auto apkopi vismaz Ls50/mēnesī aiziet. Tas vēl, manuprāt, ir lēts un labs variants.
Gribi braukt ar pajaunu vāgenu un pats neko nelabot - piķo!

crazy 22.augusts 2008 15:34
0 0 Atbildēt

nu man izdalot visas izmaksas uz mēnesi, vidēji sanāks tie 50Ls, ja ne vairāk pat, kaut gan nekas nopietns nav darīts, tikai nepieciešamās apkopes, arī 2003.gada autiņš. tā ka, tas ir tikai normāli.

Resnais 25.augusts 2008 8:50
0 0 Atbildēt

man pāris autiņus atpakaļ bija jauna mazda 6 GT 2,3 2003g. benzīns. Viņiem tās arkas un sliekšņi ir rūpnīcas brāķis, ko mazda remontēja par savu naudiņu(autiņi nebija gatavi mūsu laika apstākļiem, somi-izplatītāji bija uz pakaļas). Vispār samērā draņkīgs auto- pirmajā gadā amartiņi aizmugurējie iztecēja, tad vadītāja beņķim stiprinājumi nolūza un tad uzņemot ātrumu kā ar moci sēdeklis rāva ratā. Labi, ka man tas viss bij tik garantijas laikā.

Valdis 25.augusts 2008 13:10
0 0 Atbildēt

Man jau liekas , ka auto ir ļoti labs, ja ņem vērā ka tam auto ir 4 gadi un vismaz 200 000tk reālais nobraukums.
Savukārt tie izdevumi 600Ls pa gadu tādi ir tāpēc ka autoram nauda kabatu spiež...
1. nu samaksāt 90 Ls pa eļļas maiņu.. šito es nesaprotu. Tā Castrol sintētika maksā 7Ls/litrā, eļlas filtrs 3,50Ls- 40Ls par ellu un filtru , a par ko pārējie 50Ls? par "kvalificēto" gross auto speciālsitu pakalpojumiem.
2. Bremžu diski un bremžu kluči - man liekas ka uz 250Ls autoru vnk veiksmīgi "razveļi" Gross auto speciālsiti... viņi vispār tev ieteiks pusauto piekari nomainīt... tā ir viņu maize-razkručivatj ne pārāk tehnikas lietās saprotošus autobraucējus kas baidās no kaktu servisiem un domā ka lielā un zināmā servisā saņems labāku apkalposanu.
3.Akumulators -tam nav nekāda sakara ar auto - pat Bosch akumulatori vnk ņem un nobeidzas. Un arī pērkot jauno akumulatoru izskatās ka būs nedaudz pārmaksājis - var pirkt pašu lētāko aķi- galvenais ka ir 2 gadu garantija, un kā tas kalpos-lielākā mērā tā ir laimes spēle.
4.Nu pārsista sailentbukse - te nav nekāda sakara ar auto , te problēma ir latvijas ceļos.
5.Nezinu kāds ir šim auto rokasbremzes suports, taču lielākajai daļai nestrādājošu suprotu var dabu't pie dzīvības un tas maksās daudz mazāk kā 100Ls.
Par rūsu - vajag regulāri mazgāt un VASKOT - tad arī rūsas problēmu nebūs.

MillersM 27.augusts 2008 21:11
0 0 Atbildēt

Visiem paldies par komentiem - kā jau pieminēju šīs man ir pirmais autiņš. Citiem dzekiem problēmas un izmaksas ir krietni mazākas ar 3ajām un 5ajām mazdām, tapēc uzcepu rakstu, lai paskatītos ko neitrāli cilvēki ar lielāku pieredzi nekā man te sakomentēs :)

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti