Lasītāju pieredze par saviem auto

Audi audi 100 2.3 E 1987 Novērtējums: 6
Audi 100 1987g. 2.3e 5 cilindri (motora kods KZ)
Nevaru saprast, kas par vainu manam audim, jo viņš vienkārši neiet! Problēma ir tāda: Pieņemsim tukšgaitā spiežot gāzi audis sāk raustīties, liekas takā nebūtu degvielas padeves. Viss čakars šākās pēc ģenerātora nomaiņas.
Pastāstīšu ko es audim esmu taisījis un bez rezultātiem:
1 Aizbraucu uz servisu tur man nomainīja auksta gaisa regulātoru krieviski saucās ""клапан стабилизатора холостого хода"", jo likās ka augsts motors iet sliktāk nekā silts, bet bez rezultātiem
2 Tad sāka skatīties vai vispār degvielas sūknis dod nepieciešamo spiedienu un filtrs nav ciet, ielika citu degvielas sūkni kurš attīsta 1litru 30 sekundēs jeb aptuveni 8-10 bar tas laikam ir pietiekams, tika nomainīts pilnīgi jauns degvielas un gaisa filtrs, bet atkal bez rezultātiem
3 Tad teica ka šprice vai degvielas spiediena regulātors(регулятор давления) vainīgs. Starp citu tie degvielas spiediena regulātori ir baigais deficīts un par jauniem prasa 100 lidz pat 200Ls. Es pamainīju lietotus spiediena regulātorus (vairākus gan 009 gan 005', man motora kods sākas ar KZ tātad motors ir 2.3 un spiediena regulātoram vajadzētu būt 009) Nomanīju, bet nekā labāka nav varbūt jāperk pilnīgi jauns bet ja tas arī neko nedod ko tad?. Servisā teica ka mainījuši arī šprici bet man īsti neticas.
4 Nomainīju kompi (блок управления КЕ- Jetronic) bet nekā
5 Tad nejauši pamanīju ka apakšā benzīna caurulēm ir neliela sūce, iedomājos varbūt, ka tāpat kā dīzelim špricei nepatīk ka gaisu rauj iekšā un tāpēc neiet, labi uzmaucu speciālas benzīna spediena šļūtenes un sažņaudzu ar žņaugiem. Itkā aizgāja nodomāju šitāds čakars tāda sīkuma dēļ. Kādu laiku braucu zvērā bet tagad atkal tas pats - NEIET!! Ar šļutenēm itkā viss kārtībā.
6 Nomainīju visas pamatlietas sveces, svečvadus, bet nekā. tad sāku skatīties visus devējus kas dod signālus uz kompi varbūt tie ir sačakarējušies. Un re kā norauju vadu no ""dzesēšanas šķidruma temperatūras devēja"" (датчик температуры охлаждающей жидкости) tā motors iet uzreiz labāk apgriezieni kāpj strauji un vienmērīgi nopriecājos ka atklāju vainu, bet nekā. Kā pabrauc kādus 15-20KM uzkāpj temperatūra un atkal tas pats - kā dod gāzi tā sāk raustīties, bet ar vienmērīgu gāzi iet normāli. Turklāt es skatos ka degvielas patēriņš arī ir paliels 20L/100km.
7 esmu paskatījies arī farsumkas smidzina ar normālu migliņu, tātad vis kārtībā.
8 varbūt motors vainīgs, bet nē jaudas zudumi nav, motors nedūmo, neēd eļļu, piestartējas normāli, var braukt kaut ar 40km/h ar 5 ātrumu, tātad kompresija ir, kaut kas nav kārtībā ar degvielas padevi, jo kā dod gāzi tā neiet, brauc ar vienmērīgu gāzi viss kārtībā.

Man nav vairs variantu ko tur darīt. man pašam liekas ka vaina varētu būt kompī, spiediena regulātorā vai sprices galvā (iespējams kāds no tiem periodiski gļuko).

Varbūt ir kādi varianti kā to pārbaudīt nevis uz dulo kaut ko mainīt pilnīgā bezsakarā?
Varbūt kādam ir bijusi līdzīga vaina?

Protams dažs labs piedāvās nomainīt blīvi starp sēdekli un stūri bet šo variantu es izslēdzu!!!!!!!!!!!


Saku lielu "Paldies" atbildes sbiedzējiem!


Audists @ 12.oktobris 2008 0:00
Visi komentāri
 
Legenda 12.oktobris 2008 17:08
0 0 Atbildēt

Nu nezinu, pasam audiks bija isu laiku ( burbulis), bet vari megjinat, ja protams tavam autinam ir lambda zondi nomainiit. Ja silts neiet tad pastav iespeja, bet tad nevajadzeetu vispar tai masiinai iet... Arii tas kautko tur regule saistiiba ar gaisu un degvielu ( ja nemaldos attiecibu). Man bija 1990 gada audi un vinam ta bija slimiiba, pec trim menesiem ja nav orginala tad nobeidzas atkal. Cenas - originala bija laikam 100ls ( runa ka iet ilgi un bez probzam) neorginala normala 50 ls ( ar sataisiisanu un iet tik 3 menesus)

eddy_rs 13.oktobris 2008 11:02
0 0 Atbildēt

Savu laik bija AUDI 100 86.g. Motors laikam bija 2,2L, arī iešprice KE-Jetronic. Sešu gadu laikā paspēju nomainīt gandrīz visu to pašu ko tu esi uzskaitījis, sūkni pat divas reizes. Man problēma bija, ka aukstā laikā vāģis negribēja lekt, kā zem mīnus 5 grādiem, tā čau. Otra šaize bija, ka nebija galīgi uzrāviena, negāja un viss. Izbraukājies biju pa visvisādiem servisiem un diagnostikām, bet bez rezultātiem. Šiem motoriem ir diezgan sarežģīta vakumnieku un trubiņu sistēma, ja kāda no trubām laiš garām gaisu tā sākas čakars. Pārbaudi vakumnieku pie sadalītāja, to es mainīju divas reizes. Vēl varētu būt Holla sensors, viņš atrodas sadalītājā - auksts motors iet, kā uzsilst sāk raustīties un slāpt nost. Tam pat degvielas spiediena regulātoram ir gan vakuma membrāda gan arī noteikta el.pretestība, kurai jābūt noteiktās robežās. Varētu arī būt degvielas sūknis pie vainas, kamēr nav uzsilis iet normāli, kā sasils nevar vairs noturēt vajadzīgo degvielas spiedienu un vāģis sāk raustīties, man abi sūkņi tieši tā arī nobeidzās - īsās distancēs tas nebija jūtams, bet uz sošejas pēc 30-50km sākās raustīšanās, līdzīgi kā esi aprakstījis.

es 13.oktobris 2008 12:16
0 0 Atbildēt

Takā pats esmu dzīvojies ar audikiem tik pa servisiem - vienīgais,ko ietektu - pēc iespējas ātrāk tiec no tās nelaimes vaļā - nekad Tev tās šaizes nebeigsies...

Vecais 13.oktobris 2008 13:06
0 0 Atbildēt

Patiesībā es esmu zvērināts Audi fans, tomēr atceros laikus, kad braukāju ar Audi 100 2.3E kā riktīgu sāpi pēcpusē. Lieta tāda, ka tā saucamā "mehāniskā" šprice, kas tika uzstādīta šiem auto, bija NENORMĀLI cimperlīga. Problēmas varēja rasties pēkšņi un iemesli varēja būt daudzi - bojāts gaisa mērītājs, pazemināts degvielas spiediena maģistrālē, izdiluši sprauslu konusiņi, riktīgi piešmucēts filtrs vai, pats tipiskākais bija problēmas ar vakuumsistēmu, cik atminos, vismaz man ar spiediena regulatoru čakara nebija. Vakuumsistēma gan piešņāca až reizes 3. Nācās pārlasīt visu to trubiņu murskuli, kamēr atradu vienu mazmazītiņu neblīvumiņu.
Savulaik mēs pat vienu veco '82.gada 100-nieku pārtaisījām uz karburatoru - vienkārši TOTĀLI noriebās drātēties. Jaunāku sotku (cigāru) uz karbiķi pārtaisīt ir sarežģīti un nejēdzīgi, tāpēc mocījos ar šprici...
Kad tiku no tā vaļā, vēl ilgus gadus baidījos no iešprices kā no mēra. Man secīgi bija 2 gab. Audi 80, viens '87.gada ar 1.6 motoriņu un karbiķi, otrs - '91.gada ar 1.8 un monošprici, A4 jau pats par sevi ir ar elektronisko šprici, tāpēc, tfu, tfu, tfu, problēmu nav...

Lai nu kā - es tomēr uzskatu, ka vislabākās ir un paliek vācu automašīnas. ;)

md 14.oktobris 2008 7:12
0 0 Atbildēt

degvielas sūkni nomainīji? Tipiska vaina. Sūknis darbojas, bet ar nepilnu ražību.

valdis 15.oktobris 2008 0:03
0 0 Atbildēt

Izlasot stāstu uzraiz atcerējos par 3 paziņām kam ir bijuši Audi ar tieši šo 2.3E dzinēju.
Visas problēmu pazīmes tās pašas, risinājumi arī bija līdzīgi -mainīja visu pēc kārtas (viens paziņa iztērēja 300Ls, cits 600Ls) , bet neviens problēmu tā arī neatrada.
Problēmu ar Audi novērsa tādējādi ka Audi vnk pārdeva.
Te neviens neko diemžēl napalīdzēs,jo ja jau ir nomainīta kaudze ar detaļām un risinājuma nav, tad vai nu pārdot to auto, vai ieliec VAG 1,8 dzinēju. Nav dzirdēts ka ar to būtu problēmas.
Es domāju ielikt citu dzinēju būs lētāk un drošāk , kā turpināt mainīt detaļas esošajam 2,3E dzinējam.

msh 15.oktobris 2008 14:40
0 0 Atbildēt

Problēma ir tāda, ka umņiki braukā pa servisiem un maina visu pēc kārtas :D Kā te pieminētie, kuriem esot bijis baigais čakars, un kas tik vēl ne.
Sākam ar to - pieklājīgs strebiens jau uzreiz nozīmē beigtu lambdu. Jauna universālā bosch trīsvadu lambda 40-50 ls. Mucai var svilpojot nomainīt tāpat, uzbraucot labo sānu uz bordas un noguļoties blakus, 24 mm0 atslēga laikam. Cigāram mošk izpūtējs bik tālāk.
Brīvgaitas vārsts tika nomainīts baigā beztolkā - ja tas nedarbojas, tātad nosprūst, un tad ir divi varianti - augsta brīvgaita vai slāpst nost. Pārējais ir regulēšana - priekš tam ieplūdniekā ir skrūve.
Sūkņa ražību ar spiedienu nejaukt. Audi KE-jeti laikam uz kaut kādiem 5 bar griezās, googlējot manu sūkni, kaut kas tāds uzpeldēja.
Degvielas spiediena regulators ir izpildītājs, ar kura palīdzību kompis izveic to, ko "domā". Servisos līkrocīgi elektriķīši mēdz vienot nost - teiksim, "novērš" raustīšanos, ja atkožas gaisa masas mērītājs.
Kompja maiņai arī īsta tolka nebija ;) Starp citu, tur ir divi kompji - otrs ir aizdedzei.
Jā, un, starp citu, šiem motoriem elektronika regulē motora darbību ieskrienoties un brīvgaitā, tas, ka vienmērīgi braucot, ir normāli, izskaidrojams ar to, ka vienmērīgi braucot elektronika īpašu funkciju nespēlē. Ja nemaldos, tad ke-jeti darbojas arī ar izņemtu šprices kompi. Tas nenozīmē, ka tas ir jādara :D

Es pats lēnā garā eju pāri savam 3A 2.0E ar četriem katliem - tā nu sanāca, ka nopirku diezgan nožēlojamā stāvoklī novestu, pēc ielikšanas pamazām izkodu uzkrītošākos gļukus, nesen daļēja kapitalka, bet špricei vēl būs jāpieķeras - nav kodiens kā vajag. Patēriņš atbilstošs 8-9l

P.S. Valdi, pašam bīdelim ar šito nav nekāda sakara. Bet 1.8 ir sūds - tas vēl ir lietojams iekš Audi 80, cigāram tas nav motors bet šujmašīna.

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti