Lasītāju pieredze par saviem auto

Moskvich M-2140D 1981 Novērtējums: 7
Tas "D" burts nozīmē, ka motors ir deforsēts (jālej 76 markas benzīns). Tas bija mans pirmais auto ar ko mācījos braukt. Nobraukums pa šiem 22 gadiem ir nieka 170000 km. Mašīna tika izmantota "svēdienas" izbraukumiem. Mašīnas garantijas laikā noplīsa aizmugurējais tilts, arī vēlākā laika posmā tika nolauzti pāris zobrati satelītam. Auto ir prasījis diezgan biežus, bet vienkāršus remontus. Servisā vienīgi pa šiem gadiem ir regulēts CO2, un pēc arvārijas taisnoti bleķi. Auto ir mīksta piekare un līdz ar to pietiekoši komfortabla braukšana, taču pagriezienos ar augsto un šauro virsbūvi tā rada lielu sānsveri. Lai uzlabotu apkuri ziemā tika uzstādīta Žiguļa pečka, vēl auto ir uzstādīta elektroniskā (paštaisīta) aizdedze. Lielu postu pa šiem gadiem ir nodarījusi rūsa. Protams ka arī 20 gadus atpakaļ auto nebija tā labākā skaņas izolācija. Max. ātrums ap 140 km/h. Braucot ilgstoši ar šādu ātrumu tika pārkarsēta motora galva. Gods, kas godam pa šiem 22 gadiem auto nevienu reizi nav palicis uz ceļa. Visumā auto priekš tā laika bija samērā labs, un daudzi ir izbraukājuši visu bijušo PSRS. Protams auto nevar salīdzināt ar šī laika spēkratiem, tapēc salīdzinot ar tā laika spēkratiem dodu 7 balles par izturību.
Andris @ 9.septembris 2003 0:00
Visi komentāri
 
kādreiz bij IŽ-412 9.septembris 2003 9:36
0 0 Atbildēt

vēl aizmirsi piebilst par kārbu, jo iznēsājas tās tjagas un nākas kloķi grozīt kā sētas mietu , lai dabūtu ātrumā. Un cik atceros, braucot vienam pa grunts ceļu autiņš lēkāja, kā tenisa bumbiņa sevišķī aizmugure-ko var gribēt resori paliek resori.bet tā kaut malku no meža ved...

Andrs 9.septembris 2003 13:32
0 0 Atbildēt

Jā, par to kārbu taisnība, var ļurkāt kā džoistiku, bet ja piešaujas, tad darīt var to nekļūdīgi.

Garuda 9.septembris 2003 17:00
0 0 Atbildēt

Visu cieņu moskvičam. Vēl šovasar ar AZLK pacēlām 140 km/h un rēcām, ka gadījumā ja nositamies, tad menti varēs brīnīties kā mēs tādu ātrumu dabūjām.

Cik nācies saskarties ar minēto vāģi, varu teikt ka visas problēmas ir uzskaitītas. Ziemā auksts tā, ka logi aizsalst - pečka nesilda. Braucot 100+ km/h no motortelpas karstums tāds, kā salonā jūties kā pirtī. Salabojams vienmēr un visur. Degvielas ekonomijai (ap 10 l uz 100km) der žiguļa karburators. Klasiskā piedziņa un nenokaujams motors to padara par ideālu vāģi, lai iemācītos auto uzbūvi un apgūtu braukšanas iemaņas.

Archie 10.septembris 2003 10:52
0 0 Atbildēt

Ar šitādu ir braukts arī pa uzartu un ar zāli apaugušu lauku (gandrīz perpendikulāri vagām :)), nekāda vaina, bišku tikai šūpoja :)

burbulis 22.septembris 2003 13:33
0 0 Atbildēt

7 nedaudz par daudz, jo tad jau bija gan VAZi, gan GAZ-24. Protams tehnikas un brauktpasmes apgūšanai tiešām labs auto.
Ja tas bija "D" tad visdrīzākais arī "trumuļbremzēm", rokas bremzes regulēšana nepateicīgs pasākums un par laimi vismaz darbojās uz tehapskates laiku. Motorītis 412, kas klonēts no kāda tur 60to gadu BMW ir pārāk spējīgs klāt pieliktajai virsbūvei un ritošajai iekārtai un pareizi ieregulēts spēj skriet arī 160 (ja ir augsts baiļu slieksnis). Vēl problēma stūres brīvgaita.

xb2 8.oktobris 2003 12:22
0 0 Atbildēt

ja labi grib to motoru ari iespejams nokaut bet tad vaig tipa piekabi ar kiegeliem 20x kalnaa uzvest un tad peec vairaakkaarteejas kjiileeshanaas beidzot ta uz sosejas kaukur braucot uz 130 izliida gan klanis aaraa..:)))
un kaukas aizsvilaas, baigais troksnis..koroce apdzeesaam, un peec veel izdevaas uz 3 podi pielaist to motoru ar lielu smaku un troxni kaadu km nobraukt, liidz saklemmeeja nasmertj..:))

Jānis 21.decembris 2003 20:31
0 0 Atbildēt

Pašam tāds autiņš nokalpoja ap 20 gadu un 230000km , viss teiktais patiesība plus ziemas jautrā iedarbināšana ar līko starteri un kaut kādas mātes palīdzību.Šo vasaru bija iespēja atcerēties jaunību ātrāk par 50km/h mati uz galvas ceļas stāvus.

AZLK 2140 9.februāris 2005 17:54
0 0 Atbildēt

Lielisks auto!:) Man tādi pat veseli divi bijuši, gan ar parasto motoru kuram var liet arī 95 benzīnu.Pirmais mosītis ar tā saucamajiem sporta resoriem aizmugurē bija izcili stabils.Līkumos uz asfalta varēja droši slidināties, tikai jāuzmanās lai neizkrīt laukā jo durvis moskvičam ne visai turas ciet!:)Runājot par ātrumu, ar otro moskviču ko nopirku varēja braukt kamēr spidometra bultiņai beidzas iedaļas un tā atduras. Te gan jāpiebilst ka tas meloja par kādiem 8km/h.Vispār 2140 noteikti ir pelnījis vismaz 7, labs auto ja grib pasvīst un gūt asas izjūtas pie salīdzinoši nelieliem ātrumiem!

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti