Lasītāju pieredze par saviem auto

Mazda 626, karb 8V 1989 Novērtējums: 7
Nopirku 1998. gadā apt.1600Ls, sedans. Dzinējs 2litri karburators 8 vārsti. Praktiski uzreiz nomainītas pusass granātas apt.40Ls katru ar darbu. Nomainīts viens aizmugurējais amortizators apt.35Ls. Diviem riteņiem nomainīti gultņi, gultnis dārgs apt.30Ls+darbs nomainīt 5Ls. Ik pa posmam mainīts izpūtejs, pirku aluminizētā meāla, saka ka nebūs caurumu vismas 3gadi, parastais metāls 1 gads... . Nesen bija nojucis ģenerators, izjaucu pats nomainīju jaunu sprieguma reg. ar sukām 25Ls tagad kā jauns, šrotos lietotu piedāvā par 30-35Ls(un nezin vēl kā ies). Ja siltai mašīnai uzņemot ātrumu tā raustās visdrīzāk sveču vadi vainīgi, nevelciet mainīet ātri jo var sabojāt sadalītājā tukšgaitas "datčiku", būs jāmaina viss sadalītājs apt.30Ls lietots, par šo defektu liecina tas, ja nometot apgriezienus mašīna nepaliek tukšgaitā, bet noslāpst. Nobraukts jau kādi 300000km korozija minimāla, sudrabaina metālika krāsa, no apakšas bija kaut kāds melns gumijots slānis pret koroziju, bet nu sāk jau iet nost... . Piekrītu ka salons "grab" vairāk kā citās mašīnās.
Benzīns jārēķinās 10l/100km, pa šoseju 8L. chau.
Māris @ 30.oktobris 2003 0:00
Visi komentāri
 
mn 31.oktobris 2003 6:09
0 0 Atbildēt

galvenais kaada kraasa :)

viesis 3.novembris 2003 7:42
0 0 Atbildēt

Nu vispaar jau amortinjus ir jaamaina paariem, savaadaak vecie to jauno aatri vien piebeigs...

ragana 8.jūnijs 2005 15:18
0 0 Atbildēt

Braucu ar shaadu mashiinu jau 2.5 gadus. Jaasaka, ka esmu apmierinaata. Nopirku par 1500 usd, uzreiz vajadzeeja nomainiit aizmugureejos amortizatorus un salabot roceni. Ja pareizi atceros, tad tas viss kopaa Ruujienas 2 servisaa izmaksaaja ap 90 LVL. Peec tam veselu gadu nobraucu nepaziistot pilniigi nekaadas tehniskas probleemas (tikai tik cik regulaaraas apkopes ik pa 10k km). Peec taa gada naacaas nomainiit radiatioru (32 LVL Vagonu ielas servisaa). Veel peec pusgada baakaa paraadiijaas caurums un to nomainiija pret lietotu Kemi servisaa (50 LVL). Tagad nupat nomainiiju izpuuteejam 2 posmus (60 LVL Ruujienas 2 servisaa). Saak arii paraadiities ruusa sliekshnjos un uz pakaljeejaam arkaam. Pirms tam vai nu bija labi sataisiiti vai kaa, bet nekur ruusa nereegojaas. Jaatziist gan, ka es pati arii mazliet vainiiga, biju paaraak slinka, lai aizdziitu regulaari nomazgaat ziemaa (bet braukts paarsvaraa pa ar saali kaisiitajaam Riigas ielaam).

Salons man liekas pietiekami eerts, arii pasazhieri nav suudzeejushies. Aizmuguree ir pamatiigs "diivaans" un kaajas arii ir kur likt. Par skaljumu taa iisti nevaru neko pateikt, esmu pieradusi :) Un muuziku arii patiik skalji klausiities ;)

Jauda 90 zs, pashmasa ~1100kg, skrieties ar kuru katru nevar, bet ikdienas braukshanai dinamika ir ok :D Vienreiz tikai vedu 3 cilv no laukiem un milziigu kjirbi bagaazhniekaa, tad gan man likaas, ka tai mashiinai motors ir "chau" (biju aizmirsusi par to kjirbi). Degvielas pateerinjsh, kaa jau te mineets: pilseetaa ap 10l/100, aarpus pilseetas 7-8l.

Veerteejot peec price/performance - ljoti ok (9 balles).

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti