Lasītāju pieredze par saviem auto

Opel Vectra 2003 Novērtējums: 3
Šovasar jūnijā ar Adam Auto strapniecību iegādājos jaunu Opel Vectra. Pēc pavisam neilga laika mana skaistā mašīna vairs negribēja darboties. Sajūta bijā tāda, ka ir izlādējies akumulātors.
Izsaucu vīrus no servisa, kas laipni atbrauca un „piešķīla”. Nosmaidīja vēl, ka es esot mašīnā klausījusies mūziku.
Un nepagāja ne divas nedēļas, ka man atkal nācās saukt tos pašus vīrus, lai novērstu to pašu kaiti, bet šoreiz viņi man ar atbraukšanu vairs nevarēja palīdzēt, jo atbildīgais darbinieks ar mobilo akumulātoru bija devies atvaļinājumā. Nācās izlīdzēties ar kaimiņu palīdzību un uz servisu doties saviem spēkiem. Tur speciālisti ar auto nodarbojās diennakti un atgrieza to tā arī defektu nekonstatējot.
Pagāja vēl pāris nedēļas un uzminiet kas notika, es atkal meklēju palīdzību Adam Auto un atkal ar izlādētu akumulātoru. Šoreiz par mani jau smīkņāja mazāk. Auto atkal paturēja līdz nākamajai dienai un pat saprata, ka vienā brīdī akumulātors tiešām izlādējas pilnīgi pat tad, ja es mašīnā neklausos mūziku un tā stāv servisā uz stenda. Tad servisa vīri lika galvas kopā un izlēma nomainīt akumulātoru.
Bet nekā, pēc pāris nedeļām es jau atkal biju klāt. Izrādijās, ka tā tomēr nebija akumulātora vaina. Tad nu tika pasūtīta smalka detaļa no Vācijas (cena ap EUR 1000,00). Atkal auto bija jāatstāj servisā, pie tam ne reizi netika piedāvāts cits auto uz remonta laiku. Laimīgi devos prom, jo vaina tika atrasta un novērsta.
Kā jau solīts augstāk minēto detaļu arī nomainīja, bet tas atkal nebija īstai defekts, jo pēc neilga laika vīrs ar mobilo akumulātoru gozējās manā pagalmā. Atkal „piešķīla” un aizbrauca.
Nu jau izdevās nobraukt kādas trīs nedēļas līdz nākamajai vizītei pie Adam Auto servisa speciālistiem. Tagad jau mani pazina un apkalpoja bez rindas. Pat zināja, ka vainu es neesmu pati izdomājusi un defektam ar jauno detaļu un akumulātoru nav nekāda sakara. Cik es sapratu, tikai tagad sākās īstā izmeklēšana. Atkal atrada vainu. Šoriez pie vainas esot motora dzesēšana, kas notiekot pēc motora izslēgšanas. Akumulātoru man uzlādēja un palaida mājās. Teica, ka pāris nedēļas, kamēr no Vācijas atsūtīs motora vadības bloku, braukt varēs. Atsūtīja arī un nomainīja. Servisa vīri mani pavadīja ar vārdiem „cerams, ka būs labi” un tas manī radīja šaubas, ka viņi paši ir pārliecināti par to, ko viņi dara. Un atkal viņiem nebija taisnība...
Mans auto kura cena ir virs LVL 10000,00 stāv manā pagalmā un nav kustināms. Servisā un manu satraukto zvanu (es no rīta kavēju darbu) bez mazākā satraukuma paziņoja, lai es izsaucot evakuācijas dienestu un attransportēju auto pie viņiem.
Pagaidām auto vēl ir garantija un servisa ļaudis iznieko vāciešu naudu un manu laiku, bet bail pat iedomāties, kas notiks, ka tā beigsies. Tā vien liekas, tad vīri auto sāks remontēt „pa īstam”.
Uz maniem aicinājumiem šo problēmu risināt man servisā atbild, ka pati zinot kādu mašīnu esmu nopirkusi, bet tirdzniecības daļā, ka viņi nav serviss un mašīnas nelabo, bet pārdod. Esmu iekļuvusi apburtajā lokā no kura netieku ārā. Varbūt kādam ir zināms kāds ceļš, kā risināmas šādas problēmas vai arī šo rakstu galu lasa kāda Adam Auto amatpersona, kas nodarbojas ar šādām problēmām.
baiba @ 30.decembris 2003 0:00
Visi komentāri
 
MX3 30.decembris 2003 11:47
0 0 Atbildēt

Pirmkaart - tieshaam juutu liidzi ar shito suu....

Ko vareetu dariit - ja vari sevi taa nostaadiit, vajadzeetu AdamAuto taa NOPIETNI nolikt pie vietas! Ar to domaaju ultimaatu (liidz pat augstaakajai vadiibai) par automashiinas nomainju pret jaunu bez piemaksas vai arii VINJU vainas deelj radushos zaudeejumu (taxis, kaveets darbs u.t.t.) pilnu atliidziibu un esoshaa auto saveshanu kaartiibaa reizi par visaam reizeem. Viegli piedraudot ar pateereetaaju aizsardziibu. Un pie shitiem haiziviim (diileriem) nedriikst iet kaa luudzeejs - jaaiet ar kalashnjikovu un duuci zobos, citaadi vinjiem iestaajas PO uz klientu.

Veelu veiksmi!

Gasjs 30.decembris 2003 11:57
0 0 Atbildēt

Tas, ka nedod citu auto, kad labo jaunu, turpat pirktu auto ar garantiju, sūkā bezmērā. Jautājums tikai - vai prasīji citu auto? MMotors šādā situācijā pats rezerves auto nepiedāvāja (vai arī es par ātru pats paprasīju), bet iedot iedeva.
Un es vēl vienu brīdi tā kā domāju par jauno dīzeļvektru...
Vispār paši AdamAuto sev foršu antireklāmu sarūpējuši, jo cilvēks, kas pērk jaunu auto, pērk arī apkalpošanu. Apkalpošanas + auto kvalitāte spēcīgi ietekmē, vai klients arī nākošo auto izvēlēsies pie tā paša dīlera.

Taro 30.decembris 2003 12:54
0 0 Atbildēt

Varbūt jāpērk mazlietots auto, kuram bērna slimības ir izslimotas vai arī nav parādījušās. Jo nopietnākie sū... parādās sākumā.

Gasjs 30.decembris 2003 14:03
0 0 Atbildēt

2 Taro:
Mazlietotu auto rentējas pirkt, ja esi pārliecināts, ka mācēsi nopirkt labu un koptu aparātu. Jo arī pa 2-3 gadi var jaunu aparātu līdz kliņķim novest. Un vēl. Mazlietotam aparātam garantijas vairs nav, bet detaļas (it sevišķi, ja modelis pajauns) maksā kā jaunam.

Romiqe 30.decembris 2003 15:05
0 0 Atbildēt

Pirmkart, pilnigi piekritu viedoklim par mazlietotiem auto un ne no pirma modela gada izlaiduma... tos viennozimigi ir lielaka jega piemeklet neka pirkt jaunu kaki maisa...

Bet vispar sis raksts vairak iederetos topika par servisiem, jo pec viena veiksmigi iesmereta braka par modeli ka tadu spriest ir gruti, tik pat labi Gasjam vareja iesmeret brakainu Mazdu, vai man braketu VW. Konkreta gadijuma aprakstita tiek viena a/m klume un servisa neizdarigums. Ne varda par gaitas ipasibam un citiem eksplotacijas aspektiem. Isak, loti subjektivs, aizvainota cilvja rakstits koments....

Frances 30.decembris 2003 15:49
0 0 Atbildēt

Iesaku izlasīt Patērētāju tiesību aizsardzības likumu. Lai arī tajā aprakstītais izklausās neticami (jo īpaši jau priekš Latvijas), tomēr to ir iespējams iedarbināt, galvenais ir zināt savas tiesības. Turklāt iesaku vēl pakonsultēties ar Patērētāju tiesību aizsardzības biroju - ļoti atsaucīgi cilvēciņi, kas izstāstīs, kas šādās situācijās ir jādara. Ņemot vērā, ka uzņēmums Adam Auto ir diezgan liels, nedomāju, ka viņi vēlēsies sev taisīt vēl lielāku antireklāmu un strīdēties par lietām, kuras ir ne tikai noteiktas likumā, bet kaut vai vienkārši loģiskas.

Kasinsh 30.decembris 2003 16:54
0 0 Atbildēt

Un pasakiet, kur tad vairs prieks par jaunu autiņu ???

Diezgan nežēlīgas summas ( kāds pēc garantijas tās maksās no savas kabatas) , vēl nepatīkamāka attieksme pret klientu.

Esmu izbrīnīts, jo līdz šim domāju, ka problēmas ar jaunajiem OPEL ir tikai baumu līmenī.

zapriba 31.decembris 2003 0:40
0 0 Atbildēt

Diemžēl jāsaka ,ka šis gadījums ar jauniem opeļiem un adam auto nebūt nav vienīgais.Paša (kantora) Zafirai nu jau ir 2 gadi kā no adam salona,bet jāsaka ,ka ka tāds brāķis nav bijis starp visiem lietotajiem auto,ko vien esmu savā dzīvē braucis. Nu 2 gadu laikā visi rūpnīcas defekti ar paša līdzekļiem būs novērsti.Bet stāsts par Zafiru,kura nopirkta adam auto ir krietni garāks par vienu komentāru,kad saņemšos uzrakstīšu.Tagad zinu tikai to,ka manā dzīvē šis ir pēdējais opelis un salikumu ,,adam auto,,ceru vairs nesastspt nekad.

Murmulis 31.decembris 2003 14:18
0 0 Atbildēt

Tātad ko varu ieteikt. Uzrakstīt prasījuma pieteikumu, kurā sīki un smalki izklāstīt lietas būtību, klāt pievienot servisa kvītis un noformulēt ko grib. Naudu vai jaunu auto. Vēlams ielikt sekojošu frāzi: Lūdzu risināt šo lietu pēc MK noteikumiem Nr.197.
Lūdzu par Jūsu pieņemto lēmumu mani informēt likumā noteiktā kārtībā.
Tie ir tīri interesanti noteikumi un ir atrodami patērētāju tiesību aizsardzības biroja www. Iesaku iepazīties ar viņiem lai zin ar ko rēķināties. Man vismaz izdevās tādā veidā apmainīt vēl uz atkārtotas garantijas esošu ne lētā gala ledusskapi pret labāku un jaunāku bez piemaksas. Vēlu veiksmi. Hmm cik atceros Adam auto bija arī kaut kāda meitene no kvalitātes dienesta, kura interesējās kā cilvēki apmierināti ar autiņiem un personālu.

Loms 2.janvāris 2004 16:52
0 0 Atbildēt

Konsultējies pie laba jurista. Iespējams, ka "ādams" sāks stiept laiku, lai sagaidītu garantijas termiņa beigas. Kaut kur tika lasīts - ja garantijas laikā izstrādājumam ir bijis noteikts skaits defektu, viņiem jāatdod nauda vai jāsamaina izstrādājums.
seko līdzi lai katrs servisa apmeklējums tiek fiksēts a/m servisa grāmatā.

Redaktors 3.janvāris 2004 19:24
0 0 Atbildēt

Aicinu OPELa īpašnieci sakontaktēties ar iAuto - kopīgi mēs atradīsim risinājumu šai problēmai. - [email protected]

elbee 3.janvāris 2004 23:33
0 0 Atbildēt

varbuut vienkaarshi masas sleedziiti ieriikot? ;)

ja nopietni, diilerim shaads auto garantijas periodaa buutu vienkaarshi jaaaizstaaj ar citu. un shito apakalj uz vaaciju, lai vaacieshi peeta. ir zinaami gadiijumi, kad muusu diileri taa arii riikojas ar autombiljiem, kas pamatiigi sabojaajas.

Taro 5.janvāris 2004 8:05
0 0 Atbildēt

Reiz arī es paciemojos šajā servisā - nu sataisīja jau to ko vajadzēja, bet iespaids radās tāds, ka lielu spečuku tur nav - šo un to jau katrs māk sataisīt.

Livajevs 5.janvāris 2004 14:41
0 0 Atbildēt

man bija līdzīgas problēmas ar CITROEN, bet paldies Cēsu dīlerim, problēma 5 tajā reizē tika atrasta, tā bija slikts kontakts kautkur, un tagad iet uz FF. Par mazlietotajiem - cik man būtu klapatu un kreņķu šīs 5 reizes pašam transportēt auto? Tagad bija viss par velti. Protams biju arī pavisam sašļucis, autiņš jauns, bet neiet. Padoms - griezieties pie mazajiem dīleriem, arī auto pērciet pie viņem, varbūt drusku dārgāk, bet viņi vismaz vairāk būs ieinteresēti kvalitatīvā remontā / risinājumos. Piem - Siguldas WV dīlerim ir ne sliktāka aparatūra kā Rīgā, Citroen dīlerim Cēsīs pat labāka diagnoztikas iekārta kā Auto Statusā!

ursis 9.janvāris 2004 7:36
0 0 Atbildēt

neesmu specjuks,bet nu diler servii tas bij jaazin un jaasataisa!!!

NO PASJA SAAKUMA DEFEKTS IR GENERATOTAA!!!! 75% uz dullo man taisniiba. Daljeeji bojaata kaada"tiltinja"diode ..generatoraa..tai vietaa kur mainstraava kljuust liidzstraava.Daljeeji jo kaut kur ir nopluude-vainiigs pat vareetu buut tikai...taas pievienojums...

Jo + klemme netiek atsleegta no generatora - "miera"staavoklii.

Ja vinjiem buutu oscilograafs tad laadeejot sprieguma "raksturliikne" arii jaabuut ar defektu...

diileri,diileri..i bio-est

An15 4.februāris 2004 11:17
0 0 Atbildēt

Jauna Opeļa īpašnieks. Nav jēgas pirkt Opeli, jo dīleri kas ir Latvijā, izčakarēs visās lietās. Un atbilde rūpnica tam garantiju nedod, tam arī nedod utt. Kad pirku 2 gadu garantija jeb 100000 km. Izrādās garantija reāli darbosies ja no stāvēšanas kaut kas salūzīs, bet kad rūpnīca nav par ko padomājusi neienāk prātā, man pat stūres kardānam skrūve vaļā bija, atbilde kuram negadās, atlika tikai izkrist tai , lai mašinai garantija vairs nebūtu vajadzīga.

baiba 9.marts 2004 16:44
0 0 Atbildēt

Paldies visiem par ieteikumiem un līdzi jušanu. Pēc šī raksta un sūdzības ievietošanas Adamauto mājas lapā, auto pabija servisā 2 nedēļas. Man uz to laiku piešķīra maiņas auto. Pēc pēdējā remonta servisā vairs neesmu bijusi. Šķiet, ka vaina ir sekmīgi atrasta un novērsta. Visā šajā procesā esmu guvusi nenovērtējamu pieredzi kā cīnīties ar lieliem autorizētiem servisiem. Var jau gan kaut ko panākt, tikai latviskais kūtrums jāmet pie malas.

Martiny 2.aprīlis 2004 17:21
0 0 Atbildēt

Njaa` Adams. Divreiz tur biju ar savu Astru. Abas reizes vaina tā arī netika atrasta. Kjīlējās un sila rats. So` pārbaudījām uz stenda un veel tur un tur viss ir OK. Lūdzu, 18 LVL. Un līdzīgs stāsts ar elektroiekārtu. Beigās ievēroju, ka ielas galā atrodas mazinš servisiņš. Vīrs laikam bija samērā pieredzējis, visas ķibeles novērsa vienā sestdienas vakarā. Lūdzu 10 LVL. Neiet jau runa tik daudz par LVL, bet kā gan vīri ar visām Opel servisa iekārtām nevar saremontēt ko lūdz, bet mazliet domājošs cilvēks visu saved OK ar pāris atslēgām. Nauda principā tika samaksāta par neko......mēs apskatījām....... Mans secinājums - līdzko garantija ir beigusies ir jāremontējās " savā" servisā.

illo 7.aprīlis 2004 13:25
0 0 Atbildēt

caur adam auto nopirku 97g vectru.. viss ok tikai akjis spraagst nost. kaut kas paziistams, vai ne? opel servisaa bija uzlikta signalizaacija "cobra" kas skaitaas kruta. tikai taa pati visu laiku kaut ko njeemaas un chekoja akja sprigumu vai veel ko tur un beidzaas tas viss ar to, ka vienaa dienaa nevar palaist auto.
peec vairaakam paliidziibaam un uzlaadeem un servisa apciemojumiem, akumulatora nomainjas utt. kaadu dienu taa signalizaacija ar visaam savaam komforta funkcijaam atteicaas mani ielaist autinjaa... taa nu es sadusmojos, nonjeemu klemmes un aivilku auto uz autonamu.
veco signalizaaciju (lasi "uzstaadiito adam auto") izraava aara un ieliku jaunu..
nu jau buus 2 gadi kaa viss ir ok.. secinaajumi juusu zinjaa :)

Negjeelis 10.maijs 2004 16:49
0 0 Atbildēt

Nez kaa Baibai beidzaas shii epopeja?

Mr.Red 9.februāris 2005 19:28
0 0 Atbildēt

Parvietojos ar 2002 gada Vectru...pirks Hanza auto..Ideali nav problemi...Ar auto rehulari tiek sportots. Vieniga problema,kas bijusi ir signalizacijas podzina. Sals ietekme...

speedman 20.februāris 2005 9:46
0 0 Atbildēt

Nav kur naudu bāzt 10000 ls par vectru izdevi kas neiet, panem 1989 gada vectru par 600 ls brauksi piekā.

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti