Lasītāju pieredze par saviem auto

Audi Avant 2,6 1994 Novērtējums: 4
Braucu ar priekšpiedziņas AUDI 100 Avant 2,6 motoru no 2003. gada 0ktobra. Nopirku Latvijā privāti no rokas pa 3000 eiro. Skaitās man darba mašīna. Citādi būtu ju pārdevis. Visādas ekstras +klimatkontrole, ko dikti gribēju un automāts. Uz sākumu likās, ka viss ir kārtībā. Benzīna patēriņš uz šosejas 12,5-13 l . Protams, jāņem vērā, ka braukt uz 100 ar šo mašīnu ir grūti- vismaz 120 km/h ir vieglāk turēt. Pa pilsētu - ir briesmīgi. Leju un leju to benzīnu. Subjektīvi liekās, ka brauc cik ekonomiski gribi - mazāk par 14l/uz 100 nesanāk nekādi. Starp citu, uz ceļa tas gan turās sūdīgi. Sākuma dikti mocījos, kamēr pieradu, ka līkumos jāuzmanās un jābūt gatavam, ka būs jākoriģē ar stūri nedaudz trajektorija, tagad jau esmu pieradis. Līdz tam braucu ar Renault Kangoo 1.4. (pat it kā kauns būtu salīdzināt?)- stabilitāte nesalīdzināma labāka līdz tiem 150 km/h līdz kuriem tas iet. Audim nomainīju 2 reizes amortizatorus likās, ka labāk turēsies uz ceļa ja būs jauni amortiņi. Nekā - tāpat pakaļa danco grants ceļu līkumos pat pie 50 - 60 km/h. Citi brauc un nejūt. Varbūt esmu dikti piekasīgs. Vienkārši ir ar ko salīdzināt. Beigās paliku pie tiem monro sensa flex(varētu būt, ka tā tos sauc). Bukses ir nomainītas. Vienīgais uz ko varu nogrūst nestabilitāti ir - riepas. Nopirku ar lietiem 15"diskiem - paliela izmēra(205 uz kaut ko ). Pa ziemu bija tērauda diski - stabilitāte protams bija krietni labāka, jo bija mazāka izmēra riepas (195.. )Vārdu sakot- ja gribat braukt un justies uz ceļa stabili - šitādu verķi nav ko ņemt. Pats izdomāju, ka tā varētu būt piekares vaina- Audi 100 laikam taču ir atkarīgā pakaļējā piekare, kamēr Renault ir torsionu tipa. Tāpēc - nevaru jau arī gribēt neiespējamo... Ak jā, vēl par tiem ekspluatācijas tēriņiem- tie ir baigi. It kā nekas nelūzt, bet uz šo brīdi jau ap 700 Ls. Uzskatu šo masīnu par dārgu ekspluatācijā. Neatbilstoši dārgu priekam, ko tā dod braucot. Protams, jāņem vērā, ka mašīnas es kopju. Visādas savērsuma regulēšanas, eļlas pieliešanas(neēd daudz, bet regulāri), mazgāšana apdrošināšana(uzreiz 100 Ls klāt gadā), tehniskās apkopes(veicu servisā, kas ir uz Skaistkalnes un Baldones ceļu krustojumā benzīntankā. ), tad riepu balansēšanas, stūres pirksti, gultņi, autokosmētika. Labi, ka remontus apmaksā darba vieta. Vēl par eļļas zudībām... Internetā lasīju, ka tā esot šim motoram norma, ja tas ir notecējis ar eļlu. Tā kā man sanāk pieliet apmēram 1l uz 4000 km, tad to uzskatu par normu šada gada mašīnai. Salons uz aci - ir liels, bet kad braucām uz Vāciju- nu aizmugurē gan ir neatbilstoši nēerti sēdēt. Pie tādiem lieliem gabarītiem vajadzēja būt stipri ērtāk(tas protams- subjektīvi).
Par to kas patika:
1)ātrums. Ātra mašīna. Vācijā braucot pa autobāni uz 210 km/h(pēc spidometra) tiešām bija patīkama sa'jūta.
2)Pa ziemu nekādas problēmas ar pielaišanu- iedomājos, ka mainīt akumulatoru gan būtu ķēpiga lieta, jo tas ir zem pakļējā sēdekļa. Ilgi sākumā meklēju motortelpā... Kamēr nepaskatījos grāmatiņā. Kaut kādas klemmes pievienošanas vietas jau ir zem motora pārsega.
3)Tā bija pirmā mašina man ar klimatkontroli(kas arī ēd baigo piķi - dzeses šķidrums, profilakse, 'sūknis- siksna)
Un vēl stipri manāms benzīna patēriņa pieaugums, ja tomēr to ieslēdz. Bet - par komfortu ir jāmaksā- šajā gadījumā ir par ko- patiešām.
4)Salīdzinot ar Renault Kangoo(nav patreiz nekā cita ar ko salidzināt- jo ar to arī braucu pārmaiņus)uz ceļa ir stipri lielāka cieņa un bijība, kas ne visai veselīgi ceļ pašapziņu. Sākumā dikti "iesita pa galvu", bet nu jau esmu savācies un izturos ar iepriekšējo cieņu pret citiem (lēnākiem)braucējiem. Pie tam gonkot - patiešām ir ļoti dārgs prieks benzīna ziņā....
5)Manāmi liels bagāžas nodalījums- arī ļoti ērts. Var iestumt arī 2m un garākus priekšmetus(ja aizbīda priekš. sēdekli līdz galam uz priekšu.
6)Patīk automāts- ātri pārslēdz var aroku slēgt. Bet, tāpat radīja nemieru, kamēr nepārbaudīju un nepielēju eļļu- tās tur arī bija visai maz). Problēma ir arī tā, ka nav ātrumkārbā eļļas mērīšanas tausta. Caurums, kur pieliet eļļu ir, bet tausta nav. Smuks, sarežģīti aiztaisāms vāciņš. Audi servisā izmērīja, pielēja 500 ml(!), tagad mēru ar drāti, ko pats "piegriezu" pēc servisa tasta izmēriem. Riskanti.

Mīnusi uzskaitījumā.
1)benzīna patēriņs ir tas, kas man visvairāk kaitina. Arī pie ekonomiskas braukšanas. var jau teikt, ka pie tāda tilpuma nevajag gribēt neiespējamo, bet mani tas kaitina. Teikšu savādāk - benzīna patēriņš neatbilst tam komfortam un braukšanas priekam ko šī mašīnas spēj dot. Piecietu arī lielāku patēriņu, braucot ar Saabu(iepriekšējā darba mašīna - 1995. g modelis), bet tur vismaz bija par ko !!!(laikam kļūšu šis markas piekritējs)
2)Tāda liela un luksus mašīna un tik sūdīga stabilitāte uz ceļa- to es nevaru piedot, jo to jūtu katru brīdi braucot pie stūres. Protams, modelis vecs - es to saprotu, bet tomēr..
3)Neatbilstoši neērts salons - tik lielai mašīnai. Īpaši aizmugurē sēdošiem. Tā kā ir jābrauc uz Vāciju vismaz 2 - 3 reizes gadā, tad arī pašam šajās reizēs iznāk pasēdēt aizmugurē.
4)Ja vēlās mašīnu kopt, nevis braukt kamēr kaut kas nolūzt, tad iznāk dārgi par to maksāt. Bet, ir labi, ka vienmēr ir pieejamas rezerves detaļas. Nezinu kāpēc - bet bieži iznāk blansēt riepas- tas ir tāpēc, ka braucot lielus gabalus, braucu ātri un jūt vismazāko riepu disbalansu jau 120 km/h.
5)Pie tāda motora tilpuma gaidīju vairāk paātrinājuma un jaudas. Varbūt tās ir tikai manas prasības. Bet man tas škiet liels mīnuss.

Uz doto brīdi viss. Ja kādam noder - man būs prieks. Pats domāju - sev un savai ģimenei nepirktu . Dārga. Visu laiku jāuzmana.
Par apkopēs un remontos izterēto naudu - varētu nopirkt uz līzingu jaunu.
kaamic @ 25.aprīlis 2004 0:00
Visi komentāri
 
ursis 25.aprīlis 2004 4:05
0 0 Atbildēt

Par stabilitaati...jociiigi.Pagriezienos nav jaakorigee..iet ka pa"sliedem",uz celja vareeja labaak tureet "taisno"..tas ir subjektiivi.Jo no pulkarnes liidz mezvidiem tur "taisno"-nepatiik muusu "koleinaja daroga" un bedres.Kaa arii no gaujas liidz lilastei ariii iet "taisni" .riepas 205/60R15 vasaraa un ziemaa 195/65R15.Stabilitaatee bez atskiriibas.

Savirzi mozj vaidzeetu citur noreguleet ne pie "armanda" -mezvidi? un to vaidzeetu pateikt meistaram.Par stuures pirkstiem man vinji veel aizvien originaalie ,arii sharas...

ja jau runaa par stuures pirkstiem cik biezji maini?peec texta saprotu tik pat biezji cik maini elju? tad jau tev sux liek virsuu...

ja eed elju saakumaa nomaini vaarstu bliivsleegus,ja nee idilusjas virzuljos gredzenu vietas...nedari neko.teh pasee vienmeer ir uzraadiits max pielaujamais eljas pat..ne jau normaalais.Man vinjs ir 0.5-1.0 uz 15 t km...sinteetikai TOTAL 0(5)W-40.

tiesa auto C4 (audi100) ar 2.0 115zs...un eed gaazi ap 10/100..videeji

..un mezvidos vairs nepildos..visi Baldoniesji zin ka tur pildiities nevaig...

opit 25.aprīlis 2004 17:28
0 0 Atbildēt

1994.gada par EUR 3000 un briinies ka taads suu...Taapec jau taada cena bija ka auto pilns ar tehniskaaam blusaam.
kaapeec nenjeemi 2,3 vai kaaadu diizeli? kaut kaa jociigi, tev svariiga ekonomija a njem 2,6...???

Kaspersky 25.aprīlis 2004 23:20
0 0 Atbildēt

Tiešām - 3k eiro par 94. gadu ir dikti maz. Tas pats ar stabilitāti - cik esmu dzirdējis atsauskmes, tad C4 ir ļoti stabils auto (nevajag pat quattro)... Varbūt, ka turki (drīzāk gan leiši) būs šo pa daļām vākuši kopā? :)

Lat74 26.aprīlis 2004 10:38
0 0 Atbildēt

nesaprotu kā var nomainīt SAABu!!! ,uz pavecu, palētu Audi un cerēt ka tas būs ar kautko labāks!!!!! ,,,,(nu ja nu vienīgi ar kravas telpu :)

kaifarix 26.aprīlis 2004 10:43
0 0 Atbildēt

Taa jau ir. Nu nevar nopirkt tehniskajaa zinjaa sakariigu automobili par leetu cenu, tas jau ir sen pieraadiijies.

Brabus 26.aprīlis 2004 14:01
0 0 Atbildēt

Nu nez vai A100C42.6 nestabīli iet...Manuprāt līdzīgas klases stabīlāku auto nevar pat iedomaties. Riepām gan tur nav nekāda sakara. Javien tas nav galīgi izdilušās.Bet patēriņš 14-15l pilsētā ar "puļemjotu" ir tīri normāls.
Un vēl par sedēšanu aizmugurē..Protams ja tu brauc 800 km bez apstāšanas, tad protaams sāks viss kaitināt, bet visumā salons ir ļoti ērts tāliem braucieniem...

Romiqe 26.aprīlis 2004 17:15
0 0 Atbildēt

uz ceļa ir stipri lielāka cieņa un bijība, kas ne visai veselīgi ceļ pašapziņu. Sākumā dikti "iesita pa galvu", bet nu jau esmu savācies un izturos ar iepriekšējo cieņu pret citiem (lēnākiem) braucējiem


Nu jau nu... kas tur par ipasu cienu pret 10 gadigu Audi....

Kaspersky 27.aprīlis 2004 13:50
0 0 Atbildēt

Pabrauc pats ar kabluku, ta varēsi runāt :D

kaamic 30.aprīlis 2004 19:51
0 0 Atbildēt

Par to pašcieņu-tieši tā-pēc "kabluka", stipri savādāka attieksme.Par benzīntaku Baldones un Skaistkalnes krustā - ņemšu verā, ka nevajag tur tankoties.Taisījos, bet pagaidām vēl neesmu sācis.Ja par cenu - lēti tiešām bija, bet ja ņem vērā, ka no rokas(neviens autosalons pa virsu cenai neko nebija uzlicis) un ka mašīna priekš sava vecuma tomēr bija labā stāvoklī, tad uzskatu, ka tā ir tomēr izdevīgi nopirkta.Vēl par stabilitāti.Esmu tomēr pārliecināts, ka tai vajadzēja būt stipri vien labākai.Protams,meklēšu kaut kādu "tehnisku blusu".Pieļauju doma, ka atsperes vēl varētu nomainit.

sunis 16.jūnijs 2004 17:00
0 0 Atbildēt

Mans auto tikai 2 gadus jaunāks (a6, 2.8 30V), bet nekādu problēmu ar stabilitāti uz ceļa, ar vibrācijām utml. lai gan nobraukums (ņemot vērā atgriešanu) ap 300 tk km. Kad pirku izvēlējos 2.8l 193 zs motoru, jo tas būtiski labāks par 2.6 - benzīna patēriņš tas pats, bet jauda par 43 zirgiem lielāka. Nobraucis esmu ap 75 tkst. km, par patēriņu varu teikt sekojošo:
* Pilsēta 13 - 17 l/100 km (atkarībā no braukšanas stila un sastrēgumiem);
* Pa šoseju - rekords 7.4 l/100 km (Ventspils - Rīga ātrums ap 90, lieki nebremzējot un negāzējot)
- pie 105 km/h normālā režīmā 9 l/100km;
- braucot samērā agresīvi no 100 - 140 patērē ap 10 l/100km.
p.s. auto ar automātu, klimata kontrole vienmēr ieslēgta.

kaamic 2.oktobris 2004 21:39
0 0 Atbildēt

Patreiz sanāk braukt stipri daudz un bieži.Esmu jau pieradis pie šīs mašīnas un sapratis, ka mašīna tiešām ir stabila, bet to jūt sākot no 90-100km/h un uz augšu.Visdrošākā stabilitātes sajūta sākās pie 120km/h, kad nedrošāk paliek manam naudas makam kabatā...Pa vasaru beidzot noplīsa klimatkontrole.Tā pati banālā vaina - beidzās dzeses šķidrums - kādā krustojumā, stāvot korķī izgāja ārā pa caurumu trubā pastaigāties un neatgriezās.Tāpat kā mani 240 Ls kopā par remontu 2 piegājienos Valmieras ielā.Tāpat tika nomainīti visi četri gultņi riteņiem.Priekšējiem pat 2 reizes, ko nevaru izskaidrot ar labu gultņu kvalitāti.Bet ,pēc tam viss - pagaidām labi.Braucu un brīnos, ka vairs nekas nenotiek.Droši vien drīz notiks.Nomainīju motora eļļu pret pussintētisko (bija sintētika).Tagad eļļa vairs gandrīz nemaz nezūd.Vismaz neatceros, kad pēdējo reizi pielēju.Pēdējā laikā apdzenot un strauji uzņemot ātrumu, kad kārba nomet pa vienu pārnesumu uz leju- jūtu kaut kādu vibrāciju .Kad gāzi uzdod lēnāk, tad nav.Interesanti, kas tas varētu būt.Riteņu izbalansēšanās?, pusass?Vai automāt.ātrumkārba?

kaamic 8.decembris 2004 13:28
0 0 Atbildēt

Tagad esmu jau pieradis pie šīs automašīnas.Riepas ir uzliktas 195/65/15 un ar tām iet stabili.Uzliku gāzi.Tērē ap 13- 14l uz 100 km.Piekare turās.Transmisija pagaidām arī problēmas nesagādā.Škiet, ka pat vairs nespēšu pārkāpt uz lēnāku automašīnu, ja vajadzēs.Ziemā problēmas nav.

kaamic 27.aprīlis 2006 15:23
0 0 Atbildēt

He, nu beidzot šito Audi pārdevu!Un Biju laimīgs , ka tiku vaļā.Un vļe varu teikt, ka tagad es zinu, ka vecām mašīnām gāzes iekārtas vairs nekad neuzstādīšu.Vienmi vienīgi izdevumi..murgs.Šis audi, kuram tika uzstādīta gāzes iekārta, tās dēl remontos iztērēja apm.1500 Ls 2 gados!Par kādu ekonomiju uz gāzes rēķina var iet runa?Pamatiemesls bija tas, ka gāzes lietošana prasa ideāli hermētisku motoru un čuguna kolektoru.Citādi ir vienas vienīgas ziepes -sākot ar kolektora uzsprāgšanu (3 reizes), beidzot ar dažāda veida īsajiem elektrības vados, kas noveda pie nopietna remonta uz 800 ls.Tā lūk - novēlu veiksmīgu ekspluatāciju šī audi nākošam saimniekam.Cerams, ka ļoti prātīgi baucot viņam šī mašīna pietiks uz ilgu laiku...

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti