Lasītāju pieredze par saviem auto

Mitsubishi LANCER 2.0 DIESEL 1993 Novērtējums: 7
2.0 D 50 kw max.165 km/h
Made in Japan.
Kvalitatiivi salikts
Nekaadu elektronisku defektu
Motors pielec burtiski momentaa(arii ziemaa;tikai jaauzsilda kveelsveces apm.3sek. ), neraustaas, nav bijushas probleemas ar degvielu, vid. diizelja pateerinsh vasaraa braucot uz Slovaakiju( 5 personas un bagaazha) 5.2l uz 100 km.
simpaatisks dizains;lieli spogulji;el. logi, luuka, spog.
preciiza aatrumu sleegshanaas
4 gados un 45 t. km kopsh pirkshanas(it kaa 159t. km bija)nekaadu piekares, motora detalju mainja neprasiijaas
cieta , stingra piekare
iipashi laba kraasojuma noturiiba pret ruusu
griezes moments labs tikai sameeraa augstos apgriezienos(no 2200);taapeec gribeetos TD vai 1.6 vai 1.8 benziina motoru
pasmaga prieksha (deelj diizelja)
gribeetos lielaaka diametra ritenjus(deelj musu jaukajiem celjiem), lai auto buutu iespeejami augstaaks
paaraak stingra aatrumu paarsleegshana (2. robs un atpakaljgaita)
Lai izietu TA veelams uzlikt jaunu gaisa filtru (duum. koef.1.50 /ar gadu lietotu filtru 2.64!/ protams pie 111t. km nobraukuma Vaacija bijis pat 0.59 , bet tur jau meera pie zemaakiem apgr. ! Pie mums prasa 5220-5375 rpm.
Ellju labaak mainiit ik peec 5000 km nobr. (liidz7500)
Origjinaalaas detaljas ljoti daargas
Pie 205 t. km paardega pirmaa origjinaalaa kveelsvece ( Ls30) labaak pirkt orig, jo pameegjinaaju ISKRA(Ls3.50) un taa tik aatri uzsilt nepaspeej!

Ipashi var ieteikt cilveekiem , kas neveelas biezhi remonteet auto, bet toties speej nopirkt origj. detaljas un neveelas biezo auto! VEEL labaaks vareetu buut 93. g. Galant!










driver N1 @ 7.maijs 2004 0:00
Visi komentāri
 
diesel3 7.maijs 2004 21:16
0 0 Atbildēt

Mērīt viņi mēra atgāzes pie lieliem apgriezieniem, bet tev ir jānoregulē maksimālie apgriezieni līdz tādam līmenim kāds paredzēts tavam auto tehniskajā raksturojumā. Manam dīzelim tas bija 4500 apgr./min. un viņi ne pie kā nevarēja piekasīties.

Janka 7.maijs 2004 21:46
0 0 Atbildēt

Pasham ari ir tads pats 92 gads tikai ar 1.6 benzinu un 116Zs. (Uzrakstishu aprakstu tuvakajas dienas kad atradishu laiku).
Nu un man tev ir jautajums, jo varbut tu ari esi saskaries ar lidzigam lietam:
Diezgan ieverojami zuud dzeseshanas shkidrums un pie tam izskatas ka tas nav caur radiatoru. Kam vel varetu pieverst uzmanibu, kur ta vaina varetu buut un mosh zini
kadu servisu kas kaut ko tadu uznemtos un nenoplestu 9as aadas. (Braukt jau var bet nepatikami visu laiku liet un liet...)

NW 8.maijs 2004 12:57
0 0 Atbildēt

2 Janka : vaina var buut tosola trubinjaas... iztausti pats visas, vai aizved uz da jebkuru servisu, ja taa ir trubinju vaina - vairaak par 10Ls neprasiis.

driverN1 10.maijs 2004 17:13
0 0 Atbildēt

Janka! Par dzeses sist. remontu maz ko varu teikt, jo manam diizeliitim liimenis nemainaas un vieniigi sho gadu laikaa esmu nomainiijis dzeseeshanas skjidrumu, jo tas jaadara labaak ik pa 2 liidz 3 gadiem .Taa ka zinu tikai, ka zem radiatora ir skruuve dzes.skjidr.izlieshanai.Kaa ariii, ka siltam motoram dzes.temp.vienmeer ir vienaa un tai pashaa punktaa. Servisos man dikti nepatiik, cik protu remonteeju pats un it kaa viens labs servisa meistars straadaa Jelgavaa Rullju ielas servisaa (vismaz tam pasham arii ir LANCER).

driverN1 10.maijs 2004 17:21
0 0 Atbildēt

2 diesel3! ... Tur jau taa lieta ka Vaacijaa skaitaas 4500rpm, bet pie mums TA viiri atver graamatu, kur rakstiits 5225 liidz 5375. Ja negrieziisies vismaz 5220 tad TA uzliime nespiid. (Interesanti, ka tahometrs mashiinaa tad raada jau 5400 - droshi vien nav pilniigi preciizs.)

raimonds 22.maijs 2004 5:44
0 0 Atbildēt

nesen AUDI 80 izmēģināju RAV metālkeramikas 1 apstrādi. nezinu, kā ir ar atgāzēm, kas reklāmā solītas normas robežās, bet jau pēc 200km jūt, ka ir cits rāviens un piemēram, braucot ar pirmo ātrumu nespiežot gāzi vairs vecajā stāvvietā tik viegli nevar iegriezt. Rav - 2 apstrādes pa LS 12.

raimondsm 16.jūnijs 2004 12:44
0 0 Atbildēt

www.rvs- meistars.lv, www.rvs-tec.com, kompresija augšā uzreiz.

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti