Lasītāju pieredze par saviem auto

Audi A8 1998 Novērtējums: 10
Auto tapa aizlienēts uz pāris dienām kāda svinīga gadījuma vajadzībām.

V8 4.2 quattro tiptronic ar kožu rožu un xenoniem. Nezinu, vai tas bija ar veco motoru, vai jau ar 40v, jo haubi atvērt tā arī neizdevās un ar spēku plēst vaļā negribējās.
Bet nu sliecos domāt, ka drīzāk 2. variants, jo auto bij` xenona lukturi, kas nāca jaunajam modelim un pirmo reizi auto reģistrēts 98. gada beigās, kad vecos motorus itkā vairs nelika.

Rūpnīcas dati:
0- >100 = 6.9s
Vmax=250
šoseja = 9.1
pilsēta = 19.5
vidējais kompī = 13.8

Pirmais iespaids - milzu govs. Kamēr izgrozījos no vecpilsētas, nācās papīlēties - auto ir plats un garš. Arī braucot iekš automazgātuvē atālums starp spoguļiem un stenderēm bija tikai pāris cm. Auto saimnieks arī apgalvoja, ka šo auto velk ārā tikai tad, jābrauc uz kādu svarīgu tikšanos un ikdienā pa vārturūmēm ar viņu neložņā.

Uz krasta ielas tīģeris parāda raksturu. Es nerunāšu par koka apdari un ādas sēdekļiem, klimas podziņām, vai arhaisko audi kasetnieku. Es gribu tikai pastāstīt par ņurdienu kādu auto klusi izdveš, kad akseleratoru nospiež nedaudz stingrāk.

Sistēma ir ļoti interesanta - paiet pusotra sekunde, kuras laikā nekas nenotiek - tikai kluss ņurdiens, tahometra bultiņa sasniedz atzīmi tuvu kritiskajai un tad seko triecienvilnis, kas ne tikai iesviež braucēju sēdeklī, bet arī rada pamatotas pārdomas par CSN ātruma limitu piemērotību šim auto.

Augstākminētā parādība izbaudāma pie jebkura sākotnējā ātruma. Neatkarīgi no pasažieru skaita 2tonnīgais milzenis saglabā lielisku sporta auto dinamiku un vadāmību. Piekare ir cieta, bet reizē arī ļoti komfortabla. Iespaids ko atstāj dinamiskie rādītāji rada ilūziju, ka apdzīt var dajebko dajebkur un dajebkad.

Auto kas indivīdam liek justies nedaudz svarīgākam par pārējiem, tomēr mašīna saglabā arī iespēju pārvietoties lēnām, pēc noteikumiem un cienīgi. Bet ja steigties - tad efektīvi un ar granci. Tāds lūk gaaaaarš pagarinātājs : )

Salīdzinājumam - pirms nepilna mēneša sanāca pavizināties (tiesa pasažiera lomā) ar S500 (to kas mauzolejs). Salīdzinājumā ar A8 tāds švuncīgs, kūtrs...

Manuprāt A8 tiptroniks ir diezgan lieks. Es nezinu, kādam jābūt maniakam, lai šim auto, kura automāts darbojas tik nevainojami slēgātu vēl ātrumus - lai ietaupītu to pusotru sekundi? Varbūt...

Patēriņš? Kurš te runā par patēriņu - manuprāt adekvāts sniegtajai jaudai un baudai : )
 
Master_D @ 30.septembris 2005 0:00
Visi komentāri
 
autors 30.septembris 2005 10:58
0 0 Atbildēt

Atvainojos par tām pāris pareizrakstības kļūdām :)

STALINS 3.oktobris 2005 14:26
0 0 Atbildēt

Pusotras sekundes aizture,un Tu raksti,ka automaats darbojas nevainojami!!

McJanis 5.oktobris 2005 8:25
0 0 Atbildēt

Sanāca ar tādu kādu laiku pa Somijas ceļiem norullēt. Tas gan bija Quatro versijā ar 4.2 bīdeli. Exelenti! Man jau baigi patika. Labs cēliens, un labi noliek mierā. Viegli un komfortabli vadāms. Bet nepatika inteliģentā atrumkārba, kas it ka piemērojas braucēja stilam. Strauji atmetot akseleratoru, noklab... :)

AlienVsPredator 8.oktobris 2005 16:26
0 0 Atbildēt

Kaut ko liidziigu lietoju ikdienaa...
Automaats ar visu aizturi s ucks gan un pamatiigi...
Par MB S klasi nerunaa ja nezini - nu jaa ja nu vieniigi Quattro ar ko ieliek a taa...
Un deelj savu riepu izmeeriem nav diez ko komsfortabls uz muusu shosejaam kas iebrauktas ar riseeem ...
UN NEVAR APDZIIIT DAJEBKO UN DAJEBKAD!!!

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti