Jāņu naktī avārijā Kocēnu novadā divi cilvēki gājuši bojā, trīs guvuši traumas 24

 

Foto: iAuto.lv

Nozare.lv | 24.jūnijs 2018 12:51

Avārijā Jāņu naktī uz Valmieras šosejas Kocēnu novada Rubenē divi cilvēki gājuši bojā, trīs guvuši traumas, aģentūrai LETA apstiprināja Valsts policijā.

Naktī īsi pirms plkst.1 vieglās automašīnas "Volvo" priekšā izskrējis alnis. Pēc sadursmes ar dzīvnieku automašīna ieslīdēja pretējā braukšanas joslā, kur sadūrās ar kravas automašīnu DAF.

Negadījumā gāja bojā 1974.gadā dzimusi sieviete un 2002.gadā dzimusi jauniete.

Ar dažādām traumām slimnīcā nogādāts 2006.gadā dzimis jaunietis, 1974.gadā dzimusi sievieti, 1968.gadā dzimis vīrietis. Gan bojā gājušie, gan cietuši bijuši automašīnā "Volvo".

Kopumā pagājušajā diennaktī Latvijā reģistrēti 50 ceļu satiksmes negadījumi, kuros divi cilvēki gājuši bojā, bet vēl 21 cietis.

No visām avārijām 18 reģistrētas Rīgas reģionā, desmit - Vidzemē, astoņas - Latgalē, pa septiņām - Zemgalē un Kurzemē.

 
Visi komentāri
 
latvietis 24.jūnijs 2018 14:24
5 0 Atbildēt

Līdzjūtība tuviniekiem...

,,, 24.jūnijs 2018 15:26
6 0 Atbildēt

Cik skumji! Trūkst vārdu,līdzjūtība tuviniekiem!

650 24.jūnijs 2018 16:38
7 0 Atbildēt

Līdzjūtība viņu tuvākajiem, ļoti bēdīgi..

Pie realitātes atgriežoties- būtu gan noderīgi, ja t.s. Speciālisti sadūšotos tādos gadījumos uzrakstīt vismaz pāris vārdos notikušā apstākļus.Tā, lai līdzcilvēkiem būt kāda mācība un lielāka sapratne.Vasaras sākums un laiks ap Jāņiem ir tieši Tas, kad praktiski visu nakti dabā notiek kaut kāds nemiers un kustība.Alnis turklāt jo īpaši izceļas kā stulbs un absolūti neprognozējams radījums.Nekad nezini, vai viņš, braucošas mašīnas izbiedēts, bēgs grāvī, vai gluži otrādi lēks tev virsū vai vispār pofigā stāvēs uz vietas vai lēni ies sevis iedomātajā neloģiskajā virzienā.Un tas var būt tikpatlabi kā mežā, tā mežmalā vai pat negaidītā klajā vietā.

Kā no viņa izvairīties- visticamāk, ka pirmajā vietā ir šofera spēja "būt" ar visām savām rokām/kājām un galvu un domām iekšā tajā braukšanas procesā.Ja neko nesaprast un nejust- plika reakcija vien diezin vai glābs.Vai šādas spējas piemīt katram Jāņunakts braucējam?? Pirmkārt,ja ciemos braucot- tas taču ir parasti ceļš nepazīstamā apvidū.2-kārt, lielākajai daļai tas notiek neierastā diennnakts laikā.3-kārt, iepējams,tas braucējs ir ne tajā možākajā psiholoģiskajā stāvoklī pēc svētku galda un/vai/iespejams pēc visām pirmssvētku skriešanām uttt.Nav tur ne jādzer- pietiek vnk kārtīgi paēst...4-kārt, iespējams, tieši tobrīd braukšana ir uzticēta kādam mazāk pieredzējušam braucējam, kurš nav tā auto ikdienas lietotājs.Kā arī, iespējams, ka viņam petrūkst orientācijas telpā un laikā un stress no tumsas traucē pat vairāk,nekā vairāk nogurušam bet pieredzējušākam.5-kārt, var būt ka "pasažieri" skaļi uzvedas, bezjēgā kko muld un traucē koncentrēties.Tad vismaz kādam zinošākam būtu pienākums sēdēt blakus tam vadītājam un vajadzības gadījumā kaut vai mēģināt rādīt ar pirkstu...

Janka 24.jūnijs 2018 18:12
2 4 Atbildēt

Tu strādā par izvadītāju?

650 24.jūnijs 2018 18:27
3 0 Atbildēt

Nu varbūt šoreiz izvairīsimies no šādas ievirzes. Jo Tēma ir gana nopetna

kasinsh79 25.jūnijs 2018 8:20
0 0 Atbildēt

Ārkārtīgi skumji. Tas kārtējo reizi liek aizdomāties, neviens un nekad nevar būt 100% pasargāts, ja reiz ikdienā braucam auto pie stūres utt.

Zemesgramata 25.jūnijs 2018 8:39
0 0 Atbildēt

Mežu apvidos derētu žogus salikt, lai zvēri neskrien.

Nortel 25.jūnijs 2018 10:22
0 0 Atbildēt

Varbūt tos zvērus izšaut vispār? Kur tad viņiem palikt pie mūsu mežu izciršanas tradīcijām? Un ja tas alnis bēga no kāda plēsēja, tad gribu redzēt žogu, kas viņu apturētu.

Bradypus 25.jūnijs 2018 10:48
2 1 Atbildēt

Ierunājās pilsētas dīvānpirdējs. Alnim Latvijā NAV dabisko ienaidnieku - vienīgais plēsējs, kuru alnis varētu uzskatīt par apdraudējumu (un tas pats abšaubāmi), ir lācis, kuru Latvijā sastapt diez vai būs lemts - vēl jo vairāk tādu, kas dzenas pakaļ alnim... Kur palikt, viņiem ir gana daudz, par to nepavisam nav jāsatraucas - vairāk būtu satraucies par to, ka aļņi adaptējas un nekautrējas nākt cilvēka teritorijā - un ne jau mežu trūkuma dēļ. Bet nogalināt cilvēku alnis var ne vien izskrienot priekšā mašīnai, bet arī satiekot to klātienē un uztverot to kā apdraudējumu (te vari atgriezties pie sākotnējās domas par bēgšanu no plēsēja - alnis nebēg, alnis nogalina!)

Nortel 25.jūnijs 2018 19:23
0 0 Atbildēt

Esmu redzējis aizšautu alni ar taksi (dzinējsuni) rīklē karājoties. Bēga viņš kā tanks, visu ceļā sagraujot.

LMT 25.jūnijs 2018 10:12
3 4 Atbildēt

Skumji! Vai Krapsim nevajadzētu atkāpties?

FH250 25.jūnijs 2018 22:28
1 2 Atbildēt

Atkāpies pats no komentāriem trīs dienas.

s 26.jūnijs 2018 1:06
0 0 Atbildēt

LMT, kāpēc tu šitā uzvedies?

Vernons 25.jūnijs 2018 10:37
3 0 Atbildēt

CSN un loģika paredz bremzēt savā kustības joslā!!! Zaudējumi būtu niecīgi, ja sadursme notiktu tikai ar alni. Meža zvērs ir vislabākais policists, ja braucējs saprot sadursmes sekas.

Jebkura Nāve ir ļoti skumjš pasākums. Par ko sodīt palicējus?

Bradypus 25.jūnijs 2018 10:51
5 0 Atbildēt

Pārspīlēts jau no par to niecīgumu, bet katrā gadījumā no letāla iznākuma sadursmē ar alni Volvo drošības aprīkojums spētu paglābt. DAF jau ir citas svara kategorijas pretinieks.

Vernons 25.jūnijs 2018 12:11
3 0 Atbildēt

Ja dzelžus vērtē augstāk par cilvēka dzīvību, tad zaudējumi tiešām lieli, bet tuviniekiem Tu dzīvs esi vairāk vērts nekā tie sasodītie dzelži.

Bradypus 25.jūnijs 2018 14:45
1 1 Atbildēt

Kaut ko pārprati - sadursme ar vienu pašu alni arī var beigties letāli, vizmaz daudzos auto, kas nav Volvo drošības līemenī. Nekādi nedomājus salīdzināt dzelžu un dzīvības vērtību. To lai dara Lukstiņš - viņš ir aprēķinājis cilvēka dzīvības cenu un tā ir mazāka, nekā dažam labam vieglajam auto un visnotaļ zema salīdzinot ar komerctransportu. Cik Setras sanāk par tiem 600 000 Eur? Pēc viņa aprēķiniem jauno tramvaju par 3 ļimoniem jau ir vērts glābt, ja vieglajā auto ir tikai 4 cilvēki.

650 25.jūnijs 2018 14:30
3 1 Atbildēt

Šis ir sen/sens jautājums- ko darīt pirms tā šķēršļa.Un te nav piemērotāka ieteikuma- jābremzē, pedāli grīdā un Savā joslā.Tikai nav garantijas, ka visi māk to pedāli gridā iespiest.Ja izveicīgākie dažkārt mudina apbraukt- vienalga, pirmais ir bremzēt.Otrais atklāsmes mirklis nāk tad, kad jau ir izdevies sadzēst ātrumu un savu apziņu līdz tādai stadijai, kad tas apbraukšanas manevra mēģinājums būtu reāli iespējams.Kad ir pārskrējis pirmatnējo baiļu mirklis un esi gatavs saprātīgai darbībai.

Vai indivīds,kurš savā braucienā neko sliktu negaida un savā personā stāv patālu no d-braukšanas autoakadēmijas un dabas likumu pētniecības, vai viņš spētu jau pirmajā izbīļa momentā adekvāti spiest un vienlaikus stūrēt un čekot pretējā joslā notiekošo- nē un nē un nē.Jebkurš no mums saprātīgi domājošs to par sevi nevarētu apgalvot, kur nu vēl par "neikdienas" braucēju vasaras naktī uz viena no miroņiem bagātākā Lv ceļa fragmenta.

Tur tajā pārdesmit km gabalā starp abām tām Limbažu virziena šosejām tie aizgājēji mums ir bijuši kaudzēm un desmitiem.Taisnā posmā, līkumā, ar iemeslu, bez iemesla- kas tos vairs spēj saskaitīt.Ja katrs no tiem valstij "maksā" 0,6mio eur, nu tad tie āksti demagogu kalkulētāji to 25 km frgamentu sen tur varēja ne tik ka ar 3D-betona sētu apjozt, bet pat uzcelt estakādi uz 3m gariem amortizātoriem, lai tie ragainie draņķi krīt ceļos un lien pa apakšu.Mums viss "maksā" tikai tad, kad jāizpūš kāds neesošs ietaupījums un sev Prēmijas ir jāizrēķina.

Kas vēl ir apbēdinoši un maz-ētiski, ka reku jau vienā jaunumu portālā tas daf-a vadītājs ir pamanījies muti palaist.Vai nu tie alkatīgie asinis saodušie žurnaļugas viņu uz to ir izprovocējuši.Ko gan būtu šādā jūtīgā brīdī par kkādu tur ātrumu muldēt, ja nav ne ekspertīzes ne pat jēdzīga notikuma izklāsta.

Kanibaals 25.jūnijs 2018 15:35
3 0 Atbildēt

CP ziņo, ka tas neesot saistīts ar Jāņu svinēšanu, bet izskatās ka kā reiz ir bijis gan saistīts un tāpat vien nakts vidū visa ģimene nebrauc sauļoties.

Vernons 25.jūnijs 2018 16:12
3 2 Atbildēt

Bradypus 25.jūnijs 2018 17:04
3 2 Atbildēt

Mīnusiņu droši vien ielika tas dīvānpirdējs, kurš ieraudzīja, kā patiesībā izskatās "bēgošs" alnis.

650 25.jūnijs 2018 19:58
1 0 Atbildēt

Tur pietiek pārbaudīt ar parastu stirnu vai briedi.Piebrauc viņam 5m tuvumā, apstājies, pīpini, slēdz tālos utt- un tad vienā brīdī tas tevi pēkšņi "pamana" un kkur skrien- lielākoties nevis tālāk savas puses grāvī vai mežā, bet tieši tev gar degunu pāri ceļam.Ir vairākkārt pārbaudīts.Atšķirība tik ka alnis ir plus pie visa tā sava stulbuma un izmēra ir arī agresīvs radījums.Ja paklausās, ko stāsta zinoši makšķer-entuziasti, kas brauc piem pa Zviedriju ne pa autobāni, tad tur tad vispār ir labāk iet kājām, viņi tur ir bariem uz ceļa..Pie kam, tur praktiski visiem dzīvot-gribētājiem ir masveidā uzstādīti papildlukturi.Mums neviens tas fufeli stumtspējīgais dīvāna un demagoģijas kalkulētājs nekad nav nācis klajā nedz ar gaismu lietošanas, nedz ar kādu tur pareizas uzvedības profi-skaidrojumu.Es pieredzēju piem uz tieši tā paša fragmenta šajā decembrī- bija ap 2 naktī,taisns gabals kkur tur Daibes/Kūduma krustojuma rajonā.Paldies, ka pretimnākošā pirmā fūre uzmirkšķināja un es drusku saminstinājos, padomādams kas ta nu te ir,, man bija jau tuvā gaisma un aiz tās fūres nāca vēl viens vieglais- es nebūtu slēdzis tālos, jo tas bija pārāk jau tuvu.Aļņi bija 2gab- tie tur ne ta stāvēja un sāli laizīja, ne ta lēni gāja pāri ceļam.Es sen nebiju tik sirsnīgi bremzējis un nobraucu tam vienam burtiski pāris metru gar dibenu, man vnk paveicās.No šādiem gadījumiem jau arī rodas tā pasaules uztvere, kad izjūti vajadzību nevis tupi tiesāt, bet sāc domāt- kas īsti tas ir, kas tevi savureiz pasargā un ko tu vari darīt citureiz kāda cita labā, jo sagadīties var jebkuram un jebkur..

iciks 25.jūnijs 2018 20:35
0 0 Atbildēt

Ir aļņi bijuši dažas reizes uz ceļa. Vistuvāk bija līdzīgi kā 650 komentārā. Pretī viens ziemas naktī brauca, ieslēdzu tuvās gaismas un to, ka blakus joslā ir alnis, sapratu vien tad, kad biju jau tam ļoti tuvu pabraucis garām. Vienkārši nevarēja redzēt.

Ir nācies redzēt arī gluži labu citu sniegumu aļņa gadījumā. Vieglais mani apdzina nakts laikā un turpat drīzumā pēkšņi rāva uz pretējo joslu, pie tam vēl paspējot momentāni brīdināšanai ieslēgt avārijas gaismas. Alnis bija skrējis ceļa virzienā, bet tomēr auto iztraucēts aiztesās atpakaļ. Tam cilvēkam reakcija bija laba.

650 25.jūnijs 2018 21:07
2 0 Atbildēt

Jā, jauks stāsts..Vēl par KO iedomājos šajā sakarā- mums ir ieviesusies bīstama tendence, ka apdzenamais izslēdz savas Tāaalās gaismas tieši tajā momentā, kad apdzinējs ir uzsācis manevru izbraukšanai pretējā joslā.Un tās ir tieši Tās liktenīgās pāris sekundes, kad apdzenamajam būtu svēts Pienākums ar savu tālo gaismu rādīt ceļu abiem diviem.Visskautkas ir dzirdēts- nenovīdība un slikta vēlējumi apdzinēja virzienā, ka nefig skriet, ka vēl sazin kas- tikai NAV komppetentu speciaalistu izskaidrojuma cilvēcīgas uzvedības principiem.Pat (it kā ...) profesionāli fūristi tagad tā dažkārt dara.Ko darīt- bez ceremonijām slēgt savu tālo gaismu iekšā, kolīdz šāds te bezjēgas žests ir noticis.Tas ir absolūts cūcības piemērs- agrāk tā nedarīja, bet tagad jau sen viss vienā maisā sajucis,kur pieklājība, kur debiilisms, un vairs nav sapratnes ne par ko.Tieši tāpat, ka vilkšana tumsā pa mežu bezfilmā "uz čuju" uz +40 ar konstantiem tuvajiem un neziņošana preimbraucējam par savas Personas esamību sarežģīta reljefa vai nepārredzamu līkumu gadījumos. Visam/jebkuram tupumam ir tikai 1 populārs skaidrojums- nefig skriet un nefig domāt par citiem, sargi pats savu ādu (kamēr kārtējā sagadīšanās ar negaidītu lomu maiņu uttt).

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 7

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 

Kurš izraisīja bīstamu situāciju? (+ VIDEO) 34

Abu vadītāju domas par to, kurš izraisīja bīstamu situāciju, dalās. Lasīt vairāk

 

Arī kā sedans - Volkswagen Passat Ķīnai 7

Jaunākais Volkswagen Passat Eiropā ir pieejams tikai universāla modifikācijā, taču Ķīnā to var nopirkt ar sedana virsbūvi. Lasīt vairāk

 

ADAC: Ķīnas autobūve ir nopietni konkurenti 8

Vācijas automobiļu kluba ADAC eksperti nonākuši pie secinājuma, ka Ķīnas autobūves produkcija pēdējos gados ir stingri pielikusi un min Eiropas ražotājiem uz papēžiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti