Rīgas domes ārkārtas sēdē nolemj: Skanstes ielas tramvajam būs būt! 1

Daugavpils tramvajs Foto: iAuto.lv

Nozare.lv | 11.oktobris 2016 19:23

Rīgas domes deputāti otrdien ārkārtas sēdē ar 34 balsīm "par" un 15 "pret" atbalstīja Skanstes tramvaja līnijas projektēšanas sākšanu.

Rīgas domes priekšsēdētājs Nils Ušakovs (S) klātesošajiem deputātiem norādīja, ka tieši Skanstes rajons pašlaik attīstās visstraujāk un tieši tur būs jaunais pilsētas centrs, kur jau tagad ir jaunie banku ofisi, kā arī top dažādas vīzijas par kultūras telpu. Viņš sacīja, ka šī līnija ļaus iedzīvotājiem mazāk izmantot privāto transportu.

"Šis ir labākais risinājums. Ja mēs redzam, ka šo projektu varam īstenot ar Eiropas Savienības (ES) līdzfinansējumu, šo iespēju nedrīkst laist garām," sacīja Ušakovs.

Viņš gan neiztika bez slēptas kritikas biedrības "Eiropas Kustība Latvijā" prezidenta Andra Gobiņa virzienā. Gobiņš vēlējās izteikt savu viedokli, taču Ušakovs kritizēja viņa "melus vai arī kļūdas" par 1500 apbedījumu iznīcināšanu, norādot, ka apbedījuma vietas nedrīkst aizskart. Rīgas mērs vairākkārt aicināja idejas oponentus neaizrauties ar 1500 apbedījumu piesaukšanu.

Ārkārtas sēdes laikā neiztika arī bez opozīcijas paustās kritikas saistībā ar liegumu pārstāvjiem no sabiedrības izteikt savu viedokli par projektu. Piemēram, deputāts Uģis Rotbergs (V) kritizēja vadošo partiju mēģinājumus neieklausīties tajā sabiedrības daļā, uz kuru projekts tieši atstās ietekmi.

"Cik daudz cilvēku dzīvo Rumbulā un domā par tikšanu uz centru? Mēs pašiem rīdziniekiem nepaprasām to, ko viņi vēlas," viņš uzsvēra.

Līdzīgu viedokli pauda arī "Visu Latvijai!"-"Tēvzemei un brīvībai"/LNNK Rīgas domes frakcijas priekšsēdētājs Dainis Locis, kurš uzsvēra, ka diskusijas trūkst vairākos līmeņos, arī pašu deputātu starpā. "Iedzīvotāju pārstāvji šodien saņēma kārtējo negatīvo signālu, ka mēs jūsos neieklausāmies. Varat nākt jau, bet vārdu nedosim vispār. Tas ir visbriesmīgākais mīnuss," viņš izteicās.

Savukārt Rīgas domes "Vienotības" frakcijas deputāts Valdis Gavars diskusiju laikā aicināja deputātus ņemt vērā, ka kapos guļ rīdzinieki, kuri cēla šo pilsētu.

"Es domāju, ka nevienam no jums nepatiktu, ja pār jūsu piederīgajiem palaistu kādu autobusu vai tramvaju. Neviens to negribētu. Nevajag teikt, ka tur ir tikai dažas kopiņas. Labāk atjaunojiet pieminekļus kapsētās un tad domājiet par citām lietām," viņš aicināja.

Jau ziņots, ka turpmāko gadu laikā Rīgā ir plānots izbūvēt jaunu tramvaja līnijas posmu, kas savienos 6.tramvaja maršrutu un 5., 9.tramvaja maršrutu, lai nodrošinātu videi draudzīga elektrotransporta kustību Skanstes ielā.

 
Visi komentāri
 
Yu Fuk 14.oktobris 2016 9:35
1 0 Atbildēt

Kāds sakars Daugavpils tramvajam ar Rīgu?

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Nīderlandē samazina ātrumu uz automaģistrālēm – no 2020.gada ne ātrāk par 100 km/h 5

No 2020.gada uz Nīderlandes automaģistrālēm maksimālais ātrums tiek samazināts no 130 uz 100 km/h. Lēmums pieņemts ekoloģisko apsvērumu dēļ. Lasīt vairāk

 

Gigantiskais autovedējs 8500 automašīnām (+ VIDEO) 4

Milzu transporta kuģis “Höegh Trapper” paredzēts automašīnu pārvešanai no Eiropas uz citiem kontinentiem. Reizēm kuģa maršruts sasniedz pat 28 000 km. Lasīt vairāk

 

Bērnam laikus jāmāca, kā rīkoties baiļu situācijās uz ceļa un sabiedriskajā transportā

Autotransporta direkcijas rīkotās kampaņas “Mazs pasažieris, liels risks” ietvaros sabiedrībā aktualizēta diskusija par riskiem, ar ko bērni var saskarties uz ceļa vai sabiedriskajā transportā. Lasīt vairāk

 

Latvijā vienīgais kokbetona konstrukcijas tilts nodots ekspluatācijā (+ FOTO) 6

Lāčplēša dienā Jaunpilī līdzās pilij svinīgi tika atklāts pārbūvētais tilts pār Bikstupi. Tilts atrodas uz vietējā autoceļa Annenieki–Jaunpils (V1457) un tas ir vienīgais kokbetona konstrukcijas tilts visā valsts ceļu tīklā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti