Piektdien, 21. aprīlī Jūrmalā, viesnīcas Lielupe konferenču centrā Bulduru prospektā 64/68 notiks ikgadējā ceļinieku konference. Šī gada konferences tēma – Latvijas ceļi nākamajos 100 gados.
Konferences dalībniekus uzrunās satiksmes ministrs Uldis Augulis un Eiropas Komisijas pārstāvniecības Latvijā vadītāja vietnieks Andris Kuženieks. Par Lietuvas pieredzi ceļu jomā pastāstīs Lietuvas ceļu direkcijas vadītājs Egidijs Skrodenis. Savukārt KPMG Baltic vadītājs Edgars Voļskis iepazīstinās ar iespējamajiem finansējuma avotiem, lai turpmāk uzturētu valsts autoceļu tīklu.
Konferences laikā notiks divas diskusijas. Pirmajā paneļa diskusijā – Papildu finansējums ceļiem – salāgojot vajadzības ar iespējām – piedalīsies satiksmes ministrs Uldis Augulis, Finanšu ministrijas Fiskālās politikas departamenta direktors Nils Sakss, VAS Latvijas Valsts ceļi valdes priekšsēdētājs Jānis Lange, Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameras prezidents Aigars Rostovskis, Swedbank Latvija galvenais ekonomists Mārtiņš Kazāks un domnīcas Certus vadītājs Vjačeslavs Dombrovskis.
Otrajā konferences diskusijā – Mobilitāte un reģionu sasniedzamība – kādu ceļu tīklu varam atļauties? – piedalīsies VAS Latvijas autoceļu uzturētājs valdes priekšsēdētājs Vladimirs Kononovs, karšu izdevniecības Jāņa sēta galvenais redaktors Jānis Turlajs, Latvijas Pašvaldību savienības priekšsēdis Andris Jaunsleinis, Vides un reģionālās attīstības ministrijas (VARAM) Reģionālās attīstības departamenta direktors Raivis Bremšmits un Transporta un sakaru institūta vadošais pētnieks Igors Graurs.
Konferencē piedalīsies vairāk nekā 200 dalībnieku: ceļu nozares speciālisti, pašvaldību vadītāji, ceļu būvniecības uzņēmumu vadītāji, valsts pārvaldes un nevalstisko organizāciju pārstāvji un citi speciālisti.
Cerams, iauto žurnālists arī piedalīsies un uzrakstīs ko tur runāja
Mēs jau esam šokā no šodien Auto forumā dzirdētā SM ierēdņa Vectirāna teiktā...
Lūdzu pie iespējas pajautājiet- kad tiks saukti pie atbildības (vai vismaz pie sastrādāto meeeslu sakārtošanas) pašā Jūrmalās pilsētā pirms 2g veiktā Talsu šosejas "atjaunošanas" projekta pornoprojektētāji un tā atbildīgie izpildītāji un idejiskie pieņēmēji. Lūdzu vērtējumu no satiksmes drošības viedokļa posmam šīs te "šosatejas" sākumā starp apļiem (no krustojuma ar Asaru prosp. līdz krustojumam ar Nometņu ielu) un pašiem tiem abos šajos punktos esošajiem Apļiem. No braukšanas drošības viedokļa un no šobrīdējā apmaļu izskata utttt.Sīkāks šīs problēmas apraksts ir tepat jaunāko rakstu slejā pie iAuto tēmas ar virsrakstu "Pareiza braukšana aplī un...."
Un ko tad viņš tādu labu teica?
Būs par to raksts, bet tā būtība bija uz līnijām neceriet, pagaidīsim, kad autoražotāji asistēšanas risinājumos pēc apvidus.... uz 2 joslu ceļiem vienā virzienā varam necerēt un citas pērles
Ja nebūs otrās joslas uz A7, tad lai nebrīnās,ka uz tās šosejas būs aizvien vairāk līķu. Par tādu brīnumu kā apvedceļš gar Bausku nemaz ne sapņoju.
Būtu jauki, ja varētu video no šī pasākuma.
Re ko www.iauto.lv/pie-stures/ce...netiek-planoti