iAuto.lv turpina pētīt ielu stāvokli Jūrmalā; ir progress (+foto) 16

 
iAuto.lv | 17.jūnijs 2017 15:34

Portāls iAuto.lv pievērš uzmanību satiksmes organizācijai un problemātikai ne vien Rīgā, bet arī citās Latvijas pilsētās. Turpinām apskatīt, vai Jūrmala ir gatava vasaras sezonai, ņemot vērā to, ka tā tiek uzskatīta par nozīmīgāko kūrortpilsētu Latvijā un šajā gadalaikā Jūrmalu apmeklē ievērojams skaits cilvēku.

Šā gada 3.jūnijā publicētajā video redzam gaužām slikto Jūrmalas ceļu, ietvju, nomaļu un horizontālo apzīmējumu stāvokli, lūk publicētais video:

Jūrmala ir bagāta pašvaldība, jo iedzīvotājiem ir jāmaksā liels nekustamā īpašuma nodoklis pat ar visu 70% atlaidi (deklarētajiem). Turklāt viesiem par iebraukšanu ar automobili tiek prasīti 2 EUR (šogad jāmaksā arī motobraucējiem) + ieņēmumi no citiem nodokļiem.

Jāatzīmē, ka Jūrmalā nav pašvaldības maksas stāvvietu.

Prieks! Šobrīd vairākas gājēju pārejas ir sakārtotas un daudzviet horizontālie apzīmējumi uz gājēju pārejām ir atjaunoti. Lūk, kā izskatījās gājēju pāreja pie Dubultu stacijas vēl 16. jūnijā

Gājēju pāreja pie Dubultu stacijas 16.06.2017. Foto: iAuto.lv

Te fotogrāfija no tās pašas gājēju pārejas pie Dubultu stacijas 17.jūnijā

Gājēju pāreja pie Dubultu stacijas 16.06.2017. Foto: iAuto.lv

Košumkrūms pie Jūrmalas pašvaldības policijas, kuru nofilmējām 3.jūnija video: (pirms)

un pēc:

Dubultu centrs 17.jūnijā 2017 Foto: iAuto.lv

Vismaz uz pacēluma ir daļēji nopļauta zāle... Tas ir pretī LIAA birojam.

Foto: iAuto.lv

Attēlam tālāk varam redzet Swedbank filiāli. Tas viss diemžēl ir palicis arī šobrīd pašā Jūrmalas centrā.

Foto: iAuto.lv

Netālu no Valsts policijas ēkas Dubultos (pirms)

un pēc

Foto: iAuto.lv

Vēl viena gājēju pāreja Dubultu centrā: (pirms)

un pēc

Foto: iAuto.lv

Gājēju pāreja no autobusa pieturas ejot uz bērnudārzu, sākumskolu "Taurenīts", (pirms):

un pēc

Foto: iAuto.lv

Pāris nedēļu laikā ir veikti infrastruktūras atjaunošanas darbi, taču Jūrmalas ielu stāvoklis no Majoru/Dubultu robežas līdz Vaivariem ir kritisks, to nevar uzskatīt par sakārtotu un ērtu pilsētas iedzīvotājiem un viesiem.

Mēs bieži vien runājot par ceļiem sakām, ka tie ir sliktā vai kritiskā stāvokli. Bet, ja padomājam konkrētāk par kuriem ceļiem, tad mēs bieži nonākam pie atziņas, ka domājam ceļus - ielas pilsētās. Diemžēl gan Jūrmalā, un it sevišķi Rīgā ar to ir lielas problēmas, vai pareizāk sakot neizdarības. Par šo ielu sakārtišanu un uzturēšanu atbildīgas ir pašvaldības.

Jā, visam vajag līdzekļus, bet Jūrmalai tie ir pieejami no iedzīvotāju nodokļiem un attiecīgi pretī tiek sagaidīts to lietpratīgs izlietojums. Nolaist gājēju pārejas pilsētā līdz tādam līmenim, kā ir redzams šajā rakstā nav pieļaujams. Mēs taču zinām, ka atbildīgie māk uztaisīt labas gājēju pāreju, kā to varam redzēt Mellužos pie parka ar speciālām joslām, kas gan brīdina, gan samazina bremzēšanas ceļu.

Jūrmalā brīnumi notiek arī stiprāka lietus gadījumā, bet tas jau cits stāsts, piemēram, 2014. gadā Jūrmalas galvenā iela plūdos (+ foto): iAuto ceļu reportieris, vai arī šajā video 2012. gadā:

Salīdzinot ar pagājušo gadu, 2017.gada ceļu fonds Jūrmalā ir samazināts līdz 4.3 miljoniem eiro – 1.99 milj. remontiem, 1.51 miljons labiekārtošanas darbiem un 833 tūkstoši EUR kredītu par Raiņa ielas rekonstrukciju un ielu asfalta seguma kapitālo remontu atmaksai. 

Lasi portālā iAuto.lv vēl:

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Vai Te ar ceļā zīmēm pie luksofora viss ir kārtībā? Foto: iAuto.lv

Ir uzkrāsoti gājēju pārejas horizontālie apzīmējumi Foto: iAuto.lv

 
16 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
viencexperc 18.jūnijs 2017 22:25
2 0 Atbildēt

Ja Iauto izbrauktu tālāk no Rīgas, tad visi šie ceļi, kas te sabildēti, liktos ideāli gludi.

a 18.jūnijs 2017 13:07
1 0 Atbildēt

Par apļiem.Tas visā valstī apļos sastāda visādus brīnumus mašīnas augstumā un sacenšās ,kam lielākā puķe valstī....Tas aplis jau tā mazs un tu neko neredz,tur nevajag puķes,tam aplim jabūt pārskatāmam,lai var novērtēt situaciju...Sastādiet puķes ceļa malā,nav tur laika nevienam baigi novērtēt skaistumu...

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Unikālais 48 cilindru motocikls pārdots par 107 000 eiro

Noslēgusies Bonhams izsole, kurā tika pārdots pasaulē vienīgais 48 cilindru motocikls. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 5

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 

Latvija/Lietuva 20.04.2024 - vai mūsējiem izdosies konkurēt ar šādām degvielas cenām? (+ FOTO) 54

Autovadītājs piefiksējis degvielas cenas vienā un tajā pašā dienā Latvijā un Lietuvā. Cenu starpība 23 un 24 centu apmērā par dīzeļdegvielu un benzīnu liek apšaubīt mūsu konkurētspēju un lozungus par atpalicības samazināšanu no kaimiņiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti