Portāls iAuto.lv pievērš uzmanību satiksmes organizācijai un problemātikai ne vien Rīgā, bet arī citās Latvijas pilsētās. Turpinām apskatīt, vai Jūrmala ir gatava vasaras sezonai, ņemot vērā to, ka tā tiek uzskatīta par nozīmīgāko kūrortpilsētu Latvijā un šajā gadalaikā Jūrmalu apmeklē ievērojams skaits cilvēku.
Šā gada 3.jūnijā publicētajā video redzam gaužām slikto Jūrmalas ceļu, ietvju, nomaļu un horizontālo apzīmējumu stāvokli, lūk publicētais video:
Jūrmala ir bagāta pašvaldība, jo iedzīvotājiem ir jāmaksā liels nekustamā īpašuma nodoklis pat ar visu 70% atlaidi (deklarētajiem). Turklāt viesiem par iebraukšanu ar automobili tiek prasīti 2 EUR (šogad jāmaksā arī motobraucējiem) + ieņēmumi no citiem nodokļiem.
Jāatzīmē, ka Jūrmalā nav pašvaldības maksas stāvvietu.
Prieks! Šobrīd vairākas gājēju pārejas ir sakārtotas un daudzviet horizontālie apzīmējumi uz gājēju pārejām ir atjaunoti. Lūk, kā izskatījās gājēju pāreja pie Dubultu stacijas vēl 16. jūnijā
Gājēju pāreja pie Dubultu stacijas 16.06.2017. Foto: iAuto.lv
Te fotogrāfija no tās pašas gājēju pārejas pie Dubultu stacijas 17.jūnijā
Gājēju pāreja pie Dubultu stacijas 16.06.2017. Foto: iAuto.lv
Košumkrūms pie Jūrmalas pašvaldības policijas, kuru nofilmējām 3.jūnija video: (pirms)
un pēc:
Dubultu centrs 17.jūnijā 2017 Foto: iAuto.lv
Vismaz uz pacēluma ir daļēji nopļauta zāle... Tas ir pretī LIAA birojam.
Foto: iAuto.lv
Attēlam tālāk varam redzet Swedbank filiāli. Tas viss diemžēl ir palicis arī šobrīd pašā Jūrmalas centrā.
Foto: iAuto.lv
Netālu no Valsts policijas ēkas Dubultos (pirms)
un pēc
Foto: iAuto.lv
Vēl viena gājēju pāreja Dubultu centrā: (pirms)
un pēc
Foto: iAuto.lv
Gājēju pāreja no autobusa pieturas ejot uz bērnudārzu, sākumskolu "Taurenīts", (pirms):
un pēc
Foto: iAuto.lv
Pāris nedēļu laikā ir veikti infrastruktūras atjaunošanas darbi, taču Jūrmalas ielu stāvoklis no Majoru/Dubultu robežas līdz Vaivariem ir kritisks, to nevar uzskatīt par sakārtotu un ērtu pilsētas iedzīvotājiem un viesiem.
Mēs bieži vien runājot par ceļiem sakām, ka tie ir sliktā vai kritiskā stāvokli. Bet, ja padomājam konkrētāk par kuriem ceļiem, tad mēs bieži nonākam pie atziņas, ka domājam ceļus - ielas pilsētās. Diemžēl gan Jūrmalā, un it sevišķi Rīgā ar to ir lielas problēmas, vai pareizāk sakot neizdarības. Par šo ielu sakārtišanu un uzturēšanu atbildīgas ir pašvaldības.
Jā, visam vajag līdzekļus, bet Jūrmalai tie ir pieejami no iedzīvotāju nodokļiem un attiecīgi pretī tiek sagaidīts to lietpratīgs izlietojums. Nolaist gājēju pārejas pilsētā līdz tādam līmenim, kā ir redzams šajā rakstā nav pieļaujams. Mēs taču zinām, ka atbildīgie māk uztaisīt labas gājēju pāreju, kā to varam redzēt Mellužos pie parka ar speciālām joslām, kas gan brīdina, gan samazina bremzēšanas ceļu.
Jūrmalā brīnumi notiek arī stiprāka lietus gadījumā, bet tas jau cits stāsts, piemēram, 2014. gadā Jūrmalas galvenā iela plūdos (+ foto): iAuto ceļu reportieris, vai arī šajā video 2012. gadā:
Salīdzinot ar pagājušo gadu, 2017.gada ceļu fonds Jūrmalā ir samazināts līdz 4.3 miljoniem eiro – 1.99 milj. remontiem, 1.51 miljons labiekārtošanas darbiem un 833 tūkstoši EUR kredītu par Raiņa ielas rekonstrukciju un ielu asfalta seguma kapitālo remontu atmaksai.
Lasi portālā iAuto.lv vēl:
Es pavasarī te uztraucos, ka Asaru prosp galā ir veiksmīgi un lepni uzbūvēts Ēiropā Bīstamākais aplis, bet pietrūcis ir prāta un veiksmes uzzīmēt viduslīniju pāris km garumā.Tā kā shitie atbildīgie k-dziņi acīmredzot cītīgi lasa iAuto, nu ta tagd tā Līnija mums ir. Bet- aizbrauciet luuudzu uzbildējiet, kaaaaada viņa ir. Tur izskatās aka kkāds alkonauts ar atvērtu bikšupriekšu ir bijis iekritis baltās krāsas mucā un pēc tam rāpojis aptuveni pa to ceļa vidu un figzin kādā virzienā un ar kuru diez Locekli tā līnija tur ir uzvilkta.Acīmredzami ir noprotams, ka visdrīzāk ar to, kuru viņš aizmirsis vai nav uzspējis iebāzt sev kkur atpakaļ pēc dabisko vajadzību kārtošanas.Rāpojot tas tur ir švankalējies un šļakstījies uz visām pusēm.Nekur citu tādu Ūnikumu pagaidām neesmu manījis- tā ka brauciet fiksi apskatīt, kamēr vel nav uznācis stiprāks lietus un viss tas krāšņums nav kkur aizskalots
Būs intersanti, cik ilgi tās līnijas turēs.
Kurā vietā mākslinieks ir uzdarbojies?
Slokas ielā tas pats krāsotājs, ekskursiju sāciet no Kuršu veikala un tā līdz Dubultiem
Tur tajā tālākajā galā pirms Talsu šosejas- kur kases aparāti un kur mentu būda kādreiz bija.Nu vnk šedevrs- da pofigu tas debilais krāsotājs, bet nu viņa saimnieku (kas drošivien ieņēma krietnu Naudu par šo Darbu...)- nu to gan vajadzētu noķert un turpat pie staba aiz olām pakārt.Tas taču ir kauns un atklātā tekstā ņirga par nodokļumaksātājiem