Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

iAuto.lv turpina pētīt ielu stāvokli Jūrmalā; ir progress (+foto) 16

 
iAuto.lv | 17.jūnijs 2017 15:34

Portāls iAuto.lv pievērš uzmanību satiksmes organizācijai un problemātikai ne vien Rīgā, bet arī citās Latvijas pilsētās. Turpinām apskatīt, vai Jūrmala ir gatava vasaras sezonai, ņemot vērā to, ka tā tiek uzskatīta par nozīmīgāko kūrortpilsētu Latvijā un šajā gadalaikā Jūrmalu apmeklē ievērojams skaits cilvēku.

Šā gada 3.jūnijā publicētajā video redzam gaužām slikto Jūrmalas ceļu, ietvju, nomaļu un horizontālo apzīmējumu stāvokli, lūk publicētais video:

Jūrmala ir bagāta pašvaldība, jo iedzīvotājiem ir jāmaksā liels nekustamā īpašuma nodoklis pat ar visu 70% atlaidi (deklarētajiem). Turklāt viesiem par iebraukšanu ar automobili tiek prasīti 2 EUR (šogad jāmaksā arī motobraucējiem) + ieņēmumi no citiem nodokļiem.

Jāatzīmē, ka Jūrmalā nav pašvaldības maksas stāvvietu.

Prieks! Šobrīd vairākas gājēju pārejas ir sakārtotas un daudzviet horizontālie apzīmējumi uz gājēju pārejām ir atjaunoti. Lūk, kā izskatījās gājēju pāreja pie Dubultu stacijas vēl 16. jūnijā

Gājēju pāreja pie Dubultu stacijas 16.06.2017. Foto: iAuto.lv

Te fotogrāfija no tās pašas gājēju pārejas pie Dubultu stacijas 17.jūnijā

Gājēju pāreja pie Dubultu stacijas 16.06.2017. Foto: iAuto.lv

Košumkrūms pie Jūrmalas pašvaldības policijas, kuru nofilmējām 3.jūnija video: (pirms)

un pēc:

Dubultu centrs 17.jūnijā 2017 Foto: iAuto.lv

Vismaz uz pacēluma ir daļēji nopļauta zāle... Tas ir pretī LIAA birojam.

Foto: iAuto.lv

Attēlam tālāk varam redzet Swedbank filiāli. Tas viss diemžēl ir palicis arī šobrīd pašā Jūrmalas centrā.

Foto: iAuto.lv

Netālu no Valsts policijas ēkas Dubultos (pirms)

un pēc

Foto: iAuto.lv

Vēl viena gājēju pāreja Dubultu centrā: (pirms)

un pēc

Foto: iAuto.lv

Gājēju pāreja no autobusa pieturas ejot uz bērnudārzu, sākumskolu "Taurenīts", (pirms):

un pēc

Foto: iAuto.lv

Pāris nedēļu laikā ir veikti infrastruktūras atjaunošanas darbi, taču Jūrmalas ielu stāvoklis no Majoru/Dubultu robežas līdz Vaivariem ir kritisks, to nevar uzskatīt par sakārtotu un ērtu pilsētas iedzīvotājiem un viesiem.

Mēs bieži vien runājot par ceļiem sakām, ka tie ir sliktā vai kritiskā stāvokli. Bet, ja padomājam konkrētāk par kuriem ceļiem, tad mēs bieži nonākam pie atziņas, ka domājam ceļus - ielas pilsētās. Diemžēl gan Jūrmalā, un it sevišķi Rīgā ar to ir lielas problēmas, vai pareizāk sakot neizdarības. Par šo ielu sakārtišanu un uzturēšanu atbildīgas ir pašvaldības.

Jā, visam vajag līdzekļus, bet Jūrmalai tie ir pieejami no iedzīvotāju nodokļiem un attiecīgi pretī tiek sagaidīts to lietpratīgs izlietojums. Nolaist gājēju pārejas pilsētā līdz tādam līmenim, kā ir redzams šajā rakstā nav pieļaujams. Mēs taču zinām, ka atbildīgie māk uztaisīt labas gājēju pāreju, kā to varam redzēt Mellužos pie parka ar speciālām joslām, kas gan brīdina, gan samazina bremzēšanas ceļu.

Jūrmalā brīnumi notiek arī stiprāka lietus gadījumā, bet tas jau cits stāsts, piemēram, 2014. gadā Jūrmalas galvenā iela plūdos (+ foto): iAuto ceļu reportieris, vai arī šajā video 2012. gadā:

Salīdzinot ar pagājušo gadu, 2017.gada ceļu fonds Jūrmalā ir samazināts līdz 4.3 miljoniem eiro – 1.99 milj. remontiem, 1.51 miljons labiekārtošanas darbiem un 833 tūkstoši EUR kredītu par Raiņa ielas rekonstrukciju un ielu asfalta seguma kapitālo remontu atmaksai. 

Lasi portālā iAuto.lv vēl:

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Foto: iAuto.lv

Vai Te ar ceļā zīmēm pie luksofora viss ir kārtībā? Foto: iAuto.lv

Ir uzkrāsoti gājēju pārejas horizontālie apzīmējumi Foto: iAuto.lv

 
Visi komentāri
 
650 17.jūnijs 2017 18:57
0 0 Atbildēt

Es pavasarī te uztraucos, ka Asaru prosp galā ir veiksmīgi un lepni uzbūvēts Ēiropā Bīstamākais aplis, bet pietrūcis ir prāta un veiksmes uzzīmēt viduslīniju pāris km garumā.Tā kā shitie atbildīgie k-dziņi acīmredzot cītīgi lasa iAuto, nu ta tagd tā Līnija mums ir. Bet- aizbrauciet luuudzu uzbildējiet, kaaaaada viņa ir. Tur izskatās aka kkāds alkonauts ar atvērtu bikšupriekšu ir bijis iekritis baltās krāsas mucā un pēc tam rāpojis aptuveni pa to ceļa vidu un figzin kādā virzienā un ar kuru diez Locekli tā līnija tur ir uzvilkta.Acīmredzami ir noprotams, ka visdrīzāk ar to, kuru viņš aizmirsis vai nav uzspējis iebāzt sev kkur atpakaļ pēc dabisko vajadzību kārtošanas.Rāpojot tas tur ir švankalējies un šļakstījies uz visām pusēm.Nekur citu tādu Ūnikumu pagaidām neesmu manījis- tā ka brauciet fiksi apskatīt, kamēr vel nav uznācis stiprāks lietus un viss tas krāšņums nav kkur aizskalots

iAuto 17.jūnijs 2017 19:29
0 0 Atbildēt

Būs intersanti, cik ilgi tās līnijas turēs.

Kurā vietā mākslinieks ir uzdarbojies?

Kips 17.jūnijs 2017 22:37
0 0 Atbildēt

Slokas ielā tas pats krāsotājs, ekskursiju sāciet no Kuršu veikala un tā līdz Dubultiem

650 17.jūnijs 2017 23:55
0 0 Atbildēt

Tur tajā tālākajā galā pirms Talsu šosejas- kur kases aparāti un kur mentu būda kādreiz bija.Nu vnk šedevrs- da pofigu tas debilais krāsotājs, bet nu viņa saimnieku (kas drošivien ieņēma krietnu Naudu par šo Darbu...)- nu to gan vajadzētu noķert un turpat pie staba aiz olām pakārt.Tas taču ir kauns un atklātā tekstā ņirga par nodokļumaksātājiem

Jūrmalnieks 18.jūnijs 2017 11:44
0 0 Atbildēt

Jūrmala- aku vāku galvaspilsēta. Esmu visai drošs, ka vāku skaits uz vienu kilometru jebkurā posmā ir lielākais valstī. Turklāt tie vāki ir pa visu brauktuvi, šķībi, apbraukt vietām nereāli.

650- kas tieši to apli tavuprāt padara tik bīstamu??

a 18.jūnijs 2017 13:12
0 0 Atbildēt

tie vaki ir saliktu vēsturiski un diezvai tur ko vairs var līdzēt...mani vairak izbrīna ,ka saceļ jaunus objektus un vāki atkal tur ir zem riteņiem tieši ,pat nav vienā līnijā...Dienvidu tilta pārvads ...Brauc Eiropā, kur jauni ceļi,maksas/nemaksas un nav nevienas akas,,,amerikā arī neredzeju uz lielceļiem,Ņujorkā gan akas ir Ļoti daudz,bet tur apakšā ir vēlviena pilsēta ,tur savadak nevar...Pilsetās jau tas akas nesaliksi savadāk...

650 18.jūnijs 2017 12:23
0 0 Atbildēt

Tas, ka viņa novietojums attiecībā pret Galveno braukšanas virzienu ir absoluti greizs- kas prasa izbraukt mākslīgi sarežģītu trajektoriju ar tendenci ieslīdēt grāvī. Turklāt vienā fragmentā apļa asfalts ir burtiski metru no grāvja, kā arī izmisušie trajektorijas nogriezēji jau pirmajā nedeļā tur izveidoja 20cm dziļu reni hau burtiski gar pašu grāvja maliņu.Barjeru tur nav, minētais izgrauzums tur netiek nedz kopts nedz aizbērts.Toties pa vidu pietika prāta un līdzekļu piķes iestādīt. Lietus laikā tur ir ūden tajos izgrauzumos- nezin vai daudzi iedomāsies cik tas dziļš. Tur vienīgā Laime, ka izbijušies cilvēki brauz tiešām uz 20. Tapc pagaidām veicas.

a 18.jūnijs 2017 13:07
1 0 Atbildēt

Par apļiem.Tas visā valstī apļos sastāda visādus brīnumus mašīnas augstumā un sacenšās ,kam lielākā puķe valstī....Tas aplis jau tā mazs un tu neko neredz,tur nevajag puķes,tam aplim jabūt pārskatāmam,lai var novērtēt situaciju...Sastādiet puķes ceļa malā,nav tur laika nevienam baigi novērtēt skaistumu...

650 18.jūnijs 2017 13:33
0 0 Atbildēt

Par savu "privāto" naudu manispēc lai katrs būvē ko un kā tik vēlas. Nelaime ir tā, ka tiek izšķērdēti kopējie līdzekļi.Kāds vienā laidā rada apšaubāmas un nekvalitatīvas lietas un pilnīgi netraucēti par visu to saņem algu un pat gūst peļnu.Jauni vai nesen iekārtoti normāli apļi ir daudzās pilsētās- tepat Tukumā, Valmierā,Vencpilī, bet nu nekur nav redzēta shitāda laža kā jūrmalā.Nevienā atejā un pat ne remonta zonā nav beidzamā laikā manīta tādas kvalitātes un tāda izskata Viduslīnija, kā šī te Kūrorta Vizītkarte,akkurāt pie paša kases automaata...

Pļaviņas:) 18.jūnijs 2017 20:09
0 0 Atbildēt

iAuto izbrauc caur Pļaviņām, un tad gaudo ar Jūrmalu.

Krasta iela Rīgā nu jau arī Pļaviņas atgādina.

iAuto 19.jūnijs 2017 6:24
0 0 Atbildēt

Par Krasta ielu piekrītu, tas ir "vāks".

viencexperc 18.jūnijs 2017 22:25
2 0 Atbildēt

Ja Iauto izbrauktu tālāk no Rīgas, tad visi šie ceļi, kas te sabildēti, liktos ideāli gludi.

iAuto 19.jūnijs 2017 6:29
0 0 Atbildēt

Te bija vairāk domāts par to kādā stāvokli ir bagātās Jūrmalas ceļu infrastruktūra, kas sevī ietver arī zīmes, līnijas, apmales, ietves , velo ceļus utt.

Ir tā, ka Dubulti ir vienkārši krimināli. Mēs pat nebraucām nost no galvenā ceļa uz grants ceļiem, kuriem vispār dzivojamo māju rajonos Jūrmalā nebūtu jābūt.

gunbox 19.jūnijs 2017 10:03
0 0 Atbildēt

Nu pag. Iebraukšanas kase aiziet 100 punkti pa atbildīgo kabatām. Kur nu vēl asfaltā guldīt.

650 28.jūnijs 2017 19:34
0 0 Atbildēt

O, jaa, Progress notiek acīmredzami- nupat skatos, ka tur tas 1/2pprātā esošais alkonauts, to vidusLīniju krāsodams, ir nejauši ierāpojis arī vēl citos šīs pilsētas rajonos.Līnijas kvalitāti acīmredzot nosaka tas, cik lielā reibuma un po-uja pakāpē viņš šo svarīgo darbu ir izveicis (kur no rīta, tur taisnāk, kur pēcpusdienā tur galīg d.., uttt)

IViesis 5.jūlijs 2017 22:11
0 0 Atbildēt

Solījumus jūrmalas pašvaldība neilda. at neskatoties uz iedzīvotāju un viesu kāšanu. Piem., jau pagājušad tika solīts, ka tiks asfaltēta Pļaviņu ielā Slokā. Iedzīvotāji tur pārcieta gāzes,kanalizacijas,ūdens, latvenergo kabeļu un lattelecom interneta kabe'lu rakšanas darbus....kā saka - vēl tikai tramvaja sliedes trūkst. BET solīto asfaltu kaut kā nemana. Tā iela šobrīd tiešām izskatās kā pēc vācu/krievu kara aviacijas bumbošanas....

iAuto varētu to procesu papētīt.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Sabiedrība ceļ trauksmi par OCTA grozījumiem: ManaBalss iniciatīva savāc jau gandrīz 2000 parakstu trīs stundu laikā 15

Jaunās prasības par obligātu OCTA polises iegādi visiem reģistrētajiem transportlīdzekļiem, neatkarīgi no to izmantošanas, ir izraisījušas plašu sabiedrības neapmierinātību. Saskaņā ar likuma grozījumiem, kas stāsies spēkā 23.decembrī, OCTA būs jāiegādājas pat tiem transportlīdzekļiem, kas netiek izmantoti un stāv garāžās vai pagalmos. Lasīt vairāk

 

Kā pasargāt dzinēju no priekšlaicīgas aizdegšanās? 12

Tiekšanās pēc energoefektivitātes un izmešu mazināšanas mudina automašīnu ražotājus izstrādāt arvien mazākus dzinējus. Turbokompresora tehnoloģija nodrošina, ka mazāka tilpuma dzinējs var būt tikpat jaudīgs. Tomēr mazam dzinējam bez pareizās apkopes draud liela problēma – priekšlaicīga aizdegšanās. Lasīt vairāk

 

Škoda katapultējas uz pretējo joslu (+ VIDEO) 8

Komentārā teikts, ka Škoda vadītājs saduras ar priekšā braucošo Audi, novirzās no kursa un uzbraucot zaļajai zonai, kas nostrādā kā tramplīns, pārlido apstādījumam un nonāk uz ielas, kur kustība virzās uz pretējo pusi. Lasīt vairāk

 

Pētījumā atklāts: palielinoties spēkrata nobraukumam, pieaug odometra "attīšanas" un bojājumu skaits 8

Nobraukums ir viens no galvenajiem transportlīdzekļa nolietojuma rādītājiem, tādēļ daudzi šoferi uz to paļaujas, pērkot automašīnu. Taču ne vienmēr šis skaitlis ir precīzs - it īpaši vecākiem automobiļiem. Spēkrata kalpošanas mūža gaitā veiktais kilometru skaits tiek fiksēts odometrā. Krāpnieki bieži cenšas manipulēt ar tā datiem, lai maldinātu pircējus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti