"Aizliegtais paņēmiens" pārliecināts par raidījumā pausto informāciju saistībā ar Jēkabpils asfalta neatbilstību - iAuto

"Aizliegtais paņēmiens" pārliecināts par raidījumā pausto informāciju saistībā ar Jēkabpils asfalta neatbilstību 30

 

Foto: Ilustratīvs attēls/iAuto.lv

Nozare.lv | 21.marts 2018 20:46

Latvijas Televīzijas (LTV) raidījuma "Aizliegtais paņēmiens" veidotāji nešaubās par raidījumā parādīto informāciju saistībā ar Jēkabpils Bebru mikrorajona ielu asfalta neatbilstību prasībām, aģentūru LETA informēja "Aizliegtā paņēmiena" pārstāvis Guntis Bojārs.

Viņš gan atzina, ka raidījuma pārstāvju izvēlētais urbšanas veids neesot atbilstošs standartam, taču žurnālistika pieļaujot visa veida faktu vākšanas metodes. "Un tam šajā gadījumā nav izšķirošas nozīmes, jo labu un kvalitatīvu asfalta segumu, kā mums to norādījuši jomas speciālisti, nevar tik viegli sadrupināt ar urbi, kā to norāda firmas [SIA "Ošukalns"] pārstāvji," skaidroja Bojārs.

"Aizliegtais paņēmiens", kas veica Bebru mikrorajona ielas asfaltā kontrolurbumus, vēstīja, ka asfaltbetona segums Bebru mikrorajona ielu ielā ieklāts neatbilstoši iepirkuma prasībām jeb solītā desmit centimetru ielas seguma vietā konstatēja četrus līdz piecus centimetrus.

"Gribam norādīt, ka, pēc mūsu rīcībā esošās informācijas, pērn Jēkabpils novada dome bija saņēmusi pieprasījumu no citu mediju žurnālistiem veikt oficiālus asfalta urbumus novadā teritorijā, bet viņiem tas tika atteikts. Tāpēc mēs to nolēmām darīt nesankcionēti," vēstīja aģentūrai LETA Bojārs.

Bojārs par žurnālistikas izpētes gaitu informējis LTV vadību un LTV Ziņu dienesta vadību.

Kā ziņots, būvdarbu veicēja, SIA "Ošukalns" valdes loceklis un Jēkabpils domes deputāts Aigars Nitišs (LZP) iepriekš apgalvoja, ka ceļa segums esot ieklāts atbilstoši prasībām un televīzijas raidījuma pasūtījuma veiktie urbumi nav veikti kvalitatīvi un nav izurbti līdz galam. Lai apliecinātu to, Nitišs demonstrēja paraugus, kas atbilstoši tehnoloģiskajām prasībām izurbti blakus "Aizliegtā paņēmiena" veiktajiem urbumiem.

Savukārt Jēkabpils pilsētas dome saistībā ar raidījuma veiktajiem urbumiem vērsusies policijā, uzskatot, ka notikusi nesankcionēta pašvaldības īpašuma bojāšana.

 
30 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
Pļurkt 22.marts 2018 17:23
139 143 Atbildēt

Kas ir - pediņš esi??

ribers 22.marts 2018 19:47
133 95 Atbildēt

Nav smuki citus savā vārdā saukt!

usaexperc 22.marts 2018 11:53
83 50 Atbildēt

Tas aizliegtais paņēmiens ir pārāk tendenciozs raidījums, velk uz politisko pasūtījumu. Kādēļ viņi nerok sava saimnieka dārzu? Tur ble ne tādus vien miljonus var uzrakt...

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

TIEŠRAIDE no "Latvijas Gada auto 2026" apbalvošanas ceremoniju šovakar 19.00 1

Šovakar, 18.decembrī, svinīgajā apbalvošanas ceremonijā kļūs zināms, kurš auto izcīnīs prestižo titulu "Latvijas Gada auto 2026", kā arī laureātus papildus nominācijās. Lasīt vairāk

 

Avārijā uz Rēzeknes šosejas gājusi bojā nepilngadīga jauniete 4

Trešdien avārijā uz Rēzeknes šosejas gājusi bojā nepilngadīga jauniete, aģentūru LETA informēja Valsts policijā. Lasīt vairāk

 

Pāris, kas nav pāris. Kas kopīgs Lynk & Co modeļiem 02 un 08? (+ VIDEO)

Šoreiz TV Autoziņās salīdzinām divus it kā nesalīdzināmus Lynk & Co modeļus - elektromobili 02 un lādējāmā hibrīda 08. 02 kļuva par pirmo Lynk elektromobili Eiropas tirgū, un tas simboliski sekoja hibrīdautomobilim 01. Lynk & Co 08 turpretim ir tehniski identisks Volvo XC40. Lasīt vairāk

 

Vai Cupra sportiskais gars joprojām ir dzīvs? Atbildi meklē Jānis Vanks (+ VIDEO) 1

Cupra zīmols savulaik bija SEAT automašīnu sporta divīzija. Kopš tas kļuvis neatkarīgs, nebūt ne visas Cupra automašīnas aprīkotas ar 300 zirgspēku motoriem, un ražošanas apjomi tikko pārsnieguši miljonu. Vai tikai Cupra nav pārāk iegājusi "meinstrīmā"? Lai to noskaidrotu, paņemsim jaunāko Formentor VZ ar nu jau 333 ZS, un noskaidrosim, vai Cupra joprojām ir ātri un vienlaikus droši? Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti