"Aizliegtais paņēmiens" pārliecināts par raidījumā pausto informāciju saistībā ar Jēkabpils asfalta neatbilstību 30

 

Foto: Ilustratīvs attēls/iAuto.lv

Nozare.lv | 21.marts 2018 20:46

Latvijas Televīzijas (LTV) raidījuma "Aizliegtais paņēmiens" veidotāji nešaubās par raidījumā parādīto informāciju saistībā ar Jēkabpils Bebru mikrorajona ielu asfalta neatbilstību prasībām, aģentūru LETA informēja "Aizliegtā paņēmiena" pārstāvis Guntis Bojārs.

Viņš gan atzina, ka raidījuma pārstāvju izvēlētais urbšanas veids neesot atbilstošs standartam, taču žurnālistika pieļaujot visa veida faktu vākšanas metodes. "Un tam šajā gadījumā nav izšķirošas nozīmes, jo labu un kvalitatīvu asfalta segumu, kā mums to norādījuši jomas speciālisti, nevar tik viegli sadrupināt ar urbi, kā to norāda firmas [SIA "Ošukalns"] pārstāvji," skaidroja Bojārs.

"Aizliegtais paņēmiens", kas veica Bebru mikrorajona ielas asfaltā kontrolurbumus, vēstīja, ka asfaltbetona segums Bebru mikrorajona ielu ielā ieklāts neatbilstoši iepirkuma prasībām jeb solītā desmit centimetru ielas seguma vietā konstatēja četrus līdz piecus centimetrus.

"Gribam norādīt, ka, pēc mūsu rīcībā esošās informācijas, pērn Jēkabpils novada dome bija saņēmusi pieprasījumu no citu mediju žurnālistiem veikt oficiālus asfalta urbumus novadā teritorijā, bet viņiem tas tika atteikts. Tāpēc mēs to nolēmām darīt nesankcionēti," vēstīja aģentūrai LETA Bojārs.

Bojārs par žurnālistikas izpētes gaitu informējis LTV vadību un LTV Ziņu dienesta vadību.

Kā ziņots, būvdarbu veicēja, SIA "Ošukalns" valdes loceklis un Jēkabpils domes deputāts Aigars Nitišs (LZP) iepriekš apgalvoja, ka ceļa segums esot ieklāts atbilstoši prasībām un televīzijas raidījuma pasūtījuma veiktie urbumi nav veikti kvalitatīvi un nav izurbti līdz galam. Lai apliecinātu to, Nitišs demonstrēja paraugus, kas atbilstoši tehnoloģiskajām prasībām izurbti blakus "Aizliegtā paņēmiena" veiktajiem urbumiem.

Savukārt Jēkabpils pilsētas dome saistībā ar raidījuma veiktajiem urbumiem vērsusies policijā, uzskatot, ka notikusi nesankcionēta pašvaldības īpašuma bojāšana.

 
Visi komentāri
 
vadims 21.marts 2018 21:55
17 1 Atbildēt

bet tā jau ir visus neatkarības gadus-ceļu bizness ir vnk zelta bedre jo it visi ceļi būvējas tikai tā - urb un pārbaudi kaut visus

Palaidniex 22.marts 2018 7:56
8 18 Atbildēt

Neesmu ceļinieks, bet bez taustāmiem pierādījumiem tā ir tik pat tukša muldēšana kā tā Bojāra publiskā izgāšanās un mētāšanās ar skaļiem vārdiem.

Pļurkt 22.marts 2018 9:37
3 1 Atbildēt

Ja jau nespēj sajēgt starpību starp 10 CENTIMETRIEM un 5 cm kaut vai mērot ar colštoku, tad ko meklēt kaut kādas vietnēs ar tehnisku novirzienu (vizmaz reizēm te ir tehnisks novirziens)??

driveris 22.marts 2018 9:54
0 0 Atbildēt

Tu biji klāt pie urbšanas?

Pļurkt 22.marts 2018 11:33
3 1 Atbildēt

Da pilnīgi pajāt kā tika uzlauzts. Kaut ar ķirku!!

Ir jābūt totālam stulbenim lai 5 cm neatšķirtu no paredzētajiem 10 cm!

Esmu pats lauzis NORMĀLI uzliktu asfaltu 5 cm biezu - bija ko pajāties, gabali tādi ka knapi panest, nevis kurmja rakumu čupa. Pie kam lauzu komunistu laikos uzklātu necili ieliņas malu!

usaexperc 22.marts 2018 11:58
4 4 Atbildēt

Tātad tu esi tas sētas cauruma ar uzrakstu "peža" drāzējs???

Pamēģini ar betona urbi koku izurbt, tad raudāsi ka sūdīgs koks, smird un kūp?

p.s. Kur tādi čīkstētāji rodās...

Pļurkt 22.marts 2018 17:23
139 143 Atbildēt

Kas ir - pediņš esi??

ribers 22.marts 2018 19:47
133 95 Atbildēt

Nav smuki citus savā vārdā saukt!

Palaidniex 22.marts 2018 11:34
0 16 Atbildēt

Skaties pats!

nespecs 22.marts 2018 9:55
8 18 Atbildēt

Šis raidījums bija tiek ievads, turpinājums sekos! Esmu redzējis, kad ar triecienmašīnām tiek lauzts asfalts augšā un tur abas kārtas turas kopā, nesadrūp, pat šķembas tai kārtā stingri saķērušās! Tā pirmā kārta ir vecais nofrēzētais asfalts, ja to smuki izber, izlīdzina, ar ceļa rulli noblietē, tas, kā biezpiens salīp, izskatās pēc īsta asfalta, bet ja ar lauzni sāc lauzt, sabirst, domājams urbjot arī!

eidis 22.marts 2018 10:30
2 9 Atbildēt

Hahahā. Varbūt tomēr iesi grāmatiņu palasaīt?

Saķērušās šķembas..... hihī .... Nesankcionēta frēzēta asfalta lietošana .... hahāhā

Šis ir ārprāts, ko sarakstīji.

eseris 22.marts 2018 8:49
14 2 Atbildēt

Tai raidījumā mani visvairāk "uzjautrināja" trīs oponenti kuri tik saskaņoti centās nolīdzināt žurnālistu.... bet nav jau dūmu bez uguns.

Pļurkt 22.marts 2018 9:41
1 7 Atbildēt

Ne tikai kaut kādā pusnomaļā mikrorajonā! Es personīgi esmu redzējis 5 cm biezu asfalta klājumu uz maģistrālā ceļa, kas tika RENOVĒTS jau šajā gadsimtā!

Par ceļu un ielu rekonstrukcijām labāk vispār nerunāt!! Jau esmu teicis, ka komunistu laikos pēdējie dzērāji strādāja ātrāk un KVALITATĪVĀK! Ja pie komunista VIENMĒR jaunais asfalta klājums tika pārrakts akurāt pēc 2 nedēļām, tad pie šiem zagļiem jauno klājumu rot vismaz gadu pa vairākām reizēm!

driveris 22.marts 2018 9:55
2 0 Atbildēt

Nu un? 5 cm kārta pati par sevi neko neizsaka. Kāds bija pamatnes "pīrāgs"?

Guzis 22.marts 2018 10:24
17 1 Atbildēt

Kā neizsaka ? Bija projekts, bija centimetri kas izrēķināti atbilstoši slodzei. Centimetru nav!

eidis 22.marts 2018 10:32
1 12 Atbildēt

Asfalts IR frikcijas kārta! Uz asfalta NEKAS neturas. Ceļš turas uz PAMATNES!!!!!!

Ejiet grāmatiņu palasīt!

Guzis 22.marts 2018 10:53
8 0 Atbildēt

Tavuprāt ceļus muļķi bez grāmatas projektē? Ir projekts, ir aprēķini, būvniekiem no tā nav jāatkāpjas uz savu galvu! It sevišķi - uz samazinājuma pusi!

Palaidniex 22.marts 2018 11:18
0 39 Atbildēt

Grāmatiņu par pielaidēm ar der palasīt, pirms ar triecienurbmašīnu un neatbilstošu kroņurbi ņēm paraugus...

Tik pat labi varēja ar korķaviļķi, lomiku un lodlampu 20 grādu salā ievākt paraugus, kurus pēc tam pielabot ar cirvi...

Pļurkt 22.marts 2018 11:39
29 10 Atbildēt

driveris

Nu un? 5 cm kārta pati par sevi neko neizsaka. Kāds bija pamatnes "pīrāgs"?

------------------------

Pilnīgi pajāt kas tur apakšā!! Latvijā nav monolītā granīta nevienā ceļa pamatnē, lai liktu 5 cm asfaltu uz MAĢISTĀLĀ ceļa, pa kuru dien dienā braukā fūres! Tas nav iekšpagalms vai trotuārs!!

----

Savas stulbās atrunas un vijebonus ar 6 pirksti gaisā vari pietaupīt saviem mazbērniem - vakara pasaciņas vietā!!

Ja vajadzēs es varu arī reāliem speciālistiem uzprasīt, tādiem kā Hamilkārs Sviķis un citiem!

Palaidniex 22.marts 2018 11:40
0 0 Atbildēt

Tīri interesei - uz kura maģistrālā ceļa ir 5 cm asfalta?

usaexperc 22.marts 2018 11:53
0 17 Atbildēt

Atkal Minska nepieleca?

Pļurkt 22.marts 2018 17:28
35 2 Atbildēt

Sveiks pediņ!!

doks 22.marts 2018 19:53
0 26 Atbildēt

Nu nevajadzētu savus netikumus piedēvēt kaimiņam...

usaexperc 22.marts 2018 11:53
83 50 Atbildēt

Tas aizliegtais paņēmiens ir pārāk tendenciozs raidījums, velk uz politisko pasūtījumu. Kādēļ viņi nerok sava saimnieka dārzu? Tur ble ne tādus vien miljonus var uzrakt...

650 22.marts 2018 13:04
0 37 Atbildēt

Protamsprotams, itin visi, kuri te vēl spēj muti atvērt, lai uz kaut ko "norādītu"- tie tak ir tupi kašķa meklētāji un čīkštētāji sestajā pakāpē.Jo suudus jāpierod ēst ir lieki nerunāajot un klusībā norijot.Protams, ka tieši tajā pagastā reālais asfalta kārtas biezums būs biezāks nekā jebkur europā, LV kosmiskajām technoloģijām un bezvadu urīnpūšļa uzlādes risinājumiem atbilstošs.Ar garantiju 100+bonus25g.Bojārs nabags uzdrošinās čīkstēt tikai tapc, ka viņš vnk nevar savam hlamam amortizātorus nopirkt, tāteikt, izgāž pār mums savu žulti un aizvainojumu ;P

eidis 22.marts 2018 18:07
1 25 Atbildēt

Nē!

Ir procesuālās normas, kuras apstiprinātas ar pilsoņu doto mandātu (aka likumdošana) un attiecīgi ir vienīgais pamats tiesāšanai.

Neatbilstoši vienalga vai aizturēts laupītājs, vai ievākts asfalta paraugs, NAV pamats tiesāšanai. Tieši tāpēc tās ir procesuālās normas, lai ndorošinātu vienlīdzīgu un salīdzināmu procesu.

Nepieturoties pie šī, nav iespējams veikt taisnu tiesu!

Es domāju Bojāram nekas nenotiktu, ja viņš: 1. Pieteiktu pārbaudi; 2. Noalgotu sertificētu laboratoriju; 3. Sagatavotu atbilstošu aktu.....

Bet nē, negrib. Mana paranoja saka, ka šāda spītīga normu neievērošana velk uz blēdību.....

usaexperc 22.marts 2018 18:15
0 28 Atbildēt

Bojāra saimniekam nav tik lielas ietekmes, lai viņš saskaņotu un apmaksāt urbšanu, un analīžu veikšanu. Tāpēc var strādāt tikai ar muti un perforatoru.

650 22.marts 2018 18:55
1 0 Atbildēt

Bojārs te nekādu tiesu nesprieda.Viņš vnk ne visai likumīgā ceļā ieguva "pagaidu" materiālu.Paredzētu paviršai sākotnējai papētīšanai.Kuras provizoriskais rezultāts nejauši izrādījās visai "daudzsološs", lai kalpotu par pamatu turpmākām nu jau oficiāli/sertificētām padziļinātās pētniecības darbībām.Ja nebūs taisnība- gan jau atsauks to informāciju un oficiāli samaksās sodu par sabiedriskā īpašuma izrubināšanu.Vajag uzgaidīt, būs interesanti.

xx89 22.marts 2018 21:20
1 24 Atbildēt

Principā kāds nedraugs pameta esmu žurnālistiem, kuri deg nepacietībā pēc sensācijas un kašķa. Apsūdzēt kādu var tad, ja ir korekti savākti konkrēti pierādījumi. Īpaši, šajā gadījumā vajadzēja kopā ar neatkarīgiem ekspertiem, pasūtītāju, ceļu laboratoriju un uzņēmēju veikt kontroli. Tad iegūtajam rezultātam būtu reāls svars!!!! Tagad tā ir vienkārši kāda nomelnošana pēc kuras jebkuram grūti atmazgāties.

Pļurkt 23.marts 2018 8:44
1 1 Atbildēt

Tā nav ēsma, bet gan zagša, aizsedzoties ar likumu un normām!!

Kurā likumā vai normā ir ierakstrīts, ka DRĪKST samazināt kaut vai to pašu asfalta kārtas biezumu nomaļu v ai trotuāru tuvumā???

Toties to regulāri dara ceļu būvētāji, jo paraugus NEDRĪKST ņemt tuvāk kā 50 cm no nomales vai trotuāra!!

------------------

Kaut kāda sajēga radās par kur ir tas kašķis!!

Ceļinieki sajuta ka sūdus un ar putām uz lūpām auro pa visiem kaktiem, ka šos, redziet, apmelo!!

Pie kam nevienam no izurbtajiem paraugiem pat neuzsita ar āmuri, toties ļoti akurāti, kā jēlu olu grozīja rokās..... lasi ka tik nesajūk filmēšanas laikā!!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Volvo izlaidis pēdējo eksemplāru ar dīzeļdzinēju 19

Zilās krāsas XC90, kas 2024. gada 27. martā noripoja no rūpnīcas konveijera Gēteborgā, kļuvis par pēdējo zviedru markas vieglo automašīnu, kurai iebūvēts dīzeļdzinējs. Lasīt vairāk

 

Nepilni 123 000 eiro – Mercedes prezentējis G-klases modernizēto modeli (+ FOTO) 4

G-klases 45 gadus ilgā vēsture turpinās. Cenas sākas no atzīmes 122 808 eiro, AMG modelis varētu maksāt nepilnus 200 000 eiro. Lasīt vairāk

 

Mercedes-AMG GT tagad arī četrcilindru motora versijā (+ FOTO) 3

Divvietīgajai kupejai arī šādā versijā jaudas netrūks. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti