Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

"Rīgas satiksmes" zaudējumi deviņos mēnešos sasnieguši 12,525 miljonus eiro 3

 

Foto: Ekrānšāviņš no Balticlivecam.com

Nozare.lv | 4.decembris 2018 8:46

Rīgas sabiedriskā transporta uzņēmuma SIA "Rīgas satiksme" apgrozījums šogad deviņos mēnešos bija 118,277 miljoni eiro, kas ir par 4% vairāk nekā attiecīgajā periodā pērn, savukārt kompānijas zaudējumi pieauguši vairāk nekā 30 reizes, sasniedzot 12,525 miljonus eiro, liecina kompānijas publiskotā informācija.

Uzņēmuma finanšu pārskatā teikts, ka atbilstoši 2018.gada 7.novembrī veiktajiem grozījumiem Rīgas domes noteikumos par Rīgas pilsētas pašvaldības 2018.gada budžetu kompānijai piešķirti līdzekļi uzkrāto zaudējumu segšanai, kas nav ņemts vērā veidojot "Rīgas satiksmes" starpperiodu saīsināto finanšu pārskatu par šā gada deviņiem mēnešiem.

Šogad deviņos mēnešos "Rīgas satiksmes" ekspluatācijas izmaksas (pārdotās produkcijas ražošanas, pārdošanas un administrācijas izmaksas) veidoja 127,2 miljonus eiro, kas ir par 7,3% vairāk nekā pērn deviņos mēnešos.

Kompānijas vadība informē, ka šogad deviņos mēnešos "Rīgas satiksme" pārvadājusi 103,395 miljonus pasažieru, kas salīdzinājumā ar 2017.gada attiecīgo periodu ir samazinājums par 2,1%.

Tostarp par pilnu maksu pārvadāto pasažieru īpatsvars veidoja 13%, kas ir par vienu procentpunktu mazāk nekā gadu iepriekš, ar abonementa biļetēm pārvadāto pasažieru īpatsvars veidoja 12%, kas arī ir par vienu procentpunktu mazāk, ar atlaidēm pārvadāto pasažieru īpatsvars veidoja 27%, kas ir par diviem procentpunktiem vairāk nekā gadu iepriekš, bet bez maksas pasažieru īpatsvars veidoja 48%, kas ir tik pat, cik gadu iepriekš.

Savukārt vidējā samaksa par braucienu, neskaitot bezmaksas pārvadājumus, 2018.gada deviņos mēnešos bija 0,68 eiro, kas veido 59% no 2015.gada 1.februārī noteiktā sabiedriskā transporta pakalpojumu tarifa - 1,15 eiro.

Vienlaikus "Rīgas satiksmes" ieņēmumi no autostāvvietu pakalpojumiem šogad deviņos mēnešos veidoja 10,1 miljonu eiro, kas, salīdzinot ar pagājušā gada attiecīgo periodu, ir pieaugums par 11% jeb vienu miljonu eiro. "Rīgas satiksme" septembra beigās apkalpoja 6352 maksas autostāvvietu (2017.gada beigās - 5989).

2017.gada deviņos mēnešos "Rīgas satiksme" strādāja ar 113,721 miljona eiro apgrozījumu un 401 214 eiro zaudējumiem.

"Rīgas satiksme" nodrošina pasažieru pārvadājumus ar autobusiem, tramvajiem un trolejbusiem Rīgā, kā arī apsaimnieko autostāvvietas pilsētas ielu malās. Uzņēmuma vienīgais īpašnieks ir Rīgas dome.

 
Visi komentāri
 
Šumba 4.decembris 2018 18:14
1 0 Atbildēt

Tas ir melnais caurums, kuram visi baidās ķerties klāt, bet ausainis tik ieņirdz un turpina tajā bāzt nodokļu maksātāju naudu priekš savas kabatas arodbiedrības, pašslavināšanas un vēlēšanām!!!

mahmudhasans 5.decembris 2018 10:26
2 0 Atbildēt

Rīga dotē vai pusi Latvijas.Lai taču dara,ko grib ar savu naudu!

reku 5.decembris 2018 14:18
0 0 Atbildēt

Ja jau tik lieli zaudējumi ir vērts padomāt par pāreju uz zirgu satiksmi,laicīgi.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Kas notiks ar Qashqai un Juke? - eksperti saka, ka Nissan atlicis gads

Japānas autobūves uzņēmumam Nissan atlicis vien gads vai nedaudz vairāk, uzskata eksperti. Ja risinājums netiks rasts, Nissan var šos grūtos laikus arī nepārdzīvot. Lasīt vairāk

 

Motociklu ražotājs KTM iesniedz bankrota pieteikumu 18

Sliktas ziņas Austrijas motociklu KTM cienītājiem – uzņēmums ir iesniedzis bankrota pieteikumu un cīnās par savu izdzīvošanu. Lasīt vairāk

 

Valdība konceptuāli vienojas no sākuma Rīgu neiekļaut "Rail Baltica" dzelzceļa trasē (+ VIDEO) 14

Vairāku stundu diskusijas, asa viedokļu apmaiņa, bet skaidrs ir viens – ko darīt ar projektu “Rail Baltica” ir sāpīgs jautājums. Trūkst ne tikai naudas, bet arī plāna, ko darīt tālāk. Par ko valdībai izdevās vienoties, un ko sola projekta nākotne? Lasīt vairāk

 

Kā pasargāt dzinēju no priekšlaicīgas aizdegšanās? 17

Tiekšanās pēc energoefektivitātes un izmešu mazināšanas mudina automašīnu ražotājus izstrādāt arvien mazākus dzinējus. Turbokompresora tehnoloģija nodrošina, ka mazāka tilpuma dzinējs var būt tikpat jaudīgs. Tomēr mazam dzinējam bez pareizās apkopes draud liela problēma – priekšlaicīga aizdegšanās. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti