130 km/h - autoceļu Viļņa-Kauņa pārveido par maģistrāli 12

Foto: Ekrānbilde no Google.com/maps

Nozare.lv | 12.oktobris 2019 10:53

Lietuvā sākta autoceļa Viļņa-Kauņa pārveide par maģistrāli, piektdien paziņojusi Autoceļu direkcija.

Kā norādījis direkcijas vadītājs Vitālijs Andrejevs, šai nolūkā jāveic satiksmes drošības uzlabošanas pasākumi un atsevišķu posmu rekonstrukcija.

Pēc modernizācijas darbu pabeigšanas autoceļa A1 posmā no 10. līdz 95.kilometram vasaras laikā būs atļauts braukt ar ātrumu 130 kilometri stundā, bet ziemā - 110 kilometri stundā.

"Maģistrālē A1 starp Viļņu un Kauņu transporta plūsma ir intensīvākā ne tikai visā Lietuvā, bet arī Baltijas valstīs kopumā, tādēļ satiksmes apstākļu uzlabošana un atļautā braukšanas ātruma palielināšana starp divām lielākajām mūsu valsts pilsētām ir svarīga gan Lietuvai, gan starptautiskās satiksmes uzlabošanai," uzsvēris satiksmes ministrs Jaroslavs Narkevičs.

Brauktuves atdalošajā joslā tiks ierīkotas metāla aizsargbarjeras, bet gar vienu daļu no ceļa - nožogojumi meža dzīvniekiem. Paredzēts rekonstruēt arī ātruma uzņemšanas un bremzēšanas joslas, izbūvēt gājēju celiņus un divlīmeņu gājēju pārejas, ierīkot ātruma kontroles un brīdināšanas sistēmu un apgaismojumu un veikt citus darbus.

Autoceļa Viļņa-Kauņa rekonstrukciju par aptuveni 42,6 miljoniem eiro veiks divi uzņēmumi - četrus posmus sakārtos uzņēmums "Kauno tiltai", bet vienu - "Fegda".

Visiem būvdarbiem, kā arī tajos izmantotajiem materiāliem uzņēmēji apņēmušies sniegt septiņu gadu garantiju.  

Saskaņā ar Autoceļu direkcijas datiem gada vidējā satiksmes intensitāte šai ceļā sasniedz aptuveni 30 000 automobiļu diennaktī.

 
12 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
taaneko 12.oktobris 2019 15:07
18 6 Atbildēt

Mums, atbildīgie, stāsta,, ka ātrums īr ļaunums un tās ir jāapkaro, nav jāskrien, nav jāpadzen, jā apsteidz. Ir jārespektē tie, kas nemāk un nevar. Bet šie redz grib palielināt ātrumu starp pilsētām. Vai nu viņiem "nav pilns rublis", vai arī grib pārkarsēt savu ekonomiku.

Miezis_69 12.oktobris 2019 16:51
15 6 Atbildēt

Latvijā pa to laiku valdība paziņo, ka naudas nav pat grants ceļu greiderēšanai... Un vispār pie mums ceļu esot par daudz... Un vispār, Latvijā ir 5G internets, kāds NAV nekur uz ZEMES!!! Tak momentā jūtama dzīves kvalitātes uzlabošanās...

Migla 12.oktobris 2019 20:47
13 1 Atbildēt

Nesapratu, šogad braucu pa šo ceļu un jau bija

130 km/h. Neviena radara, super uzticēšanās.

Braucu vidēji 140 km/h, ceļa virsma nebija baigi līdzena.

 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Smaga divu kravinieku sadursme (+ VIDEO) 11

Priekšā braucošais kravas auto nolemj apbraukt uz brauktuves apstājušos busiņu un izraisa smagu sadursmi ar pretim braucošo transportu (no 0:30). Lasīt vairāk

 

Situācija uz Jūrmalas šosejas bez izmaiņām - āmuri brauc tuvāk kreisajai malai arī ar labu asfaltu (+ VIDEO) 108

Savu kļūmīgo izpratni par to kā jābrauc pa Rīgas - Jūrmalas šoseju, kur brauktuve sadalīta trīs braukšanas joslās vienā virzienā, autovadītāji savulaik skaidroja ar to, ka labajā pusē ir sliktāks asfalts, taču izrādās, ka arī pēc remonta nekas nemainās - daļa joprojām turpina vilkties pa otro un trešo joslu, traucējot ātrāk braucošos. Lasīt vairāk

 

Arī Ferrari būs elektrisks superauto, taču - ne ātrāk par 2025.gadu

Itālijas luksusa klases automašīnu ražotājs "Ferrari" savu pirmo elektrisko automobili tirgū, visticamāk, laidīs vien pēc 2025.gada, jo šobrīd ir nepietiekamas akumulatoru tehnoloģijas, ceturtdien paziņoja uzņēmuma vadītājs Luī Kamiljeri. Lasīt vairāk

 

Ministri pauž bažas par "zaļās" degvielas veicināšanas negatīvo ietekmi uz produkta gala cenu 14

Otrdien valdībai lemjot par Ekonomikas ministrijas (EM) priekšlikumu paaugstināt minimāli piejaucamo biodegvielas apmēru benzīnam un dīzeļdegvielai, atsevišķi ministri pauda bažas par šī lēmuma negatīvo ietekmi uz degvielas gala cenu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti