Grīziņkalnā un Klusajā centrā ieviesīs ātruma ierobežojumu 30 km/h 11

 

Foto: Ekrānbilde no Google.com/maps

Nozare.lv | 10.marts 2021 10:35

Gājēju un citu mazāk aizsargāto satiksmes dalībnieku drošības uzlabošanai, kā arī transporta radītā trokšņa samazināšanai, sākot no 11.marta, Grīziņkalna apkaimē tiks ierīkota ātruma ierobežojuma 30 km/h zona, savukārt no 16.marta šādas izmaiņas tiks veiktas divās Klusā centra teritorijās.

Ātruma ierobežojuma zona Grīziņkalnā tiks ieviesta teritorijā starp Aleksandra Čaka ielu, Pērnavas ielu, Jāņa Asara ielu, Avotu ielu un Matīsa ielu. Minētajās ielās, kā arī Tallinas ielā atļautais braukšanas ātrums saglabāsies nemainīgs. Jaunās satiksmes organizācijas izmaiņas attieksies uz teritoriju starp minētajās ielām (skatīt Grīziņkalna satiksmes organizācijas shēmu).

Klusā centra apkaimē ātruma ierobežojumu zonas tiks ieviestas divās vietās:

1) Teritorijā starp Kalpaka bulvāri, Pulkveža Brieža ielu, Hanzas ielu un Krišjāņa Valdemāra ielu. Minētajās ielās atļautais braukšanas ātrums saglabāsies nemainīgs, savukārt ātruma ierobežojums 30 km/h attieksies uz teritoriju starp minētajās ielām.

2) Teritorijā starp Elizabetes ielu, Eksporta ielu, Hanzas ielu un Pulkveža Brieža ielu. Minētajās ielās atļautais braukšanas ātrums saglabāsies nemainīgs, savukārt ātruma ierobežojums 30 km/h attieksies uz teritoriju starp minētajās ielām (skatīt Klusā centra teritoriju satiksmes organizācijas shēmu).

Lai pieņemtu šādu lēmumu, tiek ņemti vērā vairāki satiksmes drošību ietekmējoši faktori - vai ielas ir pārblīvētas ar stāvošu transportu, tiek vērtēts brauktuvju un ietvju platums, izglītības iestāžu esamība, krustojumu un līkumu pārredzamība, transportlīdzekļu, gājēju, velosipēdistu intensitāte un citi aspekti.

Šādas zonas Rīgas ielās pakāpeniski tiks ieviestas arī turpmāk, īpaši apkaimju ielās, kur ir privātmājas un vēsturiski nav izbūvētas ietves.

Aicinām autovadītājiem būt vērīgiem un sekot līdzi satiksmes organizācijas izmaiņām.

Lasi vēl iAuto:

 
11 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
Antons 10.marts 2021 12:16
7 1 Atbildēt

Problēma tāda, ka Eiropā pat 2x lielākās pilsētās pēc pāris luksoforiem tu esi uz zaļā viļņa vai tunelī - 5-10 min un 100-120, tikmēr Rīgā nekā līdzīga nav un tev jāvelkas 30-40 min līdz pilsētas robežai. Un arī tad sākas, piemēram, Ulbroka utt. Nav brīnums, ka ceļš Rīga -Sigulda citās valstis aizņemtu divreiz mazāku laiku.

Rudā 11.marts 2021 14:23
5 0 Atbildēt

Nosvīdīs maksāt sodiņus, īpaši tad, kad saliks radarus katrā krustojumā.

Rudā velobraucēja 11.marts 2021 10:13
4 2 Atbildēt

Jauki! Braukšu ar riteni un aiz manis auto rinda, un nevienam nenāks prātā doma mani apdzīt, nerunājot par piespiešanu pie apmales.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Uz Dienvidu gaisa pārvada jau vairākas nedēļas atjaunots 70 km/h, Rīgas-Jūrmalas šoseja vēl 90 km/h (+ VIDEO) 7

iAuto.lv ir neizpratnē par to, kādēļ labos laika apstākļos uz Rīgas-Jūrmalas šosejas maksimālais atļautais ātrums joprojām ir tikai 90 kilometri stundā. Lasīt vairāk

 

Elektrokabeļu zagļu dēļ traucēta vilcienu satiksme Vācijas rietumos 3

Elektrokabeļu zagļi aizvadītajā naktī paralizēja vilcienu satiksmi Vācijas rietumos. Lasīt vairāk

 

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 11

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 

Kā izskatījās iepriekšējie visu paaudžu Dacia Duster... un tagad jaunais trešās paaudzes modelis (+ VIDEO) 1

iAuto.lv iepazīst jaunās paaudzes Dacia Duster, pie viena parādot visas Duster modeļu paaudzes evolūciju vairāk nekā desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti