Jūrmalas dome informē par satiksmes organizācijas izmaiņām Dubultos, taču nepiemin smagos pārkāpumus 1

 

Foto: jurmala.lv

Jūrmalas Dome | 7.oktobris 2021 16:40

iAuto komentārs: Jūrmalas domes pārstāvji 7. oktobrī savā mājas lapā un sociālajos tīklos informēja sabiedrību par satiksmes plūsmas izmaiņām un pievienoja sekojošas fotogrāfijas, kur ir vērojama virkne neatbilstību ar satiksmes organizēšanas shēmu un pārkāpumiem, kā, piemēram, uzkrāsota gājēju pāreja bez attiecīgas ceļa zīmes un vai bez luksofora.

Jūrmalas domes izplatītā informācija:

Pārbūvējot Dubultu satiksmes mezglu, ieviestas būtiskas satiksmes organizācijas izmaiņas Dubultu prospekta un Rūdolfa Blaumaņa ielas krustojumā, kā arī Dubultu prospekta un Baznīcas ielas krustojumā.

Baznīcas ielas posmā no Rūdolfa Blaumaņa ielas līdz Dubultu prospektam ir noteikta vienvirziena satiksme Dubultu prospekta virzienā.

Rūdolfa Blaumaņa ielas posmā no Dubultu prospekta līdz Baznīcas ielai ir noteikta vienvirziena satiksme Baznīcas ielas virzienā un mainīts satiksmes virziens.

Foto: jurmala.lv

Turpmāk, braucot no Rīgas puses Kauguru virzienā: Dubultu prospekta un Baznīcas ielas krustojumā labā pagrieziena veikšana vairs nav iespējama;

nokļūšanai uz Rūdolfa Blaumaņa ielu un uz Baznīcas ielu veicams labais pagrieziens uz Blaumaņa ielu no Dubultu prospekta.

Foto: jurmala.lv

Braucot no Kauguru puses Rīgas virzienā: Dubultu prospekta un Baznīcas ielas krustojumā kreisā pagrieziena veikšana vairs nav iespējama;

Foto: jurmala.lv

nokļūšana uz Baznīcas ielu ir iespējama Dubultu prospekta un Slokas ielas krustojumā, turpinot ceļu pa Rūdolfa Blaumaņa ielu.

Aicinām iedzīvotājus būt saprotošiem, uzmanīgi sekot līdzi ceļa zīmēm!

Satiksmes mezgla pārbūves 3. posma darbi turpināsies līdz decembrim. Visus Dubultu satiksmes mezgla būvdarbus ir plānots pabeigt līdz nākamā gada martam.

Foto: jurmala.lv

PAPILDINĀTS 8.10.2021 plkst. 14:52 augstāk redzamā satiksmes organizācijas shēma tika laobota uz šo:

 
Visi komentāri
 
iAuto 8.oktobris 2021 14:23
0 0 Atbildēt

Kur ir izveidotas pagaidu gājēju ietves un regulēta gājēju kustība?

Interesanti, ka bruģis uz ietvēm nav uzlikt, jo tas visticamāk nav laicīgi pasūtīts pienācīgā apjomā. Tā šos darbus jau sen varēja izdarīt pēc elektroinstalāciju veikšanas.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti