Maijs Latvijā zīmīgs ar to, ka dažos ceļu posmos maksimālā ātruma robeža tiek pacelta līdz 110 km/h. Šajā ziņā mēs varam apskaust igauņus, kas šādu ātrumu var baudīt arī citos mēnešos, ne tikai vasaras periodā.
Kāds iAuto.lv lasītājs iesūtījis bildes no sava brauciena uz Igauniju 25.martā. Viņš pastāstīja, ka neraugoties uz ne tiem labvēlīgākajiem laika apstākļiem, kad temperatūra vietām sasniedza vien 2-3 grādus plusā, T2 maģistrāles (Tallina-Tartu) elektroniskās ceļa zīmes vēstīja, ka maksimālais atļautais ātrums ir 110 km/h.
Jā, 70 km garajā ceļa posmā bijušas divas vietas, kur tas (iespējams, stiprā lietus dēļ) pazemināts līdz 100 km/h, taču pārsvarā braukts ar ātrumu 110 km/h, kuru igauņi, pēc viņa novērojumiem, ievēro labi ja vien daži. Pārsvarā mūsu ziemeļu kaimiņi pa T2 automaģistrāles posmu brauc ātrāk par 110 km/h un arī pie mums eksistējošais uzskats, ka igauņi arī pa citiem saviem ceļiem "nebrauc ātrāk par 90 km/h" esot tikai mīts.
Tas novērots braucot atpakaļ pa Tallinas - Pērnavas šoseju, kas lielākoties ir brīva no radariem - vismaz puse autobraucēju šajos posmos pārvietojas ar ātrumu 110 km/h pēc spidometra, kas, starp citu, raksturīgi arī mums.
Igauņi malači uzbūvēja, bet kad mums sāka runāt par ceļu stratēģiju 2040.gadam, mums visādas zaļbarības biedrības sākā ņaudēt ka visur pasaulē jau atsakās no tādiem šosejām un ka mums nevajag
Tā tagad pa skulti LNG bļaustās ka nevajag, a Igauņi uzbūvēja, lai van zināja ka terminālis pie viņiem nemaz nebrauks
Nu vot i igauņi ir priekšā