VIADA tīkla modernizācijā ieguldīti jau trīs miljoni eiro 4

Foto: ekrānšāviņš no Google.com/maps

ID Public | 27.septembris 2018 13:57

AS “VIADA Baltija” ir noslēgusi jaunā VIADA zīmola ieviešanu, taču turpina degvielas uzpildes staciju tīkla modernizēšanu, pastāstīja uzņēmuma valdes priekšsēdētājs Romas Turlinskas.

Pēc Turlinskas sacītā, līdz šim uzņēmuma modernizācijā ieguldīti trīs miljoni eiro, bet kopumā plānotas investīcijas četru līdz astoņu miljonu eiro apmērā.

“Esam paveikuši nozīmīgāko posmu - visā tīklā ieviests VIADA zīmols, pārbūvētas četras tīkla degvielas uzpildes stacijas, atvērtas sešas jaunas gāzes uzpildes stacijas, atjaunotas automazgātavu sistēmas, uzceltas divas jaunākās paaudzes automazgātavas, modernizēts piekabju nomas serviss, taču arī tas vēl nav viss – darbu vēl turpināsim,” stāsta Turlinskas.

Piemēram, uzņēmums uzsācis būvēt divas jaunas degvielas uzpildes stacijas Rīgā un ir ieplānojis modernizāciju divās degvielas uzpildes stacijās Rīgā un Rēzeknē.

“Latvijas klienti ir prasīgi, mūsdienīga pozitīva iepirkšanās pieredze saistās ne vien ar izdevīgu cenu, bet arī patīkamu vidi, ērtu servisu un plašu pakalpojumu klāstu, tādēļ līdztekus infrastruktūras modernizācijai, paplašinām un attīstām “VIADA Plus” lojalitātes programmu,” skaidroja Turlinskas.

Līdz ar VIADA zīmola ieviešanu uzņēmumā arī lojalitātes programmā bonusu klāsts ir kļuvis plašāks. Proti, samazināts degvielas uzpildes litru slieksnis, kas ļauj iegādāties degvielu par izdevīgāku cenu, kā arī pievienoti patīkami pirkumu bonusi. Tagad lojalitātes programmas dalībnieki var izmantot uzkrātos punktus, lai saņemtu pakalpojumus vai baudītu gardas uzkodas VIADA degvielas uzpildes stacijās par izdevīgāku cenu.

“Plānojam paplašināt lojālo klientu loku vēl par 15-20%. Mūsu mērķis ir piedāvāt vienu no izdevīgākajām lojalitātes programmām Latvijā,” stāsta Turlinskas  

Kā vēl viens ieguvums klientiem ir paplašināts uzņēmumu degvielas norēķinu karšu darbības reģions.

“Iepriekš uzņēmumu degvielas priekšapmaksas vai pēcapmaksas kartes darbojās Latvijā, un Lietuvā.  Taču, analizējot klientu datus un pieprasījumu, izlēmām paplašināt šo karšu darbību vēl citās valstīs. Uzņēmumi ar norēķinu kartēm degvielu jau tagad var iegādāties arī Igaunijā un Polijā, bet drīzumā tas būs iespējams arī Krievijā un Baltkrievijā,” piebilst  Turlinskas.

Savukārt kravas pārvadātāju ērtībai tagad VIADA degvielas uzpildes stacijās var apmaksāt Latvijas autoceļu lietošanas nodevu.

 

 
4 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
Sarkasms 27.septembris 2018 18:45
2 1 Atbildēt

Tie cilvēki aiz letes bieži vien daudz ietekmē atmosfēru.. un ja tur ir sadrumis pūķis vai nogarlaikojusiez dāma kurā lauzīta latviešu valodā kko norūc pretī.... tā gadās visur un visiem, bet sorry, šai tīklā retu reizi ir citādāk...

 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

BMW ļauj ielūkoties nākotnē ar 600 Zs koncepta palīdzību (+ FOTO)

BMW īpašā konferencē Minhenē prezentējis konceptu Vision M Next – prototipu, kas izstrādāts, lai sniegtu priekšstatu par markas tuvākās nākotnes modeļiem, ieskaitot nākamās paaudzes i8 hibrīdu. Lasīt vairāk

 

Jāņu dienā ceļu satiksmes negadījumos cietuši 18 cilvēki; reibumā pieķerti vismaz 70 autovadītāji 2

Jāņu dienā 24.jūnijā Latvijā ceļu satiksmes negadījumos cietuši 18 cilvēki, aģentūra LETA uzzināja Valsts policijā (VP). Lasīt vairāk

 

Pārdošanā lielākais jebkad uzbūvētais Porsche (+ FOTO) 2

Mecum izsolē tiks piedāvāts lielākais jebkad uzbūvētais Porsche – motormāja ar nosaukumu Tempo Mikafa Sport Camper. Lasīt vairāk

 

Škoda Fabia ar 1 000 000 km nobraukumu iztikusi bez nopietniem remontiem (+ FOTO) 11

Taksometra vadītājs no Bosnijas un Hercegovinas nobraucis jau vairāk nekā miljonu kilometru ar savu Škoda Fabia, taču automobilis izrādījies tik izturīgs, ka 16 gadu laikā nopietns remounts tā arī nav bijis vajadzīgs. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti