Neste un Jetflite Somijā piedāvās privātos biznesa lidojumus ar zemāku emisiju līmeni - iAuto

Neste un Jetflite Somijā piedāvās privātos biznesa lidojumus ar zemāku emisiju līmeni 1

 

Foto: Publicitātes attēls

Neste | 6.maijs 2021 8:54

Biznesa aviācijas uzņēmums Jetflite ir celmlauzis zemāku emisiju privāto biznesa lidojumu jomā Somijā. Jetflite ir apņēmies veicināt ilgtspēju aviācijas nozarē un šobrīd sper pirmos soļus siltumnīcefekta gāzu emisiju samazināšanā, izmantojot Neste MY ilgtspējīgo aviācijas degvielu (Neste MY Sustainable Aviation Fuel™).

Tīrā veidā šī degviela palīdz samazināt aprites cikla siltumnīcefekta gāzu emisijas par līdz pat 80%*, salīdzinot ar fosilas izcelsmes aviācijas degvielu. Pirmais Jetflite izpildītais zemāku emisiju lidojums paredzēts 2021. gada maijā.

Jetflite, kas pieder lielajam Somijas rūpniecības konglomerātam Wihuri Group, specializējas biznesa lidojumu, grupu čarteru un aviācijas neatliekamās palīdzības pakalpojumu jomā. Jetflite mērķis ir palīdzēt saviem klientiem paveikt vairāk klimata pārmaiņu mazināšanas jomā atbilstoši Frankly Wihuri ilgtspējas programmai. Jetflite flotē ietilpst 5 lidmašīnas. Uzņēmumam ir plašs sadarbības partneru tīkls, kas ierastos apstākļos ik gadu kopumā nodrošina 600 līdz 700 lidojumu.

“Kopš pandēmijas sākuma gaisa pārvadājumu joma ir nonākusi sarežģītā situācijā, jo ir pastiprināti ierobežojumi un ir slēgtas robežas. Tomēr lidojumu skaits joprojām ir liels, jo mēs nodrošinām evakuācijas un aviācijas neatliekamās palīdzības pakalpojumus. Paplašinoties vakcinācijai un atveroties valstu robežām, paredzama arī biznesa aviācijas aktivizēšanās. Mēs vēlamies tajā brīdī būt gatavi piedāvāt zemāku emisiju lidojumus, lai palīdzētu saviem klientiem būtiski samazināt biznesa pārlidojumu oglekļa emisijas,” norāda Jetflite pārdošanas vadītājs Jans Lindholms (Jan Lindholm).

Partnerība veicina ambiciozu klimata mērķu sasniegšanu

Aviācijas nozare jau sper soļus pareizā virzienā, par mērķi nospraužot no 2020. gada nodrošināt oglekļneitrālu izaugsmi. Neste ir apņēmusies palīdzēt aviācijas nozarei sasniegt šo mērķi.

“Neste un Jetflite sadarbojas vairāk nekā 5 gadus un piegādā degvielu pārlidojumiem, kurus apkalpo Somijas Helsinku lidosta. Šī sadarbība ir pirmais kopīgais solis pretī mērķim samazināt Jetflite piedāvāto biznesa lidojumu oglekļa emisijas. Neste MY SAF degviela jau ir pieejama daudzās Eiropas, Ziemeļamerikas un Āzijas lidostās, un mēs esam sajūsmā par iespēju to nodrošināt privātu biznesa lidojumu uzņēmumam Somijā. Šī degviela ir tūlītējs risinājums, kas palīdz samazināt aviopārvadājumu radītās siltumnīcefekta gāzu emisijas. Tā ir pilnībā savietojama ar pašreizējām reaktīvo dzinēju tehnoloģijām un degvielas piegādes infrastruktūru. Tāpēc nav nepieciešami nedz papildu ieguldījumi, nedz arī lidmašīnu modifikācijas vai degvielas piegādes infrastruktūras uzlabojumi,” stāsta Neste pārdošanas, mārketinga un pakalpojumu vadītājs Tomass Kulola (Tuomas Kulola).

Neste turpina darbu pie ilgtspējīgas aviācijas degvielas nodrošināšanas gan aviosabiedrībām, gan arī uzņēmumiem, sabiedriskām iestādēm un citām organizācijām, kuras ir nospraudušas ambiciozus klimata jomas mērķus. Neste un Jetflite partnerība un nesen izziņotā sadarbība ar Finnair kalpo par labu piemēru citiem uzņēmumiem, parādot, kā var samazināt emisijas biznesa aviopārvadājumu jomā.

Neste katru gadu ASV un Eiropā spēj piegādāt 100 000 tonnas ilgtspējīgas aviācijas degvielas. Kad tiks pabeigta Singapūras degvielas pārstrādes ražotnes paplašināšana, Neste no 2023. gadā būs spējīga saražot 1,5 miljonus tonnu ilgtspējīgas aviācijas degvielas, ja vēl ņem vērā nesen izziņotos papildu ieguldījumus Roterdamas rūpnīcā.

*) Aprites cikla emisiju un emisiju samazinājuma aprēķini atbilst ES atjaunojamo energoresursu direktīvas (2009/28/EK) prasībām. Atbilstoši šiem aprēķiniem Neste MY ilgtspējīgā aviācijas degviela tīrā veidā aprites cikla ietvaros palīdz samazināt siltumnīcefekta gāzu emisijas par līdz pat 80 %, salīdzinot ar fosilas izcelsmes reaktīvās degvielas izmantošanu.

 
Visi komentāri
 
murx 6.maijs 2021 15:15
0 1 Atbildēt

Izklausās tikpat stulbi, kā nosiltināt privāto pili, kas tagad patērē tikai 52 reizes vairāk elektrības, kā vidējā amerikāņu mājsaimniecība, lai būtu mazāk CO2 izmešu (Als Gors). Labāk būtu klusējuši...

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

TIEŠRAIDE no "Latvijas Gada auto 2026" apbalvošanas ceremoniju šovakar 19.00 1

Šovakar, 18.decembrī, svinīgajā apbalvošanas ceremonijā kļūs zināms, kurš auto izcīnīs prestižo titulu "Latvijas Gada auto 2026", kā arī laureātus papildus nominācijās. Lasīt vairāk

 

Avārijā uz Rēzeknes šosejas gājusi bojā nepilngadīga jauniete 4

Trešdien avārijā uz Rēzeknes šosejas gājusi bojā nepilngadīga jauniete, aģentūru LETA informēja Valsts policijā. Lasīt vairāk

 

Pāris, kas nav pāris. Kas kopīgs Lynk & Co modeļiem 02 un 08? (+ VIDEO)

Šoreiz TV Autoziņās salīdzinām divus it kā nesalīdzināmus Lynk & Co modeļus - elektromobili 02 un lādējāmā hibrīda 08. 02 kļuva par pirmo Lynk elektromobili Eiropas tirgū, un tas simboliski sekoja hibrīdautomobilim 01. Lynk & Co 08 turpretim ir tehniski identisks Volvo XC40. Lasīt vairāk

 

Vai Cupra sportiskais gars joprojām ir dzīvs? Atbildi meklē Jānis Vanks (+ VIDEO) 1

Cupra zīmols savulaik bija SEAT automašīnu sporta divīzija. Kopš tas kļuvis neatkarīgs, nebūt ne visas Cupra automašīnas aprīkotas ar 300 zirgspēku motoriem, un ražošanas apjomi tikko pārsnieguši miljonu. Vai tikai Cupra nav pārāk iegājusi "meinstrīmā"? Lai to noskaidrotu, paņemsim jaunāko Formentor VZ ar nu jau 333 ZS, un noskaidrosim, vai Cupra joprojām ir ātri un vienlaikus droši? Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti