Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Haoss Rīgas krustojumos svētdienas rītā 82

 
3.novembris 2003 9:00

Mans maršruts svētdienas rītā veda no "Jugla 3" uz Rumbulas pusi. Pie Bērnu Gaiļezera slimnīcas novēroju interesantu situāciju. Krustojumā, kurā pat darba dienas rītos un vakaros parasti nav īpašu 'korķu', bija izveidojies zināms haoss - svētdienas rītā!

Nedaudz iedziļinoties situācijā, notiekošā bardaka 'vaininieki' arī nebija tālu jāmeklē - policijas ekipāža ar auto DN4885. Tālāk lai 'runā' uzņemtās fotogrāfijas:)
 
(1).jpg

Krustojums, kā jau krustojums svētdienas rītos.

(2).jpg
Marasms sākas ar AUDI apturēšanu pašā krustojumā, kur vienlaicīgi tas pats policists aptur arī 7 sērijas BMW un pretējā pusē - vēl VW Passat.
P.S. Ko dara policists pa kreisi?

(3).jpg
Šī pasākuma 'augļi', kad tiek krustojumā apturētas automašīnas, ilgi nebija jāgaida - izceļas zināms haoss un sarodas aizvien vairāk automašīnu, kas krustojumu izbrauc ar grūtībām.
P.S. Ko dara policists pa kreisi?

(4).jpg
Parasti šajā krustojumā, lai nogriestos pa kreisi, mašīna iekārtojās vairāk kreisajā pusē, lai citas taisni varētu turpināt ceļu. Bildē redzams, ka aiz zaļās OPEL ASCONA, kas jau nogriezusies, sastājusies vesela rinda mašīnu, jo taisno ceļu aizšķērsojusi CP apturētā automašīna.

(5).jpg
No comments.
P.S. Ko dara policists pa kreisi?

(6).jpg
P.S. Ko dara policists pa kreisi?

(7).jpg

(8).jpg
Nu te jau augstākā pilotāža no policistu puses - apturēt AUDI 100 pašā krustojumā!!!

(9).jpg
Nogriežas VW busiņš un izgriežas VW Passat - nav tālu līdz sadursmei. KUR PALIEK SATIKSMES DROŠĪBA????
P.S. Ko dara policists pa kreisi?

(11).jpg
"Vainīgie".

Pamanījāt, kāpēc tāds jautājums - ko dara policists pa kreisi? Policists visu laiku runā pa telefonu? Ar ko? Ar draudzeni? Ar šefu? Pamanījis, ka ir atkal kļuvis par zvaigzni?

410.jpg

P.S. Šis jau nav pirmais gadījums šai ceļu policijas ekipāžai - DN4885 ekipāža pirms kāda laika līdzīgi (uz krustojuma) darbojās Pārdaugavā. Par to lasiet šeit.

Slāvu tilts (kādreiz Stahanoviešu)

Tālāk braucu Slāvu apļa virzienā. Arī tur pavērās interesanti skati:

1.jpg
Uz Slāvu apļa (Stahanoviešu) novietots CP ROVER (numuru varbūt arī neredz, bet var paziņot, jo ir pierakstīts). CP patrulē, bet jatājums kā un kur.

2.jpg
Tiek apturēti pirmie upuri.

3.jpg
CP 'strādā'.

4.jpg
Lai iebrauktu aplī, pirmā joslā to izdarīt nevar. Lai izbrauktu no apļa no malējās joslas - arī to nevar. Kāpēc CP bezatbildības dēļ autovadītāji ir spiesti pārkāpt CSN?

Nobeigumam.

Var te gudri un plaši runāt par satiksmes drošību utt. - bet ja šādā veidā truli tiek saasināta situācija uz ceļiem, tad laikam tās runas par satiksmes drošību ir tukša salmu kulšana.
 
AutoNet, iAuto lasītājs

 
Visi komentāri
 
103291. viesis 2.novembris 2003 20:02
0 0 Atbildēt

Nus jaa....it ka jau strada...apsveicami...bet par satiksmes droshibu tik tiesham neaizdomajas...

p.s.

kad vinjus filme vai fotografe, tad var realiierekt par to ko nu kurais sak darit un rikoties un iebaidit operatoru:)

103295. viesis 2.novembris 2003 21:14
0 0 Atbildēt

Toch, shodien veel vieni taadi staaveeja Sarkandaugavaa aiz tiltinja pie REMRa, un tureeja braucoshos uz abaam puseem.

103310. viesis 3.novembris 2003 9:09
0 0 Atbildēt

Mjā...Visu cieņu AutoNetam, labs un drosmīgs materiāls!

103312. viesis 3.novembris 2003 9:11
0 0 Atbildēt

Perfektas bildes!

103315. viesis 3.novembris 2003 9:15
0 0 Atbildēt

Labs raksts.

103316. viesis 3.novembris 2003 9:20
0 0 Atbildēt

Ko juus tos mentos aiztiekat?

;-)

103326. viesis 3.novembris 2003 9:39
0 0 Atbildēt

Marasms!!

103329. viesis 3.novembris 2003 9:45
0 0 Atbildēt

Nu vakar uz Ventspils ielas arii taads pats marazsms notika, tikia tas bija ap kaadiem 18.00... Nu nezinu vai taa pati ekipaazha, bet situaacija taada pati. Bet par cik tas satiksmi ipashi neapgruutinaaj, tad nebija veerts liist araa no maajas un fotograafet, bet uzdarbojaas vinji tur labu laicinju...

103331. viesis 3.novembris 2003 9:46
0 0 Atbildēt

Tie uz Slāvu tilta reāli besī: pamēģiniet paši izbraukt, no tilta nākot lejā sastrēgumstundā, tu skaties pa kreisi lai redzētu kur iespraukties, jāpsakatās vēl spogulī (it sevišķi ziemā), lai redzētu vai kāds negāž tev pakaļā, tad vēl vajag pamanīt tos dzeltenos ķengurus, kas izlec tev priekšā no labās puses uz kuru tu neskaties, jo transports nāk no kreisās. Labi ka vēl pēdējā laikā viņi tik bieži tur nestāv! Ja mani tur turēs, pārbraukšu pāri krustojumam (t.i. aiz apļa) un tad apstāšos (vai arī nē). Lai cilpo pāri visam aplim!

103337. viesis 3.novembris 2003 9:57
0 0 Atbildēt

Ljoti labas bildes,komenti! Apsveicu.Gribeetu zinaat ministrelja domas-un sekas zeeniem par so darbu(mentu zeenu).

Lai pavainojas ka nosaucu par ministreli jo muti jau vien virina,nav konkreetu darbu ne riiciibas.Atrunaajas kaa Misha Gorbacovs..v principe

103339. viesis 3.novembris 2003 10:00
0 0 Atbildēt

Arī es esmu ticis apturēts krustojumos un uz jautājumu - kāpēc krustojumā atbilde skan" ar manu atļauju ...." Kad pārmetu par asatiksmes drošību, saņemu pārgudrus komentāryus... Nabadzīgai tautai stulba policija :)

103341. viesis 3.novembris 2003 10:06
0 0 Atbildēt

Atljaushos piemineet ka slaavu aplii vinji regulaari staav uz trotuaara un bez iesleegtaam baakuguniim

103342. viesis 3.novembris 2003 10:07
0 0 Atbildēt

Kā kulaks uz acs! Vēl joprojām var vērot, ka CP ētikas un pareizas uzvedības kursi lielākai daļai "nevienā galā".

103343. viesis 3.novembris 2003 10:08
0 0 Atbildēt

Taadiem vajag iedot pa kupri un atraut olas

103344. viesis 3.novembris 2003 10:11
0 0 Atbildēt

Menti paliek menti...prieksh viniem noteikumi neeksistee...

Vieniigais veids kaa ar viniem ciinities ir vinu parkapumus dokumenteet...tb iemuzinaat un sutiit uz iauto publiceshanai...

veel var sutiit ar i uz augstaak stavoshaam instanceem, bet diez vai tas dos tik lielu efektu kaa nopubliceshana iauto :)

103348. viesis 3.novembris 2003 10:36
0 0 Atbildēt

nee, nu es nesaprotu, ko juus tos nabaga milicistus kjengtaajiet - a juus nepadomaajiet, ka vinjiem maajaas beernu pulcinjsh pietaisiits - jo sieva kontracepciju nelieto, a viira (policista) nekad nav maajaas, lai chekotu, vai kaiminjsh lieto prezervatiivus vai nee? A beerni jaapabaro? Taa ir tragjeedija - un turpmaak piedaavaaju - redzot TIK IZMISIIGI STRAADAAJOSHU CP ekipaazhu, negaidiit, lai apstaadina, pieiet klaat un uzreiz iedot pieciiti.... Beerniem aaboliishiem....

103351. viesis 3.novembris 2003 10:42
0 0 Atbildēt

Šeit pat nav gari komentāri nepieciešami - VIENNOZĪMĪGI redzams, ka Latvijas Republikas Ceļu policistiem un to vadībai CEĻU SATIKSMES DROŠĪBA - kā jēdziens, ir pie "anusa".

Bet reāli, iauto redakcijai perspektīvā vajadzētu padomāt, vai kopā ar LNT ,TV3 vai TV5, nebūtu lietderīgi izveidot kādu nedēļas TV raidījumu, kur atspoguļot iknedēļas aktualitātes un CP pārkāpumus.

103352. viesis 3.novembris 2003 10:51
0 0 Atbildēt

Es gribeetu redzeet cilveeku, kurs labpratiigi pieietu klaat mentam un pateiktu:"se tev piecitis...berniem aboliishiem".

Latvani...tu maki sasmidinaat tautu :)

Ikdienas viesim taisniiba...nebuutu nemaz tik slikti, ja tiktu veidots arii kads raidiijums sadarbibaa ar kaadu no telekanaliem...esmu parliecinaats, ka no skatitaju puses shis raidijums gutu plashu atbalstu sabiedribaa...

103353. viesis 3.novembris 2003 10:54
0 0 Atbildēt

Tai pat laikaa jaaatceras, ka galavaardu shaada raidiijuma laishanai eeteraa (ne)dos attieciigaa instituucija.... Tas, diemzheel, nav reaali... Utopisti te nolasijushies....

103357. viesis 3.novembris 2003 11:00
0 0 Atbildēt

Nekomentēšu CP darba stilu , bet man ir jautājums pašiem draiveriem un noteikumu zināšanas guru vienlaicīgi , vai gadījumā apstājoties pēc CP darbinieka pieprasījuma nav jāievēro CSN , vai tas ir sarežģīti savu auto apturēšanas gadījumā novietot tā lai tas pēc iespējas mazāk traucē citiem satiksmes dalībniekiem ? Ir jau patīkami ap.. CP darboņus , bet paskatieties paši uz sevi . Edgars

103358. viesis 3.novembris 2003 11:03
0 0 Atbildēt

cik juus visi gudri, bet vai pashi esat tik labi kaa runaajat?

vai tad neviens naf paarkaapis noteikumus soda jau par vainu.

Zini kaa man viens cilveeks teica :tie ir ir slikti utt utt es saku a vinsh saka tad ej tur un veido visu labaak kritizeet maak visi, bet vai kaads ieveero celu satiksmes noteikumus , praktizee kultuuraalu attieksmi uz celiem?

103359. viesis 3.novembris 2003 11:07
0 0 Atbildēt

da nu pissec....... kas ta pirmā reize ka menti stāv visās vietās kur vajg un nevajg

kas tur pa jaunumu, johaidi

lai tak viņi tur tusē, tāpat no tādiem rakstiem nekas nemainīsies

padomā labāk no otras puses - cik alkāni tādā veidā tiek neitralizēti un visādi citādi mudaki arī.....

a normālam braucējam tur nekas nav - pārbauda doķus un viss

103360. viesis 3.novembris 2003 11:08
0 0 Atbildēt

Juus tur, gudriishi - aptur mani APLII pirms Slaavu tilta - aplii es staaveet nedriikstu, uz tilta arii ne, peec tam uzreiz ir krustojums, peec tam ir aplis, peec tam tikai garaa shtraase Krastene. Tur var meegjinaat apstaaties peec noteikumiem... Vieniigi, vai tik shaadu "apstaashanos noteikumiem paredzeetaa vietaa" muusu miiljieCP.isti neuzskatiis par nepakljaushanos neapstriidamajai un visvarenai policejiskai varai? :P:P:P:P:P:P

103361. viesis 3.novembris 2003 11:12
0 0 Atbildēt

Un viesim no otras puses arii ir taisniiba - es pagaidaam neesmu atraavies nepelniiti ne reizi. Paaris reizes neesmu atraavies, kaut gan buutu pelniijis. Tachu nebuutu slikti ja shie CP.isti, kas dara reizeem sveetiigu darbu, padomaatu par stilu, kaadaa vinji to dara!!! Var jau arii Anglijas karaliene prezenteet savu valsti smirdoshaas bomzha lupataas... Vai tas buus gliiti?

103362. viesis 3.novembris 2003 11:13
0 0 Atbildēt

Liidziigs gadiijums 6dien bija uz daugavgriivas ielas (VNC) pie preses nama. Pilniigi lohi - iet paari ielai leenaa gaitaa, katra apusee (3joslu celjam) pa vienai mashiina - viena mentu, otra aptureeta, shkjiet, vietaa kur apstaaties nevar. baigaa njirazbiriha. viens metaas zem ritenjiem shkjeersojot ielu, es jau biju nometies liidz kaadiem 40, naacaas veel sabremzeeties, lai to idioti nepakjertu uz kapota. MURGS!! Protams, ka tur izveidojaas tusinsh, smagaas fuures arii tur braukaa, vinjaam veel gruutaak.

103363. viesis 3.novembris 2003 11:14
0 0 Atbildēt

Katru rītu braucu uz darbu pāri vanšu tiltam, katrs otrais pārkāpj CSN brauc agresīvi nerēkinoties ar citiem ceļu satiksmes dalībniekiem. Redzamā apturēšanas vieta varbūt nav ideāla tomēr nekā traka tur nav. Sliktam dejotājam kā Jūs zinat maisa, tā arī ja nemāki vadīt (apbraukt šķērsli, paredzet situācijas) brauc ar sabiedrisko.

Jūs taču piekrītat, ka kaut ko ar sviestu kas notiek uz MŪSU ceļiem ir jādara? Aizbrauciet uz Zviedriju, Somiju, Dāniju un sapratīsiet par ko es runāju.

p.s. ir apsolūta likumsakarība, tas kas nepārkāpj nekad nemaksā sodu.

Ceļu policists

103366. viesis 3.novembris 2003 11:21
0 0 Atbildēt

Kaads sakars te ar parkapshanu un sodu maksaashanu???

Te skaidri redzams, ka CP parkaap!!!!!

103372. viesis 3.novembris 2003 11:38
0 0 Atbildēt

Nav jau tik buutiski, vai CP paarkaapj, vai nee. Bet stulbi ir tas, ka biezi vien sanaak, ka tieshaam tiek trauceeta satiksme!

Bet piemeeram zeel, ka CP vairs no riitiem nedezuuree rajonaa ap Akmens tiltu (Kugju iela utt., kur katru riitu ir pilniigs bardaks)

103373. viesis 3.novembris 2003 11:39
0 0 Atbildēt

nu besii araa, ne tas ka man jaamaksaa sods par CSN paarkaapumu, bet tas fakts ka CP pashi paarkaap, bet man censhaas stastiit ka parkaapt nau labi un tt

103374. viesis 3.novembris 2003 11:40
0 0 Atbildēt

Nu taa ir normaala paraadiiba. Loti labu situaciju redzeeju piekdien uz Pleskavas sosejs (kad jaapgriezas preteejaa breuksanas virzienaa uz Adaziem). Tas bija ap 17.30 (araa tums) un tiesi aiz apgriesanas barauksanai preteejaa virzienaa labaajaa puse aiz nepaartrauktas liinijas bez gabariitiem (Diennakts tumsajaa laikaa) un baakuguniim staav policijas ekipaaza. Sanaak taa, ja brauc no Siguldas uz Riigu, un ja apgrizas kaads, kas nevar ieklauties savaa joslaa (kreisajaa) tad lai izvairiitos no sadursmes no Siguldas braucosie nedaudz padodod uz labo malu (tur ir vesela josla aiz nepartrauktas linijas) ietriecas tocna CP autinjaa.

P.S. ja vaig man ir arii taas a/m nr. Jo policists bija dikti dusmiigs kad par to aizraadiiju :(((((

Reins. nick.reinis@inbox.lv

103375. viesis 3.novembris 2003 11:42
0 0 Atbildēt

Uz tilta iebraucot Jūrmalaa notiek remonts (ljoti labi). Braukshana notiek pa ljoti shauraam joslaam. Nu luuk, nopirku caurlaidi un braucu paari tam tiltam uzmaniigi skatoties lai nenogaazt kaadu no norobezhojoshaam hrenovinaam. paarbraucu paari un mani apstaadina CP. par ko!? Izraadiijaas esmu aatrumu paarsniedzis par 22km/h (30 Ls vai 6meen.) Tik tieshaam nepamaniiju tumsaa to 20km/h ziimi. Jaasaka gan ,ka CP bija absooluuti korekti un pieklaajiigi, bet vai sods ir adekvaats paarkaapumam? 42km/h uz tuksha tilta...

103377. viesis 3.novembris 2003 11:46
0 0 Atbildēt

Ja tu taads buutu vieniigais, tad vinji tur nestaaveetu... Kaapeec tad vinji nestaaveeja PIRMS tilta, neapstaadinaaja tevi un veelreiz nepabriidinaaja? ;) Taapeec, ka valsts budzetaa tavi 30Ls lieti noderees:)

103383. viesis 3.novembris 2003 12:10
0 0 Atbildēt

tas tadel ka pie mums CP tendeta uz sodishanu.

amerika strada ar vaditajiem tos bridinot un palidzot ja ir kada problema.

103384. viesis 3.novembris 2003 12:21
0 0 Atbildēt

Vai 3 naktī neievērot aizliedzošo luksofors signālu ja nav nevienas mašīnas ir normāli vai nav? Grūti pateikt noteikumos ir paredzēts ka to darīt nedrīkst, tāpāt kā pārkāpt ātrumu un ja kāds tevi noķer kādus argumentus tu spēsi likt priekšā lai ataisnot savu rīcību, jāsaka argumentu ir pamaz. Es pilnīgi esu pārliecināts, ka ja tu uzvedīsies normāli diez vai tev to maksimālo sodu kāds uzliks.

p.s. Es Jums visiem jau vienreiz rakstīju NEKAD nesagaidīsiet vienlīdzību!!! Ejiet uz strādājiet CP un būsiet mūsu klubiņā ar mūsu privilēgijām ar vidējo algu 150Ls, ar darbu brīvdienās, svētku dienās , lietū un sniegā un iespēju dabūt LODI PIRĒ.

103385. viesis 3.novembris 2003 12:22
0 0 Atbildēt

pilniigi piekriitu snow

103386. viesis 3.novembris 2003 12:27
0 0 Atbildēt

nu viesim no IEM, ari taisniiba, man ir paaris klassesbiedru kas pabedza policas koledzu, tad viniem bija jaastraadaa gadu un tad vinji vareeja turpinat izglitiibu jau policijas akademijaa, nu tas to4na murgs ko viniem bija jaadara par tiem 150LVL... laikam tomeer jaasaak ar to , ka valstij jaaruupeejas par Policistiem( normalas alga, apdroshinaashana, labaaka texnika untt) jo voni tomeer riskee ar savu dziviibu ...

103387. viesis 3.novembris 2003 12:28
0 0 Atbildēt

Kursh Tev naaks straadaat te tak ir lielie zeeni kas pelna loti daudz un brauc loti labi neviens noteikumus nepaarkaapj un sliktie ir menti pashi ir gatavie bazniiceeni, tikai cik es esmu paskatiijies visiem te patiik agresiiba braukshanu par ko tagad ir paredzeets sods, ko daudzi te uzskata, ka varees apstriideet, OK arii policiijaa visaadi ir cilveeki, bet te jau saak izpausties steriotips, ka visi menti ir slikti utt utt, (taapat kaa par motociklistiem)bet kad pashiem ir probleemas nezin kaapeec sauc policiju nevis pashi tiek galaa ar savaam probleemaam, ievieshat ''labie'' brauceeji kultuuru uz celiem un jums buus mazaak kontakta ar celu policiju, vienkaarshi neviens nemaak reaali spriest par situaaciju uz celiem, pastaavat riigaa cela malaa paskataties kaa visi brauc, ar kaadu stilinu!

103389. viesis 3.novembris 2003 12:30
0 0 Atbildēt

MAD_DOG

103391. viesis 3.novembris 2003 12:32
0 0 Atbildēt

Protams parastajam cilveekam nav jaauztraucaas par policijas darbu apmaksu apstaakliem, bet tajaa pashaa laikaa vai te daudzi maksaa nodoklus sanem pilno algu|(nevis konvertaa)

Vispirms izpildiet savus pilsona pienaakumus godpraatiigi un tad kaut ko prasiet no valsts un valsts iereedniem.

MAD_DOG

103392. viesis 3.novembris 2003 12:37
0 0 Atbildēt

Policija naf tendeeta uz sodiishanu-vai daudzi atziist savu vainu un saka ka ir vainiigs ? Tici man daudzi CP arii izsaka aizraadiijumus.

kaa pats (vadiitaajs) izturaas taada attieksme rodaas otraa pusee(inspektors)

MAD_DOG

103393. viesis 3.novembris 2003 12:39
0 0 Atbildēt

www.delfi.lv/news/national...php?id=6694257

Mad Dog.. protams ka nav jaauztraucaas... par to vinji pashi paruupeejaas...

103394. viesis 3.novembris 2003 12:43
0 0 Atbildēt

viesis (IeM) 03.11.2003 12:21, pats vainiigs ka straadaat aizgaaji policijaa nevis veco ljauzhu pansionaataa par apkopeeju! Tur tev nebuutu risks nekaads! Savukaart ja esi aizgaajis straadaat policijaa, tad saglabaa skaidru praatu un esi objektiivs, nevis gaudo par mazo algu, lodi pieree un kur tik veel ne un darbu kursh tev riebjas!

Un starp citu, kaapeec nekad aiz akmens tilta neaptur "biezos" mershus par vilkshanu pa tramvaja sliedeem???? ko, policist? Vienreiz speciaali paseedeeju pastiijos... :(

Un veel, tas ka uz vanshu tilta ir taads haoss no riita nav tikai vadiitaaju vaina, policist, taa ir arii satiksmes organizeetaaju vaina. Buutu latvijaa sakariigi aatruma ierobezhojumi un celji, pareizi izliktas ziimes, celju policija kas paliidzeetu organizeet satiksmi, nevis trauceetu tai, lai piepildiitu macinjus, tad arii vadiitaajiem nebuutu vajadziiba veikt dazhaadus neatljautus manevrus!

103395. viesis 3.novembris 2003 12:51
0 0 Atbildēt

-> nightwing, pilniiga taisniiba, gaudulji te atradushiesm, ne jau piespiedu kaartaa bij jaaiet straadaat uz policiju.

103396. viesis 3.novembris 2003 12:51
0 0 Atbildēt

Tas biju es :)

103398. viesis 3.novembris 2003 12:54
0 0 Atbildēt

Nu vispār jau es negaudoju par to zemo algu jo personīgi man ir cits darbs un radi ārzemēs. Tā ka CP man ir kā hobijs.

Bez tam policijā asmu jau pasen. kad tika izveidota neatkarīga latvijas valsts policistiem solija rožu laukus, žēl ka tikai solija, solījums netika pildīts un tirgus ekonomikas ietvaros katrs izdzīvo kā var.

Attiecībā uz Ceļu satiksmes organizāciju piekrītu ka daudzkur varētu būt savādāk, gan lielāki ātrumi, gan logiskāki krustojumi, tomēr tas arkarīgs no Sat. Min. un tai pakļautām struktūrvienībām, kā arī no pašvldības.

p.s. Īstenībā tagad neko citu, kā darīt policista darbu nemāku.

103399. viesis 3.novembris 2003 12:55
0 0 Atbildēt

Oi, oi, viesi IeM!!! Taa jau tev celju policists atrausies lodi pieeree!! Un ja jau atrausies, tad jau buus palniijis. Driizaak jau jaauztraucas, ka kaads paalii Lisij vai Serij varzhacis un pashu nesabrauc. Bet taadiem jau sodu nepiemeero, tie ju juusu paliigi.. Un ne tu viens straadaa par 150Ls un arii briivdienaas. Es straadaaju 3 taados darbos, un katraa no tiem es sanjemu mazaak par taviem 150, bet kopaa sanaak, protams, vairaak, + haltuuras +komandeejumi. Bet arii briivdienaas un naktiis jaapastraadaa, taa ka neuztraucies, neesi viens taads nabadzinjsh. Tachu, ja vienalga nevari aizmigt, naac es tev buchinju iedoshu....

103400. viesis 3.novembris 2003 12:59
0 0 Atbildēt

Nesatraucies tik stipri Latvaans gan jau aizmigšu kautkā.....

Prosta za deržavu abidna !!! :)

Ceļu policists

103401. viesis 3.novembris 2003 13:05
0 0 Atbildēt

Da, pankuuka, taa jau ir... ko mees te cepamies - taa jau ir, kaa teicu - nepelniiti neesmu ne reizi atraavies, pelniiti - vienreiz extremaalaa situacijaa, un nemaz tik briesmiigi tie CP nav.. Ir, protams, taadi svolochi, kaa www.delfi.lv/news/national...php?id=6694257

bet taadus nu gan vajadzeetu cietumaa, lai tad vinjus tur peec pilnas programmas, un es domaaju, ka arii visi kaartiigie CP ieksh to buutu ieintereseeti.. Tai pat laikaa ari CP vajadzeetu dazhreiz padomaat, ka kjert noziedzniekus ir labi, bet taapeec jau nevajag nostaaties skjeersaam krustojumaa, ar pamatojumu - tagad neviens garaam netiks, un paarbaudiisim visus... :)

A sunim pletne nepatiik...... Tas par atvilceejiem;)

103404. viesis 3.novembris 2003 13:14
0 0 Atbildēt

"Lai izbrauktu no apļa no malējās joslas - arī to nevar." - interesanti kāpēc nevar !!! Var un drīkst !!! Kautgan piekrītu autoram tas ir garām un vēl varu piebilst, ka Slāvu tilta aplī viņi bieži tur stāv ! Jāatdzīst gan, ka pēdējā laikā ar ieslēgtām bākugunīm, bet parasti tas notiek mēneša beigās, kad plāns jāpilda !!! Nožēlojama sistēma :(

103405. viesis 3.novembris 2003 13:14
0 0 Atbildēt

Paskatieties vispirms paši uz sevīm, kā braucat, kā ievērojat gājēju pārejas, kā pārbaucat krustojumu brīdī kad luksofors pārslēdzas no dzeltenās uz sarkano, kā ievērojas braukšanas ātrumu un joslas, kā ievērojiet apstāšanās un stāvēšanas aizlieguma zīmes utt. Tā var daudz ko uzskaitīt, bet ja pieķer, tad sākās bimbāšana, tipa, ko es, tā tāču nebija utt., jūs speciāli man piešujiet pārkāpumu utt...

p.s.

nemeklēsim baļķi cits citam acī. Būsim kulturāli un viss būs ok!

103406. viesis 3.novembris 2003 13:15
0 0 Atbildēt

Jā tie divi visus pārsteidza, es viņus pazīstu un godīgi sakot pat nenojautu, ka kautkas tāds notiek, vai vispār iespējams.

p.s. Nau ko piebilst.

103409. viesis 3.novembris 2003 13:24
0 0 Atbildēt

Paskatos uz sevi, pie paarejaam apstaajos praktiski vienmeer, ja redzu ka man kaads neieliks pakaljaa. :P Arii krustojumu ir atljauts paarbraukt pie dzeltenaa, ja apstaashanaas iespeejama tikai strauji bremzeejot, palasi noteikumus! Braukshanas aatrumu biezhi neieveeroju, jo uzskatu ka principaa tas ir ljoti neadekvaats ljoti daudzos celja posmos. Un ja jau paarkaapj vinju tieshaam ljoti daudz cilveeku(piem. uz Salu tilta), manupraat, tas ir vienliidziigs ar demokraatisku nobalsoshanu, ka cilveeki pashi izveelas taadu aatrumu nevis to, kas noteikts ziimees. Staaveeshanas un apstaashanaas ziimes paarsvaraa ieveeroju, tachu dazhreiz kaitina, ka vinjas ir saliktas lai lobeetu maksas autostaavvietas! Joslas ieveeroju vienmeer, ja taas ir redzamas! :) Kad esmu aptureets, nekad neesmu bimbaajis un suudzeejies... :)

103410. viesis 3.novembris 2003 13:25
0 0 Atbildēt

eu, a kas taa par PIRĒ LODI?? pirmo reizi par kaut ko taadu dzirdu?? Tas ir kaads apbalvojums par labu darbu IeM??

103411. viesis 3.novembris 2003 13:29
0 0 Atbildēt

103412. viesis 3.novembris 2003 13:35
0 0 Atbildēt

Baac.. Par taisniigumu runaajot. Tiktiko gaaju gar MK (Briiviibas un Elizabetes krustojums)... MP liimee plaaxterus uz Elizabetes ielas - visus aiztiek, bet to melno Li ar numuru AA xx77 nee... Kaut gan tie paareejie satixmi netraucee, bet shitais savu pakalju ash krustojumaa atstaajis (pretii elkora/gerkena bodeem)... !@$%R$ Nu kur te taisniiba? :P

103414. viesis 3.novembris 2003 13:41
0 0 Atbildēt

Kaa vienmeer - taisniiba ir policijai:)

103415. viesis 3.novembris 2003 13:45
0 0 Atbildēt

nu gajeju parejas ieveroju ari noteikumus cik atceros un zinu ari.trauce tas ka pamaz un diezgan haotiski iziktas cela zimes par ielu noradem pirms krustiem nerunashu...

parkapju dazreiz atruma ierobezhojumu.shaja sakara ar CP nav bijushi nekadi konflikti jo parkapju apzinati tadel maksaju sodu ko daru tikai ja preti do kviti nekad neesu maksajis uz rokas ko ari netaisos darit ne CP ne kadai citai amatpersonai Latvija savadak jau to kukuldoshanu neizskaudis.

103418. viesis 3.novembris 2003 14:00
0 0 Atbildēt

Taadus pashus skatus tagat var noveerot arii pie 6 tramvaja galapunkta Juglaa!!!

103420. viesis 3.novembris 2003 14:14
0 0 Atbildēt

Pie slāvu tilta arī mani apturēja mau,.kas... :)

lika pūst trubā es ar trīcošām kājām un rokām to aŗi izdarīju, jo iepriekšējā vakarā biju konkrēti pārdzēries... taču laikam biju agri aizgājis gulēt, jo kad iepūitu bija 0.00 kaut gan galva vēl reiba :)))

103427. viesis 3.novembris 2003 14:54
0 0 Atbildēt

Nu vispār jau es negaudoju par to zemo algu jo personīgi man ir cits darbs un radi ārzemēs. Tā ka CP man ir kā hobijs.

Vai tik tu neesi no Ogres........ Tur ir frukts kuram radi aarzemees,beediigi , bet par savu hobiju dabuja pa galvu, kaartibu gribeeja uztureet

103429. viesis 3.novembris 2003 15:24
0 0 Atbildēt

Ar Ogri nekāda sakara nav .

Bet tam Ogres fruktam radi ārzemēs ir butaforija :)

103435. viesis 3.novembris 2003 16:21
0 0 Atbildēt

Bet pažrnieki (strādājot) dzēšot arī stāv kur pagadās. Un bardaku taisa lielāku nekā 150 Latvijas CP ekipāžas kopā.

Davai visi tagad vaktēsi arī tos. Lai būtu vienreiz kārtība. Un "ātros" arī...

103439. viesis 3.novembris 2003 16:53
0 0 Atbildēt

Zema alga nav attaisnojums CP "cieņai" pret autobraucējiem. Ja neapmierina alga, ejiet strādāt tur, kur vairāk maksā.

103440. viesis 3.novembris 2003 16:55
0 0 Atbildēt

Ir, ir radi kautkur ārzemees, tādu māju atgrohal, ui,ui

103445. viesis 3.novembris 2003 17:23
0 0 Atbildēt

dazhi cilveki "po zhiznji" ir haotiski, luuk arii shiis divas bildees redzamaas personas nav nemaz sliktakas;) savaa zinjaa pat apbriinas veerti;D istenibaa baigi labaas bildes, varetu kadu fotogaleriju sataisiit tikai ar CP.

103450. viesis 3.novembris 2003 18:24
0 0 Atbildēt

Nu tu gan IeM zadal, man arii ir darbs sestdienaas un sveetdienaas un alga man ir 100 Ls - tas ko panjem CP koleegji.

Un sestaasti man ka pac tu vienmeer ieveero visus noteikumus, ir tikai atshkjiriiba vai saprot ko dara, vai vienkaarshi aardaas uz celja.

nu piemeeram panjeema mani peedeejo reiz uz aatrumu 72 km/h pilseetaa pl 2:00 naktii biju viens uz ielas taas kas iet gar csdd teh apskati, ielai 2 joslas. vai tas liekas vajadziigs obligaati aptureet un panjemt naudinjas no manis?

un kas notiek ar tiem specrotas puishiem, kuri 5 gados jau 15000 iekaseejushi sev?

103451. viesis 3.novembris 2003 19:37
0 0 Atbildēt

Jaa... Menti nolaad to dienu, ka tika izgudrots digitaalais fochiks :)

103459. viesis 3.novembris 2003 23:16
0 0 Atbildēt

nabaga cp strādā pa 150 Ls un sestdienas svētdienas rukā un pa nakti rukā. malači, visi baigie patrioti par ideju strādā! malači! pat asariņu notraukt gribas un tas nekas, ka strādā kā pa 150 Ls... neko vairs nesaprotu - vsjo smeshalos v dome oblomovih...

103462. viesis 3.novembris 2003 23:35
0 0 Atbildēt

Vai tiesam nevar uzlikt uz Salu tilta un citas vietas fotoradarus?

Vini atpirksies vienas stundas laika, kad visiem tiks izsutiti cheki

un atnemtas pusei vaditaju tiesibas.

Paliks tukshakas ielas un CP bus vairak laika regulet satiksmi jo

lidotojau skaits samazinasies vienkarshi fantastiska atruma.

totie normals shovs: trisreiz diena diena parlido Saliniekam ar

> 90km/h un vairak nav parko braukt lidz menesha beigam (ja paveicas)

un fotoradaram ari uz "kepas" neiedosi.

Kad vienreiz valdiba naks pie prata ???

/Robchiks/

103465. viesis 4.novembris 2003 8:52
0 0 Atbildēt

Robčik, kādas tiesības, kādas tukšākas ielas? Tagad jau 1/5 pa Rīgu bez tiesībām vālē.

103466. viesis 4.novembris 2003 9:29
0 0 Atbildēt

Foto radari maksā dārgi. Mūsu neaptēstā sabiedrība tos iznīcinās, nāksies pie katras iekārtas pa policistam novietot. Pie tam nav likumdošanas, kas atļauj izmantot šadu informāciju, kā pierādījumu.

Ceļu policists

103467. viesis 4.novembris 2003 9:50
0 0 Atbildēt

Gan pienaaks laiks arii fotoradaaras! bet vaacijaa jau cilveeki ir izdomaajushi kaa ciinities ar foto radaaru, numuru paarklaaja ar vasku(speciaalu vai nespeciaalu) un mshiinas mumurs naf redzams(tipa)

Runaajot par to ka policisti nozeelo to briidi, kad ir ieviesushaas digitaalaas kameras tad vajag atcereeties vienu arii policistiem ir kameras un biezi vien inspektori fiksee vadiitaaju paarkaapumus un tad striideeties nevar(piemeeram es tachu pie mirgojosha zalaa paarbraucu a izraadaas sarkanais)

103469. viesis 4.novembris 2003 10:10
0 0 Atbildēt

Perfekts report!!!

103521. viesis 4.novembris 2003 16:06
0 0 Atbildēt

Runājot par fotoradariem , ir jau lētāka naudas iekasēšanas metode - nepareizi stāvošie auto , bet LNT ik rītu ziņo par aplīmēto auto skaitu apmēram padsmit . Pabraucot pa centru stundas laikā varētu aplīmēt kādu simtu , varbūt noteikumos ir kādas nianses par kurām es neko nezinu , bet varbūt CP šī nauda nav vajadzīga , jo peļņu nenes , tikai izdevumi administrējot šo pārkāpumu un tas pats sagaidāms arī ar fotoradariem , jo kādam tās kvītisjaraksta , filmas jāpēta , lēmumi jāpieņem un par visu to nemaksā . Edgars

103557. viesis 4.novembris 2003 23:25
0 0 Atbildēt

>Celu Policit

Jusu zinashani, labs foto radars maksa ~1500 $

Jautajums cik maksa tas kameras un video noveroshanas sistema kuru te censhas ieviest rigas centra ??

Vai jus godatais CP kungs baidieties ka paliksiet bez darba(pelnas), man gan ta nestiet darba pietiks visiem.

/Robchiks/

103558. viesis 4.novembris 2003 23:27
0 0 Atbildēt

p.s. ... un par to likumdoshanu - es tieshi ta ari pajutaju kad VALDIBA saks domat ar gavu nevis CP Sat.dep. vai velkada institucija

/Robchiks/

103698. viesis 5.novembris 2003 21:11
0 0 Atbildēt

Un tad vēl saka, ka Ceļu policija ir, lai ieviestu kārtību uz ceļiem. PAŠI VIEN IR TIE LIELĀKIE NEKĀRTĪBU CĒLĒJI!!!

103753. viesis 6.novembris 2003 11:16
0 0 Atbildēt

Šito Gulbim vajag nosūtīt.

103767. viesis 6.novembris 2003 11:57
0 0 Atbildēt

zheel man tevi VIESI(IEM)! Normaals dzeks ar staazhu vienaa darbaa un jaaklausaas visaadi uzbraucieni no reklaamas agjentinjiem kas darbu maina biezhaak kaa zekjes.

bet par to ka video materiaals nav izmantojams kaa pieraadijums ir jaapateicas muusu pashu izveelei balsojot par kaarteejo domi vai saeimu. vinji taks nekad nepienjems likumu ar ko pashus varees chakareet. iedomaajieties situaaciju ka rodas kaads taisniibas miilis ar video kameru un saak filmeet visus AA66.. un AA99.. vinji taksh nabadzinji bez darba paliks :DDD

104002. viesis 9.novembris 2003 19:26
0 0 Atbildēt

Laujiet policijai stradat

106194. viesis 26.novembris 2003 16:05
0 0 Atbildēt

karoc zinu es sis kosmiskas vietas kur tie p.........dari tusejas.ble vienkarsi trauce reali gonkot.neieredzu.

113556. viesis 3.februāris 2004 19:01
0 0 Atbildēt

Izbracu caur Lietuvai, Polijai, Čehijai, Austrijai, Italijai, CP pat uz mani neskatijas. Iebraucu Latvijā pie bauskas uzreiz tiku apturets. viss bija kartibaa, bet gribeju teikt ka Latvijā atliek nobraukt 100km un tiec apturets.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Citi raksti
 

 

Izceltie raksti

Volkswagen elektromobiļiem būs cits dizains un pievienos pogas

Volkswagen ieklausījies pircēju viedokļos, tādēļ nākamie markas elektromobiļi atšķirsies ar dizainu, bet līdzās skārienekrāniem atkal varēs redzēt pogas. Lasīt vairāk

 

Iznācis jaunais 2025. gada “Kalendārs Rallijs Latvijā”

Latvijas autorallija cienītāju uzmanībai nodots jaunais “Kalendārs Rallijs Latvijā"– pagājušās sezonas Latvijas un Baltijas autoralliju 14 spilgtāko mirkļu apkopojums, ko piedāvā fotogrāfi Raimonds Volonts un Jānis Asaris. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām Huyndai Tucson lādējamo hibrīdu (+ VIDEO) 5

Jaunākais Hyundai Tucson ārēji izskatās tāpat kā iepriekš. Kas mainījies? Šī ir ceturtās paaudzes Tucson modeļa modernizētā versija. Eiropas tirgum to vēl arvien ražo Čehijā, un tirdzniecībā tā nonāca vien gada vidū. Lasīt vairāk

 

No 1.decembra ceļu satiksmē tikai ar atbilstošām ziemas riepām 12

Tuvojoties Ceļu satiksmes noteikumos noteiktajam ziemas periodam, VAS "Ceļu satiksmes drošības direkcija" (CSDD) sadarbībā ar Valsts policiju pēdējo dienu laikā visā Latvijas teritorijā veikusi tehniskās kontroles uz ceļiem, lai pārbaudītu transportlīdzekļa tehnisko stāvokli un riepu atbilstību ziemas prasībām. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti