Pirmo reizi Latvijā notiks 4x4 interaktīvā orientēšanās “Veļu Laiks Vidzemē 2015” (+ foto)

 
4x4 Centrs | 5.novembris 2015 6:36

2015. gada 14. novembrī Rīgas apkārtnē, Ropažos tiks dots starts unikālām interaktīvās orientēšanās sacensībām ar 4x4 apvidus automašīnām - "Veļu Laiks Vidzemē 2015".

Šis būs pirmais 4x4 tūrisma pasākums, kas risināsies interaktīvā formātā, aktīvi iesaistot mobilās aplikācijas “WhatsApp” sniegtās iespējas. Sacensības rīko pieredzes bagātā 4x4 bezceļu braukšanas organizācija Latvijā – biedrība “4x4 Centrs” tās līdera Edvīna Bauera vadībā.

Baudot skaisto Latvijas rudeni, sacensību dalībnieki veiks kombinētu distanci, kurā būs jābrauc pēc leģendas, jāorientējas apvidū un jāatrod kontrolpunktus. Turklāt brauciens risināsies mainīgas sarežģītības bezceļa apstākļos.

Foto: Publicitātes attēls

„Šis pasākums tiek organizēts, izmantojot gadiem pārbaudītas, labākās apvidus braukšanas tradīcijas, un papildinot tās ar mūsdienu tehnoloģiju sniegtajām iespējām. Taču visa brauciena vadmotīvs ir aktīva atpūta un tūrisms ar tradicionālu, kopīgu pusdienu pauzi kādā ainaviskā vietā.

Tiek domāts gan par interesantiem, bet ne pārspīlēti sarežģītiem navigācijas uzdevumiem, kā arī saistošiem un arī netradicionāliem apskates objektiem. Domāju, ka ikviens pasākuma dalībnieks gūs ne tikai braukšanas un meklēšanas prieku, bet arī uzzinās daudz ko jaunu par mūsu zemi Latviju tās neatkarības proklamēšanas gadadienas priekšvakarā”, tā par gaidāmajām sacensībām stāsta pasākuma rīkotājs, “4x4 Centrs” valdes priekšsēdētājs Edvīns Bauers.

Foto: Publicitātes attēls

4x4 interaktīvās orientēšanās pasākumā “Veļu Laiks Vidzemē 2015” kādā no trijām ieskaites grupām var piedalīties ikviens interesents ar savu apvidus auto neatkarīgi no auto modeļa, tā aprīkojuma un personiskās sagatavotības. Ievērojot sacensību raksturu, šoreiz būs nepieciešams viedtālrunis ar “WhatsApp” aplikāciju un mobilā interneta pieslēgumu. Labākās komandas sacentīsies par “Tūrisma Kausu”.

Foto: Publicitātes attēls

Dalību pasākumā jau apstiprinājušas vairāk nekā 35 komandas no visas Latvijas. Organizatori iespēju robežās palīdzēs ar padomu navigācijā un bezceļu braukšanas tehnikā tiem dalībniekiem, kuri šādās sacensībās startēs pirmo reizi.

“4x4 Centrs” kopš 1999. gada ik mēnesi sarīko vismaz vienu publisku apvidus braukšanas pasākumu un piedāvā izbaudīt bezceļu braukšanas prieku arī korporatīvos pasākumos.

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Porsche pastāsta par jauno Macan

Vācijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs atklājis informāciju par jauno Macan, kas tagad būs pieejams kā pilnībā elektrisks transportlīdzeklis, divās divmotoru pilnpiedziņas versijās. Lasīt vairāk

 

Arī pārāk lēna braukšana var radīt avārijas situācijas (+ VIDEO) 11

Satiksmes drošību veido daudz un dažādi aspekti. Viens no tādiem ir – cik droši vadām savu transportlīdzekli un cik labi iekļaujamies satiksmes plūsmā. Nereti no autovadītājiem dzirdamas sūdzības par citu satiksmes dalībnieku pārgalvīgu braukšanas stilu. Tomēr ir arī tādi, kas kopējā satiksmes plūsmā neiekļaujas, jo dažādu iemeslu dēļ brauc pārāk lēni. Arī šāds braukšanas stils var radīt neprognozējamas situācijas uz ceļa. Lasīt vairāk

 

Putas vai rezerves ritenis ? TV Autoziņu eksperiments (+VIDEO) 13

Modernajās vieglajās automašīnas vietas rezerves ritenim itin bieži nemaz nav, jo rats aizņem vietu un ir smags. Tomēr melnajā stundā tas noderētu. Tā uzskata arī Autoriepu Nama direktors Oskars Krampāns, kurš izrāda Autoziņām dažādus rezerves riteņu veidus. Populārākais ir pagaidu jeb mazais rezerves ritenis, tautā saukts par "desu" vai "tableti". Pagaidu rezerves ritenis ir kompromiss starp pilnvērtīgu riepu un vispār neko. Ar tādu drīkst braukt ne tālāk par 80 km un ne ātrāk kā 80 km/h. Pagaidu riepa ir ne vien mazāka, bet arī plānāka. Lasīt vairāk

 

Laika kapsula: sportiskais 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT ar tikai 716 km nobraukumu (+ FOTO) 6

Nīderlandē piedāvā lieliski saglabātu „laika kapsulu” – 1992.gada Volkswagen Polo Coupe GT, kas savā 32 gadus garajā mūžā nav nobraucis pat 1000 kilometrus. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti