Audi A6 Allroad - šosejai un rudzu laukiem 30

 
Edgars Zveja speciāli iAuto | 10.novembris 2019 13:40

Ziemai tuvojoties aplūkojam Audi A6 Allroad

Māris iegādājās mazlietotu Audi no Vācijas. Viņa komentēri pēc dažu dienu ekspluatācijas.

 
Visi komentāri
 
anonimikis 10.novembris 2019 22:20
7 7 Atbildēt

Rudzu lauka iekš video tā arī nebija un tas pamuļķis kaut ko muldēja par pikapu.

LMT 10.novembris 2019 22:26
0 10 Atbildēt

Glīts B4!

ro 10.novembris 2019 23:09
1 4 Atbildēt

Visu cieņu...beidzot kas sakarīgs par lietotiem autiņiem iekš iauto! Bija interesanti,pats braucu ar c7 un jāsaka,ka perfekts auto..nekādi gļuki,gaita un komforts viss perfekti! Pieļauju ,ka konkrētais aparāts labi kalpos,ja pirms tam normāli kopts bijis

reku 11.novembris 2019 13:09
10 10 Atbildēt

Audi alfroad ir domāts nevis uzticamai kalpošanai un rudzu laukam,bet stabilam un regulāram servisu apmeklējumam.

650 10.novembris 2019 23:38
7 6 Atbildēt

Neskatoties uz TO, ka šis ir un paliek šobrīd viens/no tehniski pārākajiem un idejiski vislabākajiem pirkumiem tādam ar/22k operētājam, "pasākuma saimniekam" ieteiktu drusku pamainīt to sarunas toni.Tie 11 gadi "tēmā" ,protams, nosaka "māku" ,tāteikt, "uzrunāt" (lochus..).Šī konkrētā mašīna gan ir bez "labākās" gaismas , bez "labākā" motora un bez "labākās" ātrumkārbas un bez dažām "labākajām" komplektācijas iezīmēm.Bez adaptīvā krūīza un bez tālākā/labā, kas ar to saistīts.Pircējam ir jārēķinās ar to,ka ar TO viņam tagad nāksies braukt (vismaz) līdz iekšdedzes dzinēju ēras beigām.Vai līdz brīdim, kad šī auto cena sasniegs vid/loch/kārotos 7k eur. Atkarībā no Tā, kas nu "ātrāk iestāsies".

Es 11.novembris 2019 0:50
7 4 Atbildēt

Pickup ir, piemēram, HiLux. Audi nav modeļu klāstā tāda virsbūves tipa. No visām tām Škoda markām, tikai vw ir pickup - Amarok. Ja vajadzēja pickup, bija jāpērk kas cits. ????

eidis 11.novembris 2019 15:07
2 5 Atbildēt

Manuprāt vientiesis. Aizmugurē braucošiem ir pilnīgi po$^*j ar kādu lamatu pārvietojies. Ja vien nepārvietojies zem atļautā ātruma. Un ja zem, tad arī RR neko nedos. Manuprāt šos mu$%*kus, kas traucē satiksmi bez vajadzības velkoties, tomēr jāsoda. Ja nekur nav jābrauc, tad nav jālien ārā. Ej kabatas biljardu uzspēlēt.

Rr19 11.novembris 2019 18:33
1 2 Atbildēt

Nemāki apdzīt, nebrauc.

kasinsh79 11.novembris 2019 16:43
4 6 Atbildēt

Varbūt arī auto labs, tomēr varbūtība regulārām (un dārgām) servisa vizītēm - milzīga

650 11.novembris 2019 18:35
6 6 Atbildēt

Konkrēti kādām,cik regulārām/dārgām un cik Milzīga ir šī te varbūtība- klāj vaļā!

kasinsh79 11.novembris 2019 18:46
5 7 Atbildēt

Visa elektronika (un tās tur daudz) burtiski alkst rūpju, jaunu detaļu utt. Tev nav bijis Audi pēc 2004.gada ražojuma? Nopērc, sapratīsi

650 11.novembris 2019 20:02
7 7 Atbildēt

Nene, "mani" te nepin, klāj vaļā Savu versiju! Pietiek demagoģiju stumt- aprakstītais auto ir 15tā gada modelis.Kas konkrēti viņam plīst,cik jāmaksā un cik bieži?

s 12.novembris 2019 6:17
8 0 Atbildēt

Ja nemaldos, tad 650tajam tieši ir audi ap ~2014 gada, A6, A7, vai kaut kas tamlīdzīgs. Kā tur ir 650tais?

Starpcitu šis ir 2016 gada modelis, ja nav liels nobraukums, tad nekas tur vēl neplīsīs, tik pat labi var teikt, ak Tavam pasātam arī tulīt būs pi_dohen, jo vw pamanās saplist bez visām pneimām un bez visa tā aprīkojum, kas atrodams audi

No otras puses jāpiekrīt, šie auto paredzēti līdz 200-250k nobraukumam, pēc tam sāksies problēmas (atkarīgs no komplektācijas motora etc.).

Pašam ir f10 2014. gada, nobraukums tuvojas 180k, nākosģad apsveru jauna auto iegādi, pagaidām vēl neesmu izlēmis kādu, jo tiklīdz ir braukts ar šāda tipa auto ir ļoti grūti pārsēsties uz kaut kādu kiu, hjundaju, fordu, vai tamlīdzīgiem auto izstrādājumiem.

650 12.novembris 2019 14:53
4 0 Atbildēt

Aptuveni tā arī ir.Bet jāņem vērā, ka šis jau labu laiku ir pavisam citas konstrukcijas gan pneimo, gan pats tas auto.Vecās pasakas tur nav attiecināmas.Salīdzinot ar Pirmās paaudzes pneimo,visas kritiskās detaļas tur ir noslēptas zem apvalkiem un aizsargiem,sāls un dubļi tur nekur vairs klāt netiek.Mašīna kā tāda ir tehniski advancētāka un pārāka par jebkuru priekšpiedziņas prastu dzelsgabalu, ieksaitot tur to jebkuru pasātu vai sazin vēl kādu brīnumu.Nerunājot nemaz par kkādu tur Dsg/S-tronic tipa ātrumkārbas regulāro apkopi un cimperlīgumu- kur tāds pasāta īpašnieks ilgtermiņā samaksās krietnu summu parneparko, kamēr ZF8 vienkārši brauc un ēst neprasa.Nekādu "garantēto" izdevumu tur NAV, tas viss ir demagoģijas un tukšpļūtīšanas viedoklis.Par kko kkur dzirdētu,sagrābstītu, no konteksta izrautu un ne/par Savu.

Ja izskatīt jauna/jaunāka auto iegādi, tad te gan tam īpašniekam sagaidāma ir krietna problēma.Jo šo te "veco" auto dēļ globāli valdošās demagogu inspirētās iebiedēšanas un nozākāšanas ofensīvas gluži vnk vairs nav kur likt.Atliek visdrīzāk vai nu kopt un braukt tālāk, vai nu atdot par pusvelti.Attiecībā uz f10 ir/būs aptuveni tas pats, ar maziem izņēmumiem.Jāskatās, 1kārt,vai ir kam to savu lietoto par pienācīgu summu atdot.Un diezin vai kādu tādu kijafordakundaju tas īpašnieks vietā ņems.Ja "pieredze" būs bijusi daudzmaz pozitīva un ja cilvēks var atļauties to, kas viņam "patīk", tad visdrīzāk būs arī individuāls viedoklis par nākamo auto.

eidis 11.novembris 2019 19:10
4 3 Atbildēt

Vienu sāgu vecākai versijai Allroadam bija iespēja novērot. Cipari baisi, remonti bezgalīgi. Plīsa pneimopiekare, ar motoru ar bija čakars. Tad vēl kkas ar vadības bloku. Pārmudrīts secondhandam

saf 11.novembris 2019 19:53
4 2 Atbildēt

Vecaiszēns jau skaidri un gaiši pasaka, ka pēc 100k km, jākratās vaļā no vecā audī, jo remonti paredzami līzinga maksājuma līmenī un regularitātē. Un tas ir par vecu audi, jaunāki tak vēl lielāka un dārgāka bēdu ieleja attiecībā uz uzticamību.

X 12.novembris 2019 11:02
6 0 Atbildēt

Nez kura ir tā perfektā auto marka, modelis kurš eplīst?

eidis 12.novembris 2019 12:42
2 6 Atbildēt

Domāju, ka Dacīte plīst visai reti. Tur vnk nav kam plīst.

Savukārt vācu auto būve ir aizgājusi sportā "mēģinam locham pārdot vēl vienu paļorku viņa Golpā ieskaidrojot, ka būs uvažuha", kas diemžēl atsitās remontējamo mezglu skaitā. Kur dažiem ražotājiem tās paļorkas, pie visa tā, nav īsti salāgotas ar to Golpu. Un dažiem tās paļorkas ir izgatavotas no pīļu mēsliem.

s 12.novembris 2019 14:02
7 1 Atbildēt

Nevajag tikai te muldēt.

Varbūt tad kia, hujdajs, fords, un citi plastmasnieki varētu uzražot normālu automasīnu, ar labu kārbu, motoru, aprīkojumu, bremzēm, vadāmību, normālu dizainu(ne kā toyota, honda), bez visām tām letajām plastmasām, kustīgām grabošām viduskonsolēm (kia stinger) utt.

Vienkārši nav jau no kā izvēlēties, nu ar ko aizstāt 5. Seriju A6, vai E klasi? Par lielākiem brāļiem nemaz nerunāsim.

Man patīk vācu piezemētais dizains un nevis nissan juke. Kādu auto man tagad izvēlēties, ja jau esošajam ir nakts redzamība, adaptīvā amortizācija, labs dzinējs un pārnesumkārba, bremzes, visas iespejamas apsildes un ventilācijas utt. Ar kuru pa bāni var mierīgi kruizā braukt ar 200km/h nebaidoties, ka var nākties strauji bremzēt, un un apgriezieni 8taja pārnesuma ir zem 2k rpm?

Un vēlreiz atkārtošos tā Tava dacīte neplīst tādēļ, ka tur nekā nav, nejau tādēļ, ka redz tas nav vācietis un ir uztaisīts izturīgāks...

650 12.novembris 2019 15:09
4 0 Atbildēt

stingers vispār ir jau teorētiski pašā viņa idejā ir nolemts neveiksmei- par tādu naudu jebkurš pie pilna prāta esošs pretendents nopirks pusotru vai divus lietotus allroādus vai f-us.Ja ņemt stingeru pa 45k- tur kamēr bez 2/3 vērtības zaudējuma no viņa vaļā tikt ir bezcers,vienīgi ja visu laiku bargi maksāt un regulāri pie dīlera mainīt.

Ja grib kko kkur uzkomplektēt,tad par naktsredzamību 2,5k;par stikla jumtu 1,5k; par ādu 2k ,par hud-u vēl pusotra,par led-u vēl pāris,par kruīza komplektu vēl divarpus,plus vēl plus par dajebko.Pat salona paklājiņus tādam 36k vērtam hlamam arī par velti neviens nedos..

eidis 12.novembris 2019 17:32
2 5 Atbildēt

Nu tieši tā es arī teicu - dacītei nav kam plīst. Un rezultātā Dacītes īpašnieks 3 gadu laikā servisā ir bijis 35x retāk kā allroad īpašnieks. Un šis manuprāt ir tas, kas būtiski maina lietas. Man būtu svarīgi braukt kur gribās, nevis maršrutu būvēt starp servisiem.

Un ar lineālu un cirkuli uzzīmēts dizains NAV nekāds īstais dizains. Tā ir dizaina profanācija. Tāpat kā 55 gadus no vietas reciklēt vienu un to pašu konceptu.

650 12.novembris 2019 17:59
4 0 Atbildēt

Kam te ko gribi pierādīt ar savu šo bezpamata bezsakaru? Kam te interesē, ar ko Tu konkrēti brauc un kur/kas konkrēti Tev "pagadās" un kādā caurumā Tu esi (35x) pabijis?? Tā ir tava konkrētā pieredze, jeb Tu te par/ar kkādiem Lohiem runā? Tak uztaisi tēmu par dacīti un runā tur pats ar sevi un ar pārējiem "daudzajiem dacītes cienītājiem",cik tik iekšās lien!!

s 13.novembris 2019 13:05
5 0 Atbildēt

Ko Tu tagad te pļūtī?

Ar ko tad pats brauc?

Kādēļ šie auto plīst tieši tiem cilvēkiem, kuri nekad ar tiem nav braukuši?

Kāds tev tur jāplāno ar tiem servisiem? Te vins "eksperts" apgalvoja, ka ar bmw ir tāpat, bet pats brauc ar vecu voyādžeri, forumos un no tantinām saklausa visādu šrotu īpašnieku vaimanas un tad šeit atstāsta. Es ar f10 nobraucu kā minimums 40k gadā, (pats minimums), regulāri braucu, pa vāciju, un ir celots ar auto uz citām zemēm, un kādēļ man nav šo problēmu? Kādēl paziņām , draugiem un arī citiem ģimenē nav to biežo servisa apmeklējumu? Vienubreizi pazuda skana (visam) un vienreiz nosprāga kamera spogulī, bet tas arī tādēļ, ka ar spoguli aizķēru dzīvnieku, korpusa izveidojās plaisa un tika klāt ūdens. Kādēļ man treilera pakalpojumi ieklauti kasko, bet nekad nav nācies to izmantot? Protam šādiem auto iespējamība saplīst ir daudz lielāka, bet ne tā kā tu tagad te saki, skaidrs, ja Tev nav naudas, un knapi spēj sagrabināt lietotam nobrauktam , lētakajam atrodamajam šādam auto, tad jā, būs sūdi.

P.s.

Par dizainu - es tad labāk braucu ar golf2 dizaina auto nekā juku, jauno civik, un priusu, tas tā salīdzinājumam.

msh 12.novembris 2019 18:34
0 4 Atbildēt

Jaunie premiumi plīst nevis vienkārši tāpēc, ka tajos ir visādas lietas, bet tāpēc ka tur ir sastumti visādi vajadzīgi un nevajadzīgi knibuļi pārmērīgā daudzumā, dēļ kā visa tā padarīšana ir nopietni tikusi sarežģīta, ar daudzkārt pieaugušu problēmu iespējamību. Tu pats uzskaitīji sarakstu ar lietām, no kurām puse ir vienkārši vipendroni - mašīnai vajag labus lukturus, nevis nakts redzamību, mašīnai vajag normāli nokonfigurētu piekari, nevis wannabegonščegu amartus [lētāk un jēdzīgāk garāžā turēt žurku plītnieku, nokonfigurētu trasei, ar ko svētdienās izgāzt] , astoņu robu kārba... Es nezinu kā ir behai, bet man ir izveidojusies aptuvena sajēga, kā ir desmitgadīgiem audī, tātad, salīdzināsim 1989. gada V8 ar 2009. gada A8. V8 ir hidrauliskais stūres pastiprinātājs, augstākais, ar sevotroniku [kurš sastāv no viena releja, kurš pēc ātruma signāla darbina vārstu reikā] - tam var pa lielam no vecuma izbeigties sūknis vai sākt sulot reika - A8 būs elektriskais pastiprinātājs, ar vadības bloku, devējiem... V8 ir parasts alumīnija motors ar zobsiksnu, kalpo normāli, zobsiksnas maiņas komplekts maksā ~500e. A8, lai par kripatu saīsinātu motoru, un bik uzlabotu motora darbības parametrus, ir trīs ķēdes motora aizmugurē - sevišķi ilgāk par V8 zobsiksnu neiet, detaļas maksā vairākas pakas, lai samainītu, jārauj laukā motors [tā paredz ražotājs] vai kārba [tā atklājuši mehi]. V8 ir parasta vakuuma centrālā un parasti elektriskie logi ar parastiem motoriņiem durvīs, kurus vada viens bik lielāks relejs - A8 katrā loga motoriņā ir vesels vadības bloks, kurš darbina visu kas ielikts durvī, sarunājas ar komforta bloku, diagnosticējas ar datoru un var atrauties kļūdas. V8 ir daudz mazāk visādu vipendronu, tāpēc tam ir daudz daudz mazāk vadības bloku [kam gļukot], šī paša iemesla dēļ pēc aizdedzes izslēgšanas mašīnas sistēmas izslēdzas, nevis turpina darboties un aizmieg, ja izpildās noteikti kritēriji - šo abu iemeslu dēļ V8 iekšā liekas parasts aķis, kura uzlādes līmeni nosaka ģenerators, kamēr A8 ir uzlādes kontrolieris, kurš rēķina aķa uzlādes līmeni un kurš noteikti spēj slēgt nost patērētājus, ja tas ir pārāk zems, un dēļ kura esamības sarežģījas visādas darbības ar aķi. Tā vēl varētu paturpināt... Iekš tāda V8 ir uz pirkstiem saskaitāmi vadības bloki - motoram, tomātkārbai [ja tā ir], ABSam, klimatam, tāds rudimentārs blociņš kruīzam, rudimentārs blociņš vadītāja elektriskā ķebļa atmiņai, man liekas tas arī viss - es pat negribu iztēloties cik DESMITI vadības bloku ir tādam A8 - jo jau kaut kādam 2005. gada tūrānam ir virs 20...

650 12.novembris 2019 20:15
4 0 Atbildēt

Nevaig tak ņemt benzīna mašīnas, ja nav jēgas ko ar tām iesākt.Bet,attiecībā par a8v8,zinu vairākus cilvēkus, kuri brauc ar 10 un padsmit gadus vecām.Pie kam, viņiem visiem ir Gāze, kura nesmird un viens no tiem ikdienā ir kvalificēts automehāniķis...Izskatās tas a8 gana pārliecinoši-tur ne ka pa rudzulauku, bet vienam otram grāvim pāri pārbrauks un nepamanīs..

Bet ne visiem tādiem ir nosliece izbraukt pa trasi un iesipt sasalušā kupenā ar bamperi, kuram tur viena sūuda acc kruīzkontroles detaļa maksā krietna golfa cenā.Neskaitot viņas uzstādīšanu un kalibrēšanu.Pneimopiekare un maināmais klīrenss ikdienas braukšanai pa standarta ceļu- tas ir bezmaz ideāls risinājums.Pēc idejas neapkalpojams un bez tīšas bojāšanas pa lielam neplīstošs.

Attiecībā uz šito a6c7, tur NAV arī nedz "obligāti" plīstošu, nedz vadītājam uz nerviem krītošu elektronikas štruntu.Tā vairs nav kāda "pirmā" elektrifikācijas paaudze.Ģenerators un starteris tur ir īpaši gudrs.Ja kas netīk- nav to jāaiztiek, viņš ir izslēgts un neliek par sevi manīt.Viss strādā smuki- sākot at bluezobu/brīvroku un beidzot ar ideāli skatāmu google streetview navi un 60GB nevienam šodien nevajadzīgu HDD.Veel būtu jāņemt vērā, ka tas viss ir pēc idejas jau 8-9 gadus vecs "izgudrojums".Kurš (ar lielu Pontu) tikai nupat pāris beidzamajaos gados ir iekļuvis vienā otrā sērijveida "jaunajā" auto.Kas "nav"- jā, nav appla cārplajs un droīds.

Jo- pirms tiem 89 gadiem tādu štruntu nebija pricipā.Vai visiem to tik ļoti vajag- arī tas vēl ir labs jautājums.Tapc jau te kolēģis teica, ka IR pamats pārdomām, pirms to ideju izmainīt pret puspliku kundaju vai kādu tur to uļmangatves japonafiirera konzervbundžu.

Viss kas ir (protms,ieskaitot labas bremzes un saprotamu stūri) vadītājam tāds reāli "vajadzīgs"- tie ir ātruma un navi dati stiklā,saprotama ātrumkārbas darbība ar pārslēdzējiem pie stūres un (daļēja) acc klātbūtne- tikdaudz, lai vienu otru reizi paglābtu kļūdas gadījumā.Tālo gaismu asistents un pagrieziengaismas, kuras krustojumos strādā no gps- jā, ari tas noder.Bet braukt pa ceļu LV ar ieslēgtu acc vai ar nekam nevajadzīgo līniju lasītāju- tas ir fufelis visīstākais.Kur nu vēl par to ja papildus maksāt.Bet tāpēc jau mums visa vaiga sviedros strādā ideologi- vai nu maksā par visu "kompleksu" kopumā, vai nu dabon pustukšu pēc plastmasas smirdošu konzervbundžu.

msh 14.novembris 2019 13:13
0 1 Atbildēt

Kāds te sakars ar V8 motoru? Es salīdzināju divas mašīnas, priekšteci un pēcteci, kuras šķir 20 gadi - Audi V8 un Audi A8. Pie dirsas kāds iekš tā A8 motors; papildu problēmās, kuras izriet tāda A8 motoram, es tak neiegāju

Pneimopiekare un maināms augstuma regulējums ikdienas mašīnai - nevajadzīgs un dārgs vipendrons. Mašīnai ir jābūt ar adekvātu augstumu - tai nav jābūt šausmīgi [modīgi] zemai; cik bieži tu pa biķeriem vai nirburgringu vālē? Tādas figņas esamību var atbalstīt vienīgi kādiem S600 meršiem vai RR."viss strādā smuki" - jā, protams, kādus pirmos piecus gadus, vai bik ilgāk. Pēc tam, kad tev vajadzēs nomainīt aķi, tev būs vai nu jābrauc pie dīlera to darīt, vai arī pašam jāapgādājas ar vajadzīgo kabeli un zināšanām un tas jādara, vai jāvēršas pie kāda pārbaudīta, zināma speciālista - jo nekur nav garantija ka parasts serviss to aķi vienkārši neiesviedīs iekšā, bez piekodēšanas Ir man bijusi pieredze ar šito, ar 11 gadus vecu C6, kurš domāja ka tam joprojām ir dzimtais aķis iekšā - aķi nelādēja nemaz...

Ātruma un navigācijas dati stiklā NAV vajadzīgi - tu rallijā ar ikdienas mašīnu brauc vai? Ātruma datiem parasti jāturas galvā, tb pats zini kādu ciparu esi uzlicis kruīzam, pārējā laikā var arī reizēm uz spidometru paskatīties - navigācija parasti runā vai jau atrodas redzamā vietā. Par saprotamu ātrumkārbas darbību piekrītu, bet nu tu kaut ko sajauci - saprotama ātrumkārba komplektējas ar kloķi viduskonsolē, nu tur ir tā ka pirmais robs ir pa kreisi uz augšu, otrais pa kreisi uz leju utt, viss viegli saprotami un tu vienmēr zini kurā robā mašīna atrodas, un nevis kā tu vēlies - robus slēgā kaut kāda iekārta, bet tik sūdīgi, ka vajag tos pārslēdzējus uz stūra, jo visu laiku pašam jāpārslēdzas citā robā...

650 14.novembris 2019 18:54
1 0 Atbildēt

Bet Tu nevari šodien nopirkt daudzmaz labu jaunu auto ar manuālo ātrumkārbu.Tas ir arīdzan pēc būtības nelikvīds ar ierobežotu tālākpārdošanas iespēju.Šajā Rakstā apskatītajam auto vispār nepastāv tāda komplektācija.Displejs stiklā ir viens no vislabākajiem jaunizgudrojumiem, jo viņš paredz ceļa vērošanu pilnīgi bez jebkādas novēršanās no šī procesa.Turklāt, viņš rāda precīzu nepārprotamu ātrumu ciparu izteiksmē.Ja pie tā pierod, ar laiku tas liekas neaizstājams..Jauna akumulatora piekodēšana kopš kaut/kāda modeļa ir un būs gandrīz jebkuras markas auto.C6 šī te manipulācija prasīja aptuveni 5min laika.Vienkārši nebija savlaicīgas un saprotamas info- kā to darīt un/vai tas vispār vajadzīgs.Par pneimopiekari jau neviens tev neliek maksāt- vienkārši vajag oblektīvi novērtēt tādu mašīnu,kurai tas ir standartā un kurai nemaz teorētiski NAV tādas komplektācijas, ka būtu bez.Mašīnā ar pneimo tu vari iekrāmēt kaut pus tonnu kravas un ne no ārpuses skatoties ne arī īsti braukšanas laikā to nepateiksi.Vai, vismaz, tas tev netraucēs.Navigāciju (izņemot wāzi) parasti lieto tieši Svešā vietā- kad tomēr IR nozīme, kur/kā tu to redzi.Pie krustojuma ar notirpušu kāju nospiestām bremzēm stāv un citiem acīs savus 500w stopņikus lepni spīdina vienīgi Tie, kuri visu kontrolē un visu pārvalda.Vismaz ,viņiem tur tā "liekas".Jā.

msh 14.novembris 2019 19:12
0 1 Atbildēt

Kas ir nelikvīds, "daudzmaz labs jauns auto ar mešalku"? Ļoti spēcīgi šaubos. Nē nu ja tu viņu taisies pārdot pēc 5 gadiem, tajā cenu kategorijā varbūt būs pamatā tomāta kārotāji, ja pēc 10 gadiem, vai nu nebūs starpības, vai arī nelikvīdais būs tomāts. Es varu pilnīgi saderēt ka pēc 10-15 gadiem, ja vien kādi pseido eko notikumi nebūs tās mašīnas noņēmuši no ceļiem, šodienas A4q un A6q dažam labam tiks ieliktas mešalkas, labo tomātu, kuri tik labi slēdzas, ka vajag lāpstas pie stūres, lai to mēslu slēgātu rokas režīmā, vietā

Par HUD nestrīdēšos. Aķu piekodēšana jebkurai mašīnai, kam ir šis sarežģījums [akumulatora uzlādes kontrolieris] IR nopietna problēma, kā rāda visāda netā salasīta infa. Urodam nav komplektācijas bez pneimas? Nē, kāpēc, ir - tā saucas "Audi A6 quattro avant" - varbūt vienīgi jāizmanto kāds aftermarket risinājums lai to mašīnu dabūtu bik augstāk. Ar normālas cietības pederēm var sakrāmēt tos tevis piesauktos 500 kilo ar adekvātu pakaļas nosēšanos - diez kāpēc vieglajai mašīnai vajag šādu tehnoloģiju šāda iemesla dēļ, ja nevienam kravas busam tāda nav, kur tā daudz vairāk noderētu? Es vienīgi esmu par tādu dzirdējis fūrēm, cik noprotu, galvenais pluss ir tāds ka sistēmas spiediens izsaka kravas svaru, lasīt - šoferis var sekot līdzi lai mašīnu nepārkrauj.

Par pēdējo - jā, paldies, te tu pieminēji manis nepieminētu vēl vienu problemātisku lietu - V8 - pārdesmit eiras vērta rocenes trose, kas iet pārdesmit gadus - A8 - kaut kāds sūda elektrisks motoriņš, iepīts elektronikas sistēmā [par to var atrauties kļūdas] kurš iet 5-10 gadus un ar kuru mašīnu krusteniski samest pat nevar...

650 15.novembris 2019 20:56
0 0 Atbildēt

Es tak Tavu pozīciju nekādi te neapdraudu.Ka tu vari (esi spējīgs saremontēt golpu vai pat (mēģināt) saremontēt a8.Es par To, ka vienureiz tas viss var apnikt- gribas vnk iekāpt un braukt.Uzlikt attiecīgas atsperes un amīšus protams var, bet arī tas process tomēr kādureiz piegriežās.Vēl jau ir pluss, ka tā mašīna pie noteikta ātruma nolaižas zemāk un kļūst reāli konkurētspējīga pat ar tiem, kuriem tas "sporta krāns" ikdienā pa zemi velkas.

Kas man īsti nav skaidrs- kā un no kurienes kaut kādi tie gadījuma garāmgājēji parasti visu "zin" labāk par tā vai cita auto konkrētu lietotāju.

msh 12.novembris 2019 18:37
0 4 Atbildēt

P.N. Visi tie miljons vadības bloki, kas 20 gadu laikā ir pienākuši klāt, ir pienākuši 2 iemeslu dēļ - 1) lai pienestu klāt kaut kādas vairāk vai mazāk nevajadzīgas funkcijas 2) lai samazinātu nepieciešamo vadu skaitu - lielākoties abi kopā, ar uzsvaru uz otro.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Policija ar lieku ažiotāžu akcentē ar 130 km/h noķertu vadītāju. Tas ir vieglāk kā uzbūvēt 4 joslas (+ VIDEO) 23

Policija ar lieku ažiotāžu akcentē ar 130 km/h noķertu vadītāju. Tas, protams, ir vieglāk kā uzbūvēt 4 joslu šoseju uz visām Latvijas Valsts pilsētām! Lasīt vairāk

 

Montefiascone Lake Hillclimb - kalnā braukšanas sacensības Itālijā (+ FOTO)

Itālijas pilsētas Montefiaskones apkaimē šajās dienās notiek 27. Montefiascone Lake Hillclimb sacensības, kurās piedalās mūsdienu un vēsturiskās automašīnas. Lasīt vairāk

 

Jaudīgākais Audi sērijveida automobilis (+ VIDEO)

Jaunākais Audi e-tron GT elektromobilis turpmāk pieejams trīs dažādās modeļu versijās un ar līdz pat 925 ZS (!) lielu jaudu. Lasīt vairāk

 

Nepilni 58 000 eiro: BMW iepazīstina ar jauno X3 (+ FOTO) 5

Populārais BMW krosovers sasniedzis savu ceturto paaudzi. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti